De stam die tijdens haar bestaan al als Mytisch werd beschouwd

DeletedUser48278

Guest
Gegroet forumkameraden,


Bereid je voor op een magisch verhaal. Een verhaal dat helaas weinigen nog kennen. Lang geleden was er een Legendarische stam. Een stam die tijdens haar bestaan al als Mytisch werd beschouwd. Deze stam werd bevolkt door de groten der aarde. Deze helden van weleer hebben gevochten voor een betere wereld. Ik ga jullie meenemen naar een plek vol mirakels en wonderenswaardigheden. Dit is het verhaal van P0r! en wereld 26.

Hoofdpersonages:
39691.jpgPATRICK STER.gifrukurt-1.pngdownloads.jpg

The bad guys:

koningW26.jpgiExcellen1t.jpg


Bijrollen:
user_image (1).pngTw-plaatje zonder Copy.png


Inleiding



Wereld 26 zal bij menig forumgebruiker hopelijk een wenkbrauw doen fronsen. Was dit niet de wereld die het begin van het einde inluidde? Was dit niet de wereld waar Innogames, of Innogeld, of Innocasso, of Innograai begon met het invoeren van de alom verachte premiumfuncties, zoals verhoogde grondstoffen productie en gebouwkostenreductie? Jawel. Jawel, dat was wereld 26. Grootse protestacties werden met veel bombarie op touw gezet na de onheilspellende aankondiging. Doomsday was het. Een heuse Armageddon. De barricades werden opgeworpen want bloed moest er vloeien. Met Innogames viel niet te onderhandelen en dus moest de community haar spierballen maar tonen in de vorm van onder andere een wereldomvattende proteststam: Stack. Boycotten die handel was een veel gehoorde kreet die dagen. ‘Katapulteer iedere PA-gebruiker kapot’ was ook niet van de lucht. Zelden is er meer commotie geweest op het Tribalwars forum.

Zoals iedereen wel weet hebben deze protesten en acties geen enkele zin gehad -behalve dan het creëeren van een aanstekelijke en amusante chaos – en de boycotters dropen dan ook veelal teleurgesteld af, alhoewel stammen als Stack. het lang uitgehouden hebben.

Een sfeerimpressie van de eerste jolige dagen op het w26 forum:

Alle boycotstammen zijn top de rest is flop
Stacking is not a Crime ,, 334 leden ? :p
Oee Stack is de 1200 gepasseerd :cool::cool:

En een duidelijk geemotioneerde D0minator:

Weet je wat het punt is?

Deze wereld zuigt. Als alle werelden er vanaf nu af aan zo uitzien, wil ik dit spel niet meer spelen.
Dit is inderdaad om de lol van andere spelers te verpesten. We verpesten de lol in het spel zodat het protest groeit, de verkopen van PA punten daalt en ze minder verdienen dan toen ze alleen nog maar premium verkochten, zodat ze daar naar terug gaan.

Dus ja, mijn doel is absoluut om spelers te irriteren. Als ik daarvoor het oude tribalwars terug kan krijgen, dan doe ik dat met alle liefde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48278

Guest
Hoofdstuk 1. Het leggen van een Immens Fundament



Echter, en echter is een zeer zwak woord hier, was er naast alle chaotische taferelen een andere tendens gaande. Een wonderlijke, magische tendens kan ik je gerust vertellen. Er zou een stam ontstaan die zijn weerga niet kende. Een stam die nooit een gelijke gekent heeft en nooit zal kennen. Een stam als geen ander. Deze stam torent moederziel alleen uit boven alle andere stammen die ooit bestaan hebben en zullen bestaan. P0r! is de naam. P0r! zou op w26 en ver daar voorbij voortaan bekend staan als ‘het’, omdat taal simpelweg de grootsheid van deze stam niet uit kan drukken.
P0r! was geen premade. P0r! werd niet opgericht. P0r! bestond niet uit leden. P0r! richtte ons op. De leden bestonden in P0r! Dit was de kern, de essentie van P0r! Dit maakt P0r! uniek en hierin lag de ontmetelijke macht van deze stam.


Protector of the ThroneToegetreden
R.E.DToegetreden
Bloemkool4lifeToegetreden
TheGoon.Toegetreden
AslanturkToegetreden
Held van de dagToegetreden
Spem Pretio Non Emo.Toegetreden
EladurToegetreden
-PowwowToegetreden
Een banaan met orenToegetreden
Do You Feel Pregnant?Toegetreden
klaus-trofobieToegetreden
ParthenosToegetreden
bal130Toegetreden
Just Quit.Toegetreden
EladurToegetreden
iBarbToegetreden
HengeloooToegetreden
Conceived by CommunismToegetreden
Ultimate RevengeToegetreden
Secret SpeechToegetreden
Name Off the GameToegetreden
rukurtToegetreden
Return of the FailToegetreden
najnajToegetreden
TerrorJorToegetreden
Tik Em Aan OuweToegetreden
ReSPEKtToegetreden
Victoria SecretToegetreden
When Good Meets BadToegetreden
VictusToegetreden
Voice of DesireToegetreden


Een ledenlijst als deze is een unicum. Dit is zonder meer de grootste verzameling absolute topspelers aller tijden: TerrorJor, bal130, Een banaan met oren, stuk voor stuk illustere namen uit de begindagen van Tribalwars.

Untitled.png

Awesome and Rich, oftewel P0r! was een feit. De opmerkende lezer zal zien dat P0r! pas in de nacht na de wereldstart is ontstaan. Maar, en dit onderstreept meteen het ultieme vernuft dat sinds dag een bij deze stam aanwezig was, P0r! had haar propagandamachine reeds in werking gesteld.

Het einde van de topstam van w26

Helaas

P0r! bestond op dag een al natuurlijk. Er was al lang en breed een plan uitgekient. Er zou zand in de ogen van de AF-gangers worden gestrooid, om een signaal af te geven dat P0r! nooit en te nimmer zou kunnen vallen. De publiciteit was enorm en de schok van menig forumgebruiker was dan ook groot bij het wederzien van P0r!

was dat die stam dat na 6 uur al dacht dat zei de beste van w26 waren(en toen vielen:D)
de flop stam overduidelijk P0r!

denken dat je pro bent omdat je een serieus forum hebt:rolleyes:

Ik weet niet wie die drunk force is maar ik hoop van harte dat deze kerel tot inkeer gekomen is. Een serieus forum is namelijk de steunpilaar van elke stam, en elke leider weet dit. Het teltopic, de rukrubriek en Het Drie Woorden Verhaal, deze topics zorgen voor saamhorigheid.

Vanaf het begin heb ik me eraan gewijd P0r! kenbaar te maken onder de Algemeen Forum-gebruikers.

Ik lig naast Tik Em Aan Ouwe :cool:
Belangrijker: je ligt naast een P0r! lid…

Dit omdat iedereen het recht had om te weten dat P0r! onvermijdelijk uit zou groeien tot een stam die alles en iedereen zou verzwelgen. Het was mijn plicht om alle spelers een eerlijke kans geven. Dat P0r! wereld 26 zou domineren was evident, maar de vraag was hoeveel spelers dit in zouden zien voordat het te laat zou zijn.

Mystic Lake, een gerespecteerd persoon uit het genootschap der notabelen van P0r! kwam met een scherpe opmerking.

Persoonlijk vind ik dat deze topic-titel niet correct is. Er wordt gesproken van Top- & Flopstammen echter wordt hier geen rekening gehouden met P0r!, wij zijn namelijk te goed om een topstam te zijn.
Ik stel voor dat het topic dus Top-Flop OF P0r! stammen gaat heten. Simpelweg omdat wij erboven staan...

Echter was er wel de noodzaak dit statement lichtelijk te corrigeren.

Ik ben het niet met je eens Mark. Het ligt ietwat anders. Eigenlijk zou dit topic gewoon helemaal weg moeten, omdat niets in de buurt komt van P0r!. Er is toch ook geen topic met de naam 'noobs', waar de minder bedeelde spelers onder ons kunnen posten?

Er zou één topic voor stammen moeten zijn en dat moet gewoon de titel 'P0r!' hebben. De rest is gewoon irrelevant.

Gewoon een kwestie van de juiste bewoording hanteren. Bij grootsheid komt precisie kijken, je begrijpt het wel.

Volgelingen kregen we natuurlijk al snel want een stam als P0r! kon je natuurlijk niet omheen.

Je kan overdrijven, maar ik zie wel enige potentie in p0r! :)

Altijd hartverwarmend om een verlichte ziel te kunnen aanschouwen.

Sommige spelers hadden wat last van megalomanie in den beginne, maar Rukurt werkte zich in razend snel tempo op tot een van de pijlers onder de PR-machine van P0r! dus het zij hem lang en breed vergeven.

Sinds vandaag kan de stam P0r! zichzelf officieel als topstam beschouwen. Knap hoe ze dat talent binnen hebben weten te sleuren voordat andere stammen dat deden. Dat moet wel wat over het recruiteringsbeleid zeggen, wanneer ze een dergelijke kneiter van een speler weten te recruiten. Hij staat erom bekend enorm strikte eisen te stellen aan een stam.

Knap hoor.

En ja hoor Rukurt bewees meteen zijn waarde met dit juweeltje van een topique.

