De stabmeister strikes again, the legendary stab

DeletedUser71655

Guest
Komt het casualnoobje weer aan hoor..

Ik heb al met Twan gesproken, hij wil de gesprekken tussen hem en Jack aan niemand laten lezen.
Zit vast en zeker een luchtje aan, en ik hoop voor hem dat hij stopt met TW, vrees dat hij bij veel noemenswaardige stammen niet binnenkomt.
Dat geldt overigens voor 95% van Daap vrees ik:p
 
Reactiescore
1.149
Nee hij denkt gewoon grappig te zijn Jessey. Is hij totaal niet hoor.
 

DeletedUser69459

Guest
Komt het casualnoobje weer aan hoor..

Ik heb al met Twan gesproken, hij wil de gesprekken tussen hem en Jack aan niemand laten lezen.
Zit vast en zeker een luchtje aan, en ik hoop voor hem dat hij stopt met TW, vrees dat hij bij veel noemenswaardige stammen niet binnenkomt.
Dat geldt overigens voor 95% van Daap vrees ik:p

Vind je het gek dat hij ze niet wilt delen nadat er mensen met zo`n belachelijk topic als dit komen? :rolleyes:
 

DeletedUser72857

Guest
Vind je het gek dat hij ze niet wilt delen nadat er mensen met zo`n belachelijk topic als dit komen? :rolleyes:

Ja dat is ergens gek.

Hij heeft de mogelijkheid de posters voor schut te zetten maar laat dit volledig na, denk niet dat het uit liefde is voor de posters.

Niet dat het echt relevant is.
 

DeletedUser63354

Guest
Komt het casualnoobje weer aan hoor..

Ik heb al met Twan gesproken, hij wil de gesprekken tussen hem en Jack aan niemand laten lezen.
Zit vast en zeker een luchtje aan, en ik hoop voor hem dat hij stopt met TW, vrees dat hij bij veel noemenswaardige stammen niet binnenkomt.
Dat geldt overigens voor 95% van Daap vrees ik:p

Niet dat ik doorga, maar toch wel enigzins lief dat je denkt dat die paar mensen van Finity die mij betichten van vies spel, überhaupt de invloed zouden hebben om mij te weren uit stammen. Terwijl stammen die spelers zoeken, juist een stamspeler als mij er bij zouden willen hebben :D
 

DeletedUser9529

Guest
Komt het casualnoobje weer aan hoor..

Ik heb al met Twan gesproken, hij wil de gesprekken tussen hem en Jack aan niemand laten lezen.
Zit vast en zeker een luchtje aan, en ik hoop voor hem dat hij stopt met TW, vrees dat hij bij veel noemenswaardige stammen niet binnenkomt.
Dat geldt overigens voor 95% van Daap vrees ik:p

Best grappig dat het juist dankzij Finity is dat deze wereld finaal om zeep is. Ja er zijn stabs geweest vanuit zuidelijke kant, die zijn bewezen (bv Willemstab) en daarvan was Finity het meest de dupe, en die hebben de wereld inderdaad voor een groot deel verziekt. Nu heeft Finity, of toch enkele spelers eruit, zichzelf genaaid, en nog steeds zoek je propaganda om Daap-spelers zwart te maken. Je durft nu zelfs stellen dat 95% van de Daap-spelers nergens meer in een stam terechtkomt. He, is 't niet op z'n minst wat dubbelzijdig dat Finity-spelers juist voor deze hele barbarenzee hebben gezorgd? Het is frappant dat je dan nog stellingen als bovenstaande durft plaatsen, alsof Finity nog steeds als dé fair play/moraalridderstam kan worden beschouwd. Dat imago hebben jullie misschien een tijd weten vol te houden, maar ligt nu ook in duigen, met dank aan enkele van jullie eigen spelers. Stop eens met de moreel superieure macht uit te hangen, want jullie zorgen er enkel voor dat wij nog harder met jullie lachen. :rolleyes:
 

DeletedUser71655

Guest
Niet dat ik doorga, maar toch wel enigzins lief dat je denkt dat die paar mensen van Finity die mij betichten van vies spel, überhaupt de invloed zouden hebben om mij te weren uit stammen. Terwijl stammen die spelers zoeken, juist een stamspeler als mij er bij zouden willen hebben :D

Niet alleen de mensen van Finity hé
Je denkt toch niet dat alleen Finity spelers jouw gedrag verdacht vinden ?

