De stabmeister strikes again, the legendary stab

DeletedUser69389

Guest
Beste lezers van het forum van wereld 43,

na een behoorlijke tijd van stilte op de wereld rondom stabs en zaken in die richting is het weer zo ver, tot mijn spijt zal ik een laatste post maken betreft een speler die het niet kon laten toch weer te stabben. Ik wil graag vermelden dat dit topic in samenwerking is met Daap en dus zo correct en objectief mogelijk is. Dit topic is samen geschreven met Jeremy (Felicitys)


Op 27 januari 2016 is het account Legendary K gebanned wegens het hebben van een dubbelaccount, echter is dit niet het begin. Het begon allemaal met een sollicitatie van ene Davey die op het eerste oog prima leek, hij vertelde dat hij op een paar werelden had gespeeld en momenteel actief was op W44 (.Unique). Op het forum was er totaal geen argwaan, de sollicitatie leek in orde en de speler zou herkend zijn van een andere wereld.

Hee beste Perfect Hatred,

Ik zag dat jullie spelers zochten in de stam Finity. Wat voor tijden zijn dat? Ik zie hier namelijk een mooie kans voor mij om terug in het spel te komen.

Zal mijzelf even voorstellen. Ik ben Davey, 20 jaar en ben een student. Dus mijn tijden zijn in de ochtend vaak en na een uur of 3 tot 1 uur in de nacht. Ik zag jouw stuk tekst en het ziet er echt uit als een goede stam, de leden zien er ook prima uit. En ik ken davey nog wel een beetje van vroeger en die zei mij dat dit een dikke aanrader is.

Ik ben lang gestopt met tw. Hiervoor speelde ik op Tears of a beauty (w34) en ben daarna gestopt. Nu op w45 weer begonnen op Mirage. Voor tears of a beauty was ik ook al gestopt, en daarvoor was het ook niet super boeiend. w25 nog wel op .Duck sauce.

Ik hoop snel iets van je te horen, want dit lijkt mij een leuke en goede kans!

Groetjes,


Dit was helaas toch niet het geval. Davey is dus uiteindelijk binnen gekomen bij Finity en leek in het begin een prima aanwinst, was actief, draaide vv's en leek het niet eens zo slecht te doen ook. Enkele dagen of wellicht weken later kwam deze Davey echter aanzetten met een speler genaamd Johan Jansen, deze naam zette me aan het denken en maar goed ook. Deze beste Johan bleek maar 5 contactpersonen te hebben, hier ging dus een belletje rinkelen aangezien het Jan/Adam verhaal op precies dezelfde wijze gebeurd is.

Hier de sollicitatie van Johan:
Mijn naam is Johan, ik ben 29 jaartjes oud (bijna 30 bah).
Ik werk op dit moment deeltijd in de horeca, en daarnaast doe ik een horecamangement opleiding
om een hogere functie te kunnen gaan bekleden. Op dit moment werk ik vooral in het weekend, omdat het door de winter niet zo druk is.
Doordeweeks ga ik 1 a 2 dagen naar school en verder is het een thuisstudie.
Ik heb dus voornamelijk doordeweeks tijd, en in het weekend altijd erg laat op de avond / vroeg in de nacht thuis.
Na een tijdje geen TW gespeeld te hebben ben ik de laatste paar maanden weer langzaam steeds intensiever gaan spelen.

Qua skills zit het wel goed. Ik ben wat meer aanvallend ingesteld, maar ook verdedigen is in orde.
an wel alle standaard dingen op gaan noemen zoals snipen, timen etc....
Ik ben enorm fan van scripts en ben altijd goed op de hoogte van de nieuwste scripts.

Waarom finity?
Allereerst speelt een goede vriend van me (Davey) op legendary K. Na met hem op een andere wereld gespeeld te hebben heeft me overgehaald om een soli voor finity te schrijven.
Daarnaast zijn jullie goed vertegenwoordigd op het af, en stralen jullie ingame uit dat jullie een goede en sterke stam zijn.

Ervaring:
Ik ben ooit serieus begonnen met spelen op w17.
http://nl.twstats.com/nl17/index.php?page=player&id=358877
Hier vanaf ongeveer 500k punten op gaan spelen totdat de eigenaar ineens besloot niet meer te willen deffen en de acc op delete gooide.
Op w28 terecht gekomen op de account nicetomeetyou.
Vanaf 100k hier gespeeld samen met Gio totdat we van Time naar Cervix gingen. Op deze acc een heel flink front gehad en op het moment dat ik stopte stonden we rank 2 odd
http://nl.twstats.com/nl28/index.php?page=player&id=2036652
Op w39 een kleine 3 maandjes gespeeld op de account chloroform geurkaarsen toen een van de hoofdspelers ermee stopte.
http://nl.twstats.com/nl39/index.php?page=player&id=1763635
Hier helaas moeten stoppen ivm tijdgebrek door studie & werk.
Ook nog een flinke tijd gespeeld op w35 op de account baphomet
http://nl.twstats.com/nl35/index.php?page=player&id=2252490
Een paar periodes gehad waarbij ik wat minder actief was door werk, maar hier gespeeld totdat wij moesten kiezen tussen mb/du slaafjes worden of edelvoer worden.
Recent ben ik een oude vriend gaan helpen op wereld 23
http://nl.twstats.com/nl23/index.php?page=player&id=1978300
Hier gaan we keihard en streven we voor een podiumplaatsje :D.
Eventjes op w44 op de account .Unqiue gespeeld, waar ik Davey heb leren kennen. Inmiddels zijn we hier beiden gestopt omdat de stam en de wereld toch wel van een laag niveau waren, en heeft Davey mij overgehaald naar w43 te komen.

