De Toekomst van Koets

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Wat zal de toekomst van Koets worden?


  • Totaal aantal stemmers
    30
Reactiescore
310
omdat ik uit principe weiger om met de spelers van Shakedown en NUA te spelen. Op basis van het verleden.

Op basis van verleden?

Ik heb met jou op

Wereld 53 gespeeld ( ineens was je weg )
Wereld 55 gespeeld ( ineens was je weg )
Wereld 59 gespeeld ( mensen onnodig bans geven)
Wereld 60 gespeeld ( meneer moest ineens weg)
Wereld 62 spelen we nog naja lijkt me geen verrassing wat er gaat gebeuren he Martijn.

Ik vind maar knap dat jij accounts krijgt er valt gewoon niet op je bouwen en moet altijd de held gaan uithangen op af.


Ik vraag me nu toch af wat jij met verleden bedoeld ?

Verder om je post te lezen raak ik al geïrriteerd aan je laast staan van je stem.
 
Reactiescore
1.367
Nua en shake staan ergens bovenin mijn lijstje van spelers waar ik bij in een stam zou willen zitten. Dus ben ook erg benieuwd @underground tacticz.
 

DeletedUser78825

Guest
ik heb nog wel berichten van uit red dat ik NSB'er ben

dus blijkbarbaar is het allemaal oke ;)

Daarvoor had je, zelfs indien je dit wou reporten, nog altijd mee naar de leiding van Red kunnen stappen of zie ik dit verkeerd?

Maar Adios report ook graag voor grapjes hoor :)
 
Reactiescore
853
Daarvoor had je, zelfs indien je dit wou reporten, nog altijd mee naar de leiding van Red kunnen stappen of zie ik dit verkeerd?

Maar Adios report ook graag voor grapjes hoor :)
Waren zeker geen grapjes en is dan ook aangekaart bij Joachim. Wat er verder mee gedaan is weet ik niet, vermoedelijk niet al teveel.
 

DeletedUser79415

Guest
"Hoeveel PP voor de troepen te laten staan?" is zeker wel een grapje.

OMG, Jaaaa dat was toen ik vv draaide... te lachwekkend.. mooiste is dat dat omkopen is en dat je gewoon ban kan krijgen maar goed, care.. spel van red boeit mij, maaaar boeit mij eigenlijk totaal niet.

*heb nog wel ss

Gr J
 

DeletedUser78825

Guest
OMG, Jaaaa dat was toen ik vv draaide... te lachwekkend.. mooiste is dat dat omkopen is en dat je gewoon ban kan krijgen maar goed, care.. spel van red boeit mij, maaaar boeit mij eigenlijk totaal niet.

*heb nog wel ss

Gr J

Het is omkopen als je een gebrek aan humor hebt, ja.
Het was duidelijk een grapje.
 

DeletedUser79415

Guest
Het is omkopen als je een gebrek aan humor hebt, ja.
Het was duidelijk een grapje.

Lijkt mij een gevaarlijk grapje om te maken, mocht het een grapje zijn heb je niet zo’n hoog IQ ALS je de regels kent.

Anyway het is aangeboden grapje of niet en jullie op t forum ontkennen het niet verschuilen enkel achter het woord “grapje” nu.. :)
 

DeletedUser78825

Guest
Lijkt mij een gevaarlijk grapje om te maken, mocht het een grapje zijn heb je niet zo’n hoog IQ ALS je de regels kent.

Anyway het is aangeboden grapje of niet en jullie op t forum ontkennen het niet verschuilen enkel achter het woord “grapje” nu.. :)

Dus nu ga je het persoonlijk spelen? Volgens mij ben jij dan degene met een intellectuele beperking - aangezien je aantoont geen volwassen discussie aan te kunnen gaan. Maar geen probleem, ik kan het ook zo aanpakken hoor.

Er zijn zo vaak mensen die grapjes maken op de randjes van de regels. Het ging hier over mensen een ban aansmeren - wat in het geval van de vergelijking ging over neo-nazisme wat volgens de wet zelfs strafbaar is. Dat zou 'onterecht iemand een ban aansmeren zijn'. Dan was deze report duizendmaal erger. Het was inderdaad tegen de regels, maar ook overduidelijk niet serieus bedoeld, maar op basis van hoe je in deze discussie staat denk ik dat ik mijn tijd veel beter kan benutten dan tegen jou te praten.
 
Bovenaan