De Toekomst van Koets

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Wat zal de toekomst van Koets worden?


  • Totaal aantal stemmers
    30
Reactiescore
853
Cracksparrow uit Koets?
Koets is al een tijdje ten dode opgeschreven. Was al duidelijk aan de hand van de reactie van Koets op Unique. Waren slechts twee spelers bereid te vv'en op dat account in 3 dagen tijd. Ik denk dat dat genoeg zegt over het stammoraal in Koets op dit moment.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Ja het is echt jammer dat Koets valt. De Koets rijdt al een tijdje op twee wielen en de wielen werden niet gerepareerd.

Ben vooral benieuwd hoe ver het recruiten gaat en of een (deel) Koets zich herpakt.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Jij ziet ook alles meteen

Ik checkte de ranglijst en zag Koets opeens onder Red.

Koets is al een tijdje ten dode opgeschreven. Was al duidelijk aan de hand van de reactie van Koets op Unique. Waren slechts twee spelers bereid te vv'en op dat account in 3 dagen tijd. Ik denk dat dat genoeg zegt over het stammoraal in Koets op dit moment.

Vanaf de buitenkant zag het er nog best oke uit, maar ik zie dat dat een stuk minder is dan ik dacht.

Ja het is echt jammer dat Koets valt. De Koets rijdt al een tijdje op twee wielen en de wielen werden niet gerepareerd.

Ben vooral benieuwd hoe ver het recruiten gaat en of een (deel) Koets zich herpakt.

Ben zeker benieuwd wat voor effect dit gaat hebben op de wereld. Twee grote stammen en een 1v1?
 
Reactiescore
1.367
Cracksparrow uit Koets?
Growing strong ook.
Was te verwachten, deze 2 accounts waren spelers die nog actief bezig waren met het spel in tegenstelling tot veel koets genoten, deze spelers verdienden het ook om verder te gaan (er van uit gaand dat ze later vandaag in adios zitten)
 
Reactiescore
412
ik denk toch wel dat het feit dat jij gestopt ben de doorslag voor ze heeft gegeven, want zonder danny was er toch niks meer aan in dat koets.
 
Reactiescore
524
De twee accounts die zijn overgestapt vallen niet veel te verwijten.
Ze hebben het netjes afgesloten en zich tot het einde ingezet.
Helaas denkt niet iedereen van de 'achterblijvers' daar zo over als ik de dreigementen juist interpreteer.:(
 

Deleted User - 487871837

Guest
Is dit dan ook het einde van Koets of is dat te vroeg gesproken?
 
Reactiescore
1.367
Is dit dan ook het einde van Koets of is dat te vroeg gesproken?

Koets was al tijden ten einde :p

Was wachten tot de stekker er uit ging
 

Deleted User - 487871837

Guest
lijkt me wat vroeg. Als Koets hun sh*t together krijgt kunnen ze nog serieus wat terugslaan.

Koets was al tijden ten einde :p

Was wachten tot de stekker er uit ging

Vrij tegengestelde meningen.

@Waarom altijd ik hoe denk je dat Koets zich kan herpakken? Denk dat de toekomst er niet heel rooskleurig uitziet voor ze.

@Rise Against wat denk je dat er met de rest van Koets gebeurt? Valt dit uiteen en joinen mensen Red, Adios of Adten; wordt een deel intern of krijgen we misschien een groep spelers die niemand eigenlijk bij hun stam wil?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Koets kan wel een outsider worden en het Adios lastig maken. Je weet natuurlijk nooit wat er kan gebeuren, stel dat Adios wordt gebroken door Red, dan heeft Koets weer meer lucht. Maar dan moet er wel flink wat veranderen in de organisatie, instelling, motivatie, activiteit daar ;). En om te beginnen, een actieve leiding die er vol voor gaat :).
 

Deleted User - 487871837

Guest
Heb even een nieuw topic gemaakt voor dit onderwerp; is wat makkelijker discussieren en promoten (voor mij).

Koets kan wel een outsider worden en het Adios lastig maken. Je weet natuurlijk nooit wat er kan gebeuren, stel dat Adios wordt gebroken door Red, dan heeft Koets weer meer lucht. Maar dan moet er wel flink wat veranderen in de organisatie, instelling, motivatie, activiteit daar ;). En om te beginnen, een actieve leiding die er vol voor gaat :).

Ik denk dat je hier wel heel hoopvol bent.

Als Red Adios breekt dan wordt het makkelijker voor Koets ja, maar zoals je zelf al zegt: intern bij Koets zit het niet lekker.
Bovendien, Red staat atm in de min tegen Adios, dus ook dat breken wordt ingewikkeld denk ik zo.

Zitten wel wat witte schapen tussen hoor :p

Zoals?
 
Reactiescore
1.367
Vrij tegengestelde meningen.

@Waarom altijd ik hoe denk je dat Koets zich kan herpakken? Denk dat de toekomst er niet heel rooskleurig uitziet voor ze.

@Rise Against wat denk je dat er met de rest van Koets gebeurt? Valt dit uiteen en joinen mensen Red, Adios of Adten; wordt een deel intern of krijgen we misschien een groep spelers die niemand eigenlijk bij hun stam wil?

Niemand van koets wilt adten joinen. Red joinen kan niet door ligging, tenzij fusie adten, red en koets leden. Adios joinen kunnen maar enkele accounts doen door ligging, en veel accounts die zouden kunnen joinen zijn inactief.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ben wel benieuwd naar het effect dat dit op de wereld gaat hebben.

Een noord-zuid 1v1 lijkt me best wel tof :D
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Er zit een "kan" in mijn post. Of het ook gebeurt is de vraag. Ik denk dat spelers eerder denken aan delete dan de stam hervormen :p.
Maar ik heb het gevoel dat er puur een sterke leider moet opstaan en dat je de stam aardig op de rails kunt krijgen.

Red staat inderdaad in de min, maar dat betekent niet dat ze niks kunnen. Momenteel investeert Red ook veel tijd in het creëren van goede clusters, rim veiligstellen en dat soort shit en daar wordt flinke vooruitgang geboekt. Maar de strijd wordt snel genoeg weer hervat :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Er zit een "kan" in mijn post. Of het ook gebeurt is de vraag. Ik denk dat spelers eerder denken aan delete dan de stam hervormen :p.
Maar ik heb het gevoel dat er puur een sterke leider moet opstaan en dat je de stam aardig op de rails kunt krijgen.

Red staat inderdaad in de min, maar dat betekent niet dat ze niks kunnen. Momenteel investeert Red ook veel tijd in het creëren van goede clusters, rim veiligstellen en dat soort shit en daar wordt flinke vooruitgang geboekt. Maar de strijd wordt snel genoeg weer hervat :)

Moet wel een leider zijn die goed moraal kan boosten want ik kan me voorstellen dat dat aardig laag ligt daar.

Ben benieuwd hoe de oorlog zich verder uit gaan pakken. Show me some fireworks ;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Moet wel een leider zijn die goed moraal kan boosten want ik kan me voorstellen dat dat aardig laag ligt daar.

Ben benieuwd hoe de oorlog zich verder uit gaan pakken. Show me some fireworks ;)

Mwah ik heb het vandaag ff paar uurtjes van dichterbij meegemaakt :p.
Er valt echt wel wat explosiviteit uit te halen.
 
Bovenaan