De stabmeister strikes again, the legendary stab

DeletedUser69389

Guest
Hahahaha nu ben ik opeens een stabber?
Wel grappig dat jullie oh zo grote post, grotendeels over mij gaat, waardoor we je post direct als grotendeels onzin kunnen beschrijven.

In de tijd van Babe heb ik om de haverklap ruzie met Willem gehad (controleer maar bij Marc van DragonForge bijv) & afgelopen week heeft hij gebruik gemaakt van mijn verleden (namelijk w26) en het feit dat we spelers nodig hadden op w43.

Leg dat dan maar goed uit, want vooralsnog rammelt het enorm aan alle kanten.;)

Reactiescore
1.075
Wow, de volgende keer als ik een beschuldiging moet ontkrachten zeg ik gewoon dat het niet klopt zonder enig bewijs en dan ben ik vrijgesproken. Jij snapt het man!

de volgende keer als je iemand beschuldigd moet je er allereerst voor zorgen dat je bewijs hebt tegen de persoon die je beschuldigd?

DeletedUser54299

Guest
Wouw... Das een flink verhaal.

Dus even een paar dingen op een rijtje zetten:

• Alex/willem gaan op Legendary K spelen als Davey en Johan
  • Alex/willem gaan op SoB spelen als Jack en Davey
  • Het WW van een deffaccount is in de chat van LK (Legendary K) voorbij gekomen en al die deff is teruggetrokken tijdens een massa, vervolgens was er een dubbelaccount situatie met dat acc en Legendary K.
  • Er is informatie over sjondeer gelekt van finity naar daap (speculatie?)
  • Omdat willem wist dat Twan een Jack kende van een account, heeft hij besloten die naam te gebruiken en dat account als ervaring neer te zetten (speculatie?)
  • Brave en DF deden hun aanvallen omdat ze van willem wisten dat deff terug kon worden getrokken/Sjondeerspelers afwezig waren (onzin)
  • Arjan (king of pvm) was in op het complot (speculatie, neigt naar onzin)
  • Heel DAAP is schuldig (propaganda)

Ik begrijp het hele verhaal niet helemaal, maar dit zijn volgens mij wat van de hoofdpunten.

Spelers van brave en Debitum zijn even naar in deze situatie, die wisten ook van de spy's en maakten er handig gebruik van, vind het maar laf volk, hoop dat ze verdwijnen. ;) En wie weet wie er nog meer van wisten...

En de award voor meest onzinnige reactie gaat naar....

DeletedUser

Guest
Ik heb t bij het bannen van finity gezegd en wil het hier ook zien vooraleer ik ook maar 1 stap er toe zet om daap op te heffen en purr op delete te gooien. Ik heb hier aan mee gewerkt om 100% sluitend bewijs te leveren. Helaas is dat er nog niet.

Saphira (ik heb je naam niet gechecked, hoop het goed geschreven is :X) wees me hier ook al op. Ik heb het hier niet over heel DAAP, maar een aardig aantal DAAP spelers heeft de afgelopen dagen alleen maar zitten janken dat Finity botters zijn en dat het allemaal prima terechte bans zijn ookal is er geen enkel bewijs. Dat kan ik niet zo goed hebben. Ik weet dat jij dat niet gedaan hebt, en ook dat jij geholpen hebt om deze vuiligheid aan het licht te brengen, waarvoor dank :)

Reactiescore
1.075
Saphira (ik heb je naam niet gechecked, hoop het goed geschreven is :X) wees me hier ook al op. Ik heb het hier niet over heel DAAP, maar een aardig aantal DAAP spelers heeft de afgelopen dagen alleen maar zitten janken dat Finity botters zijn en dat het allemaal prima terechte bans zijn ookal is er geen enkel bewijs. Dat kan ik niet zo goed hebben. Ik weet dat jij dat niet gedaan hebt, en ook dat jij geholpen hebt om deze vuiligheid aan het licht te brengen, waarvoor dank :)

er is door nathan anders toch al meermaals aangegeven dat alle bespelers van sjeinen botters zijn, mag ik je er op wijzen dat net team sjeinen veel vv's doet en hier wellicht de oorzaak ligt?

DeletedUser69459

Guest
Ik heb het erover dat jouw hele stam blijft janken dat wij botters zijn ookal is er niets bewezen. Maar nu er een post tegen DAAP komt moet Martijn opeens sluitend bewijs gaan leveren. Ik heb het niet persé over jou als persoon, maar het viel me in het algemeen gewoon op.

Ik zie niet in wat het feit dat Martijn mij een stabber noemt(waarop ik doel), zonder bewijzen, te maken heeft met dit. Het enige wat ik duidelijk wilde maken met mijn post is dat Martijn iemand is die eerst iemand beschuldigt, voordat hij helemaal weet wat er aan de hand is.

En over het botgebruik heb ik me al eerder uitgesproken en ik heb geen zin om die post terug te zoeken ;)

DeletedUser76569

Guest
wat mijn naam hier tussen het hele verhaal doet, snap ik eigenlijk ook niet echt.

Voor het overige, wil ik ook eerst even bewijs zien, voor ik conclusie ga nemen.

Reactiescore
298
Hahahaha nu ben ik opeens een stabber?
Wel grappig dat jullie oh zo grote post, grotendeels over mij gaat, waardoor we je post direct als grotendeels onzin kunnen beschrijven.

In de tijd van Babe heb ik om de haverklap ruzie met Willem gehad (controleer maar bij Marc van DragonForge bijv) & afgelopen week heeft hij gebruik gemaakt van mijn verleden (namelijk w26) en het feit dat we spelers nodig hadden op w43.

