De Toekomst van Koets

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Wat zal de toekomst van Koets worden?


  • Totaal aantal stemmers
    30

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Een vijand die denkt te weten hoe een situatie in elkaar steekt en zonder bewijzen nog een trap na geeft,wat een niveau...

In mijn ogen verdien je wel een trap na als je zo wijs altijd hebt lopen verkondigen dat je het allemaal zo makkelijk kan. Martijn heeft hier ook lopen zeggen dat Koets wel makkelijk weg zou gespeeld worden en zelf runt hij bij een van de eerste serieuze testen op Murus. Dan ben je gewoon hypocriet en mag je daar in mijn ogen best op gewezen worden.
 
Reactiescore
3.452
In mijn ogen verdien je wel een trap na als je zo wijs altijd hebt lopen verkondigen dat je het allemaal zo makkelijk kan. Martijn heeft hier ook lopen zeggen dat Koets wel makkelijk weg zou gespeeld worden en zelf runt hij bij een van de eerste serieuze testen op Murus. Dan ben je gewoon hypocriet en mag je daar in mijn ogen best op gewezen worden.
Martijn plaatste zelfs een screen waar hij herhaaldelijk om het ww vraagt?
Je hebt er zelfs op gereageerd en evengoed blijf jij bij je verhaal,dat jij iets persoonlijks hebt tegen iemand is prima maar om nu maar door te blijven hameren op iets waarvan allang een uitleg en screen van is geweest is ronduit kinderachtig!
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Martijn plaatste zelfs een screen waar hij herhaaldelijk om het ww vraagt?
Je hebt er zelfs op gereageerd en evengoed blijf jij bij je verhaal,dat jij iets persoonlijks hebt tegen iemand is prima maar om nu maar door te blijven hameren op iets waarvan allang een uitleg en screen van is geweest is ronduit kinderachtig!

Heb niks tegen Martijn alleen vind het grappig hoe hij plat op zijn bek is gegaan en niet durft toe te geven. Die screen zegt mij vrij weinig want misschien heeft hij er reactie op gehad en zouden wij dit nooit weten. Mooi dat ik dus op jou begin te lijken met jouw kinderachtige posts in het verleden richting mij.
 
Reactiescore
3.452
Heb niks tegen Martijn alleen vind het grappig hoe hij plat op zijn bek is gegaan en niet durft toe te geven. Die screen zegt mij vrij weinig want misschien heeft hij er reactie op gehad en zouden wij dit nooit weten. Mooi dat ik dus op jou begin te lijken met jouw kinderachtige posts in het verleden richting mij.
Dus persoonlijke aanval,het lijkt wel of jullie er doodziek van zijn dat Adios een doorstart heeft gemaakt al die zure reacties,kom op Adios grijp ze!!
 
Reactiescore
3.452
Klopt ik heb ook zeker zin in de strijd maar dit had Adios ook kunnen doen zonder weer te recruiten. Vind deze R2W poppenkast beetje overdreven,
DIT ZEGT EEN TRAINS SPELER?

haha grap van de dag,dank je wel Rikkert voor mijn lach momentje van daarnet:biggrin:
 
Reactiescore
310
Nee dat is een tijdstip kiezen waar je voordeel uithaalt. Dan nog reken je alleen de recruits van de stammen zelf terwijl gelieerde stammen en partners er ook bij behoren. Een blik op de kaart en ranglijsten verschaft elk neutraal persoon het inzicht dat gekeken naar kwantitatieve aantallen in punten, spelers en dorpen Red meer aan recruiten heeft gedaan dan kamp Adios.

Maar het vormen van stammen begon ergens en gaat nog steeds door. Dan is het idioot om 1 moment te kiezen en vanaf daar te gaan rekenen. Dat heet stats ontduiking.


Ik was kort gestopt omwille van hertentamens ja en op dat moment waren er vrijwel tot geen incs. Gelukkig mooi gehaald met een 6 en een 7.5 gehaald. Maar direct aangegeven als er iets is of je hebt iemand nodig bericht me. Dat dan maar 1x is voorgekomen en waarbij ik logde en aanwezig was kan ik niets aan doen. Daarna het wachtwoord is aangepast en ik (vrijwel) niets meer te horen kreeg ondanks mijn pogingen kan ik niets aan doen. Iets wat ook is bevestigd door de leiding van Adios meermaals extern en intern tegen de rest van EMM. Op een gegeven moment ben je dan klaar met het vragen als je (vrijwel) niets hoort.

