De stabmeister strikes again, the legendary stab

Deleted User - 487776907

Guest
Allow me,

sXDxtsM.png
 
Reactiescore
768
Waarschijnlijk trollt Mikey. Hijs afgekickt met W43 te spelen. Iig zou ik niet van een spion afweten of wat dan ook. En dan speelt Oliver bij mij op Kamazutra.
 

Deleted User - 487776907

Guest
gevaarlijke troll is het dan. Weet zelf ook niet of het 100% waarheid is, maar dat weten we ook niet van Twan ;)
 

DeletedUser34772

Guest
dat is natuurlijk gewoon onzin

Mikey was nooit betrokken bij het regelen van stamzaken, en sinds december vorig jaar is hij (tot de bans) ook nauwelijks actief geweest. Als we een spion in daap zouden hebben zou hij de laatste zijn die we ervan op de hoogte zouden brengen. Niemand binnen de stam heeft eerder ook maar een gerucht over een mogelijke spion gehoord. Er is nooit enige info binnengekomen, en nooit heeft iemand geroepen wat er fakes zouden zijn oid.
 

DeletedUser63354

Guest
Het is bewust niet gezegd. Wij weten heel goed hoe debiel Mikey is. Maar nu ik de pm zo lees, komt t wel geloofwaardig over. :)

Laat ook duidelijk zijn dat deze pm's zijn verstuurd met de gedachte dat Bonaya gestopt was op W43.
 

DeletedUser76132

Guest
Het is bewust niet gezegd. Wij weten heel goed hoe debiel Mikey is. Maar nu ik de pm zo lees, komt t wel geloofwaardig over. :)

Laat ook duidelijk zijn dat deze pm's zijn verstuurd met de gedachte dat Bonaya gestopt was op W43.

je ma is debiel, die eigenschap heb je dan ook van der,


dat is natuurlijk gewoon onzin

Mikey was nooit betrokken bij het regelen van stamzaken, en sinds december vorig jaar is hij (tot de bans) ook nauwelijks actief geweest. Als we een spion in daap zouden hebben zou hij de laatste zijn die we ervan op de hoogte zouden brengen. Niemand binnen de stam heeft eerder ook maar een gerucht over een mogelijke spion gehoord. Er is nooit enige info binnengekomen, en nooit heeft iemand geroepen wat er fakes zouden zijn oid.

Uhmm ik praat in de PM over willem, dit was uit de tijd van BABE, in daap heeft finity nooit een spion gehad, maar in babe wel (enkel door de acties van willem alex en who ever er bij betrokken was), werd dit nodig geacht. Verder ga ik geen woorden vuil maken aan wie, en met wie want deze personnen weten dat zelf :p
 

DeletedUser71655

Guest
Jessey, ik heb mijn gesprek met überspeurneus Martijn er eens op nagelezen. Ja, ik heb gezegd dat ik het toendertijd vreemd vond omdat er ook binnen Daap geen reactie was van Twan, maar dat is uiteindelijk opgehelderd en toen Twan twijfelde om verder te gaan met Daap was ik één van de eerste om hem te verzekeren dat we nog vertrouwen in hem hadden. Voor de rest heb ik me van quasi alle commentaar onthouden aangezien Martijn toch overal alles doorlult. Denk je nu echt dat ik hem iets meer gevoelige info zou geven? :eek:

Oh en je mag me gewoon Cas noemen hoor, ik zou deze accountnaam op het AF eigenlijk eens moeten aanpassen want die slaat nergens op :D

Ik weet niet wat er daarna is besproken hé, ik heb die gesprekken gelezen en je vond het in die gesprekken iig wel vreemd. Dat het daarna is opgehelderd kon ik natuurlijk niet weten.:D

Ik zeg inderdaad dat Steff geen verstand heeft als hij nog steeds denkt dat ik er iets mee te maken. Echter denkt niemand (meer) van de mensen die genoemd zijn (Steff, Steven & Bonaya) dat ik er iets mee te maken heb.

Bonaya heeft me overigens altijd gesteund. Was wel leuk om te zien hoe Martijn informatie probeerde af te troggelen inderdaad.

En jongens, geen spion? Mikey heeft het zelf toegegeven :D

Geen spion inderdaad, ook zou ik niet weten waarom jullie dat dachten toendertijd?:p
Mikey is een debiel, dat is algemeen bekend, en daarom vind ik het wel grappig om te zien dat jullie het nog serieus nemen ook.