Hebben jullie nieuwe spelers nodig om bb's te edelen? :D

Nog een vraagje btw (niet specifiek aan jou): Zijn er hier trouwens 2 Twannen? Zoiets las ik in die verzameling letters en cijfers wat een deftig topic moet voorstellen?

DeletedUser69389

Guest
Wouw... Das een flink verhaal.

Dus even een paar dingen op een rijtje zetten:

• Alex/willem gaan op Legendary K spelen als Davey en Johan
  • Alex/willem gaan op SoB spelen als Jack en Davey
  • Het WW van een deffaccount is in de chat van LK (Legendary K) voorbij gekomen en al die deff is teruggetrokken tijdens een massa, vervolgens was er een dubbelaccount situatie met dat acc en Legendary K.
  • Er is informatie over sjondeer gelekt van finity naar daap (speculatie?)
  • Omdat willem wist dat Twan een Jack kende van een account, heeft hij besloten die naam te gebruiken en dat account als ervaring neer te zetten (speculatie?)
  • Brave en DF deden hun aanvallen omdat ze van willem wisten dat deff terug kon worden getrokken/Sjondeerspelers afwezig waren (onzin)
  • Arjan (king of pvm) was in op het complot (speculatie, neigt naar onzin)
  • Heel DAAP is schuldig (propaganda)

Ik begrijp het hele verhaal niet helemaal, maar dit zijn volgens mij wat van de hoofdpunten.

Dat klopt. Met die vv is direct DF gaan aanvallen op die dorpen, maar DF viel non-stop al aan dus tsja dat is gewoon pech.
Dat over jack etc ja.
Niks onzin. Zijn Daap spelers bezig met dit boven tafel te krijgen voor ons. Want ook bij een aantal Daap spelers heerst er een sterke overtuiging dat er bewust informatie is gelekt door Davey aka Alex.
Dat van Arjan lijkt er wel op, het stinkt alleszins behoorlijk.

DeletedUser

Guest
de volgende keer als je iemand beschuldigd moet je er allereerst voor zorgen dat je bewijs hebt tegen de persoon die je beschuldigd?

Het bewijs is misschien niet waterdicht, maar het ziet ziet op zn zachts gezegd behoorlijk verdacht uit. Maar als hij 'opeens' werd aangesproken door een oude buur (die hij blijkbaar zo goed kende dat hij niet doorhad dat het Willem was, maar toch perse op die accounts wilde plaatsen), kan hij dat vast wel aantonen met wat screentjes toch? ;)

Want? Tis wel vrij verdacht van meneer braveheart he?

DeletedUser63354

Guest
Wow, de volgende keer als ik een beschuldiging moet ontkrachten zeg ik gewoon dat het niet klopt zonder enig bewijs en dan ben ik vrijgesproken. Jij snapt het man!

Ik heb het erover dat jouw hele stam blijft janken dat wij botters zijn ookal is er niets bewezen. Maar nu er een post tegen DAAP komt moet Martijn opeens sluitend bewijs gaan leveren. Ik heb het niet persé over jou als persoon, maar het viel me in het algemeen gewoon op.

Oh ik ben hier nog niet klaar mee hoor. Ik ben via mobiel & dat is al het punt waar ik om moest lachen. Daarnaast zie ik eerst liever bewijs alvorens ik überhaupt iets moet ontkrachten.

Verder zie ik ook twijfel van mn eigen stamleden of dat ze mijn 'smoesjes' :)o) als onzin beschouwen. Ik zal daar ook eens om vragen.

DeletedUser61042

Guest
Grappige wereld dit:D dacht dat wereld 37 de kroon spande maar dit is nog leuker:D

DeletedUser75798

Guest
Neen, hoezo moeten wij iets boven tafel krijgen dat niet waar is? Je kan ook skypelogjes gaan faken als je wilt, zou het enige bewijs zijn dat je vind.

DeletedUser

Guest
er is door nathan anders toch al meermaals aangegeven dat alle bespelers van sjeinen botters zijn, mag ik je er op wijzen dat net team sjeinen veel vv's doet en hier wellicht de oorzaak ligt?

Dat hoorde ik eerst ook ja, dat ook iemand met vv je account naar de knoppen kon helpen (dat heb ik hier zelfs nog op het AF gezet ergens), maar ik ben er ook behoorlijk zeker van dat dit later ontkracht is. Indien dit inderdaad nogsteeds de oorzaak van een perma ban kan zijn; CoMa hang jezelf op, jullie slaan weer alles :eek:

DeletedUser63354

Guest
Kzal eens aan mn beste maat Wimpie vragen of hij even een fake gesprekje kan opzetten om mijn reet te redden :D

DeletedUser72576

Guest
Hebben jullie nieuwe spelers nodig om bb's te edelen? :D

Nog een vraagje btw (niet specifiek aan jou): Zijn er hier trouwens 2 Twannen? Zoiets las ik in die verzameling letters en cijfers wat een deftig topic moet voorstellen?

Ja er waren 2 twannen, eentje is na vies stabgedrag gestopt en de andere is blueknife :)

Dat klopt. Met die vv is direct DF gaan aanvallen op die dorpen, maar DF viel non-stop al aan dus tsja dat is gewoon pech.
Dat over jack etc ja.
Niks onzin. Zijn Daap spelers bezig met dit boven tafel te krijgen voor ons. Want ook bij een aantal Daap spelers heerst er een sterke overtuiging dat er bewust informatie is gelekt door Davey aka Alex.
Dat van Arjan lijkt er wel op, het stinkt alleszins behoorlijk.

Ik vraag me af wat het uitmaakt wat Arjan gedaan heeft? Dat is toch een w44 speler? :p

Bovenaan