De Strijd der Titanen.

DeletedUser74552

Guest
Jij hebt voorgesteld Sylar te internen. Waarvan sylar al aangaf dat zelf al voorgesteld te hebben richting jullie. Groot offer is het dan ook echt. Dan is het geen water bij de wijn doen maar een situatie uitbuiten die je toch al voor handen hebt. Ik denk oprecht dat jullie ons net zo goed aan het lijntje hebben gehouden als wij jullie. Ik kom er alleen eerlijk voor uit en zal het zo ook nooit meer spelen. Jullie doen nog steeds of jullie het het allereerlijkste van allemaal spelen. Dat hoeft van mij niet eens. Het is tenslotte geen Hayday, maar haal niet een discussie aan hier op het af om vervolgens te zeuren als iemand daar op reageert. Het lijkt wel alsof jullie je mateloos vervelen en niks beters te doen hebben. Dacht dat ik de enige was ;)

Ik ben niet verantwoordelijk voor wat anderen zeggen. Marcel is een volwassen man. Als je problemen met hem hebt kun je dat bij hem aan kaarten. Ik weet wat hij gezegd heeft en zie ook wel wat er gebeurt met khyo nu. Daar hoef ik niet achter te staan, maar dat betekent niet dat hij geen ondersteuning krijgt van zijn mede stamgenoten en van mij. We hebben het als stam besproken en er naar gehandeld. Ik ben niet degene die dreigt met het plaatsen van skype berichten. Iedereen mag er het zijne van denken. Als jij er zoveel moeite voor wil doen om alles te plaatsen puur om je gelijk te halen. Zegt dat meer over jou dan over mij.

Ik weet niet hoe jij mijn argumentatie leest, maar volgens mij ben ik heel duidelijk en ook nog wel netjes. De behoefte om te schelden laat ik bij jullie liggen. Grappig dat jij daar over begint terwijl jullie de eersten waren die begonnen met schelden en vloeken in het skype gesprek. En nu ook weer het op de man/vrouw spelen dat ik schijnbaar mij als een tiener gedraag. Beetje gek niet? maar ik zal jou niet kwalijk nemen wat je leden hebben gezegd, aangezien jij je leden dus ook niet onder controle hebt. Het zijn tenslotte ook net mensen!

Groet Klaske

Je probeert je gewoon vanuit alle hoeken eronder uit te praten. Iedereen kan een boekwerk aan materiaal schrijven maar de feiten zijn toch echt kort en duidelijk. Eerst plan je een aanval tijdens de besprekingen over een potentiele BG. Daarna kom je terug op de besproken edel lijnen. Er mag dan wel geen kaartje zijn geweest maar het was duidelijk voor alle partijen dat Smoke noord zou gaan. Toen we tot een oplossing wouden komen kwam je eigenlijk voor Pre. op want je vond het ook niet kunnen hoe Marcel zich gedroeg. Daarom was de stemming om de BG te beeindigen 3 vs 2 waaronder jij zelf dus tegen hebt gestemd. (Narania, Smoke & Marcus stemden voor.) Toen de BG beeindigd werd er afgesproken de BG gedeeltelijk in stand te houden. Dan kan je zeggen ik kom voor mijn stam op door OS te sturen wat de BG direct tegen werkt maar eigenlijk is dat gewoon een beetje achterbaks gedrag want was dan duidelijk geweest op het moment dat we afspraken de BG gedeeltelijk in stand te houden. Nu je er op aangesproken word op het AF door Krepox lap je alle afspraken die wij(lees Andries & Klaske.) hadden aan je laars en word de beerput ineens open getrokken.

Tja dat vind ik een beetje tiener gedrag ja.

Verder bedoelde ik met:''je leden onder controle houden.''. Het in game onder controle houden en niet hier op het AF. Daar is overigens P&P voor en als het te ver gaat dan zeg ik daar zeker wat van als leider. Wat ook al meerdere malen is voorgekomen. In game heb ik mijn zaakjes overigens ook prima voor elkaar en zijn er zat beslissingen geweest waar niet elk lid van Pre achter stond. Ondanks die beslissingen is de stam niet uit elkaar gevallen of werd er iemand in de haren gevlogen op het AF. In tegenstelling wat er nu gebeurd met PAA dus.

Duidelijker dan hierboven gaat het niet worden want dit is precies hoe het zich heeft afgespeeld.
 

DeletedUser77046

Guest
Het enige boek wat jij wilt lezen is het boek wat Pre. heet. Ik geef aan dat het niet helemaal eerlijk was wat ik heb gedaan. Je kunt dat achterbaks noemen, mijn eigen hachje redden of wat anders maar ik kom er tenminste vooruit. Jullie doen dat op het gehele af niet of nauwelijks. Beschuldigen anderen overal van, maar als er reactie op terug komt knallen jullie met zijn allen op 1 persoon. Dat is misschien P & P maar maakt dat het er nou echter leuker op? Toch hetzelfde als wanneer je enige mogelijk tegenwerking ermee stopt. Kun je dan nog trots zijn op de overwinning? Al had ik dan in jullie positie natuurlijk ook de wereld afgemaakt.