Ik ben toen nog tot 01:00 doorgegaan met het lezen van sollicitaties van Jan Adam en Davey, ik concludeerde dat de sollicitaties qua opbouw exact hetzelfde waren en sprak dus Jessey aan. We hebben de accounts nogmaals nagetrokken en kwamen er al snel achter dat deze spelers nooit één van de accounts bespeeld had. Op dit moment was alles dus al op scherm gezet en zijn er verschillende spelers ingelicht.


Voor diegene die het niet geloven, hier zijn de sollicitaties van Jan en Adam:
d2350d96fe138631906d204c5c0b09de.png

6d47fc5d6fcfd4115a9977c6751ecbe2.png

 

DeletedUser69389

Guest
Enkele dagen geleden besloot ik terug te keren op W44 om een nieuwe stam op te richten die op een eerlijke wijze een leuke oorlog zou kunnen voeren tegen P. , ik kwam in aanraking met enkele spelers daar en op het eerste gezicht leken het allemaal prima kerels. Ik werd die avond aangesproken door Yorni die graag met me zou willen bellen, na wat gepraat te hebben begon hij erover dat hij een geheim had dat hij me wilde vertellen waar ik geheid boos om zou worden. Willem (en Alex) speelden op zijn account! Nu is 1+1 natuurlijk 2, Davey is Willem en daar was mijn zekerheid. Ik heb hem meerdere malen gevraagd om een duidelijk statement t.o.v. dit voorval en hij vertelde me dat hij er niet op in wilde gaan omdat het "geen zin had".

Hier het skypegesprek:
[18:54:45] Jeremy | AF: Felicitys: Yorni - Vandaag 18:40
> en nee want dan krijg ik een kutnaam overal voor hun toe te laten
Jeremy | AF: Felicitys - Vandaag 18:42
> dus als jij me gewoon kan zeggen dat willen bij jou speelde kan ik dat aantonen
Yorni - Vandaag 18:43
> ik doe niet mee hoor aan dit soort kindergebeuren
Jeremy | AF: Felicitys - Vandaag 18:43
> dat acc moet van ban af
Yorni - Vandaag 18:45
> laat dat man
Yorni - Vandaag 18:45
> wat gaje doen
Jeremy | AF: Felicitys - Vandaag 18:46
> Dan niet maar als je niet wilt mee helpen met zoiets bescherm je stabbers en beschouw ik je niet als beter
Yorni - Vandaag 18:47
> idc

Deze Davey en Jack waren daar aangeraden door Arjan die vroeger op KillB speelde en op W44 op King of PVM op het moment:

Jeremy | AF: Felicitys - Vandaag 13:57
> Nee dat heb je zelf gedaan door met zulke figuren te spelen
Yorni - Vandaag 13:58
> moest je het gehele verhaal weten he
Yorni - Vandaag 13:58
> vraag maar eens aan pvm hoe die co's bij mij erop zijn gekomen
Jeremy | AF: Felicitys - Vandaag 13:58
> Waarom zou je uberhaupt met zulke mensen spelen
Yorni - Vandaag 13:58
> IK WIST HET NIET
Yorni - Vandaag 13:58
> pvm zei dat zijn prima mensen

Yorni - Vandaag 13:58
> die weten wat ze doen
Jeremy | AF: Felicitys - Vandaag 13:59
> wie van pvm
Yorni - Vandaag 13:59
> arjan

We zijn hier achteraan gegaan en Bonaya heeft het op de man af aan Arjan gevraagd of hij die Davey en Jack kende en dit werd bevestigd:

2461aad0e9.png


Maar waar ervaringen van zijn weet die opeens opvallend niet meer? Heel frappant nietwaar? Maar Willem blijkt ook op 44 weer met proxy´s te werken. Want hij gebruikt twee verschillende skypeaccounts op W44. Davey Jones of Jack van Anders en dan het account TBL Arjen TW. Kennen we de gebruikswijze van Adam TW en Jan TW nog? Zelfde type naam. Daarnaast heeft Jack van Anders na grote druk erkent tegen Maick dat hij inderdaad Willem is.

Davey en Jack zijn gaan spelen op het acc van Yorni, Unique, maar waar speelt deze Arjen? Deze Arjen speelt op TBL en werkt daar samen met het acc King of PVM en daar speelt ook Arjan. Dubieuze rol van Arjan in deze stinkzaak is hiermee ook ontrafeld. Hij gaf Davey een account zodat hij daarmee kon getuigen bij Finity dat hij over ervaring beschikte en zodoende kon deze ervaring ook gecontroleerd worden.


Daarna hebben we Bonaya weer aangesproken, die vertelde ons ineens dat er een probleem was met SoB:

Beste,

afgelopen week heeft Legendary K een ban gekregen, omdat een co-speler op dat account expres een tweede account had aangemaakt. Nu zitten wij in Daap met het volgende probleem.

Er is een nieuw team gezocht voor Satrabs of Bonum. Dit team is gisteren gevonden en speelt er sinds vandaag. Helaas zijn wij vandaag tot de ontdekking gekomen dat het dezelfde persoon betreft als de persoon die Legendary K een ban heeft bezorgd. Vanavond zullen wij maatregelen nemen door het wachtwoord te veranderen.
Het zou dan kunnen gaan gebeuren dat Davey (dat is de boosdoener) voor de tweede keer op wraak zint en nóg een account aanmaakt. Dit om Satrabs of Bonum óók een ban te bezorgen.

Dit is dus enkel de vraag om even in de gaten te houden of dit het geval is, en zo ja, Satrabs of Bonum NIET te bannen. Dit hebben we namelijk dan bij deze aangekaart en er is voor gewaarschuwd.