Ach, het heeft ook allemaal niet veel zin, als je er nou wel/niet mee te maken hebt, de harde waarheid gaan we toch nooit ontdekken,

Het is bewust niet gezegd. Wij weten heel goed hoe debiel Mikey is. Maar nu ik de pm zo lees, komt t wel geloofwaardig over. :)

Laat ook duidelijk zijn dat deze pm's zijn verstuurd met de gedachte dat Bonaya gestopt was op W43.

Iedereen kan dingen zeggen, voor zover ik weet was er geen spion en ik was toch wel overal betrokken.
Mocht het dus waar zijn dat er een spion zat, dan was Mikey denk ik diegene met de spion, want ik heb nooit signalen opgevangen van mensen dat ze meer info wisten van massa's en dergelijke.

Mocht hij jullie er 'bewijs' van geven, zou ik dat wel eens willen zien eigenlijk, lijkt me erg sterk dat ik het gemist heb dan namelijk.

je ma is debiel, die eigenschap heb je dan ook van der,

Uhmm ik praat in de PM over willem, dit was uit de tijd van BABE, in daap heeft finity nooit een spion gehad, maar in babe wel (enkel door de acties van willem alex en who ever er bij betrokken was), werd dit nodig geacht. Verder ga ik geen woorden vuil maken aan wie, en met wie want deze personnen weten dat zelf :p

Ga weg man.:D
Finity heeft nooit een spion in Babe noch Daap gehad.

Als je daar bewijs voor hebt mag je dat wel posten nu hoor.:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76132

Guest
ik wilde het je prive sturen en ja ik heb skype gesprekken, maar ik betwijfel of ik ze ga delen anders maak ik ze naam zwart en daar heb ik TBH niet zo erg veel zin in.

Als je me niet uit je vrienden lijst had gezet had je de screentjes inmiddels al :p
 

DeletedUser71655

Guest
Ik heb inderdaad een groot deel van mijn contacten opgeschoond omdat ik zo goed als gestopt ben met het spelletje.:p

Desondanks zal ik jou wel weer even toevoegen, ben wel benieuwd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Mikey denkt dat ik gevoelig word als ie het over mn ma heeft :D Jammer.
 

Deleted User - 487776907

Guest
ik wilde het je prive sturen en ja ik heb skype gesprekken, maar ik betwijfel of ik ze ga delen anders maak ik ze naam zwart en daar heb ik TBH niet zo erg veel zin in.

Als je me niet uit je vrienden lijst had gezet had je de screentjes inmiddels al :p

Ben ook wel heel benieuwd nu :p
 

DeletedUser76018

Guest
Ik zag mijn naam en heb alles snel doorgelezen dus waarschijnlijk kom ik hier met iets irrelevant maar toch ter verduidelijking.

Ik ben geen spion, Max ook niet. We hielden de werelden mooi gescheiden en Max deed zijn uiterste best ook om zo weinig mogelijk van Daap te weten te komen van me dus van onze kant was er al sowieso geen vuil spel :p
 
Reactiescore
768
Ik zag mijn naam en heb alles snel doorgelezen dus waarschijnlijk kom ik hier met iets irrelevant maar toch ter verduidelijking.

Ik ben geen spion, Max ook niet. We hielden de werelden mooi gescheiden en Max deed zijn uiterste best ook om zo weinig mogelijk van Daap te weten te komen van me dus van onze kant was er al sowieso geen vuil spel :p


Alleen ik heb je naam genoemd xD. Niet zo snel aangevallen voelen he Oliver :p
 

DeletedUser73082

Guest
Laat dit topic lekker zitten voor wat het is. Onzin anyway.
 

DeletedUser71655

Guest
Ben ook wel heel benieuwd nu :p

Nergens voor nodig, het kwam uit de tijd vlak nadat hijzelf info naar Babe heeft gespeeld.

Daardoor heeft hij meerdere malen info gekregen die verkeerd was om te kijken als hij nog steeds info doorspeelde.
Denk aan verkeerde massa targets, spionnen info en dergelijke.
Zodra Babe dan met de info naar ons kwam wisten wij dat hij dus nog steeds info doorspeelde, dit is nooit het geval geweest dus in die zin heeft hij zichzelf verbeterd.
 
Bovenaan