Uiteindelijk kwam de leiding bij mij met de vraag of ik anders ergens anders wilde spelen en wat ik kort heb overwogen. Maar toen ik lucht kreeg van het idee om Koets te recruiten had ik geen interesse meer, omdat ik uit principe weiger om met de spelers van Shakedown en NUA te spelen. Op basis van het verleden.

Ik was niet gekomen hoor als jij er zat!
Runner
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Dus persoonlijke aanval,het lijkt wel of jullie er doodziek van zijn dat Adios een doorstart heeft gemaakt al die zure reacties,kom op Adios grijp ze!!

Waar lees je dat? Heb toch duidelijk aangegeven in mijn post richting DBA dat ik er zin in heb. Lezen is ook een kunst zullen we maar zeggen.
 

DeletedUser78825

Guest
@underground tacticz.

Martijn, niet lullen.
Indien dit gebeurd zou zijn op W58 (en W59) zou je per direct het AF opgestart hebben en erover zijn beginnen posten.

Maar ja, je hebt gelijk dat als je MB stammen meetelt, dat wij mogelijk meer mensen hebben gehad die zijn gejoind en dergelijke maar dan vergeet je het feit dat Adios de langste tijd niet eens een MB stam heeft gehad en dat zelfs niet iedereen daarin werd toegevoegd - zelfs nadat dit de afspraak was.
 

DeletedUser69389

Guest
@underground tacticz.

Martijn, niet lullen.
Indien dit gebeurd zou zijn op W58 (en W59) zou je per direct het AF opgestart hebben en erover zijn beginnen posten.

Maar ja, je hebt gelijk dat als je MB stammen meetelt, dat wij mogelijk meer mensen hebben gehad die zijn gejoind en dergelijke maar dan vergeet je het feit dat Adios de langste tijd niet eens een MB stam heeft gehad en dat zelfs niet iedereen daarin werd toegevoegd - zelfs nadat dit de afspraak was.
Waarover iets hebben opgestart? Wees eens concreet.
 

DeletedUser69389

Guest
Verschil tussen jou en mij is dat ik bewijzen aanlever en jij maar wat lukraak loopt te roepen.

Dat is ongelofelijke onzin het was in die tijd al duidelijk wie er voor de endgame geschikt waren en wie niet.

Heb daar niks van gezien dus geloof geen bal van wat je hebt gezegd. Murus heeft zowat constant onder VV gestaan en jij denkt dat het wachtwoord is veranderd en niemand binnen Murus wou dat jij logde? Sinterklaas is nog een meer geloofwaardig verhaal dan dat.

Snap ik en is volkomen begrijpelijk.
Zoals Inge al zegt vertoon je duidelijke symptomen van het Oost-Indische vergeet syndroom. Ik kan er niets aan doen dat jij vergeet waarop je reageert, maar het bewijs is (meermaals) getoond en bevestigd door anderen. Kan best opnieuw posten voor Oost-Indische vergeters zoals jijzelf. De enige die lukraak roept ben jijzelf.
Murus heeft nooit constant onder vv gestaan. Sean en ik draaiden het account overdag, Andre vroeg in de ochtend en Paul wanneer die kon.

Zoals @Serenity al aangaf denk jij te weten hoe de situatie in elkaar stak en roept zonder bewijzen. Waar beschuldigde jij mij van in bovenstaande quote? :rolleyes: Behoeft geen uitleg denk ik. Maar ik zal je even de ellende niet gaan besparen en je ''argumentatie'' verder de grond in gaan boren.