Alleen een link naar dit topic en mensen die jou niet kennen gaan al twijfelen gok ik.
Geen idee hoe het er in de praktijk aan toe gaat, het blijft gokken namelijk.

Best grappig dat het juist dankzij Finity is dat deze wereld finaal om zeep is. Ja er zijn stabs geweest vanuit zuidelijke kant, die zijn bewezen (bv Willemstab) en daarvan was Finity het meest de dupe, en die hebben de wereld inderdaad voor een groot deel verziekt. Nu heeft Finity, of toch enkele spelers eruit, zichzelf genaaid, en nog steeds zoek je propaganda om Daap-spelers zwart te maken. Je durft nu zelfs stellen dat 95% van de Daap-spelers nergens meer in een stam terechtkomt. He, is 't niet op z'n minst wat dubbelzijdig dat Finity-spelers juist voor deze hele barbarenzee hebben gezorgd? Het is frappant dat je dan nog stellingen als bovenstaande durft plaatsen, alsof Finity nog steeds als dé fair play/moraalridderstam kan worden beschouwd. Dat imago hebben jullie misschien een tijd weten vol te houden, maar ligt nu ook in duigen, met dank aan enkele van jullie eigen spelers. Stop eens met de moreel superieure macht uit te hangen, want jullie zorgen er enkel voor dat wij nog harder met jullie lachen. :rolleyes:

W43 was al sinds de stab op deceived verneukt, sinds die stab ging het ook een stuk minder met Finity.
Vvs werden veel minder snel opgepakt en het bleef aankomen op een paar bepaalde spelers, als enkele daarvan niet konden voor een langere tijd(vakantie/examens etc) dan werden de acc's niet meer 24/7 bespeeld.
Meerdere van die spelers hadden er al een tijd geen zin meer in, en waren uiteindelijk sowieso gestopt.

Dat durf ik wel te beweren ja, omdat alleen de linkjes naar de vele topic's al stof tot nadenken brengt voor de spelers die Daap spelers minder goed/niet kennen. Misschien moet je eens nagaan hoe bijvoorbeeld nieuwe spelers denken over het gedrag van de Babe spelers bij de Willemstab? Allemaal keihard roepen dat diegene het niet zou doen en dergelijke, en vervolgens komt er nog een extra speler bij waarvan niemand het verwacht had(Pepijn).

Ik speel toch liever met spelers die voor zichzelf opkomen ipv als een mak schaapje achter de leider aanloopt, want dat is wat er toen met Babe is gebeurd, en dat was ook hoe het er in Daap aan toe ging. Men had geen eigen mening en ging dus maar mee met de mening van de leider.
Hoe verklaar je anders dat Daap spelers in Daap totaal geen twijfel hadden over Twan, maar dat ze in gesprekken op Skype juist wel twijfelden en hem dus maar de voordeel van de twijfel gaven?
Ze durfden het schijnbaar niet in zijn gezicht te zeggen, en liepen dus maar braaf achter de leider aan;)

Vind je het gek dat hij ze niet wilt delen nadat er mensen met zo`n belachelijk topic als dit komen? :rolleyes:

Hij wil het ook niet delen in Daap hoor;)
Verder maakt het niet veel uit, hij kan alle beschuldigingen in een klap de grond in drukken, maar laat dit na omdat 'Finity dat niet verdiend'.
Gelukkig was Steff het met me eens dat zo'n uitspraak echt belachelijk is.

Ja dat is ergens gek.