De-houd-je-dorp-zo-onaantrekkelijk-mogelijk-tactiek

Deze tactiek zou nog menigmaal ter sprake komen, P0r! had natuurlijk een zeer vooruitziende blik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48278

Guest
Een veelal gehoord geluid aan het begin van elke wereld is ‘topstammen zijn er nog niet, de wereld is nog maar net begonnen’, of ‘de premade van Henk en Margreet valt toch wel want premades houden het nooit vol’ en meer van die open deuren. W26 was natuurlijk de uitzondering op de regel.

De eerste weken/maanden kan je nog niet echt zeggen welke stammen top gaan worden, over het algemeen in elk geval. Tot die tijd is dit topic waarschijnlijk tot spam gedoemd :p. Ik probeer slechts wat tegengeluid te geven in de huidige offtopic discussie.
Op andere werelden kon dat niet, maar hier heb je P0r!.

Het geluid van de boycot was soms zo overstemmend dat de PR-machine van P0r! bijna niet meer gehoord werd. Daar werd natuurlijk over nagedacht. Een simpele oproep doet vaak wonderen.

Voordat het vergeten wordt: P0r!
Fake. is beter :D

En P0r! had zijn eerste bondgenoten al. :)

Naast verbale hoogstandjes (zoals je later wel zult zien, kijk er maar vast naar uit) blonk P0r! ook uit in komedie, met name Victus is een rasechte moppentapper.

I beg to differ.
P0r! is echt een geweldige stam om in te zitten.
Wanneer je iets nodig hebt van een stamgenoot, wordt je op je wanken bediend.

Fanposts:
p0r is pro..
Stack is pro'er!
Pfoe, ik dacht even dat dit geen troll was :D.
p0r. is gewoon pro:D
P0r= Pro x Pro= Bawzz :cool:

Een juist ingestelde PR-machine maakt natuurlijk haar standpunten kenbaar. Tienduizend boycotters tegen je in het harnas jagen is onverstandig natuurlijk.

P0r! distantieërt zich van enig commentaar op stack. Dat het even duidelijk moge zijn.

Met deze tomeloze inzet kon het afwerpen van vruchten natuurlijk niet uitblijven en al snel kwamen er meer en meer volgelingen.

Topspelers op dit moment: Bronies, TjakkaTjows, Victoria Secret.
Wie mis ik:p?
je mist rukurt en de rest van p0r.
Zo is het Marcellus!

P0r! schroomde natuurlijk niet om enthousiastelingen vriendelijk aan te moedigen. Marcel1 bleek dan ook een P0r! supporter pur sang te zijn. Met gevaar voor eigen leven zou en moest hij P0r! prijzen.

p0r. is gewoon pro:D
we kunnen je ook uit 22BC26 kicken:D
jij wilt uit 22BC26 gesmeten worden zeker?
Deze uitspraak van ondergetekende was dan ook geen understatement.

Onze connecties reiken ver m'n beste Gonnor. Overal duiken P0r! aanhangers op.

Terrorjor, altijd volledig toegewijd


Binnen P0r! kregen we al snel het gevoel dat we konden wedijveren met de grootmachten. Er heerste een gevoel van onoverwinnelijkheid, wat natuurlijk logisch was gezien de kwaliteit van het collectief binnen P0r!. Het uitdagen van potentiele tegenstanders kon dan ook niet uitblijven.

Stack wordt zenuwachting van P0r!.
They should be :speer::speer::speer:

Ledenverheerlijking is ook nodig zo nu en dan uiteraard.

P0r! Ownt gewoon. Wij hebben Rukurt!
En niet alleen Rukurt. Al is hij inderdaad wel de grootste trekpleister van de stam
Jij bent ook goed hoor :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48278

Guest
Naast de mannelijke steunbetuigingen konden de liefdesverklaringen van de dames natuurlijk niet uitblijven. P0r! was overduidelijk onweerstaanbaar.

I like the swagger of P0r!

Het was natuurlijk niet alleen rozengeur en maneschijn want ja, er blijven altijd figuren die je het licht in de ogen niet gunnen. Aanvallen op P0r! waren dan ook geen zeldzaamheid. Integendeel, de tegenstand zou steeds feller worden. Hostiliteiten werden echter gewoon vakkundig afgeweerd.

Push-accounts, cheaters!

P0r! had voor sommigen een dermate grote aantrekkingskracht dat ze zelfs overweegden om verschrikkelijke ontberingen te trotseren voor een plaatsje in deze Mytische stam.

Hmmm, dat P0r! lijkt me wel iets..

Edit: ik zit zeg maar alleen aan de andere kant van de wereld. Nog even overdenken.
P0r! is ook wel iets
meer dan iets:D
Ja precies, maar als ik nu hier ga zeggen wat het precies is, gaan er heel wat mensen mind-blown zijn

Een P0r! prominent blijft altijd nobel natuurlijk, mind-blowing werd voor later bewaard.

P0r! werd een identiteit, iedereen wilde zich natuurlijk associeren met zoiets speciaals.

wat was je IG naam ook alweer?
& zt je toevallig in P0r?

:D

Ondergetekende is nooit te beroerd om de discussie in goede banen te leiden.

Volgens mij hebben we het al een tijdje niet meer over P0r! gehad.

Zoals ik zo pas al vermeldde, naar mate de tijd verstreek vonden sommige forumgangers de moed om tegen P0r! in te gaan. Speldenprikjes werden echter met simpel gemak afgeweerd, soms in teams.

P0r! is dan ook een gepasseerd station. Chill out man :D.
Chill is een stam voor mensen die niet in P0r! mochten
Een stam, gevormd door geweigerden bij het hoogste orgaan in deze wereld. Ik begrijp wel dat er een P0r!-tribute stam gemaakt wordt hoor!

Sommige reacties waren echter ver over de schreef en dan moeten er gewoon gepaste maatregelen getroffen worden.

Chill, p0r... meh

STACK FTW
P0r! en 'meh' in één zin gebruiken gaat te ver. *post gereport*

Sommige spelers vonden het nodig de smart-ass uit te hangen. Zulke personen moeten uiteraard zo snel mogelijk van repliek gedient worden.

Zullen we dit topic anders het p0r! en .Chill discussie noemen of zo het gaat toch enkel en alleen maar over die twee stammen.
.Chill: IK HEB DE MEESTE PUNTEN!!!
p0r!: NEE WIJ ZIJN DE BESTE!!!
.Chill: NEE WIJ!!!!


Stelletje kneuzen
Niet nodig, aangezien iedereen wel weet welke stam de beste is.

Na een tijdje komen natuurlijk de onvermijdelijke ‘spelinhoudelijke’ argumenten, zeer vermoeiend altijd. Sommige spelers vonden het nodig ons erop te wijzen dat veel leden niet groeiden.

ja idd als je na twee weken 200 punten hebt dan koop je geen gs ... maar met de gs die je wel hebt doe jullie ook niks .. pff stelletje noobs
Dat klinkt als iemand die afgewezen is :D
Tactiek heet dat. Ooit van gehoord?

Pats boem, bingokiller K.O. Tegen zulk verbaal geweld kan niemand op. Ik heb het met hem te doen.

Na wat gekeuvel over schorseneren en andere legumen moest er natuurlijk weer een belangrijke mededeling geplaatst worden.

Aspergesvervangers. Oud groente. Ja ja. Weinig mensen die het nog kennen.

Ontopic: P0r!

Achter een organisatie als P0r! schuilen vele exceptionele figuren. TerrorJor is geen uitzondering. TerrorJor was als het ware een kapelijn, een bewaker van de traditie. Hij was het boegbeeld, de uitdrager van onze idealen.

Alles is P0r!

Wat een gezeur allemaal, P0r! is gewoon een verlichting in tijden van nood.
Om tribalwars te verlichten maken wij nog iets leuks op een faalwereld.
Peepz are Jelly of our mad skills

P0r! werd gevormd en gekneed door de Suprieuren en wereld 26 beefde. Deze stortvloed aan perfect uitgevoerde propaganda werd door P0r! als opmaat beschouwd voor gebeurtenissen van apocalyptische proporties. De hegemonie van P0r! was onvermijdelijk en Tribalwars zou nimmer meer hetzelfde zijn.
Echter… er waren ook dwazen. Dwazen die het lot tartten door zichzelf op de borst te kloppen en zich af te zetten tegen P0r!. Deze dwazen zouden zichzelf natuurlijk tegenkomen. Een Epische strijd lag in het verschiet.

Een wijs man zei ooit:
P0r. Heeft alles.

Meanwhile…
als je P0r! omdraait krijg je !r0P HAHAHAHAHAHAHAAHAHAH
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48278

Guest
Hoofdstuk 2. De Grootse Heldendaad




Sir!

Sir! had na een tijdje spelen een zeer hoge dunk van zichzelf. Waanzin natuurlijk, maar goed niet elke gek beland in een gesticht. De Grote Strijd kon echter niet uitblijven, want ja, Sir! had zichzelf opgeworpen als ‘topstam’ en P0r! kon zulke hoogmoedswaanzin natuurlijk nimmer tolereren. Wij werden dan ook ronduit gedwongen om Sir! van de kaart te vegen. Al onze acties zijn altijd gerechtvaardigd geweest, laat daar geen twijfel over bestaan.
De druk van P0r! zorgde meteen al voor haarscheurtjes natuurlijk.

Ben uit Sir! gegaan. Concept lijkt me niet te werken. Ergens jammer, zitten enkele heel toffe spelers in.