In die tijd al duidelijk wie er voor de endgame geschikt waren en wie niet? Laat mij niet lachen. Wannabe noob vertoning again. Elke wereld zijn er opeens toch verrassingen in de rim die eerst niet opvielen maar blijkbaar beter zijn dan vooraf hoog ingeschatte accounts. Ik bedoel in hoeverre kun je nog stellen dat bijvoorbeeld een Zhe en Ini Novum geschikt waren/zijn voor de endgame? Op basis van je argumentatie zou dat zijn, want in de fase waarover je spreekt waren ze dat en zijn ze nu dat nog steeds. Terwijl de werkelijkheid jouw beredenering allang onderuit heeft gehaald.
Een stam vormt zich voortdurend. Of wil je stellen dat je altijd met dezelfde bezetting speelt als waarmee je gestart bent? Tuurlijk niet. Kwa accounts zou dat misschien kunnen. Maar je hebt altijd te maken met nieuwe aanwas aan medespelers die ook bijdragen aan de vorming en de ontwikkeling van de stam. Net als eventuele nieuwe recruits die er altijd zijn. Of wilde je beweren dat de Adten accounts die thans bij Red zitten ook al vast stonden als recruit in de fase waarover je het had?


Adios:
728e86b3b1086473069e353ccbc58395.png


Red:
54a32b9a8438c2d4415a75e9b784f196.png


Het is gewoon een feit dat Adios moet recruiten om het verschil tussen Red en Adios te dichten. Red heeft heel lang met een groep gespeeld die sinds bijna het begin v/d wereld bij elkaar is. Toen had Adios EERST koets gerecruit en zo een overmacht van 10 miljoen punten verkregen. HIERNA heeft Red 3 accounts van Adten gerecruit. Zo kwam Red weer dichtbij Adios qua punten.

Koets kwam eerst naar Red om te kijken of Koets bij Red kon. Red doet niet aan r2w en daarom zijn de accounts afgewezen. Adios had problemen dus werd koets wel aangenomen.

Onze mb stammen zijn veelal vanaf het begin af aan al mb en die hebben met de moraalheer acc's andere spelers weggespeeld om aan hun punten te komen. Op het moment is onze enige bg in de rim fort nox.

Martijn, het is volledig idioot om te stellen dat Red meer gerecruit heeft dan Adios. Zelf voor jouw denkniveau lijkt het alsof je helemaal gek bent geworden. Als je het dan toch over stats hebt moet je is goed kijken, dan zal je zien wie meer recruit

Goed dat je het vraagt, hier heb ik bewijzen. Verder weet ik precieze getallen niet, maar zal toch wel bijna alles gezien sinds deze pm's van een leidingsacc.
5417193248aae4159cdc317e0305c176.png


e12c45cafd552fede1b40eb3cb4db5f3.png

Leuke statistieken over de accountwisselingen, maar dat zegt ook niet direct veel zonder onderbouwing. Ik bedoel stel ik leave 5x en keer 5x terug dan zorgt dat voor 10 wisselingen van een stam.

Je kunt Adios beschuldigen van recruit 2 win, maar het was al eerder bewezen dat nog voordat van die recruits van Adios sprake was er al samenwerkingen bestonden tussen Red en Adten spelers. Dus hypocriet om Adios dan alleen te blamen voor het voeren van een recruit- en diplomatiebeleid.

Het beweren dat Red niet aan R2W doet komt hypocriet over als je net zelf nog hebt gemeld dat jullie Adten hebben leeggerecruit na het recruiten van Adios. Want ook dan doen jullie aan R2W. Want elke recruit die je als stam doet is met het doel om te winnen. Of recruit je accounts alleen voor opvulling en als mascotte? Elke recruit vormt extra middelen op weg richting een mogelijke winst en daarmee doet elke stam aan Recruit 2 Win en dan dient Red dus ook niet alleen naar Adios te wijzen, maar ook naar zichzelf. Want jullie doen dus net als Adios aan R2W.

Mb stammen vanaf het begin of niet maakt niet uit. Per saldo blijft het gewoon dat jullie Red kamp over meer punten, meer dorpen en meer spelers beschikt. Ook door het gebruik van de vele mb's. Het is dan ook nogmaals hypocriet om alleen Adios te blamen voor recruit 2 win.

Leuk die screens, maar je geeft zelf al de stam Fort Knox aan als voorbeeld en in het verleden waren er ook talloze voorbeelden waarbij Red hetzelfde deed als waar jullie nu Adios voor beschuldigen. Loop niet eens zo dom te lullen. Want jullie komen zo totaal niet geloofwaardig over wanneer jullie zo hypocriet blijven posten of beter gezegd zwalken op het AF.

