De stabmeister strikes again, the legendary stab

DeletedUser66265

Guest
Mwa leuke poging tot propaganda, maar je slaat de plank alleen behoorlijk mis. De reden dat Finity speler hier niet meer op ingaan is omdat Twan toch weer met dezelfde drogargumenten langskomt. Als het leugens zijn, waarom is er dan nog steeds geen bewijs dat aantoont dat de beweringen niet kloppen? Zolang Twan die gesprekken niet openbaard zal hij openlijk aan de schandpaal genageld staan.

Ik zal niet om de pot heen draaien. Ik heb niks tegen finity spelers op een enkeling na. Jij behoort tot die groep enkelingen. Niet eerder heb ik iemand met een dermate extreme tunnelvisie gezien als jij. Je komt niet verder dan schreeuwen, dit doe je dan ook in overvloed.

Menig stamgenoot van jou heeft gezegd Twan te geloven. Niet geheel onbelangrijk, menig speler die ik respecteer gelooft Twan. Ook manu heeft hier al eens gepost dat hij Twan niet schuldig acht. Naast je extreme tunnelvisie heb jij dus ook een flinke plaat voor je kop. Je wilt de waarheid niet inzien of verdoezelt hem, samen met behind zet je het oude finity goed voor paal. Des te meer leugens jij hier verkondigt, des te erger men finity hekelt. Ze zouden jou moeten hekelen maar helaas, heel finity is de dupe. Ik geloof verder Maick zijn post over bot gebruik, ik vrees echter dat maar weinig mensen dat kan interesseren zodra ze jouw onzin lezen.

Dat je jezelf dus voor schut zet vind ik dus prima. Maar koppel alstjeblieft je naam los van finity, die stam zou namelijk niet door het slijk moeten worden gehaald vanwege jouw walgelijke acties op het af. Je vraagt Twan om bewijzen maar komt zelf met losse flodders aanzetten. Apstjeblieft zeg, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Kom eerst zelf eens met bewijs aanzetten, clown.
 

DeletedUser69389

Guest
ach twan, als martijn als bot & stabber in vitae komt, raak jij er met een vingerknip in :D

Show jij eerst maar eens bewijs droeftoeter. Beweringen zonder bewijs.

Ik zal niet om de pot heen draaien. Ik heb niks tegen finity spelers op een enkeling na. Jij behoort tot die groep enkelingen. Niet eerder heb ik iemand met een dermate extreme tunnelvisie gezien als jij. Je komt niet verder dan schreeuwen, dit doe je dan ook in overvloed.

Menig stamgenoot van jou heeft gezegd Twan te geloven. Niet geheel onbelangrijk, menig speler die ik respecteer gelooft Twan. Ook manu heeft hier al eens gepost dat hij Twan niet schuldig acht. Naast je extreme tunnelvisie heb jij dus ook een flinke plaat voor je kop. Je wilt de waarheid niet inzien of verdoezelt hem, samen met behind zet je het oude finity goed voor paal. Des te meer leugens jij hier verkondigt, des te erger men finity hekelt. Ze zouden jou moeten hekelen maar helaas, heel finity is de dupe. Ik geloof verder Maick zijn post over bot gebruik, ik vrees echter dat maar weinig mensen dat kan interesseren zodra ze jouw onzin lezen.

Dat je jezelf dus voor schut zet vind ik dus prima. Maar koppel alstjeblieft je naam los van finity, die stam zou namelijk niet door het slijk moeten worden gehaald vanwege jouw walgelijke acties op het af. Je vraagt Twan om bewijzen maar komt zelf met losse flodders aanzetten. Apstjeblieft zeg, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Kom eerst zelf eens met bewijs aanzetten, clown.

idc of je vindt dat ik tunnelvisie heb. Bij veel leden van Finity is men toch gaan twijfelen over de integriteit van Twan, omdat hij beweerd bewijs te hebben die dit alles kan ontkrachten, maar dat hij dat niet doet wekt bij meer en meer mensen de indruk dat hij iets te verbergen heeft. De spelers die Twan nog wel geloven vanuit Finity zijn echt op één vinger te tellen.;)
 

DeletedUser73082

Guest
Martijn, waar verdenk je Twan precies van en wat is het precies wat je wilt van Twan om zijn onschuld te bewijzen? Ik ga geen moeite doen om die lappen tekst te gaan lezen terwijl dit even de essentie is waar het op neerkomt.
 