Ik geef aan wat ik van mijn eigen gedrag vindt, jullie niet en natuurlijk gooi ik die beerput open. Jullie maken ons net zo goed zwart, waarom zou ik dat dan bij jullie niet doen? wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Ik ben niet begonnen! had gewoon mijn mond gehouden als het niet voor een reactie was van 1 van jullie. Daarnaast reageer ik volgens mij steeds op al jouw punten. Jij pakt steeds hetgeen wat al 10x vertelt is. Beetje eindeloze manier van discussiëren. We hoeven er niet uit te komen, dat zal ook nooit gebeuren. Dus kom met nieuwe inzichten of argumentaties, maar herhaal niet steeds wat er al gezegd is in een andere vorm. Dat probeer ik ook niet te doen, tenzij jullie het klaarblijkelijk nog niet snappen natuurlijk.

je kunt je 1000 keer beter voor doen dan ik, maar je bent echt niet beter dan ik. En dan heb ik het niet over TW. Jullie proberen mij de mond te snoeren met het dreigen van skype berichten keer op keer. Geeft dat je een goed gevoel? Willen jullie het laatste woord? gaat het daarom? Dan weet ik niet of ik wel degene ben die tiener gedrag vertoont.

En stam uit elkaar gevallen? iedereen ondersteunt Marcel hoor. De een iets meer als de ander. Natuurlijk staat niet iedereen achter elke beslissing. Dat zal nooit gebeuren als je met zes mensen speelt met een eigen mening. Misschien speel ik volgende classic niet met allemaal dezelfde personen, omdat ze het niet met mij eens zijn of het mijn mening waarderen. Of omdat er ruzie is geweest. Prima, ik ben geen allemansvriend. Dat weet ik heel goed hoor!

Jullie zijn goed, dus veel mensen willen wel met jullie spelen. Ik ben misschien niet goed, maar zolang er nog verzoekjes binnen komen om de volgende wereld met mij te starten denk ik dat jullie zwartmakerij niet erg veel effect heeft. Of ze lezen het af niet, maar ik stuur ze gerust het linkje door.

Ik hoop dat jullie de wereld even snel fixen. Kunnen we weer op naar de volgende classic. Zie ik jullie dan weer?
 

DeletedUser75803

Guest
Toch hetzelfde als wanneer je enige mogelijk tegenwerking ermee stopt. Kun je dan nog trots zijn op de overwinning? Al had ik dan in jullie positie natuurlijk ook de wereld afgemaakt.
En het is onze schuld dat onze tegenstanders het opgeven? Of noem het ermee stoppen. We weten allemaal hoe de statistieken zijn voordat ze er allemaal mee opgehouden zijn. Iets van 150 tot 200 dorpen in de plus.
 

DeletedUser77046

Guest
tuurlijk. We moeten jullie alleen nog ff opedelen :$

Nee joh dat moet je juist niet doen. Aangezien dat een paar berichten hiervoor voor jullie nog niet de moeite was van het verplaatsen van de edels.

Als je dan nu wel begint is het net alsof je er iets om geeft en dat kan natuurlijk niet ;)

En het is onze schuld dat onze tegenstanders het opgeven? Of noem het ermee stoppen. We weten allemaal hoe de statistieken zijn voordat ze er allemaal mee opgehouden zijn. Iets van 150 tot 200 dorpen in de plus.

Nee zeg ik dat ergens? ik insinueer het niet eens. Ik zeg ook niet dat ze hadden gewonnen, maar ze hadden voor wat tegenstand kunnen zorgen. En dat is toch leuker?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75803

Guest
Nee zeg ik dat ergens? ik insinueer het niet eens. Ik zeg ook niet dat ze hadden gewonnen, maar ze hadden voor wat tegenstand kunnen zorgen. En dat is toch leuker?
Je zegt vraagt je af of wij trots kunnen zijn op de overwinning omdat de tegenstander er mee op houd. Nou dat kunnen we wel want de statistieken lagen toch al zwaar in ons voordeel.
 

DeletedUser77046

Guest
Je zegt vraagt je af of wij trots kunnen zijn op de overwinning omdat de tegenstander er mee op houd. Nou dat kunnen we wel want de statistieken lagen toch al zwaar in ons voordeel.