In mijn ogen verdien je wel een trap na als je zo wijs altijd hebt lopen verkondigen dat je het allemaal zo makkelijk kan. Martijn heeft hier ook lopen zeggen dat Koets wel makkelijk weg zou gespeeld worden en zelf runt hij bij een van de eerste serieuze testen op Murus. Dan ben je gewoon hypocriet en mag je daar in mijn ogen best op gewezen worden.
Heb niks tegen Martijn alleen vind het grappig hoe hij plat op zijn bek is gegaan en niet durft toe te geven. Die screen zegt mij vrij weinig want misschien heeft hij er reactie op gehad en zouden wij dit nooit weten. Mooi dat ik dus op jou begin te lijken met jouw kinderachtige posts in het verleden richting mij.

Je hoeft mij niet bij mijn naam te noemen. Ik ken je niet en ik hoef je ook niet te kennen. Ik heb je, naar mijn weten, nooit persoonlijk gesproken en je mag mij dan dus gewoon bij mijn AF naam noemen.

Waar loop ik altijd wijs te verkondigen dat ik het allemaal zo makkelijk kan?:rolleyes: Iemand, ene @rikkert1234 , die mij beschuldigde van het zonder bewijs lukraak roepen van zaken doet het alweer.:oops::rolleyes::D Ook heb ik nooit, ook niet ingame, beweerd dat Koets gemakkelijk weg te spelen viel. Wel dat het mogelijk was, mits er voldoende vuur kwam. Als ik was gerund bij een van de eerste serieuze testen op Murus dan was ik wel direct gequit. Maar nee ik heb drie weken onafgebroken lopen deffen gedurende mijn tentamens. Alleen toen ik het eerste cijfer terug kreeg besloot ik kort gas terug te nemen, omdat ik niet overtuigd was van het feit of ik de andere twee wel zou halen en er ook nog eentje uit de periode daarvoor diende te herkansen. Op dat moment koos ik inderdaad voor mijn studie, aangezien ik niet iemand ben die niet zijn studieadvies wilt halen door een online spelletje als tw, ook al had ik een excuus kunnen hebben vanwege prive gerelateerd iets, wat bekend is bij een klein deel van de community. Uiteindelijk heb ik allebei mijn herkansingen gewoon gehaald en het positief studieadvies binnen.

Dat het team EMM mij niet riep toen ze er echt niet uitkwamen daar kan ik niets aan doen. Ik heb een aantal maal de boodschap gegeven dat als ze mij nodig hebben dat ze mij dan prive dienden aan te spreken. Dat zij dan denken dat ik volledig gequit ben terwijl ook Jeremy (@Felicitys ) meermaals heeft verkondigd richting hen dat ik vanaf die bewuste donderdag 12 juli weer (actief) zou gaan loggen kan ik niets aan doen. Op basis van die hersenspinsels was het wachtwoord aangepast en wat dus meermaals ongegrond is verklaard door Jeremy en mij richting hen. Wat ook als zodanig meermaals hier is gecommuniceerd en aangetoond doormiddel van bewijs. Maar blijf maar lekker in je bubbel en illusies geloven.

Dus stop maar met die ongefundeerde trashtalk dat ik plat op mijn bek ben gegaan, want totdat ik minderde bleven de verliezen voor EMM gewoon enigszins beperkt en was er meer dan voldoende perspectief voor het account om door te gaan. Dat het account daarna ten onder is gegaan is spijtig, maar ik wilde zelfs speciaal daarvoor eerder terugkomen en wat ook is aangetoond. Maar als je het wachtwoord dan niet krijgt dan is het lastig deffen he?;) Het is en blijft spijtig dat het account Et Murus Magnificum bestaat zoals het nu bestaat. Want het had niet zo in deze staat hoeven te zijn. Want de eerste weken waren de aanvallen van een bijzonder laag niveau en was het relatief eenvoudig te behappen. Pas toen de druk echt verhoogd werd en LO ook viel was het pas lastig om stand te houden. Maar ik had graag in die fase mijn tanden willen laten zien. Want met name NUA is het niet waard om met deze winsten te gaan pronken. Voor de grote woorden die ze vertonen was het bijzonder pover. Zelfs Shakedown zijn aanvallen waren van een hoger niveau dan wat NUA totdat ik minderde op de mat kon leggen.


@underground tacticz.

Martijn, niet lullen.
Indien dit gebeurd zou zijn op W58 (en W59) zou je per direct het AF opgestart hebben en erover zijn beginnen posten.