DeletedUser66265

Guest
Show jij eerst maar eens bewijs droeftoeter. Beweringen zonder bewijs.



idc of je vindt dat ik tunnelvisie heb. Bij veel leden van Finity is men toch gaan twijfelen over de integriteit van Twan, omdat hij beweerd bewijs te hebben die dit alles kan ontkrachten, maar dat hij dat niet doet wekt bij meer en meer mensen de indruk dat hij iets te verbergen heeft. De spelers die Twan nog wel geloven vanuit Finity zijn echt op één vinger te tellen.;)

De spelers die vanuit finity posten zijn ook op één hand te tellen. Naast dat je nu opnieuw maar wat roept om je onwaarheden kracht bij te zetten is dat aantal dus niet zo vreemd. Dat de spelers die het af niet of nauwelijks volgen jouw drogredenen geloven kan ik men niet kwalijk nemen. Mensen die maar de helft van het verhaal kennen zijn makkelijk manipupeerbaar. Het zal dus best dat er een aantal niet af-postende finity spelers zijn die jou geloven. Dit aantal zal echter miniem zijn. Hoeveel mensen dus effectief jouw verhaal geloven zijn evengoed op een hand te tellen.

Maar goed, als we ons dan toch verlagen tot dergelijke uitspraken. De spelers die jou niet serieus nemen, op het af als IG, die spelers zijn overduidelijk NIET op een hand te tellen. Dat zegt ook weer voldoende lijkt mij.
 

DeletedUser69389

Guest
Martijn, waar verdenk je Twan precies van en wat is het precies wat je wilt van Twan om zijn onschuld te bewijzen? Ik ga geen moeite doen om die lappen tekst te gaan lezen terwijl dit even de essentie is waar het op neerkomt.

Dat Twan willens en wetens een plek aan Willem en Alex heeft gegeven in Daap.:)
 

DeletedUser73082

Guest
Oke dus Twan moet nu bewijs leveren dat hij dat niet heeft gedaan en anders wordt hij aan de schandpaal genageld en zal hij nergens meer worden aangenomen? Toen ik destijds wist dat bepaalde figuren in BaBe mijn account hadden gehacked en gestabbed heb ik posts gemaakt om in samenwerking met BaBe leden erachter te komen wie de stabbers waren. Ik heb toen niet iemand rechtstreeks beschuldigd maar ik vond dat de leden van BaBe verantwoordelijk moesten worden gesteld om na de keiharde argumentatie en logica op zijn minst hun best moesten doen om hun eigen stam te zuiveren. Uiteindelijk zijn er 2 leden die ik echt heb kunnen aansporen tot actie en dat waren Bonaya en ironisch genoeg Twan. Zie je het verschil? Jij komt met een hoop speculatie en beschuldigd iemand direct zonder ook maar enig hard bewijs. Dus tenzij je me weet te overtuigen door oftewel keiharde argumenatie of bewijzen vind ik dat het een vrij domme actie van je is dit omdat niet Twan aan de schandpaal vast zit maar jij ;)
 

DeletedUser63354

Guest
Achja, het heeft ook weinig nut om er over door te gaan. Als je enigzins logisch kunt beredeneren weet je de waarheid.
Ik heb trouwens enkel Jack (=Willem blijkt) willens en wetens in Daap gezet. Dat hij nog meer co's (blijkbaar Alex dus) meenam, wist ik niet.