Bij voorbaat dank,

Bonaya
PurrPurrfect | Leiding Daap


Toen heeft er ook een gesprek plaatsgevonden tussen Jeremy en Bonaya en waarin Bonaya zegt dat hij ook vermoedt dat Willem in Daap speelt.:

[29-1-2016 19:41:37] Bonaya | PurrPurrfect: we denken dat willem ook in daap zit :S
[29-1-2016 19:41:45] Jeremy | AF: Felicitys: Ja
[29-1-2016 19:41:47] Bonaya | PurrPurrfect: Onder de schuilnamen Jack en Davey
[29-1-2016 19:41:53] Jeremy | AF: Felicitys: ik Davey
[29-1-2016 19:41:55] Jeremy | AF: Felicitys: 100%
[29-1-2016 19:41:57] Jeremy | AF: Felicitys: kick hem
[29-1-2016 19:41:59] Jeremy | AF: Felicitys: je hebt nog iemand
[29-1-2016 19:42:02] Bonaya | PurrPurrfect: doen we vanavond ;)
[29-1-2016 19:42:03] Jeremy | AF: Felicitys: ene
[29-1-2016 19:42:04] Jeremy | AF: Felicitys: uhm
[29-1-2016 19:42:20] Jeremy | AF: Felicitys: Yorni?
[29-1-2016 19:42:22] Jeremy | AF: Felicitys: ken je die?
[29-1-2016 19:42:23] Bonaya | PurrPurrfect: ja klopt
[29-1-2016 19:42:26] Bonaya | PurrPurrfect: zit ook op sob
[29-1-2016 19:42:29] Bonaya | PurrPurrfect: wordt ook gekickt
[29-1-2016 19:42:36] Jeremy | AF: Felicitys: kick hem
[29-1-2016 19:42:41] Jeremy | AF: Felicitys: hij heeft dit voorbereid
[29-1-2016 19:42:49] Jeremy | AF: Felicitys: ik heb met hem gebeld gisteren
[29-1-2016 19:42:53] Jeremy | AF: Felicitys: en hij heeft het toegegeven
[29-1-2016 19:43:00] Jeremy | AF: Felicitys: wacht
[29-1-2016 19:43:14] Jeremy | AF: Felicitys: Yorni - Vandaag 18:40
> en nee want dan krijg ik een kutnaam overal voor hun toe te laten
Jeremy | AF: Felicitys - Vandaag 18:42
> dus als jij me gewoon kan zeggen dat willen bij jou speelde kan ik dat aantonen
Yorni - Vandaag 18:43
> ik doe niet mee hoor aan dit soort kindergebeuren
Jeremy | AF: Felicitys - Vandaag 18:43
> dat acc moet van ban af
Yorni - Vandaag 18:45
> laat dat man
Yorni - Vandaag 18:45
> wat gaje doen
Jeremy | AF: Felicitys - Vandaag 18:46
> Dan niet maar als je niet wilt mee helpen met zoiets bescherm je stabbers en beschouw ik je niet als beter
Yorni - Vandaag 18:47
> idc
[29-1-2016 19:43:17] Jeremy | AF: Felicitys: toeval?
[29-1-2016 19:44:36] Bonaya | PurrPurrfect: Hij is t
[29-1-2016 19:44:37] Bonaya | PurrPurrfect: sws
[29-1-2016 19:44:38] Jeremy | AF: Felicitys: Ja
[29-1-2016 19:44:40] Jeremy | AF: Felicitys: ik weet zeker
[29-1-2016 19:44:43] Bonaya | PurrPurrfect: gvd
[29-1-2016 19:44:47] Bonaya | PurrPurrfect: dat ventje is zo hinderlijk
[29-1-2016 19:44:52] Jeremy | AF: Felicitys: hij heeft t toegegeven dat willem op unique w44 speelt
[29-1-2016 19:44:54] Bonaya | PurrPurrfect: die krijgen dus kick vanavond :p

Het wachtwoord van SoB is toen inderdaad ook aangepast.


Zoals je kan lezen gaat dit dus ook weer om ene Davey, dit is natuurlijk geen toeval. Er moest een connectie zijn met Daap. Ik beschuldig hier NIET heel Daap en ben van mening dat de stam zelf hier NIETS mee te maken heeft maar waarschijnlijk snappen jullie het principe. Na wat praten in de finitychat kwam al gauw naar voren dat er info is gelekt uit de chat, Jan en Djaan (sjondeer) hadden daar namelijk verteld dat ze naar een festival zouden gaan en laat het nou toeval zijn dat Davey dat heeft doorgeluld, WANT SJONDEER KREEG UIT HET NIETS EEN BLITZ VAN BRAVE! Coinsidence? I think not.

Dit was slechts deel 1 van het verhaal van Davey, verhaal 2 is iets dat net zo min toeval is als het punt hierboven genoemd. Zoals Daap waarschijnlijk wel weet had de spelers gouddochoud def staan bij deceived, dit account was een intern waarvan het wachtwoord stond in de chat van legendary (hierin zat Davey dus) en het account zelf. Nu gebeurde dus het volgende: DF besloot een aanval te doen op de dorpen waar stacks van Gouddochoud stonden, dit leek in het begin prima.. gewoon alles op BLOCKED klikken. Laat het nou net zo zijn dat voor de aanvallen aankwamen ALLE def van gouddochoud op magische wijze werd teruggetrokken door een tot heden onbekende speler.


