DeletedUser69389
Guest
Beste lezers van het forum van wereld 43,
na een behoorlijke tijd van stilte op de wereld rondom stabs en zaken in die richting is het weer zo ver, tot mijn spijt zal ik een laatste post maken betreft een speler die het niet kon laten toch weer te stabben. Ik wil graag vermelden dat dit topic in samenwerking is met Daap en dus zo correct en objectief mogelijk is. Dit topic is samen geschreven met Jeremy (Felicitys)
Op 27 januari 2016 is het account Legendary K gebanned wegens het hebben van een dubbelaccount, echter is dit niet het begin. Het begon allemaal met een sollicitatie van ene Davey die op het eerste oog prima leek, hij vertelde dat hij op een paar werelden had gespeeld en momenteel actief was op W44 (.Unique). Op het forum was er totaal geen argwaan, de sollicitatie leek in orde en de speler zou herkend zijn van een andere wereld.
Dit was helaas toch niet het geval. Davey is dus uiteindelijk binnen gekomen bij Finity en leek in het begin een prima aanwinst, was actief, draaide vv's en leek het niet eens zo slecht te doen ook. Enkele dagen of wellicht weken later kwam deze Davey echter aanzetten met een speler genaamd Johan Jansen, deze naam zette me aan het denken en maar goed ook. Deze beste Johan bleek maar 5 contactpersonen te hebben, hier ging dus een belletje rinkelen aangezien het Jan/Adam verhaal op precies dezelfde wijze gebeurd is.
Hier de sollicitatie van Johan:
Ik ben toen nog tot 01:00 doorgegaan met het lezen van sollicitaties van Jan Adam en Davey, ik concludeerde dat de sollicitaties qua opbouw exact hetzelfde waren en sprak dus Jessey aan. We hebben de accounts nogmaals nagetrokken en kwamen er al snel achter dat deze spelers nooit één van de accounts bespeeld had. Op dit moment was alles dus al op scherm gezet en zijn er verschillende spelers ingelicht.
Voor diegene die het niet geloven, hier zijn de sollicitaties van Jan en Adam:
na een behoorlijke tijd van stilte op de wereld rondom stabs en zaken in die richting is het weer zo ver, tot mijn spijt zal ik een laatste post maken betreft een speler die het niet kon laten toch weer te stabben. Ik wil graag vermelden dat dit topic in samenwerking is met Daap en dus zo correct en objectief mogelijk is. Dit topic is samen geschreven met Jeremy (Felicitys)
Op 27 januari 2016 is het account Legendary K gebanned wegens het hebben van een dubbelaccount, echter is dit niet het begin. Het begon allemaal met een sollicitatie van ene Davey die op het eerste oog prima leek, hij vertelde dat hij op een paar werelden had gespeeld en momenteel actief was op W44 (.Unique). Op het forum was er totaal geen argwaan, de sollicitatie leek in orde en de speler zou herkend zijn van een andere wereld.
Hee beste Perfect Hatred,
Ik zag dat jullie spelers zochten in de stam Finity. Wat voor tijden zijn dat? Ik zie hier namelijk een mooie kans voor mij om terug in het spel te komen.
Zal mijzelf even voorstellen. Ik ben Davey, 20 jaar en ben een student. Dus mijn tijden zijn in de ochtend vaak en na een uur of 3 tot 1 uur in de nacht. Ik zag jouw stuk tekst en het ziet er echt uit als een goede stam, de leden zien er ook prima uit. En ik ken davey nog wel een beetje van vroeger en die zei mij dat dit een dikke aanrader is.
Ik ben lang gestopt met tw. Hiervoor speelde ik op Tears of a beauty (w34) en ben daarna gestopt. Nu op w45 weer begonnen op Mirage. Voor tears of a beauty was ik ook al gestopt, en daarvoor was het ook niet super boeiend. w25 nog wel op .Duck sauce.
Ik hoop snel iets van je te horen, want dit lijkt mij een leuke en goede kans!