Ik & Willem hebben nooit door 1 deur gekund, dat kan iedereen van de leiding destijds van Babe vermelden. Ook kunnen Manu, Kenny, Thomas & Maick dit vast beamen. Er is een reden dat ik wél met Finity in chats zat tijdens de Bg. Ik werd hier als slechtste leider neergezet omdat ik mijn mening niet doorzette in mijn stam: Namelijk de afwijzing van de kata-afspraken, terwijl ik hier als 1 van de weinigen voor was. Of dat ik door wilde met Finity, en niet met Cruise.
Het waren allemaal dingen waarbij ik het niet eens was met Willem.

Daar heb je al het punt, waarom the hell zou ik Willem bewust in Daap plaatsen?

Daarnaast, ik zeg dat hij zich voordeed als Panamajack. Hij noemde zichzelf Jack. Panamajack was een buurman van mij op w26. Waarom zou hij zich Jack noemen als dit niet de achterliggende gedachte zou zijn?

Je bent gewoon fucking dom als je niet inziet dat je gewoonweg onwaarheden verkondigt.

En het bewijs, haha. Zoals ik jullie al vaker heb gezegd, het zou mij niet uitmaken wat jullie van mij denken, iedereen met een beetje verstand weet dat ik onschuldig ben.




Show jij eerst maar eens bewijs droeftoeter. Beweringen zonder bewijs.

Quote van de dag.
 

DeletedUser75798

Guest
Zegt martijn nu droeftoeter tegen iemand? De pot verwijt de ketel...
 

DeletedUser9529

Guest
Ik vraag me eigenlijk af wie Martijn steeds bedoelt met 'meerdere mensen in Daap twijfelen' etc etc. Wie zijn die meerdere? Want ik zit al een tijdje met het gevoel dat je mij erbij rekent, terwijl ik me eigenlijk onthouden heb van alle commentaar nadat je schijnbaar random Daapers hebt aangesproken op Skype. Ik was zelf al verwonderd erbij betrokken te worden tbh :p
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ik vraag me eigenlijk af wie Martijn steeds bedoelt met 'meerdere mensen in Daap twijfelen' etc etc. Wie zijn die meerdere? Want ik zit al een tijdje met het gevoel dat je mij erbij rekent, terwijl ik me eigenlijk onthouden heb van alle commentaar nadat je schijnbaar random Daapers hebt aangesproken op Skype. Ik was zelf al verwonderd erbij betrokken te worden tbh :p

Dat ben ik geweest naar alle waarschijnlijkheid ;)
 

DeletedUser63354

Guest
Ja Martijn dacht even dat Bonaya helemaal klaar was met Daap, maar hield zn bek dicht toen Bonaya erachter kwam dat Finity een spion had in Daap. :D
 

DeletedUser71655

Guest
Zo wat maak jij jezelf belachelijk in deze post:eek:

Omdat?
Je kan wel leuk overal een beetje posten en meeliften op anderen hun succes, dat is namelijk het enige wat jij doet.

Zoals ik zeg, er zijn veel Daap spelers die vrees ik niet zo makkelijk in stammen gaan komen, lees even goed want ik zeg vrees ik.
Nu weet ik niet welke spelers nieuw waren, en welke niet etcetera.
Maar laat ik Steff even als voorbeeld noemen. De beste man is op deze wereld 3 keer naar de vijand over gelopen. Even eerlijk, welke fatsoenlijke stam gaat zo'n speler nou zonder problemen in de stam opnemen als veel spelers hem niet kennen, en er dus achter komen bij de screening dat hij op 43 van accie naar accie aan het springen was.
Hij gaat het dus moeten hebben van de mensen die hem wel kennen en dat hij daardoor in de stam komt, en daar heb je de problemen die ik eerder al noemde.

Ik vind Steff een prima persoon verder hoor, buiten dat hij op het AF zich echt idioot gedraagt, maar goed dat doen er meer.
Maar feit blijft dat hij door het hoppen op deze wereld er echt nog wel problemen mee gaat onder vinden om op andere werelden stammen in te komen.

