1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

De tijgervachtoorlog

Discussie in 'Casual 4' gestart door RubenS2, 19. mrt 2018.

Deel Deze Pagina

1. miketijger

miketijger

Lid geworden:
    10. aug 2017
    Leuk Bevonden:
    22
    Teigetje (Engels: Tigger) is een personage uit de verhalen rond Winnie de Poeh van A.A. Milne. Teigetje is een teiger waarvan de kop uit rubber bestaat en de staart uit veren. Hij houdt heel erg van stuiteren, vooral onverwachts bovenop zijn vrienden, vaak tot hun grote irritatie. Soms richt hij in zijn enthousiasme ook grote schade aan bij zijn vrienden. Vooral Konijn heeft veel last van Teigetjes gestuiter en doet vaak pogingen om hem te laten stoppen met stuiteren, maar tevergeefs. Teigetje is vooral goed bevriend met Roe.

Teigetje zingt regelmatig het nummer The Wonderful Thing About Tiggers (geschreven door de Sherman Brothers), een nummer waarin hij verklaart blij te zijn dat hij de enige teiger is. Teigetje roept vaak "Hooh, hooh, hooh, hooh".

Teigetje heeft, naast de rol die hij heeft in de avonturen van Winnie de Poeh, een eigen film genaamd Teigetjes Film (Engels: The Tigger Movie). De stem van Teigetje werd oorspronkelijk ingesproken door Paul Winchell. Sinds 1990 neemt Jim Cummings de rol van Teigetje voor zijn rekening. De Nederlandse stem van Teigetje is ingesproken door Frits Lambrechts en Kees van Lier.

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Teigetje_(Winnie_de_Poeh)

Ik weet nog niet of ik Teigetje zou nemen. Oorspronkelijk had ik een knuffel teigetje vandaar dat mijn allereerste gebruikersnaam kwam Mike + teigetje = miketijger (Met hulp van die lieve mama's toch :engel:)
    Ik zou dan eerder centraler gaan en gewoon Winnie The Pooh nemen

2. Clickb*it

Clickb*it

Lid geworden:
    9. jun 2017
    Leuk Bevonden:
    348
    ik zou gewoon nu zoveel mogelijk pakketjes sparen!

3. miketijger

miketijger

Lid geworden:
    10. aug 2017
    Leuk Bevonden:
    22
    En dan weeral zo een wereld abusen?

4. pretends

pretends

Lid geworden:
    5. jul 2017
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou Mike, twas jou keuze om je maar heel eventjes te verzetten.. Maar hoe dan ook had het hetzelfde resultaat geweest.

Hoe komt eigelijk dat je opeens stopte met het verzet? Geen zin meer?

Teigetje vind ik trouwens wel een goeie naam :p

5. miketijger

miketijger

Lid geworden:
    10. aug 2017
    Leuk Bevonden:
    22
    Er is inmiddels al zeer veel gebeurd in de afgelopen maanden. Ik ben aan het knokken om actief te blijven op casual 6. Farmen lukt daar zelfs al niet meer.
    Ik weet niet welke periode je me begon te edelen, maar 2 maand ervoor was ik al inactiever

Ik denk na over Teigetje

6. cupid

cupid

Lid geworden:
    2. nov 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Sedu je flink heeft belazerd? Een half jaar lang alle def in zijn dorpen bewaren en vervolgens gewoon de stam verlaten omdat je geen leider werd gemaakt.

Marcel, ik heb veel lol met je gehad maar dit is echt pure onzin, dat weet je zelf ook.
    We zaten vrijwel altijd op een lijn, over alle beslissingen, maar om nu te zeggen dat Sedu je in de steek heeft gelaten.. Erg zwak.

7. Pedrosa

Pedrosa

Lid geworden:
    25. jan 2014
    Leuk Bevonden:
    226
    That moment when you realize that Wolvepack has gained more points through conquers during a war (in only 3 days time) than in Fire Tigers' entire history...

Fire Tigers bestaat al sinds 11 maart en Wolvepack nog maar sinds 13 mei

Boesboes en RubenS2 vinden dit leuk.
  8. miketijger

miketijger

Lid geworden:
    10. aug 2017
    Leuk Bevonden:
    22
    Daar gaat mijn laatste dorpje, in de handen van lange

Veel succes verder

Boesboes vindt dit leuk.
  9. Pedrosa

Pedrosa

Lid geworden:
    25. jan 2014
    Leuk Bevonden:
    226
    Een teleurstellende oorlog van TYGER, we hadden aan meer tegenstand verwacht. Alles in functie om @mazal (Jungle Storm) te doen overleven op deze Casual is helemaal mislukt. Hij dacht dat we gingen stoppen aan de 55% dominantie en pushte daarom de bouw van al zijn dorpen tot het maximum, waardoor hij minder troepen had per dorp.
    Wij waren al een hele tijd voorbereid om hem en rest van TYGER van de kaart weg te vegen en het is goed gelukt, ook al hadden we de gevraagde dominantiepercentage behaald. Iedereen van de stam wou hem weg.

Nu drukken we verder tot hij op 0 staat. Missie bijna volbracht.

10. cupid

cupid

Lid geworden:
    2. nov 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Hadden jullie iets anders verwacht dan? Het is nu een beetje aansukkelen met z'n allen tot jullie besluiten de wereld te laten eindigen.
    Wel verdient gewonnen overigens!