De stabmeister strikes again, the legendary stab

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Nou, je reageert nou toch al weer een tijdje hier, uurtje? ongeveer, uurtje tijd en die besteden aan tw of? :D
 

DeletedUser

Guest
Ik post hier nu omdat ik daar op dit moment even zin in heb. Als je TW speelt heb je dagelijks een verplichting (lees: verantwoordelijkheid) van enkele uren naar je stam en co's. Dat is toch wel heel andere koek dan één keer in de week eventjes op een forum kijken of er nog haters zijn om mee te sollen :)!
 

DeletedUser

Guest
Het hebben van haters wordt ook wel gezien als de definitie van succes hè :p.
 

DeletedUser73082

Guest
Goh succesvol. Iedere idioot die in zo'n familie wordt geboren is dan al per definitie succesvol.
 

DeletedUser

Guest
Hij gebruikt een geniepige tactiek en is ook inderdaad, zoals jij beaamt, een volslagen idioot. Maar buiten dat ging het nu even niet over geld, maar hoeveel mensen hij al achter zich heeft staan (hoe triest het ook is) wat duidt op succes.
 

DeletedUser73082

Guest
Nouja het is maar net wat je succes noemt. De ideeen van Trump en zijn manier van aanpak is niet speciaal. Het is niet origineel en getuigt zeker niet van veel intelligentie. Met andere woorden, iedere idioot zou hem kunnen vervangen. De reden waarom hij het zo goed doet is omdat hij een enorme zak geld heeft waaruit hij zijn campagne zo goed kan financieren dat hij daarmee indirect zijn aanhang koopt. Zijn geld heeft hij verworven door gewoon uit de juiste moeder te komen dus daarom vind ik hem lang zo succesvol niet. Ik snap je punt wel hoor, maar het is maar net welke definitie je van succes gebruikt.
 

DeletedUser5312

Guest
Ik ben wss veelste laat met al deze shit maar ik verveelde me en heb wat pagina's gelezen

Het lijkt me iig erg onwaarschijnlijk dat Twan iets met Willem heeft afgesproken over dat stabben. Ik kan me iig nog herinneren dat twan wilde stoppen met w43 dankzij willem, toen ik nog met hem op Ah speelde in de Babe tijd. Hij had best wel een hekel aan hem. Nu kan er natuurlijk veel veranderd zijn in die tijd maar Twan is voor zover ik weet altijd eerlijk geweest en heeft dan ook haat aan vals spel.

Maargoed wss wisten jullie dat ondertussen al. (Ik heb de laatste pagina's niet gelezen.

Verder wel grappig dat mijn geesteskindje DAAP (of iig de naam dan) een wereld gaat winnen haha, had ik niet echt verwacht toen ik met twan, mario en niels aan het brainstormen was voor een naam op w31 (of 32?)
 
Bovenaan