De Stabbers van W60

DeletedUser39990

Guest
Klopt. Komt ook omdat ik ondertussen al een 5tal keren hetzelfde heb moeten zeggen. En dat dit nu nog steeds niet begrepen wordt zegt voor mij genoeg. Je bent cognitief niet sterk genoeg om een simpel rekensommetje te doen of te koppig om toe te geven dat een pbg met duidelijk gemaakte afspraken de veiligste oplossing is.

Ik kan niet wachten om een pbg aan te gaan met jou, en geloof me, je zal tranen in overvloed hebben om het AF mee te overstromen eenmaal het zover is.
 

DeletedUser54614

Guest
Ik vind het een kwalijke zaak dat je mensen dom gaat noemen omdat jij een bepaalde perceptie hebt.

Moet je nagaan dat jij deze domme speler gesmeekt hebt om in Finity te komen, dat wij daarna Finity proberen hebben toen jullie het hazenpad namen. En nog een POGING gedaan hebben om er iets van te maken. En dan nu weer terug onder je steen Jeremy.
 

DeletedUser78825

Guest
@Steven... volgens mij geeft hij net commentaar op het feit dat de andere persoon hem dom noemt, wegens het hebben van een bepaalde perceptie?
 

DeletedUser39990

Guest
@Steven... volgens mij geeft hij net commentaar op het feit dat de andere persoon hem dom noemt, wegens het hebben van een bepaalde perceptie?
Klopt volledig. Mensen die het niet met me eens zijn, zijn dom. Nu dit nogmaar eens is bewezen, zullen de dan stoppen met dit welles nietes spelletje?
 

DeletedUser78825

Guest
Klopt volledig. Mensen die het niet met me eens zijn, zijn dom. Nu dit nogmaar eens is bewezen, zullen de dan stoppen met dit welles nietes spelletje?

Ik was niet van plan om een welles-nietes spelletje te spelen. Als je Steven zijn post leest, klopt zijn vaststelling gewoon niet. Dat was het enige waar ik op reageerde.
 
Reactiescore
489
PBG is persoonlijk bondgenootschap. In een stam is een BG een andere stam waarmee je samenwerkt (zowel offensief als defensief). Ik ga enkel ook PBG's aan met spelers waarmee ik wil samenwerken, anders ga ik een NAP aan voor een bepaalde tijd. Heeft volgens mij ook niets met intelligentie te maken maar soit :)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Moet je nagaan dat jij deze domme speler gesmeekt hebt om in Finity te komen, dat wij daarna Finity proberen hebben toen jullie het hazenpad namen. En nog een POGING gedaan hebben om er iets van te maken. En dan nu weer terug onder je steen Jeremy.

En wie was jij ook alweer binnen finity?
 
Reactiescore
853
koppig om toe te geven dat een pbg met duidelijk gemaakte afspraken de veiligste oplossing is.
Ik zeg niet dat het niet de veiligste optie is, dat is ook totaal niet wat ik beargumenteer maar goed, Inge heeft gelijk je doet moeilijk om het moelijk doen. Heel fijn.

En wie was jij ook alweer binnen finity?
Ben ook zeer benieuwd (naar beide spelers eigenlijk), aangezien ik geen idee heb wie het zijn. Heb tevens nooit iemand gesmeekt in Finity te komen spelen voor zover ik weet, maar goed ben benieuwd wie het zijn.
 
Reactiescore
3.452
We smeekte eerder dat mensen er niet kwamen spelen >.<
 
Reactiescore
1.367
Het blijft me echt verbazen hoeveel domme mensen er hier rond lopen.

Voor de 3e maal ( of is het 4e, ik ben de tel kwijt...) Maak duidelijke afspraken(opzegtermijn, wat wordt verstaan onder pbg? elkaar deffen, samen aanvallen, naast elkaar groeien zonder elkaar te helpen, wat gebeurt er als stamgenoten aanvallen,....) omtrent een pbg, dan heb je dit soort geween niet. Deze zie ik niet dus doet die kerel helemaal niets mis.


Hoezo domme mensen?

Standaard van een PBG = Elkaar niet aanvallen, simpel zat voor een simpele ziel om dit te begrijpen...
 
Reactiescore
420
Jeremy heeft zijn best wel gedaan voor finity hoor. Ik ben hun account naam vergeten maar we wouden hun samen met mirage er graag bij ;)
 

DeletedUser76269

Guest
Klopt. Komt ook omdat ik ondertussen al een 5tal keren hetzelfde heb moeten zeggen. En dat dit nu nog steeds niet begrepen wordt zegt voor mij genoeg. Je bent cognitief niet sterk genoeg om een simpel rekensommetje te doen of te koppig om toe te geven dat een pbg met duidelijk gemaakte afspraken de veiligste oplossing is.

Ik kan niet wachten om een pbg aan te gaan met jou, en geloof me, je zal tranen in overvloed hebben om het AF mee te overstromen eenmaal het zover is.

Vind het nog steeds leuk om te lezen dat je iedereen dom noemt en zelf totaal off topic gaat xD.

Er is geen vraag wat is de veiligste manier, er is niet gevraagd had ik dit anders op moeten lossen en al komen we dan bij jou off-topic punt heb je gelijk het is het verstandigst om duidelijke afspraken te maken.

Maar gezien je iedereen dom noemt die wel normaal leest ging het over of het een stab was en niet over wat het beste is kwa afspraken met een PBG. Maar goed gelukkig zijn wij allemaal dom en snappen we het niet, maar ben jij de man hier die alles goed heeft en zeer goed is in lezen en dure worden gebruiken terwijl je er compleet naast zit.
 
Reactiescore
853
Jeremy heeft zijn best wel gedaan voor finity hoor. Ik ben hun account naam vergeten maar we wouden hun samen met mirage er graag bij ;)
Ah schoppenaas, we wilden het account erbij hebben destijds.
 

DeletedUser39990

Guest
Vind het nog steeds leuk om te lezen dat je iedereen dom noemt en zelf totaal off topic gaat xD.

Er is geen vraag wat is de veiligste manier, er is niet gevraagd had ik dit anders op moeten lossen en al komen we dan bij jou off-topic punt heb je gelijk het is het verstandigst om duidelijke afspraken te maken.

Maar gezien je iedereen dom noemt die wel normaal leest ging het over of het een stab was en niet over wat het beste is kwa afspraken met een PBG. Maar goed gelukkig zijn wij allemaal dom en snappen we het niet, maar ben jij de man hier die alles goed heeft en zeer goed is in lezen en dure worden gebruiken terwijl je er compleet naast zit.
eindelijk iemand die het begrijpt, thanks
 
Bovenaan