Lijkt me alleen dat het geen toekomst heeft.
Het recruitinbeleid van Sir!, als je niet genoeg puntjes heb mag je er niet in. Als je vervolgens probeert duidelijk te maken dat ervaring en troepen belangrijker zijn word je geblokkeerd. Noobheid heerst over Wereld 26.
Grote problemen in de topstam Sir!.
Nu we al ver gevorderd zijn in dit spel, moeten ze proberen de schade beperkt te houden.
De problemen strekken zich tot de uiteinden van W26, alweer het zoveelste incident binnen een stam.
Word het dan nooit rustig op deze wereld? Blijven we zitten met deze problemen?

Dit en veel meer in het volgende W26 weekblad!

Reacties van enkele niet-P0r! leden. De publieke opinie was zich overduidelijk tegen Sir! aan het keren.

Er was veel hoongelach over de troepenaantallen van Sir! leden.

Inderdaad, iExcellent was een toppertje met troepen
Aanvaller: iExcellent
Herkomst: Just Excellent. (367|446) C43

Aantal: 38 0 1477 71 672 0 59 0 1 0
Verliezen: 19 0 736 71 335 0 29 0 0 0
Tjaaa toen waren wij nog geen leiding ;) En iExcellent is zeker niet slecht, alleen deed hij het wat minder maar goed;)
Oh, zo
Dan kan ik ook zeggen: ik kan vliegen, alleen nu ff niet
LOL wat heeft die 3 weken zitten doen :eek:

Jazeker, P0r! voerde ook keiharde spelinhoudelijke propaganda, want ja, veelzijdigheid was ons kenmerk. Tevens werd elke vorm van negativiteit in onze richting weer keurig afgeslagen.

Ja, Victus wel ja.
Schade door katapultbeschietingen: Adelshoeve is beschadigd van level 1 naar level 0

:rolleyes:

iExcellent was hier nog vol zelfvertrouwen.

hehe, Chill. is weg!
Het is nu Sir.

Waar Sir! tanende was, was P0r! rijzende. Onze kracht en pracht nam met de dag toe. Als een helder licht scheen P0r! over wereld 26.

Eens een P0r!'er, altijd een P0r!'er.

Ik weet eerlijk gezegd niet wie Vaneror is, maar ik kwam deze pareltjes tegen bij het doorspitten van de vele posts.

Dit is mijn visie:
De vraag naar het joinen van een topstam is op W26 zeer groot. Het aanbod is echter zeer klein (er is maar een echte topstam op deze wereld, een stam die er met kop en schouders bovenuit steekt, deze stam stam heeft een klein aantal ledenl, maar onbeschrijfelijke klasse, ja, ik heb het uiteraard over Sir!). Deze vehouding leidt (begrijpelijk) tot veel frustratie. Gefrusteerde mensen openen het tribalwars forum en tikken, al snikkend, hatende reacties. Andere klagen terwijl ze niet eens op W26 spelen en denken dat dat van klasse getuigd. Ik houd het kort verder, want ik ben bang dat ik hiermee al een hele hoop emotie losmaak.
mvg,
Ik weet niet hoe het in andere werelden zit, maar dat daar stammen zijn die Sir! in enig opzicht overtreffen, lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Voor de onwetende massa is Sir! misschien niet veel meer dan de absolute top. Voor leden is het echter duidelijk; Sir! is meer dan een stam, Sir! is een gerealiseerd ideaal, perfect in ieder opzicht, Sir! is een famillie. Een famillie vol enthausiaste toppers. Met aan het hoofd Pizza en Johnny overwint Sir! alle uitdagingen met gemak. Dagelijks zijn er op het forum diepgaande discussies, afgewisseld met humor van de bovenste plank. Felle, maar vriendschappelijke strijd wordt er gelevert om de dagawards. Ik zou een opsomming kunnen geven van glorieuze prestaties en andere fantastische karaketeristieken van Sir!, maar dit zou slechts jalouzie voeden. Laat dit echter duidelijk zijn: Sir!, het lichtpuntje in een donkere wereld vol middelmatigheid, is een voorbeeld voor allen!
mvg,
Beste flos453,
Wat weet jij ontzettend goed de mening van de door mij zo mooi verwoordde: onwetende massa van middelmatigheid, "Henk en Ingrid, het voetvolk, de gewone mens, het plebs" samen te vatten. Knap hoor!
In een topstam als Sir! durven de leden echter verder te kijken, dwars door de dikke wolken heen. Dikke wolken, die als shampoo in de ogen, het zicht van jouw volk bederven. Leden van een topstam als Sir! kijken verder, en zien. Zij zien kansen, mogelijkheden, opties, zover het oog reikt en omarmen deze, zoals een kapitein, op een donkere, stormachtige avond de gele gloed van het licht van de vuurtoren omarmt.
Overal liggen kansen, maar je moet er oog voor hebben. Ik neem het je niet kwalijk hoor; "Wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartje".
mvg,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48278

Guest
14 maart was het dan eindelijk zo ver. De spanningen werden te groot. Na wekenlang propaganda te hebben gevoerd was P0r! het zat: Sir! moest weg. Een meesterlijk aanvalsplan werd uitgedokterd om Sir! in een klap van de kaart te vegen. Dit werd operatie ‘Zeur’ genoemd. Er werd natuurlijk een gelikte oorlogsverklaring gefabriceerd door TerrorJor.

Verklaring Echte mannen doen niet cool, maar ZIJN cool.

ps, jullie zijn dat niet

Deze oorlogsverklaring volgde direct na het uitvoeren van ons ultieme plan. Klaus-trofobie, het account in P0r! met edelmannen, voerde een blitzkrieg uit op buurman en top vijf speler I.M. Boring. Uiteraard verloor I.M. Boring binnen een uur al 20% van zijn dorpen. Hier bleef het niet bij want na middernacht volgde fase 2 van Operatie Zeur. Hierbij verloor I.M. Boring nog eens 25% van zijn dorpen.

Nog belangrijker dan het daadwerkelijk overnemen van dorpen is natuurlijk het verbale aspect van oorlog.

De oorlog tussen P0r! en Sir! is maar net begonnen, maar P0r! heeft al een dorp van Sir! en de solli's stromen al binnen. Zal deze uitdaging Sir! te groot zijn, of kunnen ze hun ondergang nog enkele dagen uitstellen?
Ik denk dat Sir! niet alleen last heeft van P0r op dit moment.

Toxic Virus heeft al 2 dorpen verloren vandaag.
Johnny English 1 van de week.
Pffzeg staat al een tijd onder grootte druk
Patsers FTW stond lang onder druk na de eerste maand.
Sir Verno, Remke en jorn berndsen zijn al weggeedeld.
En I.M.Boring nu dus onder druk van jullie.

Zou Sir! deze druk op meerdere plaatsen aankunnen?
Ja, maar wat jij noemt zijn slechts speldenprikjes.
Wat P0r! de afgelopen dagen heeft bereikt en de komende dagen zal bereiken is veel groter dan dat, iets wat ongekend is. Iets wat nog nooit is voorgekomen op w26. Wij zullen geschiedenis schrijven. In tegenstelling tot die andere stammen, die slechts een dorpje meesnoepten.
P0r! gaat verder dan de grenzen van Tw.nl.
Op .net heb ik al termen als 'P0rtastic!' en 'P0rlike powers' gehoord.

Waar waren de reacties van Sir!, een stam die normaliter zeer aanwezig was op het forum?


Normaal zie je de meeste Sir! leden overal op het AF. maar ze zijn op dit moment wel erg stil.:rolleyes:

Het duurde even maar daar kwam iExcellent met een weerwoord.

Ik zeg 1 ding :)
Wie als laatst lacht, lacht het hardst :)
Ik hoef tenminste niet te winnen met 2 dubbel accounts :D
Je was allang weggeveegd als je geen dubbel account had man :eek:
Haha, de tyd zal het laten zien allemaal :)

Reacties van een gebroken man! P0r! heeft natuurlijk nooit hoeven valsspelen om resultaten te behalen en dit waren dan ook leugens uit onmacht. Erg jammer is het.

Ondertussen kon al dit geweld natuurlijk niet onopgemerkt blijven. De topspelers van w26 gingen massaal achter P0r! staan omdat zij natuurlijk begrepen dat hier iets unieks plaatsvond.

Oja met deze overwinning van vandaag laat P0r! maar weer eens zien veel beter te zijn dan hun tegenstanders.
Heerlijk dit, nu begint de wereld pas, wel ongelooflijk zwak dat Sir! nu al aan het wankelen is, maar ik hoop dat dit een mooie top 5 van stammen voortbrengt :)

De onderstaande conversatie geeft uitstekend weer hoe P0r! altijd zo succesvol geweest is. Genieten geblazen.

Ik ben aangenaam verrast door P0r! De kracht zit er weer volledig in en dat valt terug te zien in de resultaten. Just like old days boys.
Die kracht is nooit weggeweest, hij heeft zich enkel tijdelijk verborgen om het verassingseffect nu optimaal te gebruiken. Deze bewuste strategie werpt nu dus duidelijk zijn vruchten af. Het blijkt dus weer dat P0r! ook op tactisch oogpunt beter is dan Sir!. Maar dat mocht eigenlijk ook geen verassing meer zijn natuurlijk.
victus , je stam heeft het al goed gedaan , maar wanneer ga jij iets doen?
en idd Sir gaat vallen , maar dat wisten wij al eerder dan dit.
lekker stamless tot ze zelf komen :rolleyes:
Dit is wel weer toonaangevend voor het niveau op w26. In plaats van teamdenken, gaat het jou om individuele prestaties.
Ik kan je mededelen dat wij in P0r! deze visie niet delen en ook daadwerkelijk als een team functioneren. Elke overwinning is dus een gezamenlijke overwinning (dit geldt trouwens niet voor verliezen, mochten die er nog komen).
In dit opzicht heb ik dus al 2 dorpen van Sir! gepakt en al enkele clears van hen (voor zover je het clears zou kunnen noemen) naar de maan geholpen. Maar mag ik je vragen wat jouw aandeel in de neergang van Sir! is, voor je aan mijn prestaties gaat twijfelen?