Enkele uren hebben we theorieën lopen bedenken aan hoe dit aan Daap gelinkt zou kunnen zijn. Mijn eerste ingeving was zelf Steff, Steff ging namelijk flank na mijn woordenwisseling met Yorni naar Bonaya toe om te melden dat er iets mis was met de spelers die aangenomen waren op SoB. Dit klonk logisch, niet? Bonaya en ik waren er best wel zeker van de Steff in dit complot zat, dit bleek echter niet het geval!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
De verlossing

Hier komt het dan, het einde van deze nogal saaie post (denk ik). Nee het was niet Steff die betrokken was bij dit complot, maar iemand van wie je het niet zou verwachten, iemand over wie zo groots gesproken wordt binnen Daap, iemand wie als beste leider gezien wordt door Daap door zijn terugkeer en de oprichting van Daap. Je zou verwachten dat na het geval Deceived by The Devil enkele maanden terug spelers beter zouden moeten weten maar helaas. HET WAS TWAN, ik neem op dit moment nog aan dat hij niet wist wie Davey was. Maar Twan wist van de spion in Finity en heeft daar dankbaar gebruikt van gemaakt, maar rara dit is een geval DbtD all over again! De proxys die leiden naar Frankfurt, de informatie die zomaar uit de chats lekt ban van Legendary K. Ook hierboven viel net te lezen dat Twan al een dubieuze rol in deze zaak speelde.

Twan wist van het feit wie Davey en alle andere personen waren en ook binnen Daap wordt dit vermoed:
[15:25:45] Steff | Casimodo: nee maar twan moet dus wel betrokken zijn
[15:25:53] Steff | Casimodo: aangezien hij volhoud dat hij jack kent :x
[15:26:18] Jessey: Wss wel
[15:26:23] Jessey: Of hij is zelf ook vol gepakt
[15:26:30] Jessey: Maar dat lijkt me echt bizar sterk
[15:26:42] Steff | Casimodo: idd, kan toch bijna niet :s
[15:26:50] Jessey: Jack heeft nergens gespeeld denk ik
[15:26:57] Jessey: Dus idk van waar hij em kent dan:p
[15:29:55] Steff | Casimodo: ja idd:p
[15:32:05] Steff | Casimodo: [15:31] Jack van Anders: nee ik bedoel ik ben willem en ik ben jack :p
<<<
[15:32:36] Jessey: (rofl) (rofl)
[15:32:53] Steff | Casimodo: Twan
wauw.m
Verzonden op:
15:30
Van:
Twan
hij zeht
Van:
Twan
weet je nog dat we leiding waren
Van:
Twan
en dat we elkaars ervaring vertelden
Van:
Twan
hij wist nog dat ik w26 had gespeeld...
Van:
Twan
heeft de naam van een buurman van me uitgekozen wauw
Nu is het gelukkig zo dat de schade (van deze stab dan) relatief meevalt, echter was het toch een groter probleem geworden als we die Johan hadden aangenomen en op een frontaccount hadden gezet, als dit was gebeurd zou dat nogmaals een ondergang zijn van een Finityaccount d.m.v. een stab van Daap/Babe.

[15:32:57] Steff | Casimodo: geloofwaardig?:x
[15:33:25] Jessey: (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)
[15:33:28] Jessey: Nee (rofl) (rofl) (rofl)
[15:33:42] Steff | Casimodo: dacht ik ook al -_-
[15:33:52] Jessey: Dat is echt
[15:34:00] Jessey: Domste smoes ever (rofl)
[15:34:18] Steff | Casimodo: ja like wtf:x
[15:34:41] Steff | Casimodo: Twan
Ja hij heeft ook gewoon
Verzonden op:
15:34
Van:
Twan
Gezegd dat hij van Panamajack was
Van:
Twan
van w26
Van:
Twan
die heeft nooit skype gehad en opeens kwam hij naar me toe
[15:35:06] Jessey: Ja daar geloof ik echt geen kloten van (rofl)
[15:35:28] Steff | Casimodo: klinkt echt zoo dom -_-
[15:36:06] Jessey: Ja
[15:36:22] Jessey: (rofl) (rofl)
[15:36:24] Jessey: Man o man
[15:37:26] Jessey: Naja
[15:37:35] Jessey: Dan heeft hij vast bewijs?
[15:37:45] Jessey: Dat hij aangesproken werd Door jack via af ofzi
[15:38:06] Steff | Casimodo: daar heb je een sterk punt
[15:38:09] Steff | Casimodo: ff vragen
[15:40:00] Jessey: Tis sowieso al vrij duidelijk dat die et wist
[15:40:15] Jessey: Maar wil er gwn bewijs bij hebben
[15:40:25] Jessey: Als die het niet heeft of verwijderd
[15:40:31] Jessey: Dan is et wel goed genoeg:p
[15:45:37] Steff | Casimodo: hij speelt allensinds voor dood
[15:45:37] Steff | Casimodo: :d
[15:46:03] Jessey: Wss bezig met screen faken (rofl) (rofl)
[15:46:17] Jessey: Doet die sws
[15:46:19] Jessey: Weet k zeker
[15:46:44] Steff | Casimodo: ja lijkt me wel :d
[15:47:06] Jessey: Moet die goeie fake skills hebben
[15:47:27] Jessey: Want normaal zie je dat wel:d
[15:47:45] Steff | Casimodo: haha, idd :p
[15:52:03] Steff | Casimodo: [15:51] Jack van Anders: ik heb uiteindelijk met jan en adam alles gedaan toen
<<<
[15:52:07] Steff | Casimodo: --"
[15:53:06] Jessey: Wut?:p
[15:53:33] Steff | Casimodo: hij zei zo van twan (juda) heeft eigenlijk niets gedaan
[15:53:45] Steff | Casimodo: maar zegt die nu nog steeds dan hij, jan en adam verschillende personen zijn :d
[15:54:22] Jessey: Omfg(fail)
[15:54:37] Jessey: Die gast is echt debiel
[15:55:05] Steff | Casimodo: ja wtf
[15:55:06] Steff | Casimodo: :s

Ook uit het onderzoek van wat mensen bij Daap kwam dit verhaal naar voren:

[19:11] Bonaya | PurrPurrfect: Willem heeft ons dus misleid door zich voor te doen als jack. Wat een oud buurtgenoot van twan is op tw. Dat wist Willem omdat hij dat blijkbaar uit een sollicitatie had van Twan waar zijn ervaring uit bleek. Vanuit daar heeft ie zich voor gedaan als een van z'n oudburen of iets in die zin.