Groetjes,
Dit was helaas toch niet het geval. Davey is dus uiteindelijk binnen gekomen bij Finity en leek in het begin een prima aanwinst, was actief, draaide vv's en leek het niet eens zo slecht te doen ook. Enkele dagen of wellicht weken later kwam deze Davey echter aanzetten met een speler genaamd Johan Jansen, deze naam zette me aan het denken en maar goed ook. Deze beste Johan bleek maar 5 contactpersonen te hebben, hier ging dus een belletje rinkelen aangezien het Jan/Adam verhaal op precies dezelfde wijze gebeurd is.
Hier de sollicitatie van Johan:
Mijn naam is Johan, ik ben 29 jaartjes oud (bijna 30 bah).
Ik werk op dit moment deeltijd in de horeca, en daarnaast doe ik een horecamangement opleiding
om een hogere functie te kunnen gaan bekleden. Op dit moment werk ik vooral in het weekend, omdat het door de winter niet zo druk is.
Doordeweeks ga ik 1 a 2 dagen naar school en verder is het een thuisstudie.
Ik heb dus voornamelijk doordeweeks tijd, en in het weekend altijd erg laat op de avond / vroeg in de nacht thuis.
Na een tijdje geen TW gespeeld te hebben ben ik de laatste paar maanden weer langzaam steeds intensiever gaan spelen.
Qua skills zit het wel goed. Ik ben wat meer aanvallend ingesteld, maar ook verdedigen is in orde.
an wel alle standaard dingen op gaan noemen zoals snipen, timen etc....
Ik ben enorm fan van scripts en ben altijd goed op de hoogte van de nieuwste scripts.
Waarom finity?
Allereerst speelt een goede vriend van me (Davey) op legendary K. Na met hem op een andere wereld gespeeld te hebben heeft me overgehaald om een soli voor finity te schrijven.
Daarnaast zijn jullie goed vertegenwoordigd op het af, en stralen jullie ingame uit dat jullie een goede en sterke stam zijn.
Ervaring:
Ik ben ooit serieus begonnen met spelen op w17.
http://nl.twstats.com/nl17/index.php?page=player&id=358877
Hier vanaf ongeveer 500k punten op gaan spelen totdat de eigenaar ineens besloot niet meer te willen deffen en de acc op delete gooide.
Op w28 terecht gekomen op de account nicetomeetyou.
Vanaf 100k hier gespeeld samen met Gio totdat we van Time naar Cervix gingen. Op deze acc een heel flink front gehad en op het moment dat ik stopte stonden we rank 2 odd
http://nl.twstats.com/nl28/index.php?page=player&id=2036652
Op w39 een kleine 3 maandjes gespeeld op de account chloroform geurkaarsen toen een van de hoofdspelers ermee stopte.
http://nl.twstats.com/nl39/index.php?page=player&id=1763635
Hier helaas moeten stoppen ivm tijdgebrek door studie & werk.
Ook nog een flinke tijd gespeeld op w35 op de account baphomet
http://nl.twstats.com/nl35/index.php?page=player&id=2252490
Een paar periodes gehad waarbij ik wat minder actief was door werk, maar hier gespeeld totdat wij moesten kiezen tussen mb/du slaafjes worden of edelvoer worden.
Recent ben ik een oude vriend gaan helpen op wereld 23
http://nl.twstats.com/nl23/index.php?page=player&id=1978300
Hier gaan we keihard en streven we voor een podiumplaatsje .
Eventjes op w44 op de account .Unqiue gespeeld, waar ik Davey heb leren kennen. Inmiddels zijn we hier beiden gestopt omdat de stam en de wereld toch wel van een laag niveau waren, en heeft Davey mij overgehaald naar w43 te komen.
Ik ben toen nog tot 01:00 doorgegaan met het lezen van sollicitaties van Jan Adam en Davey, ik concludeerde dat de sollicitaties qua opbouw exact hetzelfde waren en sprak dus Jessey aan. We hebben de accounts nogmaals nagetrokken en kwamen er al snel achter dat deze spelers nooit één van de accounts bespeeld had. Op dit moment was alles dus al op scherm gezet en zijn er verschillende spelers ingelicht.
Voor diegene die het niet geloven, hier zijn de sollicitaties van Jan en Adam: