De stop van EXiRE

DeletedUser

Guest
Hoi beste forumlezers,

Ik had gehoopt dat er nog een laatste beetje respect kon zijn voor EXiRE, maar dit was dus niet het geval. Daarom zal ik jullie maar uitleggen waarom EXiRE aan het dalen is.

EXiRE was een leuke stam met vele hechte spelers. Enkele spelers lagen aan de basis daar van. Deze spelers waren hetgene dat EXiRE zo geweldig maakte (ja, in mijn ogen). Deze spelers waren:
- Daav
- MDee
- Arathorn Lightblood
- Derrek
- MikoB
- Flegomai
- Baba88
- Cestmoi
- XRSChucky
- linkelouie
- strider221
- N.Bonaparte
- Ik, PieterS
EDIT: Hoe kon ik mijn goeie ouwe vriend Sheriff vergeten :eek:
Eerst wil ik deze leden bedanken voor de geweldige tijden die we samen hebben geleefd, en ik zal jullie nooit vergeten. Ookal ga ik verder met sommigen van jullie.

Verder met het verhaal: Ongeveer 1 maand geleden, toen alles nog goed ging in EXiRE, had Daav besloten te stoppen. Dat vonden wij allemaal zeer jammer, om zo'n actief, leuk lid kwijt te raken. Ongeveer een week daarna liet strider221 horen dat hij ook stopte. Nog een lid kwijt. Een week daarna liet MikoB ons weten dat hij ook geen zin meer had en mss ging stoppen. Joepie, mijn beste tw-maatje kwijt... Een week daarna liet Baba88 weten dat hij ook stopte. Jaja, onze actieve leden begonnen flink te slinken. Kort daarna volgde flegomai, en dat was de druppel. Bij dit besloot linkelouie ook te stoppen, en werd ik aangesteld als leider van EXiRE. Ik heb dus in deze tijd 3 of 4 accounts beheerd (via vv, krijg maar geen rare ideeën), en heb ik zoveel mogelijk proberen te blokken van [.OP.] en PHX die begonnen aan te vallen.

Dus dit was de reden die aan de grond lag voor dit gebeuren, onze actiefste leden kwijt, die tevens de raadsleden waren, waren bijna allemaal gestopt. Voor de overigen was dit helemaal niet leuk, en ik zag er ook het nut niet van in om nog verder te gaan met de stam. Ik zal nooit kunnen tippen als leider aan Flegomai en Linkelouie. Ze waren de beste leiders die ik ooit gekend heb. Respect, jullie zullen nooit worden vergeten.

Vandaag heb ik dit bekend gemaakt aan de overige leden van EXiRE, en nu gaat iedereen zijn eigen gangetje. De resterende raadsleden, de actieve leden van EXiRE zullen binnenkort overstappen naar Walhalla, onze trouwe bondgenoot die ons altijd heeft bijgestaan. De leden die zullen overgaan zijn:
- MDee
- Arathorn Lightblood
- Derrek
- Cestmoi (fuseert met XRSCHucky)
- Derrek
- N.Bonaparte
- Ik, PieterS

Eventueel zal MikoB ook meegaan, als hij beslist verder te spelen, maar dat is nog in overleg met michale.
De anderen gaan hun eigen weg op.

Zie maar wat je hier van denkt, maar ga aub geen zo'n zielige redens verzinnen dat het kom door de aanvallen van [.OP.].

EXiRE is niet ten onder gegaan door zijn talrijke vijanden, maar door het feit dat onze actieve leden zijn gestopt wegens tijdgebrek, of gebrek aan zin om nog te spelen.

Aub een laatste respect.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En Gertjan007 nog steeds zo zeker dat Walhalla neutraal tegenover ons staat?:confused:
 

DeletedUser4674

Guest
Ik begreep niet dat sommige mensen iets tegen Exire hadden :) Spijtig dat ze stoppen...
 

DeletedUser

Guest
EXiRE is ten onder gegaan aan de sleur van het onderhouden van de grote hoeveelheid dorpen die ze hebben veroverd.

Daarom heb ik ook zo weinig dorpen :).
 

DeletedUser

Guest
Respect heb ik altijd gehad voor EXiRE maar ik kon het niet met hen vinden.
dat respect was er door MikoB en Linkelouie zij zijn volgens mij de 2 beste spelers op het moment in wereld4.
Niet aan punten maar wel aan techniek.
 