De enige die tegen jou heeft gezegd dat ie twijfelde was Steff. Dat heeft hij ook uitgesproken.
En zeg nu maar Bonaya, maar ik ken mijn eigen medespeler toch wel een stuk beter dan jullie :D

Overigens maak jij er constant van 'Dat Finity het niet verdient'. Dat is ook zo. Maaarrr, het boeit me ook niet.

Tuurlijk maak ik dat er van, want dat heb jij zelf een keer gezegd.:p
Steff, Joeri, Bonaya, jobkick om er een paar te noemen.
Van al die personen heb ik gesprekken gezien dat ze het ook maar vreemd vonden. Bonaya wilde nog quiten en dergelijke.
Natuurlijk kan hij een show'tje opgevoerd hebben, al lijkt me dat erg vreemd.

Normaals, ik denk ook niet echt dat je er wat mee te maken hebt, maar het feit dat jij de gesprekken niet wil posten snij jij jezelf alleen maar mee in de vingers denk ik:p

Martijn terug je fapcave in aub.

Kuchkuch.

Oke dus Twan moet nu bewijs leveren dat hij dat niet heeft gedaan en anders wordt hij aan de schandpaal genageld en zal hij nergens meer worden aangenomen? Toen ik destijds wist dat bepaalde figuren in BaBe mijn account hadden gehacked en gestabbed heb ik posts gemaakt om in samenwerking met BaBe leden erachter te komen wie de stabbers waren. Ik heb toen niet iemand rechtstreeks beschuldigd maar ik vond dat de leden van BaBe verantwoordelijk moesten worden gesteld om na de keiharde argumentatie en logica op zijn minst hun best moesten doen om hun eigen stam te zuiveren. Uiteindelijk zijn er 2 leden die ik echt heb kunnen aansporen tot actie en dat waren Bonaya en ironisch genoeg Twan. Zie je het verschil? Jij komt met een hoop speculatie en beschuldigd iemand direct zonder ook maar enig hard bewijs. Dus tenzij je me weet te overtuigen door oftewel keiharde argumenatie of bewijzen vind ik dat het een vrij domme actie van je is dit omdat niet Twan aan de schandpaal vast zit maar jij ;)

Hij doet exact hetzelfde als wat jij deed Manu:p
Alleen was de groep die er toen mee te maken had een stuk groter en instabieler waardoor er sneller informatie is gelekt.
Stel dat er maar 3-4 personen betrokken zijn bij een stab en alle 3-4 personen houden hun mond dicht, dan kom je er gewoon nooit achter, hoe graag je het ook wil, je krijgt nooit meer aanknopingspunten.

Verder is het heel normaal dat Twan in eerste instantie erbij werd geacht volgens mij hoor. Hij heeft Jack op SoB gezet en logischerwijs wisten wij niet dat hij die kende via een andere wereld.
Maar goed, ik vind het gewoon vreemd dat hij de gesprekken niet wil laten zien, is niet gek dat het enkel meer argwaan geeft bij personen volgens mij;)


Achja, het heeft ook weinig nut om er over door te gaan. Als je enigzins logisch kunt beredeneren weet je de waarheid.
Ik heb trouwens enkel Jack (=Willem blijkt) willens en wetens in Daap gezet. Dat hij nog meer co's (blijkbaar Alex dus) meenam, wist ik niet.

Ik & Willem hebben nooit door 1 deur gekund, dat kan iedereen van de leiding destijds van Babe vermelden. Ook kunnen Manu, Kenny, Thomas & Maick dit vast beamen. Er is een reden dat ik wél met Finity in chats zat tijdens de Bg. Ik werd hier als slechtste leider neergezet omdat ik mijn mening niet doorzette in mijn stam: Namelijk de afwijzing van de kata-afspraken, terwijl ik hier als 1 van de weinigen voor was. Of dat ik door wilde met Finity, en niet met Cruise.
Het waren allemaal dingen waarbij ik het niet eens was met Willem.