Dit gerucht ging al eerder, want dat lazen we hierboven in het gesprek tussen Steff en Jessey en waarin Steff aan Twan om bewijs vroeg voor het aanspreken van deze Jack aan Twan, maar tot op heden is er van bewijs hiervoor nog geen sprake geweest. Dus tot die tijd gaat Twan niet vrijuit en zeker niet als je Joeri van SoB spreekt:

01:06:00] Jessey: Toch een en ander gaande hoor ik:p
[01:06:02] Jessey: Chaos:D
[01:06:05] Marc: echt he :p
[01:06:07] Marc: gaat goed daar :D
[01:06:10] Joeri: ja ik ben net terug na een avondje werken
[01:06:26] Joeri: hoor opeens dat er iets mis is met m'n co spelers die er van twan zo nodig bij moesten
[01:06:29] Joeri: snap er geen kut van

[01:09:51] Jessey: Hoe heeft hij jullie bereikt dan?:p
[01:10:05] Joeri: wie ?
[01:10:11] Jessey: ja die gast:p
[01:10:23] Joeri: hun kende twan ofzo
[01:10:25] Jessey: want die gast speelt sinds vandaag/gisteren op sob right?:p
[01:10:32] Jessey: en hij zei het tegen twan?:p
[01:10:32] Joeri: en twan wou hun bij mij erbij op sob
[01:10:39] Joeri: vanaf begin v/d week zitten ze op sob
[01:10:43] Joeri: maar er was al contact
[01:10:46] Joeri: maar ik wou het ww niet geven
[01:10:51] Joeri: omdat ik het niet vertrouwde
[01:10:56] Joeri: en het acc niet op mijn naam staat
[01:11:03] Joeri: dus nu hoor ik net dat het ww van sob changed is
[01:11:18] Jessey: begin van de week op sob?
[01:11:29] Jessey: hmm das vreemd, ze zijn nog niet zolang van legendary namelijk
[01:11:53] Joeri: ze wilden er vorige week al op
[01:12:57] Jessey: lool
[01:12:59] Jessey: dan hadden ze
[01:13:01] Jessey: 4 dubbel acc

[01:28:35] Joeri: welke van de 2 het was weet ik niet
[01:28:40] Joeri: maar dat er contact is geweest is zeker
[01:28:59] Jessey: huh
[01:29:01] Jessey: 2 twan?
[01:29:04] Jessey: judaism?(rofl)
[01:29:08] Joeri: nee
[01:29:12] Joeri: er zijn 3 spelers bijgekomen op sob
[01:29:17] Marc: willem of alex
[01:29:18] Jessey: oh zo
[01:29:51] Jessey: Ja
[01:29:52] Jessey: maar ik bedoel
[01:29:58] Jessey: had Twan contact met die davey
[01:29:58] Joeri: 1 van hun had contact met twan
[01:30:01] Joeri: want die kende elkaar
[01:30:04] Joeri: ik denk met die jack
[01:30:09] Joeri: want hij wou eerst alleen die jack op sob erbij
[01:30:12] Jessey: jack?
[01:30:22] Joeri: ja raar verhaal
[01:30:30] Joeri: maar die kerel stelde zich al voor als jack sparrow?
[01:30:35] Joeri: vond het vanaf dat moment al verdacht
[01:30:36] Jessey: :^)
[01:31:29] Jessey: Hmm, er is nog geen Jack in het verhaal gekomen:p
[01:31:45] Jessey: Beetje vreemd
[01:31:51] Jessey: maar, jij kreeg dus de info wel van die davey
[01:31:55] Jessey: of van jack?:p
[01:32:36] Marc: ze hebben gewoon binnen daap nog een andere naam gebruikt
[01:32:40] Marc: dan willen in finity
[01:32:46] Marc: stel er zou een x een namen wisseling komen
[01:32:53] Jessey: Nah, nee
[01:32:55] Marc: dan zou het verdacht worden natuurlijk
[01:33:00] Jessey: want ze zijn als davey wel op SoB gekomen toch?:p
[01:33:31] Marc: ooh
[01:33:40] Jessey: paar dagen geleden
[01:43:54] Joeri: ja
[01:44:04] Joeri: er zijn een davey, jack en yorni op sob bijgekomen als co's
[01:44:16] Jessey: Jack en davey zijn willem en alex dan
[01:44:37] Jessey: en de info die jij kreeg was van davey/jack?
[01:44:45] Joeri: davey
[01:44:47] Joeri: die had de info
[01:45:04] Jessey: ok, en twan wilde persé Jack?
[01:45:15] Joeri: ja twan wou die jack erbij als co
[01:45:20] Joeri: en hij nam die andere 2 weer mee