Ondertussen was iExcellent nergens meer te bekennen. Dit kan er mee te maken hebben.

Geldt deze belofte nog, nu je wederom wat 'pech' hebt gehad en Klaus-trofobie ook jullie hoofddorp heeft? Of trek je je stoere woordjes in? Want ik neem aan dat je je inmiddels al te groot voelt om je nederlaag als een man toe te geven. Hoewel, iemand met 6 dorpen tegen iemand met 1 dorp en dan nog aan het verliezen zijn, dat zou ik ook niet graag willen toegeven :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48278

Guest
Hoe het er werkelijk aan toe ging:

Maar wat ik me afvraag is wat iedereen begint te zeuren, van wie het laatst lacht lacht het best?
Kom op man, we farmden 1 keer per dag met fa, hadden een ban omdat terrorjor 1 dag te snel van zijn 200punten accountje naar ons kwam, terwijl hij toch niets deed toen,.. DN dan nog zo erg pwnen. Man man man, wat zijn jullie slecht, als jullie ons hadden gepakt nadat trein op je Hoofddorp lukte had ik je uitgelachen maar nu, ik pis in me broek dat je hier nog bent :D
Ik hoop echt dat iExcellent snel online komt, man
Hoevaak hij in jaloersheid had gezegt hoe slecht P0r! wel niet was, en dan toch nog ff dit :D

Daarbij wou ik nog een heel mooi topic maken, maar geen zin in dus ik zet lekker de rapportjes hier:

L'attaques de I.M. Boring:

http://nl26.tribalwars.nl/public_report/3eff502172d55c75f6e2f06f9d73adff

http://nl26.tribalwars.nl/public_report/206973977ff5edfca17a99abffc81a31

http://nl26.tribalwars.nl/public_report/10c2c3913c575aa531fb5a85d8ef002b

Daarbij, toen onze edels liepen heeft het account nog verwoede pogingen gedaan om een trein op ons dorp te gooien
Na 3 mislukte pogingen lukte het hem dan eindelijk een trein in de nachtbonus te laten aankomen!
Helaas voor hem waren mijn edels eerder :D

Dit rapportje had ik al is laten zien maar laat hem nog is zien gewoon omdat het zo'n faal is:

http://nl26.tribalwars.nl/public_report/c8f1f7cad85ce773bf9515c0c948cbd4

Hij zag deze aanval van een lange afstand aankomen, en de enige def waar hij mee komt is een schamel kata-itempje en 200 kata's

Daarna, zegt hij in dit topic dat hij geen def van zijn stam heeft gekregen

http://nl26.tribalwars.nl/public_report/7259f25004c0bb43d516f7aa841fe57c

Krijgen we dit rapportje, of hij is zo stom om mijn eerste aanval niet te blocken, of die aap zit gewoon stoer te liegen
En als 2de dan nog eens te bedenken dat die muur alweer 18 is, ik weet de precieze tijd niet, maar die muur is een paar keer gehalveerd.

iExcellent, ik vond het ongelofelijk leuk om toch uiteindelijk je dorpjes te pakken.
Natuurlijk zit ik net pas op het account, dus alle credits gaan naar douwejan
En nog 1 ding, ik snap werkelijk niet hoe jullie het hebben kunnen verkloten, jullie hadden kata-item, 6 dorpen, en gewoon zo'n groot voordeel t.o.v ons, man!



Mensen die leaven:

Patsers FTW Verlaten 15th March 2012 - 11:10 35,237
Le Miserable Verlaten 15th March 2012 - 10:10 44,153

Dit leken me toch wel een van de beteren

We zien wel wat de toekomst brengt, maar dit is geen leuk vooruitzicht voor Sir! :D


Sir! was gekraakt, geknakt en geslacht. Operatie Zeur was voltooid en P0r! stond sterker dan ooit. Paters FTW en Le Miserable, beiden top vijf spelers, verlieten Sir! voor P0r!.

Ben andermaal uit Sir! gegaan. :p

Nu echt helemaal klaar mee. Enkele zeer goede spelers, maar te veel noobs die de stam elke dag weer belachelijk weten te maken.

Denk dat de stam geen drie dagen meer bestaat.

Het kan altijd erger, en nogmaals, er zitten enkele zeer geschikte en begaafde spelers in Sir!

Aan de andere kant heb ik nog nooit zoveel blunders mee gemaakt in zo'n korte tijd, in welke stam dan ook waar ik in gezeten heb. ;)

P0r! groeit ook wel lekker door.

Ik denk dat het komt omdat ik en Patsers zijn gejoined. :D


Er kan wel gesteld worden dat Operatie Zeur de meest succesvolle stamactie aller tijden geweest is. Na 15 uur was Sir! compleet onthoofd. Gedecapiteerd. Na 48 uur was Sir! niet meer. Non-existent. Finito. Er zou nog lang nagepraat worden over deze Grootse Heldendaad.


Speler Actie Datum/Tijd Punten
Love Work Play Verlaten 16th March 2012 - 21:11 20,580
.hardcore* Verlaten 16th March 2012 - 16:11 26,288
I.M.Boring Verlaten 16th March 2012 - 15:11 10,383
pffzeg Verlaten 16th March 2012 - 13:11 11,443
Toxic Virus Verlaten 15th March 2012 - 14:11 17,518
Patsers FTW Verlaten 15th March 2012 - 11:10 35,237
Le Miserable Verlaten 15th March 2012 - 10:10 44,153

The Power of P0r!

En Sir! is weg

Dat was dus de eerste stam die de eer had het tegen het machtige P0r! op te nemen. P0r! heeft zijn kracht getoond en na slechts enkele dagen is Sir! gevallen. Het lijkt me duidelijk dat het slechts een kwestie van tijd is voor P0r! alle dorpen van deze wereld in zijn bezit heeft.


Dwazen zijn nu eenmaal als onkruid, ze vergaan niet. Het lijk van Sir! was nog warm toen de eerste idioot zich alweer kwam melden.


Jajaja... P0r deed al het werk -.- Geloof je het zelf nog :p

Stammen zoals *ff, TOA-O, ()() en .Fluc hebben ook dorpen afgepakt. Dat moet ook niet vergeten worden:eek:

Natuurlijk zijn er op tw ook aasgieren die willen profiteren van kadavers waar ze kunnen. Nadat P0r! de oorlog startte en het vuile werk grotendeels al had opgeknapt, komen deze stammen aanzetten met hun verzamelde moed als medestanders van P0r!, ineens zijn ze zelfverzekerd genoeg om Sir! ook aan te vallen. Het spreekt voor zich dat ze 2 doelen beogen:
1. Ze proberen vriendjes te worden met P0r!. Op deze manier proberen ze op ons succes mee te liften en misschien zelfs in de toekomst met ons samen te werken en zodoende de wereld te overheersen. Ik heb echter slecht nieuws voor ze: P0r! werkt niet samen met andere stammen.
2. Ze proberen simpele dorpjes te vergaren. Begrijpelijk natuurlijk, want dit werkt alleen in je voordeel, maar ook dit is niet erg slim. Althans, de manier waarop ze het proberen is niet slim. Het is duidelijk dat P0r! de oorlog heeft gewonnen en de dorpjes behoren dus ook toe. Door deze dorpjes te stelen, zet je jezelf enkel in de schijnwerpers en wanneer je in de buurt van een P0r!-lid ligt, teken je daarmee alleen je eigen noodlot.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48278

Guest
Hoofdstuk 3. De Verbale Oorlog die leidde tot Werelddominantie



Een beetje dorpjes pakken is alleraardigst natuurlijk, maar uiteindelijk gaat het in Tribalwars om woorden. Met woorden win je een wereld. Daar P0r! een team van ongekende woordvirtuozen had, werd totale werelddominantie dan ook als onvermijdelijk beschouwd. We hadden reeds laten zien strategisch en tactisch superieur te zijn aan alles en iedereen, maar nu kwam het erop aan. Zou P0r! in staat zijn om ook iedereen verbaal te vernietigen?
Uit de donkere krochten van wereld 26 kwam een obscuur figuur kruipen. Niemand die hem kende. Niemand die hem wilde kennen. Deze zonderling beschikte over onmetelijke arrogantie.

.toontje zei:
Het plan
Ik schets eventjes m'n plan:

Eerst en vooral zullen we het collectief van p0r! uitschakelen, de grond in boren. Daarmee leggen we hen direct het zwijgen op. Toch zullen wij hier enkele belangrijke regels in acht moeten nemen.
1. Rukurt laten we leven tot hij de grens van de 25K punten overschreden heeft. Dit omdat ik vind dat hij een creatieveling is, een strateeg. Die mensen krijgen steeds steun van mij. Daarna kan hij ons verder helpen bij ons plan als tweede strateeg van .Toontje & vazallen. (ik ben immers de eerste strateeg). En aangezien hij, samen met Le Miserable excellente propaganda weet te verspreiden, krijgen zij beiden de functie van hoofd van de propaganda afdeling.
2. TerrorJor. Elk account waarop TerrorJor farmslaaf is zal gekata'd worden tot er niets meer te kata'en valt. Ik ben een groot tegenstander van het gebruik van katapulten bij het voeren van oorlog, maar voor hem wil ik wel een uitzondering maken.
Beste forumgangers, lees onderstaande voorspelling en zorg ervoor dat hij in uw geheugen gegrift staat.
"Binnen nu en twee jaar, zal u volgende aankondiging zien staan op de Tribalwars.nl website: 'Proficiat aan .Toontje & Vazallen, voor het winnen van W26 met een superioriteitspercentage van maar liefst 100%'."

