De Toekomst van Koets

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Wat zal de toekomst van Koets worden?


  • Totaal aantal stemmers
    30

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Als Rainbowchicks shit posters zijn vallen de MB's daar automatisch ook onder.
 
Reactiescore
516
jongens gebruik nou allemaal ff goed kommas en punten want als je een verhaal typt zonder kommas en punten en je blijft dan doortypen dan leest dat heel erg kut en dan gaan mensen heel snel lezen en snappen ze je punt niet meer daarnaast komt het ook facking achterlijk over als je dat doet net alsof je een kindje van 8 jaar bent die net geleerd heeft om te typen alhoewel kinderen van 8 volgens mij al beter kunnen typen dan dat ik dat kan op 21 jarige leeftijd maar goed ik hoop dat de boodschap duidelijk is als je typt zonder goede interpunctie leest dat facking kut want doordat de kommas en punten ontbreken kan je brein geen pauzes nemen tijdens het lezen en op die manier is het echt totaal niet duidelijk wat je nou eigenlijk bedoelt dat geldt ook zo met hoofdletters maarja die gebruik ik zelf ook nooit omdat het in tw niet automatisch gaat en in word wel en ik daarom mijzelf niet heb aangeleerd om dat shift knompie in te drukken als ik een zin wil beginnen

Het studeren lukt je wel aardig goed ofniet Joukie?
 
Reactiescore
1.283
43061324_B1_C0_40_B4_861_B_51_F3_CB38_ACE1.jpg

Crying a river to drown Some cheap Posts in it.
 
Reactiescore
853
Hij heeft zijn post aangepast, zo te zien.
Niet gezien :O

vooral als je kijkt naar het niveau wat Adios op het AF laat zien
Eens mag wat opgekrikt worden vind ik, betekent helaas niet dat jouw posts van zulk lekker niveau zijn. Ik zou zeggen geef het goede voorbeeld ;)

Ook worden vaak om mijn posts heen gepraat wat ook wel echt van een laag niveau is
Zou ik nooit bewust doen. Over het algemeen zou ik zeggen dat geen reactie op je post juist goed is aangezien de tegenposter blijkbaar geen weerwoord heeft :D
 

DeletedUser71166

Guest
Koets is al een tijdje ten dode opgeschreven. Was al duidelijk aan de hand van de reactie van Koets op Unique. Waren slechts twee spelers bereid te vv'en op dat account in 3 dagen tijd. Ik denk dat dat genoeg zegt over het stammoraal in Koets op dit moment.

Vitae - Finity - Preau - Fide



Dat was al duidelijk na de massa op ons
 
Reactiescore
767
Welkom mede noobs
 

DeletedUser71166

Guest
Jij bent toch echt een dikke banaan hé holy shit gast
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Weer 2 spelers van Koets naar adios, tis nu denk ik wel over voor koets :p
 
Bovenaan