De tijgervachtoorlog

Reactiescore
693
Teigetje (Engels: Tigger) is een personage uit de verhalen rond Winnie de Poeh van A.A. Milne. Teigetje is een teiger waarvan de kop uit rubber bestaat en de staart uit veren. Hij houdt heel erg van stuiteren, vooral onverwachts bovenop zijn vrienden, vaak tot hun grote irritatie. Soms richt hij in zijn enthousiasme ook grote schade aan bij zijn vrienden. Vooral Konijn heeft veel last van Teigetjes gestuiter en doet vaak pogingen om hem te laten stoppen met stuiteren, maar tevergeefs. Teigetje is vooral goed bevriend met Roe.

Teigetje zingt regelmatig het nummer The Wonderful Thing About Tiggers (geschreven door de Sherman Brothers), een nummer waarin hij verklaart blij te zijn dat hij de enige teiger is. Teigetje roept vaak "Hooh, hooh, hooh, hooh".

Teigetje heeft, naast de rol die hij heeft in de avonturen van Winnie de Poeh, een eigen film genaamd Teigetjes Film (Engels: The Tigger Movie). De stem van Teigetje werd oorspronkelijk ingesproken door Paul Winchell. Sinds 1990 neemt Jim Cummings de rol van Teigetje voor zijn rekening. De Nederlandse stem van Teigetje is ingesproken door Frits Lambrechts en Kees van Lier.

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Teigetje_(Winnie_de_Poeh)

Ik weet nog niet of ik Teigetje zou nemen. Oorspronkelijk had ik een knuffel teigetje vandaar dat mijn allereerste gebruikersnaam kwam Mike + teigetje = miketijger (Met hulp van die lieve mama's toch :engel:)
Ik zou dan eerder centraler gaan en gewoon Winnie The Pooh nemen
 

DeletedUser78608

Guest
Nou Mike, twas jou keuze om je maar heel eventjes te verzetten.. Maar hoe dan ook had het hetzelfde resultaat geweest.

Hoe komt eigelijk dat je opeens stopte met het verzet? Geen zin meer?

Teigetje vind ik trouwens wel een goeie naam :p
 
Reactiescore
693
Er is inmiddels al zeer veel gebeurd in de afgelopen maanden. Ik ben aan het knokken om actief te blijven op casual 6. Farmen lukt daar zelfs al niet meer.
Ik weet niet welke periode je me begon te edelen, maar 2 maand ervoor was ik al inactiever

Ik denk na over Teigetje
 

DeletedUser71688

Guest
Verslagen tegenstanders
Als aanvaller Als verdediger Als ondersteuning Totaal
Rang Naam Stam Verslagen
1 Jungle Storm TYGER 386,85 Mil.
2 McCaramac Rebels 231,64 Mil.
3 Drx. Dabb Rebels 227,22 Mil.
4 Horse Whisperer. Rebels 224,77 Mil.
5 pretends Rebels 218,73 Mil.


grote klasse jungle

heb je m toch weer mooi geflikt,
wat een vechtjas ben je.
net als in w6.

en tevens super dat je t nog geprobeerd heb en niet opgegeven heb en nog getracht er wat van te maken.
de stam SEDU heeft jou flink belazerd en niet de kans gegeven om er nog een succes van te maken.
had je maar eerder met TYGER begongen en die besluitloze sedu leiders alleen gelaten.
terwijl jij degene was die voorspeld had dat er spelers naar rebels zouden gaan van legion, je wist precies altijd wie de verraders waren, je ontdekte een dubbele speler of fear the dwarp en toppertjes, je ontmaskerde the toetje, je voorzag dat lord corax naar rebels zou gaan terwijl die zij never en nooit dat te doen enzv...
je had beter verdient..
toch knap dat je je nog heb ingezet voor een nieuwe stam en nog wat plezier hebt gebracht..

Sedu je flink heeft belazerd? Een half jaar lang alle def in zijn dorpen bewaren en vervolgens gewoon de stam verlaten omdat je geen leider werd gemaakt.

Marcel, ik heb veel lol met je gehad maar dit is echt pure onzin, dat weet je zelf ook.
We zaten vrijwel altijd op een lijn, over alle beslissingen, maar om nu te zeggen dat Sedu je in de steek heeft gelaten.. Erg zwak.
 

DeletedUser72496

Guest
That moment when you realize that Wolvepack has gained more points through conquers during a war (in only 3 days time) than in Fire Tigers' entire history...
giphy.gif


Fire Tigers bestaat al sinds 11 maart en Wolvepack nog maar sinds 13 mei
Iczr0j0.png
 

DeletedUser72496

Guest
Een teleurstellende oorlog van TYGER, we hadden aan meer tegenstand verwacht. Alles in functie om @mazal (Jungle Storm) te doen overleven op deze Casual is helemaal mislukt. Hij dacht dat we gingen stoppen aan de 55% dominantie en pushte daarom de bouw van al zijn dorpen tot het maximum, waardoor hij minder troepen had per dorp.
Wij waren al een hele tijd voorbereid om hem en rest van TYGER van de kaart weg te vegen en het is goed gelukt, ook al hadden we de gevraagde dominantiepercentage behaald. Iedereen van de stam wou hem weg.

Nu drukken we verder tot hij op 0 staat. Missie bijna volbracht.

YVhBza9.png

KL2bHjf.png
 

DeletedUser71688

Guest
Hadden jullie iets anders verwacht dan? Het is nu een beetje aansukkelen met z'n allen tot jullie besluiten de wereld te laten eindigen.
Wel verdient gewonnen overigens!
 
Bovenaan