Hij heeft de mogelijkheid de posters voor schut te zetten maar laat dit volledig na, denk niet dat het uit liefde is voor de posters.

Niet dat het echt relevant is.

Dit inderdaad ja, hij kan het posten, en dan is hij er van af.
Hij doet dit niet en heeft een belachelijk slechte reden.

Ik denk eerder dat hij die gesprekken niet heeft, en ze dus logischerwijs niet kan posten.
Ik verdacht hem eerst ook niet, gezien ik hem hier totaal niet voor aan zie.
Maar door dit verdachte gedrag ga ik twijfelen en Daap spelers ook, alleen durf ik er wel voor uit te komen, en de Daap spelers niet:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Ik denk eerder dat het kleine groepje finity spelers dat Twan hier beschuldigt van stabberij nergens meer serieus genomen wordt. Er is een reden voor dat niet heel finity die loze beschuldigingen ondersteunt, dat zet de rest van het af pas echt aan het denken. Het lijkt er eerder op dat een selectief groepje doormiddel van walgelijke leugens Twan hier probeert af te breken. Verwijs dus vooral naar dit topic, dat is eerder in Twan zijn voordeel dan in Twan zijn nadeel.

Maar ach, finity spelers moeten toch wat. Het is algemeen bekend dat in finity de meeste bans zijn gevallen, het is bekend dat het over en uit is met finity. Ik snap dus wel dat ze Twan mee proberen te sleuren in hun val.
 

DeletedUser73132

Guest
Ik denk eerder dat het kleine groepje finity spelers dat Twan hier beschuldigt van stabberij nergens meer serieus genomen wordt. Er is een reden voor dat niet heel finity die loze beschuldigingen ondersteunt, dat zet de rest van het af pas echt aan het denken. Het lijkt er eerder op dat een selectief groepje doormiddel van walgelijke leugens Twan hier probeert af te breken. Verwijs dus vooral naar dit topic, dat is eerder in Twan zijn voordeel dan in Twan zijn nadeel.

Maar ach, finity spelers moeten toch wat. Het is algemeen bekend dat in finity de meeste bans zijn gevallen, het is bekend dat het over en uit is met finity. Ik snap dus wel dat ze Twan mee proberen te sleuren in hun val.

De meeste bans? Op W43 hebben louter spelers uit Finity een ban, een aantal waarmee je die hele stam niet eens serieus kan nemen. Al die 'gênante' pogingen om Twan te beschuldigen van stabs en dergelijke zijn gewoon een lachertje. Wie neemt zulke spelers nog serieus... :eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Komt het casualnoobje weer aan hoor..

Ik heb al met Twan gesproken, hij wil de gesprekken tussen hem en Jack aan niemand laten lezen.
Zit vast en zeker een luchtje aan, en ik hoop voor hem dat hij stopt met TW, vrees dat hij bij veel noemenswaardige stammen niet binnenkomt.
Dat geldt overigens voor 95% van Daap vrees ik:p

Zo wat maak jij jezelf belachelijk in deze post:eek:
 

DeletedUser63354

Guest
De enige die tegen jou heeft gezegd dat ie twijfelde was Steff. Dat heeft hij ook uitgesproken.
En zeg nu maar Bonaya, maar ik ken mijn eigen medespeler toch wel een stuk beter dan jullie :D

Overigens maak jij er constant van 'Dat Finity het niet verdient'. Dat is ook zo. Maaarrr, het boeit me ook niet.
 

DeletedUser69389

Guest
Niet dat ik doorga, maar toch wel enigzins lief dat je denkt dat die paar mensen van Finity die mij betichten van vies spel, überhaupt de invloed zouden hebben om mij te weren uit stammen. Terwijl stammen die spelers zoeken, juist een stamspeler als mij er bij zouden willen hebben :D

Reken maar dat dit gebeurt. Bij pak hem beet Vitae of meeste classic spelers hoef je het niet te gaan proberen, zoals het merendeel van Daap, want dat zou voor diegene dan een enorme afgang zijn. Misselijkmakende arrogantie dat je denkt overal binnen te kunnen komen waar je dat wenst. Menig gerespecteerde speler heeft dit topic gelezen en openlijk afstand van jou genomen en gezegd dat hij of zij niet in een stam met jou wenst te zitten zolang je het boetekleed niet aantrekt.