Een exacte datum kan ik helaas niet geven. Ik ben te weinig bedreven in de edele kunsten van de astrologie. Een astroloog zou het kunnen weten, onze dominantie staat immers in de sterren geschreven.

TerrorJor zei:
Ongelofelijk.
Denk je dat je het ergste hebt gehad
Krijg je oppeens dit
Dit zal een hevige strijd worden, maar eigenlijk is de winnaar al beslist
P0r! zal zegevieren en de slaven, pionnen en apen van .toontje zullen worden vermorzeld onder onze kracht!

Het moge duidelijk zijn, P0r! had haar aartsvijand ontmoet. Een geduchte tegenstander. .Toontje zou er alles aan doen om P0r! het leven zuur te maken. Samen met zijn Vazallen opende hij frontaal de aanval op de P0r! rangen, bestaande uit Rukurt, Victus, Le Miserable, TerrorJor en ondergetekende.

Mijn Woorden Aan P0r!

Een kleine greep uit zijn openingspost leert ons dat .toontje overliep van smalend afgunst. Begrijpelijk natuurlijk, daar P0r! had aangetoond de enige rechtmatige heerser van wereld 26 te zijn.

.toontje zei:
p0r!, geef jullie zinloze strijd maar op,
want vergeleken met Toontje & zijn moedige Vazallen,
zijn jullie maar klein bier.
bespaar ons jullie schaamtelijke uitwasemingen,
smalend, kijken wij als superieuren, neer op jullie mensonwaardig bestaan.

.toontje zei:
Toontje & zijn edele Vazallen,
doen p0r! wel op hun minderwaardige knieën vallen
want eenmaal Wij met jullie gereed zijn, vormt er zich een grijns op onze edele gelaatstrekken
het aanschouwen van de brokstukken van jullie eens zo machtige propagandamachine... De restjes van p0r!, verpulverd onder mijn machtige woorden...

Desalniettemin was dit een serieuze aanval die op een zorgvuldige manier gepareerd zou moeten worden. Geen probleem natuurlijk, want P0r! beschikte over meerdere Weergalozen die elk hun eigen stijl hanteerden.

Rukurt zei:
Toon toon toon toon toch, wat een draak van een post. Zoals wij in P0r altijd zeggen over opscheppers uit andere stammen: hoogmoed komt voor de val, zeker wanneer de hoogmoedige in anonimiteit opereert. Dat is al een tipje dat je van je spreekwoordelijke sluier oplicht, je lijkt namelijk al voorbereid op de val. De val is minder hard wanneer je de dag erop door kunt lopen zonder dat iemand weet dat je zo ongenadig hard op je smoel bent gevallen. Je lijkt jezelf alvast in te dekken voor de val die ongetwijfeld gaat komen, gezien de val onlosmakelijk verbonden is met de hoogmoed die je op dit forum tentoon spreidt.

Rukurt zei:
Waar is de door Toon beschreven moppen tap hoek eigenlijk, misschien krijgt hij zijn verhaal daar wel verkocht.
Lelijke naam ook voor een Moppentrommel.

Marneus Calgar zei:
Jegens P0r! is geen enkele overwinning mogelijk. Enkel de duistere afgrond van het vagevuur kan gewonnen worden wanneer men de ontwetendheid bezit om in te gaan tegen de hegemonie van P0r!. Wie ontkent dat P0r! de absolute hegemonie bezit zal verzwolgen worden door de diepste krochten der aarde!

Le Miserable zei:
Bij deze komt .toontje om zijn loontje. Hier komt de vis uit de kom en de aap uit de mouw. Waar hij zich voordoet als absolute toonzetter, heerser en klavierspeler, al dan niet met dansende vingers, is hij niets anders dan de belichaming van middelmatigheid.

Het is niet eens meer nodig P0r! op te hemelen. Met deze enorme flater laat je zien dat P0r! nog onwaarschijnlijk ver boven je verheven staat. Je slaat de plank andermaal mis, en ik moet zeggen dat dat me teleurstelt, beste .Toontje.

Dit is Tribalwars op haar allerhoogste niveau. Dit spelniveau zul je alleen eens in de Duizend jaar kunnen aanschouwen. Wat P0r! ingame liet zien was al Buitengewoon Spectaculair, maar op het Algemeen Forum verwierf P0r! haar status als Legende en vervolgens Mythe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48278

Guest
Volgend excerpt is toonaangevend wat betreft de innerlijke mechanieken van P0r!

Le Miserable zei:
wellicht is het uwe crème de la crème ontgaan dat ook Patsers FTW en ik zelf verblijven in het P0r! collectief.
Nochtans heeft u geen persoonlijke boodschap voor ons achter gelaten.

.toontje zei:
Neen, dat vond ik niet nodig.
Jullie zien p0r! immers als een tussenstop, dus aanzie ik jullie niet als rasechte p0r! leden.

Le Miserable zei:
Eens een P0r! lid, altijd een P0r! lid. Of je nu in de stam verblijft of niet. Je snapt nog steeds niet wat het P0r! collectief zo sterk maakt.

De neutrale toeschouwer heeft ook een mening.

pantser zei:
korte samenvatting van mijn mening over deze discussie dan:
.toontje is een narcistische forum poster (want ik weet niet eens of hij op W26 speelt) die alleen tegen gas krijgt van P0R! een stam die zichzelf beter vind dan .toontje en W26 in het algemeen
daarom zijn zij nu elkaar aan het kapot maken op het AF terwijl zij de enige leden erop zijn die actief posten :rolleyes:

en ik heb momenteel als een middelmatige speler bijde tegen de schenen geschopt dus waarschijnlijk krijg ik nu ingame bedreigingen of zelfs aanvallen binnen nadat ik alle grootheden op het AF in een post beledigt heb :cool:

.toontje gaf echter niet op. Een zeer volhardend figuur was het. Daar hebben meer gekken last van helaas dus .toontje is ook zeker niet uniek in deze.

Le Miserable zei:
zelf gepainte awards.

Je bent behoorlijk wat toontjes lager gaan zingen zeg. Niemand die je nog serieus neemt.

Het was te voorspellen natuurlijk.

.toontje zei:
Dat je zoiets denkt...
Paint, als inferieur programma, is geen onderdeel van m'n goddelijke gereedschapskist. Geen enkel beeldbewerkingsprogramma, gemaakt voor miezerige stervelingen maakt daar deel van uit...

Feit is, Le Miserable, dat jij, als gewone sterveling, nooit zal begrijpen hoe ik zo'n dingen voor elkaar krijg.
Met minimale inspanning, verricht ik wonderen. Het p0r! collectief daarentegen, denkt zich bewezen te hebben door een noobje als iExcellent te verslaan...

Maar heb ik jullie ooit zien zegevieren tegenover Vaneror, Henry Ford Mustang of .Pizza Chicken Kebab.? Neen, zulke spelers waren te hoog, veel te hoog gegrepen voor jullie.

Le Miserable zei:
Meestal bewerkt met niet het beeld, maar de illustratie. Dure grapjes, die grapjes van jou.

Deze gewone sterveling begrijpt donders goed dat als je het enkel van dit soort details moet hebben, en de rest van mijn aantijgingen, argumenten en bijdragen vermijd, zelfs dan nog met een misplaatst mysterieus air antwoord, en je je oud stamgenoot een noob noemt (Ik vermoed dat je uit Sir! komt) om P0r!'s overwinning af te zwakken, je aan het einden van je argumenten bent. Je hebt verloren . Toontje, geef het nu maar toe. P0r! is te sterk, zelfs voor jou.

Overigens, Vaneror, Henry Mord Fustang en .Pizza Chicken Kebab. hebben allen de noodkreten om hulp van I'm boring en andere stamgenoten in hulp genegeerd, kozen voor hun eigen hachje, durfden geen vv's aan te nemen en te vechten tegen het machtige P0r!

Sterker nog, ze verlieten de stam en houden zich nu angstig stil op het algemene forum uit angst hun nieuwe stam belachelijk te maken. ;)

TerrorJor zei:
Hij is slechts een schim die in de schaduw van P0r! loopt
Iemand die hopeloos op probeert te vallen, terwijl hij niet kan zien hoe heuse glorie er ooit uit zal zien.

Zelfs Svennieboys toonde blijk van uitzonderlijke intelligentie met een zeer vernuftig bericht.

Svennieboys zei:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48278

Guest
Daar .toontje niet meer zo prominent aanwezig was in zijn eigen topic, begonnen P0r! leden te twijfelen aan het bestaansrecht van .toontje’s topic en eigenlijk ook aan .toontje zelf. Ik nam dan ook het initiatief om dit aan de kaak te stellen.

Marneus Calgar zei:
Waarom is dit topic nog open?