Maar ja, je hebt gelijk dat als je MB stammen meetelt, dat wij mogelijk meer mensen hebben gehad die zijn gejoind en dergelijke maar dan vergeet je het feit dat Adios de langste tijd niet eens een MB stam heeft gehad en dat zelfs niet iedereen daarin werd toegevoegd - zelfs nadat dit de afspraak was.
Het verschil met daar en hier is dat ik daar een actieve AF poster ben/was en hier niet. Ook is/was mijn rol daar anders als leider van de stam. Natuurlijk kun je dat ook als je niet perse leider bent. Maar ik heb als (actieve) speler op 60 binnen de stam Adios nou niet zoveel invloed/activiteit gehad als dat ik dat bijvoorbeeld binnen de stam Finity op 43 had. Ook koos ik er tijdens de incs liever voor om te deffen in de spaarzame tijd dan hier de AF bomber te gaan uithangen.

Het kan goed zijn dat ik dat vergeet, maar het lijkt mij eerder dat ik dat niet allemaal evengoed weet en met zulke posts moet je alleen komen als je er alles van afweet. Op 59 kwam ik een paar maal met zulke posts om Chill onderuit te halen met hun beschuldigingen. Hier kan ik dat niet, omdat ik net niet voor de 100% zekerheid heb over alle stammen.

Indien ik de kennis ervoor had dan had ik wel weer zo'n duidende en duidelijke post gemaakt om het inzichtelijk te maken over hoe het nu precies in elkaar zat/zit. Maar ik kan dat helaas niet.
 

DeletedUser78825

Guest
Het verschil met daar en hier is dat ik daar een actieve AF poster ben/was en hier niet. Ook is/was mijn rol daar anders als leider van de stam. Natuurlijk kun je dat ook als je niet perse leider bent. Maar ik heb als (actieve) speler op 60 binnen de stam Adios nou niet zoveel invloed/activiteit gehad als dat ik dat bijvoorbeeld binnen de stam Finity op 43 had. Ook koos ik er tijdens de incs liever voor om te deffen in de spaarzame tijd dan hier de AF bomber te gaan uithangen.

Het kan goed zijn dat ik dat vergeet, maar het lijkt mij eerder dat ik dat niet allemaal evengoed weet en met zulke posts moet je alleen komen als je er alles van afweet. Op 59 kwam ik een paar maal met zulke posts om Chill onderuit te halen met hun beschuldigingen. Hier kan ik dat niet, omdat ik net niet voor de 100% zekerheid heb over alle stammen.

Indien ik de kennis ervoor had dan had ik wel weer zo'n duidende en duidelijke post gemaakt om het inzichtelijk te maken over hoe het nu precies in elkaar zat/zit. Maar ik kan dat helaas niet.

Post dan niets.
Je komt, naar mijn mening, enkel dom en hypocriet over aangezien je wanneer jij aan de andere kant (dus niet Adios) had gestaan, ook over R2W was begonnen, zoals je bij Novus deed en je het nu komt verdedigen op basis van niks.
 
Reactiescore
310
Wordt steeds boeiender deze discussie :eek:

Lieve inge, hoe kan je dat nou zeggen als martijn gedurende deze discussie iets post, ik zag een lange post toen wilde ik die lezen, toen zag ik de auteur en ben ik weer lekker serie gaan kijken.

groetjes turtle <3
 

DeletedUser69389

Guest
Post dan niets.
Je komt, naar mijn mening, enkel dom en hypocriet over aangezien je wanneer jij aan de andere kant (dus niet Adios) had gestaan, ook over R2W was begonnen, zoals je bij Novus deed en je het nu komt verdedigen op basis van niks.
Hetgeen een Novus deed op 58 of een Dejavu nu op 62 is van een geheel andere orde dan het recruiten van een Adios of Red. Deze recruits vernaggelen de wereld niet zo als wat door de eerder genoemde stammen wordt/werd gedaan.
 
Reactiescore
1.367
Hetgeen een Novus deed op 58 of een Dejavu nu op 62 is van een geheel andere orde dan het recruiten van een Adios of Red. Deze recruits vernaggelen de wereld niet zo als wat door de eerder genoemde stammen wordt/werd gedaan.

de eerdere recruits wel, dank je zeer beleeft :)
 
Bovenaan