Ik denk eerder dat het kleine groepje finity spelers dat Twan hier beschuldigt van stabberij nergens meer serieus genomen wordt. Er is een reden voor dat niet heel finity die loze beschuldigingen ondersteunt, dat zet de rest van het af pas echt aan het denken. Het lijkt er eerder op dat een selectief groepje doormiddel van walgelijke leugens Twan hier probeert af te breken. Verwijs dus vooral naar dit topic, dat is eerder in Twan zijn voordeel dan in Twan zijn nadeel.

Maar ach, finity spelers moeten toch wat. Het is algemeen bekend dat in finity de meeste bans zijn gevallen, het is bekend dat het over en uit is met finity. Ik snap dus wel dat ze Twan mee proberen te sleuren in hun val.

Mwa leuke poging tot propaganda, maar je slaat de plank alleen behoorlijk mis. De reden dat Finity speler hier niet meer op ingaan is omdat Twan toch weer met dezelfde drogargumenten langskomt. Als het leugens zijn, waarom is er dan nog steeds geen bewijs dat aantoont dat de beweringen niet kloppen? Zolang Twan die gesprekken niet openbaard zal hij openlijk aan de schandpaal genageld staan.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Martijn terug je fapcave in aub.
 

DeletedUser63354

Guest
Reken maar dat dit gebeurt. Bij pak hem beet Vitae of meeste classic spelers hoef je het niet te gaan proberen, zoals het merendeel van Daap, want dat zou voor diegene dan een enorme afgang zijn. Misselijkmakende arrogantie dat je denkt overal binnen te kunnen komen waar je dat wenst. Menig gerespecteerde speler heeft dit topic gelezen en openlijk afstand van jou genomen en gezegd dat hij of zij niet in een stam met jou wenst te zitten zolang je het boetekleed niet aantrekt.

Oh heb je weer besloten om terug te komen? Ik dacht dat je eindelijk tot inziens was gekomen dat je beschuldigingen jegens mij totale bullshit waren, maar blijkbaar nog steeds niet. Teleurstellend.
Mijn arrogantie? :D Ik ben niet arrogant. Ik beweer nergens een topstam binnen te komen. Echter beweren jullie wel dat ik nergens meer zou binnen komen. Ik betwijfel dit, want 'pak m beet' Vitae, ik heb geen flauw idee wie er allemaal spelen, maar ik geloof Jordi enzo toch? Kan het wel even aan hem vragen hoor?




Mwa leuke poging tot propaganda, maar je slaat de plank alleen behoorlijk mis. De reden dat Finity speler hier niet meer op ingaan is omdat Twan toch weer met dezelfde drogargumenten langskomt. Als het leugens zijn, waarom is er dan nog steeds geen bewijs dat aantoont dat de beweringen niet kloppen? Zolang Twan die gesprekken niet openbaard zal hij openlijk aan de schandpaal genageld staan.

Ik kom met drogargumenten? lol.
Waar zijn die drogargumenten dan? Hoe kan ik überhaupt drogargumenten leveren als ik degene ben die me verdedig. Snap jij het wel ? :p
 
Reactiescore
1.075
ach twan, als martijn als bot & stabber in vitae komt, raak jij er met een vingerknip in :D
 

DeletedUser63354

Guest
ach twan, als martijn als bot & stabber in vitae komt, raak jij er met een vingerknip in :D

Het is ook meer het leuke, dat ik totaal geen waarde hecht aan wat buitenstaanders op tw van mij denken :p

'Je komt pak m beet Vitae nooit binnen'

Echt: zjmb? :p
 
Bovenaan