Elke mod ziet toch dat tegen P0r! geen overwinning mogelijk is? P0r!'s vijanden bestaan enkel nog omdat wij toestaan dat ze bestaan. Spelers die hier anders over denken zullen vanzelf verdwijnen. Dan, en enkel dan zullen ze zich pas realiseren met welke waanzin zij handelden. Wanneer ze hun lange levensjaren beginnen te voelen in hun ziel en ze beseffen dat ze enkel gevochten hebben tegen hun eigen waanbeeld, dan zullen ze weten dat P0r! almachtig was. Ja enkel dan, wanneer alles om hen heen vervaagt en ze beseffen dat er geen terugweg meer mogelijk is. Ik kan dan alleen zeggen: du bist zu Spät. Zu Spät.

Uit onverwachte hoek kwam echter een dap’re strijder aansukkelen. Bereid je voor op een tamelijk lange conversatie.

DeathAndDespair zei:
Bewijs het maar, ik denk dat jullie nog niet eens 1 van de huidige top 3 zomaar kunnen laten vallen, als het überhaupt al gebeurd.

Marneus Calgar zei:
Jouw simplistische onwetendheid raakt mij tot in het diepst van mijn hart. Het zij je vergeven, want minder bedeelden weten nu eenmaal niet beter!

DeathAndDespair zei:
Dat gij op de manier van ons .Toontje praat bevalt mij total niet, ik weet wel zeker dat p0r! niet de eerste plek zal bestijgen, in welke tijdsperiode dan ook.
S.F. is een goeie stam, en ondanks dat niet alles even lekker liep, staan nu onze neuzen 1 kant op, en dan zijn wij niet te houden.

Daarom, Marneus Calgar, ben jij degene die in simplistische onwetendheid is en niet wij, S.F.!

Marneus Calgar zei:
Ha, dwaze speculaties van een aan tunnel-visie lijdende onwetende. Dat jij werkelijk denkt dat S.F. ook maar enige betekenis heeft, of ook maar ooit zal hebben is niet dwaas, neen, dat is absoluut ridicuul! Memento mori, mijn vrind, memento mori. Voor jouw is het reeds te laat.

DeathAndDespair zei:
Woorden maar daden, niemand heeft nog iets bewezen, ook die ene "geweldige" actie van jullie zal niet lang meer onder de TW spelers zijn.
S.F. word door jouw zwaar onderschat.

Marneus Calgar zei:
Het is droevig en triest om te zien hoeveel onwetendheid een enkel persoon kan bezitten. Twijfelen aan P0r!... dat is enkel mogelijk als je een bord, neen, een granieten muur voor je hoofd hebt! S.F. valt in het niet bij de prestaties en het onmetelijke statuur van P0r!. Van onderschatting kan geen sprake zijn wanneer er geen waarde aan iets valt te geven.

DeathAndDespair zei:
ik stopte met je serieus nemen bij: bij de Prestaties en het onmetelijke statuur van P0r!.

Rukurt zei:
Ik heb die hoop bij jou al lang geleden opgegeven, ongeveer precies toen je besloot je armen in de reet van Toontje te steken.

DeathAndDespair zei:
Ik heb nooit de armen in de reet van .Toontje gestopt, en mocht je het nog niet opgevallen zijn, alles wat betreft .Toontje is met een korreltje zout te nemen.
Ik richt me natuurlijk volledig op S.F. en daar staat .Toontje dus gewoon buiten, ik spreek nu dus ook uit naam van S.F., niet meer, niet minder.

TerrorJor zei:
Het bewijs ligt voor het oprapen.
Daarbij heb je meer in zo'n ander topic in zijn reet gekropen en daar je huisje gestart.
En dat je S.F ook maar durft te vergelijken met P0r!
On-P0rtastisch
Schandelijk
Beschamend
Ongehoord
Ongelofelijk stom

Dat je ookal denkt dat S.F ook maar iets kan doen tegen het allermachtigste P0r!
Het is gewoon, lachwekkend zeg.
Je overschat jezelf zo hard

DeathAndDespair zei:
Ik snap niet waar die ongelooflijke geilheid op p0r! vandaan komt, jullie hebben zeker wel capabele spelers, maar dit is zeker geen garantie voor enig succes.
Overigens begin ik te twijfelen of ik wel überhaupt iets serieus moet nemen wat jullie nu zeggen, want blijkbaar is het naar jullie bol gestegen.

Bovendien is het enige wat ik duidelijk wil maken is dat er andere stammen zijn dan p0r! en ga nu ook niet meer in op die verheerlijking van jullie p0r!.
Jullie zijn gewaarschuwd, want S.F. is niet een stam die over het hoofd gezien mag worden, en raar dat jullie dit zo makkelijk doen.

En van overschatting is totaal geen sprake, wij zijn een stam die net als p0r! de top kan bestijgen.
Over scheit en kont kruipen ga ik nu al niet meer op in, aangezien dat louter tot stompzinnige discussies leid.

Marneus Calgar zei:
Dat jij nog steeds denkt dat er überhaupt te discussiëren valt over dat P0r! wel of niet de heersende stam is...

P0r! is de beste, meest succesvolle en almachtigste stam die er ooit is geweest en zal zijn.

TerrorJor zei:
Op je eerste punt denk ik zoiezo al: :eek:
Als je dat nu nog niet hebt gezien moeten we toch is kijken of er misschien iets mis met je is

Daarbij, er zullen vast wel andere stammen dan P0r! zijn
Maar laat ik daar 1 ding over zeggen: Die zijn verdomme niet interessant!
Maarja dat brengt me bij punt 1 alweer

Heh, wat een grap de top bestijgen.
En daarbij over het kontkruiperij, ik snap dat je er niet op ingaat.
Omdat je het gewoon voor de volle 150% doet

DeathAndDespair zei:
Blijkbaar moet p0r! op hun plek worden gezet, net zoals dit bij Sir! moest... Jammer, ik had toch echt het idee dat deze stam wat bescheidener was.
Hiermee is ook mijn punt gemaakt.
 

DeletedUser48278

Guest
Als er een idioot over de dam is volgen er meer wordt er wel eens gezegd. Eens te meer bleek dit waar te zijn want pantser vond het nodig om DeathAndDespair een helpende hand te bieden. Het lot zou hem niet gunstig zijn.

pantser zei:
die zin (meest succesvolle en almachtigste stam die er ooit is geweest en al zijn) die is al eerder gesproken door meerderen stammen
en geen een heeft hem waar kunnen maken
en geen enkele stam zal hem ooit waar kunnen maken
elke top stam zal uiteindelijk vallen het kan lang of kort duren maar elke stam zal vallen dat jullie denken anders te zijn en al de overwinning claimen voordat alle dorpen op de kaart staan kan ik niet meer dan schattig vinden en ja ik weet dat jullie beter dan mij zijn en misschien zijn jullie op het moment de beste stam maar ook jullie zullen uiteindelijk vallen

Marneus Calgar zei:
Ongelofelijk. Dat jullie het lot nog steeds zo durven te tarten. Jullie bezitten gewoon de arogantie om tegen de hegemonie van P0r! in te gaan ondanks alle waarschuwingen. Beseffen jullie dan niet dat jullie je op ongelofelijk gevaarlijk terein bevinden door de heerschappij van P0r! te ontkennen?

P0r! zal altijd zijn, P0r! zal altijd blijven.

pantser zei:
http://nl.twstats.com/nl26/index.php...compare=points

zoals zelfs het geweldige P0R! zal moeten erkennen dat de helft van jullie leden niet groeien kwa punten of verslaggen tegenstanders dus ik zie niet echt waarom jullie zelf zo serieus nemen

http://nl.twstats.com/nl26/index.php...sod&tribe=1626

en als we naar de verslagen tegenstanders kijken zien we het zelfde veel leden die zich duidelijk niet in jullie collectief laten zien veel leden die dus niet groeien of vechten
andere stammen noemen dit gewoon inactieve leden en die worden dus gekikt maar jullie als P0r! kijken daar natuurlijk door heen en zien hoe geweldig deze inactieve leden zijn

Victus zei:
Nee, wij zijn niet statsgeil. Wij kijken wat de leden aan P0r! bijdragen, dat hoeft niet enkel vegen of puntengeilen zijn. Dat is nu net het grote verschil tussen P0r! en de andere stammen, wij hebben een taakverdeling. In P0r! is alles zo goed geregeld, dat we sommige accounts bewust klein houden en geen ODA laten halen, om o.a. de vijand te misleiden. Sluwheid noemen ze dat.
En dat het werkt bewijs jij maar eens. Bedankt voor het bevestigen dat onze tactieken goed werken!

pantser zei:
tuurlijk jullie hebben bewust spelers die niks doen dat ik dat niet meteen begreep :rolleyes:
nee even serieus wie wil je hiermee voor de gek houden welke speler zou vrijwillig en niet groeien en geen gevechten leveren enkel om de tegenstander te misleiden dit is waarschijnlijk de waardelooste strategie die ik ooit gehoord heb waarom zou je leden hebben die dan alleen hun grondstoffen door zouden kunnen sturen daar hebben ze al lang een oplossing voor farmen :p

Marneus Calgar zei:
De beweegredenen van P0r! zijn ondoorgrondelijk. Denk jij dat je de wijsheid in pacht hebt? De wijsheid om hier eventjes te gaan verkondigen hoe wij wel of niet kunnen, of moeten spelen? I don't think so, pannenkoek!

pantser zei:
Ik zeg niet hoe jullie moeten spelen ik zeg enkel dat het naar mijn mening een waardeloze strategie is om leden te hebben die niet groeien en ook niet vechten....... Dat je leden klein houd vanwege het moraal kan ik begrijpen,,,, maar leden klein houden voor het verrassingseffect en ondertussen wel overal verkondigen dat jullie de beste zijn..... Dat zijn naar mijn mening tegenovergestelde strategieën..........