DeletedUser

Guest
jammer dat EXIRE kapot gaat, zaten zeker hele goeie spelers tussen waar ik alleen maar respect voor kan opbrengen. En als die beste spelers stoppen, jah...dan heb je natuurlijk een probleem. Succes verder in RL:)
 

DeletedUser

Guest
We hebben allemaal onze meningsverschillen gehad, maar ik heb overigens ook altijd beweerd dat Exire wss de meest ervaren stam was op W4

Het is jammer om jullie te zien gaan. Hopelijk doen jullie het even goed in Walhalla
 

DeletedUser

Guest
jammer dat EXIRE kapot gaat, zaten zeker hele goeie spelers tussen waar ik alleen maar respect voor kan opbrengen. En als die beste spelers stoppen, jah...dan heb je natuurlijk een probleem. Succes verder in RL:)

Dan moet ik ook wel even zeggen dat jij ook een goede speler bent ;) Je hebt altijd fatsoenlijk getimed;) Jammer dat ik er niet was om te backtimen toen je dat alleenstaande dorpje overnam :D:p >_<
 

DeletedUser

Guest
jammer dat EXIRE kapot gaat, zaten zeker hele goeie spelers tussen waar ik alleen maar respect voor kan opbrengen. En als die beste spelers stoppen, jah...dan heb je natuurlijk een probleem. Succes verder in RL:)
Hehe een gedeelte waarom ik stopte kwam door jou.
Ik moest precies gaan timen en daar had ik geen zin in.

Ik heb vaak meningsverschillen met diverse personen gehad, maar toch heb ik voor sommige respect. Mss uit ik dit niet of verkeerd, maar sommige mensen die hard werken en 500ste staan heb ik meer respect voor dan de bijv. de nummer 5.

P.S. Ik ga waarschijnlijk nog doorspelen dus jullie horen nog van mij!

Wat ik nog wil zeggen over EXiRE:
Er is geen andere stam geweest waar ik mij zo thuisvoelde, geen andere stam zal hier ooit aan tippen in mijn ogen was EXiRE de nummer 1 stam.
Ik hoop dat ik in WH kan komen om zo nog vaak te knallen.
En gelukkig heb ik nu een slaafje! of niet mike?:D
 

DeletedUser

Guest
Hehe een gedeelte waarom ik stopte kwam door jou.
Ik moest precies gaan timen en daar had ik geen zin in.

Ik heb vaak meningsverschillen met diverse personen gehad, maar toch heb ik voor sommige respect. Mss uit ik dit niet of verkeerd, maar sommige mensen die hard werken en 500ste staan heb ik meer respect voor dan de bijv. de nummer 5.

P.S. Ik ga waarschijnlijk nog doorspelen dus jullie horen nog van mij!

Wat ik nog wil zeggen over EXiRE:
Er is geen andere stam geweest waar ik mij zo thuisvoelde, geen andere stam zal hier ooit aan tippen in mijn ogen was EXiRE de nummer 1 stam.
Ik hoop dat ik in WH kan komen om zo nog vaak te knallen.
En gelukkig heb ik nu een slaafje! of niet mike?:D

Inderdaad, mooi gezegt MikoB, ik kan het niet beter verwoorden :) Gelukkig dat ik wel kan samen blijven met mijn maatjes ;)
 

DeletedUser

Guest
Respect, ik heb in de tijd dat ik nog aktief was op W4 meer respect gehad vor EXiRE dan voor welke andere topstam ook.
 

DeletedUser

Guest
MikoB, als je stopt, kom dan nog wel op het forum kijken, ik vind je commentaar altijd briljant! :D
Verder heb ik nooit met EXiRE te maken gehad en ken ik de spelers niet dus ga ik hier geen verhalen ophangen dat ik het jammer vind dat de stam stopt.
 

DeletedUser

Guest
TW wereld 4 zal nimmer hetzelfde zijn zonder EXiRE het gaat jullie goed jongens voor degene die stoppen en de rest veel succes bij jullie nieuwe stam!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb al sinds mijn begin respect voor MikoB, dat gegroeid is op NLS #2, Hij heeft totaal zijn eigen stijl, die mij geheel bevalt ;)
 
Bovenaan