De Strijd der Titanen.

DeletedUser77159

Guest
Selena gaat maar over tot een massa barbaren te edelen om die 17% te halen.. De nummer 1 & 2 samen als BG was nog niet genoeg om Pre. weg te werken, dan moet het maar op deze manier! :D Klasse jongens!
Flauwekul Krepox, zoals altijd. We zijn front aan het verstevigen. Hebben jullie ook gedaan.
 

DeletedUser77159

Guest
Ik zat trouwens even een paar minuutjes te kijken op het account van linksmus vandaag, maar wat is dit Pre.
Naast een samenwerking met Pan., TB en Koala! nu ook nog eens met PAA. Jullie moeten wel iedereen er bij betrekken he. Kunnen jullie het niet alleen tegen een stam die toch bij de 1e 100 inc's al gaan rennen?
 

DeletedUser3435

Guest
Ik zat trouwens even een paar minuutjes te kijken op het account van linksmus vandaag, maar wat is dit Pre.
Naast een samenwerking met Pan., TB en Koala! nu ook nog eens met PAA. Jullie moeten wel iedereen er bij betrekken he. Kunnen jullie het niet alleen tegen een stam die toch bij de 1e 100 inc's al gaan rennen?
Oh dus Chaos is zijn front aan het verstevigen dat tegen zijn interns ligt? Dat is best bijzonder, ga ik de volgende classic ook eens proberen.

Ik zat trouwens even een paar minuutjes te kijken op het account van linksmus vandaag, maar wat is dit Pre.
Naast een samenwerking met Pan., TB en Koala! nu ook nog eens met PAA. Jullie moeten wel iedereen er bij betrekken he. Kunnen jullie het niet alleen tegen een stam die toch bij de 1e 100 inc's al gaan rennen?
Ja wat een schande.. Ik had beter gewacht tot dat jullie hun ook al gingen benaderen (net zoals WAL) zodat jullie uit de angst voor jullie eigen onkunde zowat heel de wereld aan jullie kant konden scharen. Niet zo droevig zijn dat ik je overal een stap ben voorgeweest.
 

DeletedUser77159

Guest
Ja wat een schande.. Ik had beter gewacht tot dat jullie hun ook al gingen benaderen (net zoals WAL) zodat jullie uit de angst voor jullie eigen onkunde zowat heel de wereld aan jullie kant konden scharen. Niet zo droevig zijn dat ik je overal een stap ben voor geweest.
Lol wat een watje ben jij. Je weet al dat WAL grotendeels uit renners bestaat en nog ben je aan het zoeken naar meer bondgenoten.
Vind ik toch best wel schandalig voor een stam die al weet dat ze meer activiteit en meer kwaliteit bezitten dan hun tegenstander.

Ik denk dat het ligt aan het leiderschap van Krepox. Is vast zo iemand die de hele wereld wil laten zien hoe geweldig die is terwijl die diep van binnen toch wel onzeker is en overal vriendjes moet maken en hulp nodig heeft.
 

DeletedUser

Guest
Oh dus Chaos is zijn front aan het verstevigen dat tegen zijn interns ligt? Dat is best bijzonder, ga ik de volgende classic ook eens proberen.


Ja wat een schande.. Ik had beter gewacht tot dat jullie hun ook al gingen benaderen (net zoals WAL) zodat jullie uit de angst voor jullie eigen onkunde zowat heel de wereld aan jullie kant konden scharen. Niet zo droevig zijn dat ik je overal een stap ben voorgeweest.

how how, heeft iemand het over interns ?
 
Reactiescore
1.049
Mijn complimenten naar WAL!
2x de dag voor een massa runnen is eigk wel een mooie prestatie
ik heb nog enige hoop op 1-2 accs maar tis jammer dat we de vekeerde bondgenoot hebben uitgekozen

Kan de oorlog misschien worden aangepast naar:
Selena
VS
Pre. TB PAA Pan.?