[01:45:23] Jessey: (rofl)
[01:45:28] Jessey: Dan weet ik nu voor 99% zeker
[01:45:34] Jessey: dat Twan wist dat het willem/alex was
[01:45:42] Jessey: Want het hele Jack personage is nep
[01:45:53] Jessey: en heeft dus geen geschiedenis?:p
[01:46:02] Jessey: Hij wilde op legendary K spelen, én op SoB
[01:46:13] Jessey: en zo dus gewoon steeds info doorsluize:p
[01:46:52] Joeri: die jack zou voorheen ook weleens vv's hebben gedaan binnen daap
[01:46:54] Joeri: als ik het goed heb
[01:47:06] Jessey: Ja, dat zijn ex babe spelers:p
[01:47:17] Jessey: Hoeveel contacten heeft het skype account van jack?
[01:47:34] Joeri: 28
[01:47:43] Joeri: niet echt noemswaardig
[01:47:44] Jessey: Lol
[01:47:47] Jessey: Ja, davey ook amper wat
[01:48:29] Jessey: lol
[01:48:32] Joeri: de fuckers
 

DeletedUser69389

Guest
Maar Willem heeft zijn daden ook bekend via verschillende wegen, want hij heeft het via skype tegen ons bevestigd, maar Jack alias Willem is ook vol in de aanval gegaan tegen Yorni toen het bleek dat hij er bij was:


[29/01/2016 20:36:46] Jack van Anders: Oii ben je r ?
[29/01/2016 20:46:16] Yorni: ye mmate
[29/01/2016 20:49:50] Jack van Anders: Stel je vraag?
[29/01/2016 20:56:18] Yorni: tis al oke
[29/01/2016 21:40:38] Jack van Anders: Dus wtf heb je in godsnaam gezegd
[29/01/2016 21:59:40] Jack van Anders: Oiii
[29/01/2016 22:16:06] Yorni: ?
[29/01/2016 22:31:02] Jack van Anders: Ik krijg net te horen dat jij ons verlult hebt
[29/01/2016 22:31:14] Jack van Anders: Dus wat heb je tegeb die jessey gezegd?
[29/01/2016 22:33:03] Jack van Anders: Of tegen wie dan ook?
[29/01/2016 22:33:08] Jack van Anders: En graag eerlijk

[29/01/2016 22:49:39] Yorni: ???
[29/01/2016 22:52:45] Jack van Anders: Answer the question?
[29/01/2016 23:11:32] Jack van Anders: het ww van SOB is veranderd, en jij wss vd week al heel raar en eng met die lui van fin aan het praten
[29/01/2016 23:11:39] Jack van Anders: dus wees een vent en zeg gewoon wat je hebt gezegd?
[29/01/2016 23:22:10] Jack van Anders: Dan weten we ook gelijk of t te fixen is he

[9:37:21] Yorni: WAT
[9:37:22] Yorni: ???
[10:48:20] Jack van Anders: Doe is niet zo.dom je kan toch lezrb
[10:48:46] Jack van Anders: Wat heb je in godsnaam gezegd tegen die lui van finity waardoor men nu weet wie wij zijn?

[11:00:12] Yorni: die begon over dat willem davey heette
[11:00:19] Yorni: tis toch omgekeerd
[11:00:23] Yorni: ofwel trollen jullie nog
[11:00:30] Yorni: en ik heb gezegd van laat die luigerust
[11:00:33] Yorni: je kn toch niets meer doen
[11:00:40] Yorni: als ze nog spelen
[11:00:48] Jack van Anders: Oke dan
[11:00:50] Yorni: je zei zelf ze hebben proxy's
[11:00:55] Yorni: dus wat ga je eraan doen
[11:01:04] Yorni: 1click en ze hebben ander ip
[11:01:06] Jack van Anders: Je zou helemaal niet meer met ze praten -_-
[11:01:08] Yorni: dus stop nou met janken
[11:01:19] Yorni: hij begon
[11:01:28] Yorni: en hij stond op punt onze stamleider te worden
[11:01:30] Yorni: op w44
[11:01:33] Yorni: dus jha
[11:01:36] Yorni: en ineens vroeg die dat
[11:01:37] Jack van Anders: Dan zeg je gwn niks terug?
[11:01:40] Jack van Anders: Wtf
[11:01:56] Jack van Anders: Hij komt van preau en dan wordt die stamleider
[11:01:58] Jack van Anders: Nice hoor
[11:02:12] Jack van Anders: Maar je hebt t iig verneukt nu wa t ww van sob is veranders
[11:04:22] Yorni: door wie
[11:08:05] Jack van Anders: Idk
[11:08:42] Jack van Anders: Maar ik kreeg letterlijk jouw naam te horen dus weet niet wat je hebt gezegd
[11:08:51] Yorni: [29/01/2016 18:16:51] Jeremy | AF: Felicitys: ey als ik jou nu een vraag stel beantwoord je die dan eerlijk?
[29/01/2016 18:33:40] Yorni: jha
[29/01/2016 18:34:40 | 18:34:52 bewerkt] Jeremy | AF: Felicitys: Speelde( n) willem (en Alex) ook in daap?
[29/01/2016 18:35:43] Yorni: daap van w43 ?
[29/01/2016 18:35:58] Jeremy | AF: Felicitys: Ja
[29/01/2016 18:36:07] Yorni: geen idee
[11:09:28] Jack van Anders: En de rest van t gesprek xD
[11:09:37] Yorni: veel te lang
[11:09:49] Jack van Anders: Idc
[11:10:14] Yorni: neither do i
[11:11:08] Jack van Anders: Zet t dan gwn hier?
[13:12:27] Jack van Anders: Heb jij gezegd dat jij mrt een davry en een jack op sob speelde??????