Nu lees je weer niet dat ik zeg dat jullie wss hoe dan ook wel gewonnen hadden, maar dat een beetje tegenstand ook wel leuk was geweest. Dat is er nu helemaal niet meer. Dus is het toch iets minder leuk
 

DeletedUser75803

Guest
Nu lees je weer niet dat ik zeg dat jullie wss hoe dan ook wel gewonnen hadden, maar dat een beetje tegenstand ook wel leuk was geweest. Dat is er nu helemaal niet meer. Dus is het toch iets minder leuk
Zal het nog maar een keer zeggen. Ik zeg niet dat we anders niet zouden winnen. Ik heb het erover dat we wel trots kunnen zijn op deze overwinning omdat we toch al zeer positieve statistieken hebben en de tegemstander hebben verslagen. Tuurlijk, ik denk dat iedereen wel wilde dat ze door zouden zetten.
 

DeletedUser77159

Guest
En het is onze schuld dat onze tegenstanders het opgeven? Of noem het ermee stoppen. We weten allemaal hoe de statistieken zijn voordat ze er allemaal mee opgehouden zijn. Iets van 150 tot 200 dorpen in de plus.
+7 stond Pre. toch vs Selena?
 
Reactiescore
1.468
Ja, en nog eens 200 ofzo van jullie bondgenoot. Of tellen die ineens niet meer?
Goede vraag eigenlijk. Strikt gezien waren bondgenoten van beide stammen deelnemers van de oorlog, al had WALL 5 inactieve leden van de 6 :p
Als je puur kijkt naar overnames tussen pre. En Selena is er tot eind vorige week niet zo veel gebeurt :p misschien wat winst door die nieuwe co die alles verpestte en eenmalig wat winst bij nowhere na die blitz vanaf purple, maar niet meer dan dat.
 

DeletedUser74552

Guest
Ik denk dat als je als vijand op delete gaat je sowieso al niks meer kunt zeggen over statistieken.
 

DeletedUser75803

Guest
De interners van Selena zien de kans om nog meer te internen en stoppen nog niet of? Lekker solidair met z'n allen :D.
 

DeletedUser

Guest
De interners van Selena zien de kans om nog meer te internen en stoppen nog niet of? Lekker solidair met z'n allen :D.

je bedoelt hoop ik toch niet dat ze de speler die altijd redelijk solidair naar selena geweest is nog een mes in de rug steken bedoeld... want helaas selena doet er alles aan om jullie feestje te bederven.
 

DeletedUser78684

Guest
je bedoelt hoop ik toch niet dat ze de speler die altijd redelijk solidair naar selena geweest is nog een mes in de rug steken bedoeld... want helaas selena doet er alles aan om jullie feestje te bederven.

Ik zou niet weten waarom wij een mes in de rug steken. Er is nooit sprake geweest van een samenwerking. Wij hebben alleen toegelaten dat jij daar rustig kon liggen en door kon edelen. Nu wilden wij, voordat wij ook gingen runnen, nog even testen of de jij de grootspraak van alleen de top bereiken ook waar kon maken wanneer je een aanvaal kreeg van een speler die groter was dan 25k punten. Blijkt van niet, misschien toch verstandiger om volgende keer eerder in te gaan op de vele pm's die zijn gestuurd!
 

DeletedUser

Guest
Ik zou niet weten waarom wij een mes in de rug steken. Er is nooit sprake geweest van een samenwerking. Wij hebben alleen toegelaten dat jij daar rustig kon liggen en door kon edelen. Nu wilden wij, voordat wij ook gingen runnen, nog even testen of de jij de grootspraak van alleen de top bereiken ook waar kon maken wanneer je een aanvaal kreeg van een speler die groter was dan 25k punten. Blijkt van niet, misschien toch verstandiger om volgende keer eerder in te gaan op de vele pm's die zijn gestuurd!

ooh jij weet dus en de situatie waar ik gister in verkeerde, en dat ik te laat wakker was, en dat ik net 80 clears van cheap dealer heb opgevangen dan wel zelf gemold..

dus minder def, had minder off, edels waren op want jij had toch geen ruimte dus je kon lekker 80 edels opsparen. lekkere concurrentie
 

DeletedUser78684

Guest
Uiteraard weet ik niet wat jouw situatie gisteren was. Wel weet ik dat alle clears van TCD gewoon gedodged hadden kunnen worden. Daarnaast had je nog twee dagen om jouw DEF beter te positioneren/ opbouwen na die clears. Om nu op het AF te gaan huilen dat je niet genoeg DEF had en geen edels vind ik een beetje laag. Jij hebt zelf zo'n lang gerekt cluster gecreëerd en bent zelf in controle geweest over de positionering/ opbouw van jouw troepen. Blijkbaar stonden die totaal verkeerd!

Wij konden inderdaad rustig veel edels bouwen nadat wij door al die barbs te edelen een beter front hadden gebouwd. In mijn ogen heb jij geluk gehad dat wij door omstandigheden niet eerder jouw kant op zijn gaan edelen, dan denk ik dat jouw dorpen allemaal al niet meer van jou waren geweest!
 
Bovenaan