De Strijd der Titanen.

DeletedUser14894

Guest
Uiteraard weet ik niet wat jouw situatie gisteren was. Wel weet ik dat alle clears van TCD gewoon gedodged hadden kunnen worden. Daarnaast had je nog twee dagen om jouw DEF beter te positioneren/ opbouwen na die clears. Om nu op het AF te gaan huilen dat je niet genoeg DEF had en geen edels vind ik een beetje laag. Jij hebt zelf zo'n lang gerekt cluster gecreëerd en bent zelf in controle geweest over de positionering/ opbouw van jouw troepen. Blijkbaar stonden die totaal verkeerd!

Wij konden inderdaad rustig veel edels bouwen nadat wij door al die barbs te edelen een beter front hadden gebouwd. In mijn ogen heb jij geluk gehad dat wij door omstandigheden niet eerder jouw kant op zijn gaan edelen, dan denk ik dat jouw dorpen allemaal al niet meer van jou waren geweest!

Punt is dat er een soort afspraak was, al dan niet begrip, om elkaar met rust te laten al dan niet te helpen (meerder maals aangeboden door Frotterdam). Wij zijn nooit vanuit gegaan dat jullie een gevaar waren/werden door deze soort van afspraak. Dus ook geen edels of andere voorzorgsmaatregelen. Op het moment dat wij dus uit het niks aangevallen werden door 2 mensen van selena hadden wij amper clears in de buurt omdat deze al gebruikt werden voor andere doeleinden en helpen van een aantal stamgenoten van ons. Daarnaast zijn we door ons snelle edelen door onze edels geraakt en konden we dus niet opeens snel voor een groot aantal aanvallen en edels deze snel opvangen en terugedelen. Dus hoe je het ook wend of keert, het is gewoon beetje sneu gegaan. Want het algemene begrip van we helpen elkaar of we vallen elkaar niet aan was zonder pardon opeens weg op een akelig moment. Wellicht dat het verstandiger was geweest te gaan samen werken en de interns van selena weg te werken om misschien nog tot een leuke eind strijd te gaan spelen.

Agja, spelletje is een spelletje.
 

DeletedUser78684

Guest
Er is nooit sprake geweest van een samenwerking ondanks meerdere pogingen vanuit ons en TCD als uit FRotterdam zelf. Deze pogingen zijn helaas mislukt, maar daarin is wel aangegeven dat er liever sprake was van een samenwerking als vijandigheid. Daarnaast hebben wij binnen de stam meermalen discussie gehad of we FRotterdam nog langer in onze safe zone zouden laten zitten. Maar als er sprake was van een samenwerking zou dit backstabben zijn, op dit moment is dat niet zo. Nogmaals was er daarnaast genoeg tijd om te anticiperen na de aanvallen van maandag!

Om op jouw laatste opmerking terug te komen, inderdaad just a game zoals in iedere dorpsnaam stond*!
 

DeletedUser75888

Guest
Wij (Frotterdam, Rixs en Brakelaar) gingen er eerder vanuit dat heel selena stopte. Allesinds daar ging ik vanuit. Frotterdam heeft dus zowat al zijn troepen gebruikt voor ons en zelfs niet alleen zichzelf, wat zeer behulpzaam was. Als jullie (Chaos) dan Frotterdam gaan testen wanneer jullie volgens mij alles op orde hebben, dan kan iemand op die korte tijd weinig terug doen. Jullie hebben dan idd mooie stats erbij, maar zijn die representatief?

Brakelaar
 

DeletedUser14894

Guest
Wij (Frotterdam, Rixs en Brakelaar) gingen er eerder vanuit dat heel selena stopte. Allesinds daar ging ik vanuit. Frotterdam heeft dus zowat al zijn troepen gebruikt voor ons en zelfs niet alleen zichzelf, wat zeer behulpzaam was. Als jullie (Chaos) dan Frotterdam gaan testen wanneer jullie volgens mij alles op orde hebben, dan kan iemand op die korte tijd weinig terug doen. Jullie hebben dan idd mooie stats erbij, maar zijn die representatief?

Brakelaar

Exact. En nu gaan ze opeens zeggen dat ze ons nooit geaccepteerd hebben als soort van NAP. Terwijl er duidelijk meerdere berichten met selena zijn geweest als ook met chaos over edellijnen en eventuele dorpen om wel of niet te edelen (aldus clustervorming). En dan wanneer het hun uitkomt opeens aanvallen (stabben in mijn ogen) wanneer wij zogenaamd opeens niet meer NAP zijn. Ze kunnen zeggen wat ze willen, het woord NAP of BG mag nooit genoemd zijn maar was wel degelijk sprake van. En met genoeg tijd voor anticiperen? Dus op eens 80 aanvallen waarvan groot deel clears op een ochtendje hadden wij tijd voor anticiperen? Doe normaal zeg...
 

DeletedUser77658

Guest
Jongens, ik weet niet wat jullie onder stabben verstaan. Maar dit was het echt niet hoor lol. Zelfs niet in de buurt van stabben.
 

DeletedUser75888

Guest
Brakelaar komt me bekend voor, waar dat van?:eek:

Classic 10, met de stam Fight Club, denk dat je me daarvan kent?

Jongens, ik weet niet wat jullie onder stabben verstaan. Maar dit was het echt niet hoor lol. Zelfs niet in de buurt van stabben.

En nee het is geen stab, akkoord mee. Wat ik wil zeggen is dat het niet echt een representatieve test is of hij ook grotere spelers aankan. Ben er van overtuigd dat hij dat perfect kan als hij net zoals jou alles op orde heeft staan.
 

DeletedUser75888

Guest
Heb Classic 10 niet gespeeld. Classic 9 dan :O?

Ja, classic 9 dan, die heb ik ook gespeeld ! Denk dat we samen op mastermark en madrussian van soul zijn gegaan met nog wat andere??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77658

Guest
niet dat chaos nog aan het einde van de 30 dagen op de ranglijst nog staat maar goed.

Als *Chaos één van de weinige echt actieve accounts is van Selena, mogen we dan niet nog wat plezier hebben gedurende deze classic? Tis niet dat we nog grote wereldveranderde dingen zullen zien. ;)
 

DeletedUser75803

Guest
Ja, classic 9 dan, die heb ik ook gespeeld ! Denk dat we samen op mastermark en madrussian van soul zijn gegaan met nog wat andere??
Dat denk ik ook dan. Dat iemand van jullie stam een aantal dorpen afgestaan heeft zodat we aan konden sluiten.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Kan iemand me kort toelichten wat er gebeurd is? :D

Zie dat Selena niet meer bestaat :p
 
Bovenaan