[13:17:18] Yorni: neen
[13:18:13] Jack van Anders: Je hebt gebeld met ene jeremy?
[13:21:14] Yorni: ik wens mijn advocaat te spreken menneer de detectieve
[13:24:23] Jack van Anders: Gwef gwn antwooed
[13:24:48] Jack van Anders: Jij begon ineens grappig tegen ons tw doen over dat je met hem sprak. Terwijl wij duideljjk gevrhaad hadden niks over ons te zeggen
[13:24:54] Jack van Anders: Dus tis wel heel toevallig allemaal dit
[13:24:57] Jack van Anders: Zo ineens
[13:42:15] Jack van Anders: en het feit dat jij de hele tijd niet of nauwelijks antwoord
[13:42:17] Jack van Anders: maakt je verdacht
[13:42:27] Jack van Anders: ik wil alleen weten of je mss iets per ongeluk hebt gezegd o.i.d.

[13:43:23] Yorni: ik ben bezig dude
[13:43:26] Yorni: met school shit
[13:43:51] Jack van Anders: oke dan
[13:43:58] Jack van Anders: dus je gaat stoppen op w43 neem i kaan?
[13:46:31] Yorni: nooit begonnen
[13:46:35] Yorni: veel te drukke sht
[13:46:39] Yorni: om over te stappen
[13:46:42] Yorni: snap der geen reet van
[13:48:39] Jack van Anders: "Yorni heeft bevestigd dat het alex & willem zijn"
[13:48:43] Jack van Anders: wees gewoon een vent man

[13:48:57] Yorni: ?????????????????????????????
[13:49:13] Jack van Anders: je wordt bedankt iig
[13:49:40] Jack van Anders: we namen je juist mee naar 43 omdat we het zielig vonden omdat je anders alleen op 43 zat
[13:49:46] Jack van Anders: maar goed, stank voor dank eh
[13:51:19] Jack van Anders: wees dan iig een vent en zeg gwn dat je je verlult heb

[13:51:51] Yorni: ik weet van niets dude
[13:52:03] Jack van Anders: help me dan deze geruchten te ontrafelen?
[13:52:20] Yorni: hoe
[13:52:22] Yorni: als ik van niets weet
[13:52:26] Yorni: kan ik niets doen he
[13:52:30] Jack van Anders: door eerlijk te zijn in wat je hebt gezegd tegen die jeremy
[13:52:48] Yorni: niets
[13:52:52] Yorni: ik praat der niet mee
[13:53:00] Yorni: alleen daarnet vroeg die aweer achter jou
[13:53:06] Yorni: en davey
[13:53:09] Yorni: en davey kenden ze
[13:53:09] Jack van Anders: kan je de gehele chat hier eens neer zetten?
[13:53:14] Yorni: nee
[13:53:24] Yorni: want der zitten ook dingen van kin gtussen
[13:53:35] Jack van Anders: pisleugenaar
[13:53:45] Jack van Anders: je wordt bedankt ey
[13:53:46] Jack van Anders: mafkees
[13:53:48] Yorni: allright
[13:54:09] Yorni: je kan je grote bek blijven gebruiken
[13:54:13] Yorni: of normaal doen
[13:54:17] Yorni: want als je dit blijft doordoen
[13:54:23] Yorni: zeg ik hun wel de waarheid
[13:54:26] Jack van Anders: gast
[13:54:26] Yorni: en hang je helemaal he
[13:54:32] Jack van Anders: ik krijg hier te zien dat je je hebt verlult :p
[13:54:38] Jack van Anders: ik geloof ze niet, want ik denk niet dat jij zo bent
[13:54:45] Jack van Anders: maar je probeert ook niet te helpen van..
[13:55:05] Yorni: wat moet ik doen ???
[13:55:10] Jack van Anders: ik zal je iig het voordeel vd twijfel geven, maar kan je dan aub deze x wel beloven gwn niet meer met die dudes te gaan praten?
[13:55:11] Yorni: kga eens praten wacht
[13:55:19] Yorni: ff iets forceren
[13:55:19] Jack van Anders: vertellen waarom iedereen zegt dat jij ons verlult hebt
[13:56:41] Jack van Anders: doe aub voorzichtig xd
[13:57:02] Yorni: met wat
[13:57:14] Jack van Anders: tegen die lui praten xd
[13:57:20] Jack van Anders: iets wat we al 55x tevergeefs hebben gevraagd :p
[13:57:25] Jack van Anders: wat wil je foceren?

Hij is dus razend op Yorni, omdat hij erbij is en weet dat zijn rol uitgespeeld is en bekent het ook in een privé gesprek met Mikey en Maick:


5fe8e03a639a4c93948566162ccd05d1.png

da1cace1a43604cae75613c6633df87b.png

773e3b804e41e60cc37d6d32a2223128.png

f49cdf97da26962ba3e64e4b16e65a04.png

f44b64362fcfa22a9b764c17da21f1c8.png



Wiens naam staat hier weer bij? Ja inderdaad de naam van Twan wordt hier genoemd en Willem probeert hiermee de boel te bagatelliseren, maar het is alweer duidelijk dat Twan een uiterst dubieuze rol speelt in dit geheel. Het kan dan ook niet anders dan dat we helaas de conclusie moeten trekken dat Arjan en Twan een aandeel hebben in deze vulgaire praktijken.

De heilige Twan die met Daap een nieuwe frisse wind wilde maken na de praktijken van Babe en die bij hoog en laag sprong dat Daap anders was dan Babe. Deze Twan heeft echter een situatie gecreëerd waarin soortgelijke excessen konden plaatsvinden en zoals het er nu naar uitziet kunnen we Twan Blueknife aan het rijtje van stabbers van TW toevoegen. Welkom bij de club van Harm Ownd, Roboro, King Ringo, Willem, Alex etc je zult het vast goed met hen kunnen vinden.