Marneus Calgar zei:
Jij hebt overduidelijk geen enkele soort kaas gegeten van TW! Geeft niet, niet iedereen is P0r!-waardig. Ik ga geen energie meer steken in een bodemloze put der ellende! Vechten tegen de bierkaai, dat is het. Jullie zijn onwetend en naïef als jullie twijfelen aan de tactieken van P0r!. Het geeft niet, maar komt straks niet zeuren als jullie wegkwijnen van verdriet en wanhoop, omdat je de verkeerde beslissing nam toen het er op aan kwam!

Ook VexX kwam even een duit in het zakje doen. Tevergeefs en uitermate dwaas, maar we waren het inmiddels wel gewend.

VexX zei:
Beste,

uw post op dit forum zijn inhoudelijk zo sterk, dat ik het zelfs niet meer durf te vragen. Toch doe ik het met tegenzin voor een tweede keer. Zou u mij dan eens de voordelen van de tactiek eens willen uitleggen dan, omdat ik er het nut werkelijk niks van inzie. Wellicht zal ik hiervoor te noob zijn om te begrijpen, maar toch geen het eens een kans om het op een deftige manier uit te leggen.

Van plaats weer te briezen en te spuwen hoe "geweldig" P0r! nu werkelijk is. Zou u goed staan om het een kans te geven.

Victus zei:
Enkele van de geniale tactieken zijn gepubliceerd, in de hoop het niveau van w26 nog wat omhoog te halen, maar natuurlijk kunnen wij niet al onze geheimen prijsgeven; we hebben ze zelf ook moeten bedenken. Ja bedenken, wij hebben vrijwel al onze huidige tactieken helemaal zelf bedacht, vandaar ook innovatie. Wij kopiëren niet van wat anderen reeds voorgedaan hebben, wij bewijzen dat er nog altijd winst valt te behalen of o.a. teamwork en efficiëntie van de accounts. Het optimaliseren van de online-tijd en de teamspirit naar een ongekende hoogte brengen zijn onze hoofddoelen en tot nu lijkt dat zeer aardig te werken.

Marneus Calgar zei:
Deze tactiek, m'n waarde VexX is sluw, geniepig en onverwachts. Spelers die inactief lijken, spelers waarvan je denkt 'ha, peantus, die doen niets!', die spelers hebben hun rol binnen P0r! en welke rol dat is zal ik helaas niet voor 100% uit kunnen leggen, aangezien het deelt uitmaakt van onze uitermate geheime strategiën om onze vijand te kunnen onderwerpen met alle mogelijke middelen. Het geeft niet dat jij niet ziet wat er goed aan is, het zij je vergeven want jij bent immers geen P0r! lid. Maar let op: P0r! doet niets, maar dan ook niets wat onoverdacht is. Simplisme is ons vreemd, want wij zijn het crème de la crème van Tw, het neusje van de zalm, de slagroom op de slagroomtaart!

VexX zei:
Die zucht is gericht op het ego van je team genoten en deels u zelf. Dit kan allemaal best waar zijn, dit zal de toekomst moeten uitwijzen, de wereld is nog jong.

Die ego's vragen wel om gekraakt te worden.;)

Victus zei:
Je staat vrij het niet te geloven, maar wij zijn zo vriendelijk alvast een seintje te geven dat we de wereld gaan overheersen, zodat het later niet meer als een verrassing komt. Noem het ego, ik noem het sociaal.

Marneus Calgar zei:
Buig voor P0r! Buig zeg ik jullie!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48278

Guest
.toontje liet zijn smoelwerk ook weer eens zien.

.toontje zei:
"Mensen op het AF zien God elke dag, ze herkennen Mij gewoon niet..." Toontje op 22 maart 2012.

Maar ooit op een dag, zullen jullie Mij (h)erkennen, en zullen jullie het licht zien.

pantser zei:
het eenigste wat jij tot nog toe gedaan hebt is zeggen dat P0r! beter is als de rest en elke keer als er gevraagd word waarom kom je met argumenten als:
1 omdat ik het zeg
2 je moet wel dom zijn als je het niet ziet
3 jullie begrijpen onze grootsheid toch niet zelf als we het zouden uitleggen

of je begint de spelling of de persoon achter de post aan te vallen.
Daarom probeer ik het nog een keer.

waarom is P0r! de absolute top van wereld 26

Marneus Calgar zei:
Omdat ik het zeg, omdat je wel dom moet zijn als je het niet ziet en omdat jullie de grootsheid toch niet in zouden zien mochten wij zo genereus zijn om het jullie uit te leggen.



Na onze onvermoeibare inzet was het tijd om te oogsten. Want na een tijd van zaaien komt een tijd van oogsten en de oogst zou groot zijn. Gigantisch en Kolossaal. P0r! versloeg elke vijand met speels gemak end it was dan ook zichtbaar in de reacties. Grootse complimenten werden uitgedeeld.


VexX zei:
Haha, dan hoop ik die "uitermate geheime strategiën" snel te aanschouwen, want tot nu toe wordt er meer typt dan dat er daadwerkelijk actie is, door het "ow zo geweldige" P0r!

In afwachting tot.

.Herkauwer zei:
Uit een oude mythe van w26 blijkt, dat er ooit een stam is geweest die meer typte dan dat ze daadwerkelijk bereikten. Ik ga ervan uit dat P0r! hiervan op de hoogte is en niet dezelfde fout maakt.


.toontje was echter niet de soort persoon die snel opgeeft. Een horzel was het. Een horzel van het hardnekkigste soort.


.toontje zei:
Steeds maar wisselen van kant... Leer nou eens om een kant kiezen en daar te blijven.
Wat is de volgende halte? Want zoals jij ooit eens tegen me zei: "p0r! is maar een tussenstop."
Le Miserable zei:
Wat betreft de stam waar ik verblijf is P0r! inderdaad een tussenstop. Dat je dit aanhaalt is echter eens te meer een bewijs voor inferieure en gekunstelde superioriteit.

Je snapt overduidelijk nog steeds zelfs voor geen sikkepit wat P0r! eigenlijk inhoud. P0r! is een manier van leven, P0r! zit in je bloed. P0r! is de lente na een lange winter, P0r! is de zonneschijn die om de hoek komt kijken na de dood van je hele familie, al je vrienden en je huisdieren. P0r! is de kip die je van eieren voorziet. P0r! is het levende water, wie het water des P0r!'s drinkt zal geen dorst meer kennen.

Of je nu in de stam verblijft of niet, wie eenmaal is ingewijd in de P0r! clan blijft een P0r!'er voor het leven. Ik hoop dat dat eindelijk eens duidelijk is.

Wellicht wordt het overigens eens tijd dat je jezelf bekend maakt, gezien alle (geloof)waardigheid al tijden zoek is.


VexX bleek een dorpsidioot van het ergste soort te zijn. Zijn ridicule reacties spreken dan boekdelen.


VexX zei:
Wordt nu wel een beetje moe van al dat (ge)P0r! We weten het, de stam is geweldig, jullie zijn geweldig, nu ingame nog bewijzen en dan mag je van mij terug komen met stats en een grote mond. Zolang jullie geblaas nog niet onderbouwd kan worden zijn jullie post, stuk voor stuk nutteloos en triest.

Victus zei:
We hebben de algemeen geaccepteerde nr. 1 stam van w26 al met gemak van de kaart gespeeld (letterlijk :D) en dan wil jij nog meer bewijzen?

k.c. zei:
STATS !!

Zijde 1:
Stammen: Sir!
Zijde 2:
Stammen: P0r!

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 4
Verschil: 4

VexX zei:
Tot nu toe is er nog niks aan, alleen maar wat grootspraak van zeer laag niveau. Wat het is altijd "omdat het zo is" "omdat ik het zeg"
Hopelijk gaat er snel wat gebeuren, zodat het niveau van de conversaties omhoog gaan van plaats eerder genoemde

Marneus Calgar zei:
Wij hebben Sir! weg gespeeld door een combinatie van P&P en gecoördineerde aanvallen. Wat voor prestaties wil jij nog meer? Wij hebben alle recht op grootspraak.

VexX zei:
ow nee om in het begin van de wereld 4 dorpjes van Sir! te pakken is echt een topprestatie, mijn excuus. Jullie zijn helden, wat een toppers. Nu hebben jullie heel veel krediet opgebouwd :eek:

Marneus Calgar zei:
Kijk, nu komen we ergens. Dit is een goed begin. Houd dit vast!

VexX bleek net als .toontje uitermate hardnekkig te zijn. Een blok aan het forumbeen. Daar deze conversatie niet geheel belangrijk is voor het verdere verloop van dit verhaal zal ik het in een spoiler plaatsen. Het is echter wel de moeite waard om te lezen.

VexX zei:
Dan ging het niet om de eerste 2 a 3 weken, dan blijft het resultaat nog altijd hetzelfde. Dit omdat als een stam al uitelkaar valt na het verliezen van 4 dorpen, de stam dus achteraf niks voorstelde. Dat jullie daarmee gaan pronken zegt genoeg over P0r!
Marneus Calgar zei:
Geachte VexX,

Ik erger me er mateloos aan dat jij onze grootse prestatie, het doen vallen van Sir!, hier probeert te bagataliseren met small talk!

