De Tribalwars.nl Blog

DeletedUser

Guest
Beste spelers,

Graag maken we jullie een beetje bekend met de Tribalwars.nl Blog. Op de blog kan je al je verhalen kwijt over elke wereld die je maar wilt.

Heb jij een nieuw nieuwtje, een oorlog die de moeite waar is te vermelden, een speciale gebeurtenis? Laat dan zeker en vast de kans niet liggen om dit op de blog te schrijven.

We zijn op zoek naar jouw schrijverstalenten.

Natuurlijk dien je dit niet voor niets te doen. Je zal er ook een beloning voor in de plaats krijgen.
Freelance blogger: 30PP/artikel
Vaste blogger: 50PP/artikel​

Dus, heb jij zin om eens te schrijven, aarzel dan zeker en vast niet en ga naar dé blog.


Met vriendelijke groeten,
Bsbs & Heulsen
Blogbeheerders
 

DeletedUser

Guest
Het is niet me niet echt duidelijk waar je je tekstje dan ergens moet opsturen? Gewoon naar het emailadres bij 'Info'? Of moet je eerst vragen of je iets mag opsturen via dat emailadres? :)
 

DeletedUser

Guest
Je zou eerst een account moeten aanmaken, en dan kan je gewoon een blog schrijven. Hoe je een blog moet schrijven kan je hier vinden. Natuurlijk is het ook mogelijk om je verhaal in te zenden via het mailadres ;)

Groetjes,
 

DeletedUser

Guest
Je zou eerst een account moeten aanmaken, en dan kan je gewoon een blog schrijven. Hoe je een blog moet schrijven kan je hier vinden. Natuurlijk is het ook mogelijk om je verhaal in te zenden via het mailadres ;)

Groetjes,

Oké, dat is goed :)
 

DeletedUser

Guest
Wellicht is het ook een idee om de geschreven verhalen te controleren. Ten tijde van de laatste mededeling over de TW blog vond ik een aantal artikelen die volstonden met schrijffouten, wat mij toch niet de bedoeling lijkt te zijn.

Wanneer je dus meer aandacht vraagt voor de blog is het wellicht ook handig om in eerste instantie te zorgen voor de kwaliteit ervan.
 

DeletedUser20781

Guest
Wellicht is het ook een idee om de geschreven verhalen te controleren. Ten tijde van de laatste mededeling over de TW blog vond ik een aantal artikelen die volstonden met schrijffouten, wat mij toch niet de bedoeling lijkt te zijn.

Wanneer je dus meer aandacht vraagt voor de blog is het wellicht ook handig om in eerste instantie te zorgen voor de kwaliteit ervan.

Mee eens en heb ook al verscheidene keren gezien dat er kromme zinnen in staan dus half nederlands...
 
Bovenaan