Daar heb je al het punt, waarom the hell zou ik Willem bewust in Daap plaatsen?

Daarnaast, ik zeg dat hij zich voordeed als Panamajack. Hij noemde zichzelf Jack. Panamajack was een buurman van mij op w26. Waarom zou hij zich Jack noemen als dit niet de achterliggende gedachte zou zijn?

Je bent gewoon fucking dom als je niet inziet dat je gewoonweg onwaarheden verkondigt.

En het bewijs, haha. Zoals ik jullie al vaker heb gezegd, het zou mij niet uitmaken wat jullie van mij denken, iedereen met een beetje verstand weet dat ik onschuldig ben.

Daar heb je het dus al, hoe wisten wij niet alsof dat gewoon voor op gezet was? Iedereen weet inmiddels hoe gehaaid Willem is in zijn stabs, dus hem kun je overal toe in staat achten.
En zolang je groepje zich gewoon stil houdt, is er niemand die er achter kan komen:p

Verder is het niet echt relevant als je wel/niet met hem door een deur kon, team Ithy en team Sjondeertrekker konden in het begin van de wereld elkaar ook niet uitstaan, en later werkten ze gewoon samen. Dat kan gewoon snel veranderen.

En tsja, het enige wat ik vreemd vind is dat je de gesprekken niet wil posten, als de enige reden die je kan verzinnen 'Finity verdiend het niet is' dan kan ik daar enkel maar om lachen:p


Zegt martijn nu droeftoeter tegen iemand? De pot verwijt de ketel...

Zeg jij dit nu serieus of zie ik dubbel?:D

Ik vraag me eigenlijk af wie Martijn steeds bedoelt met 'meerdere mensen in Daap twijfelen' etc etc. Wie zijn die meerdere? Want ik zit al een tijdje met het gevoel dat je mij erbij rekent, terwijl ik me eigenlijk onthouden heb van alle commentaar nadat je schijnbaar random Daapers hebt aangesproken op Skype. Ik was zelf al verwonderd erbij betrokken te worden tbh :p

Ik heb inderdaad ook een gesprek van jou gelezen waarin je zegt het ook niet meer te weten.
Verder Steff die twijfelde, maar hem het voordeel van de twijfel gaf(indirect zegt Twan dus dat Steff geen verstand heeft?:D).
Joeri dacht in eerste instantie -net zoals mij- ook dat Twan ermee te maken had.
Dit was wel de eerste avond, en we dus niets wisten van het Panamajack verhaal.
 

DeletedUser9529

Guest
Jessey, ik heb mijn gesprek met überspeurneus Martijn er eens op nagelezen. Ja, ik heb gezegd dat ik het toendertijd vreemd vond omdat er ook binnen Daap geen reactie was van Twan, maar dat is uiteindelijk opgehelderd en toen Twan twijfelde om verder te gaan met Daap was ik één van de eerste om hem te verzekeren dat we nog vertrouwen in hem hadden. Voor de rest heb ik me van quasi alle commentaar onthouden aangezien Martijn toch overal alles doorlult. Denk je nu echt dat ik hem iets meer gevoelige info zou geven? :eek:

Oh en je mag me gewoon Cas noemen hoor, ik zou deze accountnaam op het AF eigenlijk eens moeten aanpassen want die slaat nergens op :D
 

DeletedUser63354

Guest
Ik zeg inderdaad dat Steff geen verstand heeft als hij nog steeds denkt dat ik er iets mee te maken. Echter denkt niemand (meer) van de mensen die genoemd zijn (Steff, Steven & Bonaya) dat ik er iets mee te maken heb.

Bonaya heeft me overigens altijd gesteund. Was wel leuk om te zien hoe Martijn informatie probeerde af te troggelen inderdaad.

En jongens, geen spion? Mikey heeft het zelf toegegeven :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bovenaan