Ons doel was - en dat hebben we duidelijk aangegeven - om Sir! te doen vallen. Wij hebben dit bereikt in één dag, met het wegedelen van IM Boring. Le Mis en Patsers waren hier zo van onder de indruk dat ze besloten te verkassen. Op die manier hebben we Sir! om zeep geholpen. We hebben gebruik gemaakt van simpele, doch effectieve middelen.

Dat jij het lef hebt om onze prestatie middelmatig te noemen... De brutaliteit!
VexX zei:
Dit bedoel ik nu, 4 dorpjes overnemen en 2 spelers van stam wisselen, nou je hebt Sir! wel iets laten zien. Als spelers al overstappen na een verlies van 4 dorpjes. Zucht.
Marneus Calgar zei:
Begrijpend lezen is weer uitermate lastig zie ik! Wij hebben Sir! om zeep geholpen en twee van hun bovenste beste leden ingelijfd.

Heb jij al een grootsere prestatie gezien op deze wereld? Wat had je dan gewild? Dat we eigenhandig alle spelers van Sir! overnamen? Nee, VexX, wij kunnen alles, maar we moeten ook niet op de zaken vooruit lopen. W26 moet nog wel een beetje leuk blijven.
VexX zei:
Op die onzin met jullie ga ik maar niet meer in nutteloos.

Als de stam eerst werd geacht de "veruit beste stam van w26" te zijn, maar toch na het verlies van 4 dorpjes, spelers onder de indruk zijn en overstappen naar jullie. Dan kan je het achteraf nooit meer "veruit de beste van w26" noemen.

Dus om dan met zoiets te pronken, Zucht.

Als dat de beste prestatie tot nu toe op w26 is, dan of 1 stelt de wereld niks voor en zijn er alleen stamhoppers, zoals die 2 die naar jullie overgestapt zijn na het verlies van 4 dorpjes:rolleyes:. OF de wereld is nog te pril en de echte spelers moeten nog opstaan.

Dus kom volgende keer aub met iets noemenswaardig om jullie stam te promoten
Victus zei:
Tuurlijk niet, de 'veruit de beste stam van w26' stam is natuurlijk P0r!, en dat is het ook altijd al geweest, maar destijds was dat nog niet de algemene opvatting.
Marneus Calgar zei:
Na onze blitzkrieg zagen ze het gewoon niet meer zitten. Niet vreemd, want niemand kan tegen ons op. Maar bon, jouw proberen te overtuigen is vechten tegen de bierkaai.
VexX zei:
Je hoeft me zeker niet te overtuigen, ik vind het alleen knap dat je zelf zo overtuigd bent van jullie prestatie :rolleyes:.

Als je een stam aanvalt en die verliest 4 dorpjes en daardoor uit elkaar valt, dan kan je toch nooit zeggen dat het een goede stam is c.q. was ? Dus nee het stelt echt werkelijk niks voor, maar geniet vooral van je eigen geloof in die hele hele kleine prestatie.:eek:

Rukurt zei:
Een beetje de kelen schrapen, en wachten tot de VIP die een meet & greet gewonnen heeft terug komt met shoarma. Nu in de P0rchat een live jamsessie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48278

Guest
.toontje had de strijd ondertussen nog bij lange na niet opgegeven. Deze clown deed enkel nog maar uitspraken die ridiculer en ridiculer zouden uitpakken.


.toontje zei:
Als frustratie uitlokken een maatstaf is voor iemands vaardigheden, dan span Ik hier toch wel de kroon hoor. Iedere post van een p0r! lid stroomt over van de frustratie.
Steeds maar moeten zeggen: "wij zijn superieur", maar dat niet zijn... Jammer genoeg kan ik me niet in jullie situatie inleven, maar ik heb dan ook nog nooit in onderdrukking moeten leven...

Mijn posts stralen nog steeds eenzelfde kalmte uit als voorheen. Want Ik kan schrijven "Ik ben superieur" en dan post Ik nog de waarheid ook.

Rukurt zei:
Jouw posts zijn iel gepiep naar erkenning door de grote heren. Je vermoed dat recalcitrantie het goed doet bij de beste spelers van W26, maar een integere houding gepaard met noeste arbeid kent onze voorkeur wanneer we het hebben over het appreciëren van iemands aanwezigheid.

Zo gaat dat in de top.

.toontje zei:
Ik ben hier de grootste heer.
Maar indien jullie mij eindelijk eens openlijk zouden erkennen als jullie heerser, dan zou dat voor jullie een ware verlichting zijn!
p0r! = integere houding & noeste arbeid?
Je hebt het AF weer eens goed doen lachen. Waarvoor dank.

Trouwens, ik blijf nog tamelijk bescheiden... Indien ik zou praten naar m'n handelingen, dan blies ik jullie allemaal weg, het zou bij die ene post gebleven zijn.
Ik ben de top, Ik beslis wie goed is, wie overleeft, met andere woorden: Ik beslis alles.
Want indien je het nog niet door had, ik sta ver boven jullie verheven...


.toontje sloeg ietwat door en wij beseften dan ook dat we hier met een potentieel gevaarlijke gek te maken hadden.


.toontje zei:
Hoop maar dat die tijd nooit zal komen... Want op dat moment is het over & uit met jouw miezerige accountje.
Ik zou je een mededeling sturen & je account zou op delete gaan. Zo eenvoudig is dat.

Ik besef ten volle dat mensen zoals jij enorm naar mij opkijken, en naast mij willen liggen om van mijn superioriteit te kunnen meegenieten, maar die vlieger gaat niet op hoor. Eenmaal binnen edelafstand ben je een prooi, en het is algemeen geweten dat mijn prooien het nooit lang uithouden...

Zeg dus maar iedere avond volgend gebedje op:

"O edelgeboren, bovenmenselijk, goddelijk, superieur, dominant, rechtschapen, kundig .Toontje,
ik smeek u, zeer nederig:
'eenmaal mijn tijd gekomen is,
verlos me dan snel uit m'n lijden.'"

Wel, ik kan je nu al zeggen dat je doodsstrijd kort zal zijn. Pijnloos zal het echter niet zijn, je karakter staat me niet echt aan. Iets teveel inferioriteit...


TerroJor zei:
Conclusie: P0r! is awesome


Rukurt zei:
Ik denk eerder dat het de wereld vs P0r is dan P0r vs één iemand, maar goed.

Als we alle haters bij elkaar optellen, komen we op een groter tal uit dan het ledental van P0r.
Dashba zei:
met trots meld ik, dat ik in de allesoverheersende tacktiek van p0r! pas. uiteraard zijn hier de nodige procedures aan vooraf gegaan. het awesome gedeelte was al vastgesteld, maar nu na de vodafone crisis is ook het rijk gedeelte bevestigd

Rukurt zei:
Haha, welke houding ga je nu aan moeten nemen Toontje?
Tactisch natuurlijk weer enorm sterk van ons. Patsers in CoVa plaatsen om de onderlinge spanningen tussen jouw held en hetgeen van P0r is te verenigen. Denk daar maar eens over na. De uitwerking hiervan zal tegen de tijd dat het daar is wel duidelijk worden. Daar mag jij nog even over piekeren, maar dat het tactisch sterk is is onbetwist.

Overigens heeft heel W26 er weer een nieuwe angstgegner bij, sinds Dashba in P0r! is opgenomen.


TerrorJor zei:
28.04.
00:50 De stam Sir! was verslagen.

We Are VICTORIOUS!

Na lange gevechten is het P0r! gelukt, Sir! is compleet weggevaagd!
Hoera! Hoera! Hoera!

plantj zei:
Excuses, was niet mijn bedoeling de discussie te sluiten. Raar...

Victus zei:
Nee in principe kun je dit topic wel sluiten denk ik zo, het zal inmiddels wel bij iedereen duidelijk zijn dat de slag om deze wereld al gestreden is



En hiermee is alles wel gezegd eigenlijk. Het moge duidelijk zijn: P0r! zegevierde en hoe! Nog nooit is er zo snel totale werelddominantie bereikt. Wereld 26 was nog geen drie maanden oud en de Winnaar was al bekend. .toontje, iExcellent, DeathAndDespair allen schoten ze tekort. Triomf na triomf werd behaald op een manier die hierna nooit meer vertoond is, waar dan ook. Dit is het ultieme bewijs dat P0r! de Grootste is. Dit is waarom P0r! al tijdens haar bestaan als Mythisch werd beschouwd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
waar is mn shout out freerk jan

matig
 

DeletedUser24056

Guest
Mooie tijd. Toontje zette zijn strijd nog iets langer dan beschreven voort, maar je hebt een erg accuraat overzicht. Wat een stam.
 

DeletedUser66265

Guest
Ach, .toontje vertelde altijd mooie sprookjes waardoor het af lang in leven bleef.
 

DeletedUser71860

Guest
Mooi stuk Marneus. Al is het beetje jammer dat dit zich 100 procent focust op Por. Daardoor zijn vele lezers afgehaakt vrees ik :D:D

't Zijn er niet veel. Maar ik mis personen als Victus wel. Ik heb dit forum niet gevolgd maar op W21 was dit de meest amusante poster. Hij wist op de koop toe ook nog eens hoe je dit spel moest spelen. Wat je bijvoorbeeld van doorsnee 'legenden' die het vrije forum volschrijven, niet kan zeggen. Daarom werd hij ook nog eens serieus genomen destijds :D:D:D.

Sterker nog: ik zou niet weten wie zijn gelijke is.
 
Bovenaan