Het is jammer dat spelers die dachten dat er met Twan aan het roer echt verandering zou ontstaan en ze op een legale wijze aan de winst van W43 zouden komen, maar zoals vaak blijkt achter een façade van een nette vriendelijke jongen een grote schurk te zitten…


Einde
Ik vind het zonde dat zo'n leuke wereld als het altijd geweest is toch wordt verneukt door stabs en mods, ik blijf erbij dat het allemaal niet nodig geweest was en het een leuke oorlog had kunnen worden. Ik eindig dus hier mijn post en denk dat het een goed teken zou zijn dat we niet verder spelen op een signaal af te geven voor verdere werelden. Of dat we samen de handen ineenslaan om dit onkruid weg te werken van W43.

Geen stabs, geen bots en een nieuw modteam.
 

DeletedUser69389

Guest
Overig Bewijs


[22/01/2016 15:45:11] Jack van Anders: we zijn elider geweest van de voorganger van daap
die hebben wij zegmaar van kut rimstammetje naar de top geholpen :p
maarja infilteren voor info bij de vijand liep een beetje uit de hand (rofl)
en nu wordt ik een beejte gehaat door bijna de gehele wereld :p
maar de mensen die echt alles weten gaven me wel groot gelijk
en 1 daarvan heeft ons dus gefixt voor die acc:p


[23/01/2016 22:55:55] Jack van Anders: want ik wil toch ook wel weten waarom het zo raar moet gaan
Twan = leider van daap en staat voor ons in
maargoed, ik werk het hele weekend, dus voor mij is het prima
maar zou wel fijn vinden als we morgen wat meer duidelijkehid hebben
hoe eerder we kunnen beginnen hoe beter

[27/01/2016 12:20:05] Jack van Anders: ik heb net het ww gehad van de leiding
die is nu even een examen maken, hoop hem daarna nog ff te spreken
weet niet of we nu met zn alle al kunnen gaan spelen etc
wil ff van hem horen of we al volgas mogen beginnen of dat we ff easy moeten doen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Ik had toch wel een post verwacht van 21pagina`s, dit stelt me teleur.

Verder vind ik het ook een marginale trend dat men over and over again originele titels wilt bedenken voor elk topic, ipv ze gewoon een normale naam te geven *facepalm*
 

DeletedUser72857

Guest
Wel grappig dat Mikey zijn tekstjes zijn weggedaan, ik zou me ook schamen voor elk woord dat hij typt. 'Mooie' post, wel weinig relevant of interessant. Ik zal straks een langer antwoord formuleren.
 
Reactiescore
1.015
Gelukkig dan dat ik Steff in contact kon brengen met Roy. Hij had er Vincent, Hans, Koen en joachim erop gezet. Hoe die kerels erop zijn geraakt, is me een raadsel.

PS nog: die Davey (Tears) is ook een apart geval in negatieve zin.
 
Reactiescore
1.075
bij het DF gedeelte stel ik mij toch enkele vragen, je stelt het in vraag, maar anderzijds zeg je dat ik niet betrokken ben, dus moet je het dan in vraag stellen?

overigens zou ik graag hebben dat twan hier niet als DE grote stabber word aankeken, want het is helemaal NIET duidelijk of twan hierin betrokken was. Twan zal (hopelijk) vanavond het bewijs hiervoor leveren.
 

DeletedUser69459

Guest
Martijn vindt het niet nodig om sluitend bewijs te geven, vooraleer hij iemand beschuldigt. Wist je dit nog niet Steff? :eek:
 
Reactiescore
117
Spelers van brave en Debitum zijn even naar in deze situatie, die wisten ook van de spy's en maakten er handig gebruik van, vind het maar laf volk, hoop dat ze verdwijnen. ;) En wie weet wie er nog meer van wisten...
 

DeletedUser72922

Guest
Spelers van brave en Debitum zijn even naar in deze situatie, die wisten ook van de spy's en maakten er handig gebruik van, vind het maar laf volk, hoop dat ze verdwijnen. ;) En wie weet wie er nog meer van wisten...

Als je zelf oprot hoef je ze ook niet meer te zien, en zijn wij ook weer een stukje beter af.:boer:
 

DeletedUser69389

Guest
bij het DF gedeelte stel ik mij toch enkele vragen, je stelt het in vraag, maar anderzijds zeg je dat ik niet betrokken ben, dus moet je het dan in vraag stellen?

overigens zou ik graag hebben dat twan hier niet als DE grote stabber word aankeken, want het is helemaal NIET duidelijk of twan hierin betrokken was. Twan zal (hopelijk) vanavond het bewijs hiervoor leveren.

Twan heeft de schijn tegen zich, mocht die bewijs kunnen leveren dat die Jack echt een real kennis van hem was, maar dan nog gooi je niet zo snel iemand erop en dwing je iemand van een acc eigenlijk om hem als medespeler aan te nemen. Daarnaast is het hoogst opmerkelijk dat er nog steeds geen bewijs is geleverd, ondanks de vragen van meerdere personen richting Twan.;)
 
Reactiescore
660
Reactie van Twan??
 

DeletedUser76569

Guest
Spelers van brave en Debitum zijn even naar in deze situatie, die wisten ook van de spy's en maakten er handig gebruik van, vind het maar laf volk, hoop dat ze verdwijnen. ;) En wie weet wie er nog meer van wisten...

Hoe kom je hier nou weer bij :confused:
 
Bovenaan