E: Ik bedoel dit naar de 2 desbetreffende spelers, De rest van WAL is er vaak tot zeer vaak wel voor elkaar, Om mistverstanden te voorkomen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Ik vrees er ook voor. Ik krijg billekoek en moet carapils afstaan als k ga spelen
 
Reactiescore
2.303
Ik vrees er ook voor. Ik krijg billekoek en moet carapils afstaan als k ga spelen
Pfoe, snel kartonnetje halve liters inslaan dan!
 

DeletedUser3435

Guest
Mijn complimenten naar WAL!
2x de dag voor een massa runnen is eigk wel een mooie prestatie
ik heb nog enige hoop op 1-2 accs maar tis jammer dat we de vekeerde bondgenoot hebben uitgekozen
Hoe was een random blitz op jouw accountje afgelopen als je je medespeler niet had gehad? :D Niet zo denigrerend praten over anderen als je zelf totaal niet kan deffen en in paniek geraakt bij 100 incomings.

Lol wat een watje ben jij. Je weet al dat WAL grotendeels uit renners bestaat en nog ben je aan het zoeken naar meer bondgenoten.
Vind ik toch best wel schandalig voor een stam die al weet dat ze meer activiteit en meer kwaliteit bezitten dan hun tegenstander.

Ik denk dat het ligt aan het leiderschap van Krepox. Is vast zo iemand die de hele wereld wil laten zien hoe geweldig die is terwijl die diep van binnen toch wel onzeker is en overal vriendjes moet maken en hulp nodig heeft.
Ik ken niemand uit WAL of Selena dus ik wist op dat moment dat ze zo snel gingen rennen.. Op dat moment was het WAL & Selena en al de interns en slaafjes van Selena Vs Pre. Ik heb ongeveer op hetzelfde moment Sylar, TB en PAA benaderd. Zoals ik al 500 keer gezegd heb zouden jullie met je omhoog te internen nog makkelijk kunnen winnen door een kwantitatief overschot. Met deze settings hoef je geen pro te zijn in TW hoor.

Ik ben overigens geen leider maar ik ondersteun @YoWhite waar hij dat nodig heeft, net zoals hij dat op W50 bij mij gedaan heeft. Maar goed dat jij kan weten hoe onzeker ik wel niet ben ja, ik hoef mij dan ook te bewijzen tegenover jullie. Ik had trouwens geen hulp nodig om jullie accountje tot nu toe twee keer belachelijk te maken. ;)
 
Reactiescore
1.049
Heb in chat al mn excuses gemaakt, Er zit overigens een verschil tussen runnen en in paniek raken maar dat terzijde
had niet op WAL moeten doelen, maar op AAD en Link
Ik heb mn excuses al naar personen gestuurd die dit een foute uitspraakvonden
Ik sta erachter maar had het neit zo meoten laten blijken op het AF
 
Reactiescore
1.167
Jullie hebben tot maandag de tijd om Marco Polo te breken
 

DeletedUser3435

Guest
Heb in chat al mn excuses gemaakt, Er zit overigens een verschil tussen runnen en in paniek raken maar dat terzijde
had niet op WAL moeten doelen, maar op AAD en Link
Ik heb mn excuses al naar personen gestuurd die dit een foute uitspraakvonden
Ik sta erachter maar had het neit zo meoten laten blijken op het AF
Haha nee weinig verschil hoor, het enigste verschil is dat jij een medespeler hebt die het wel kan opvangen.
 

DeletedUser75892

Guest
Reactiescore
660
Want wij hebben nog nooit uitdaging gehad? Zo ga je ons niet overtuigen hoor!
222 miljoen of anders kinneke klop.



Met welke kinky fucker heb jij billekoek afgesproken? :D

:p , billenkoek, over een uitdaging gesproken Joël, onze Martijn wat petsen op zijn billen geven.
 
Bovenaan