De Stabbers van W60

DeletedUser79174

Guest
Beste leden van het AF,

Ik zal mij even voorstellen: Broodjepanda van wereld 60 en 58. Zoals velen van jullie waarschijnlijk al weten ging het op wereld 58 niet zo lekker met veel spelers. Ze kregen de neiging om mensen te stabben en heel sneaky te spelen. Alsof er iets verkeerds in het drinkwater van w58 zat. Nu is wereld 60 al even van start gegaan en hoopt iedereen natuurlijk dat er zo min mogelijk stabbers zijn.

Om meteen maar met de deur in huis te vallen, de eerste smeerlap is al gevonden! Dames en heren van het AF ik stel u voor: Chili585. Voor mij en mijn vrienden een bekende speler van wereld 58. Hij is een van mijn buren van wereld 60 en na een heel gesprek zijn we beide ingestemd met een pbg.

24cfs5s.jpg

29zqxq0.png


Zoals in bovenstaande post te zien is stemt hij in met een pbg en dan verzint hij dat het niet zo is..

Het edelen vanuit zijn kant kon lekker beginnen en zo gebeurde het ook. Na een aantal mooie backtimes en goed teamwork is deze speler gestopt. Voor alle andere spelers van deze wereld heb ik één waarschuwing: Ga niet in zee met Chili585, want hij steekt je zo een mes in de rug.

met zeer vriendelijk groet,

Broodjepanda
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79174

Guest
Het deed me inderdaad wel goed om te zien dat er nog geen stabtopic was. Hoop dat het ook in de toekomst niet nodig zal zijn. We weten nu gelukkig wat voor een smeerlap dit is.
 

DeletedUser77632

Guest
Sorry hoor, maar heb je niet meer bewijs dan dit?

Ik zie dat hij op jou vraag; "maar we zijn nu dus een PBG" een antwoord geeft van "we gaan kijken wat we voor je kunnen doen"
Als dit al een afspraak is (wat ik betwijfel) dan is het er wel een met behoorlijk weinig randvoorwaarden. Denk aan bijvoorbeeld, opzegtermijn, edelruimte, en weet ik al wat dan niet. Ik hoop dat je dit soort dingen dan ook op skype of iets dergelijks besproken hebt? Want uit de PM kan ik het niet herleiden.

Daarbij zou het ook fijn zijn als je de PM's kunt ondersteunen doormiddel van rapportjes. Ik klink nu misschien als advocaat van de duivel maar uit deze pm's kan ik persoonlijk vrij weinig halen.
 

DeletedUser79174

Guest
Dat stukje waarin hij vertelt:" Ik zal kijken wat ik voor je kan doen"' gaat over iets anders dan het pbg. Dat ging over een speler die ik aanviel, waar ik hulp voor vroeg. Ik heb natuurlijk ook wel aanvalsrapporten hoor.

En natuurlijk, het is het begin. In het spel is het niet zo'n probleem en het is ook geen DIKKE stab. Het gaat er gewoon om dat we, neem ik aan, niet weer zo'n mentaliteit als op w58 willen toch?
 

DeletedUser75329

Guest
Sorry hoor, maar heb je niet meer bewijs dan dit?

Ik zie dat hij op jou vraag; "maar we zijn nu dus een PBG" een antwoord geeft van "we gaan kijken wat we voor je kunnen doen"
Als dit al een afspraak is (wat ik betwijfel) dan is het er wel een met behoorlijk weinig randvoorwaarden. Denk aan bijvoorbeeld, opzegtermijn, edelruimte, en weet ik al wat dan niet. Ik hoop dat je dit soort dingen dan ook op skype of iets dergelijks besproken hebt? Want uit de PM kan ik het niet herleiden.

Daarbij zou het ook fijn zijn als je de PM's kunt ondersteunen doormiddel van rapportjes. Ik klink nu misschien als advocaat van de duivel maar uit deze pm's kan ik persoonlijk vrij weinig halen.


21e7debf7c104cfbcfe9b2a2b9a0e1de.png


Je moet van onder naar boven lezen. Check de tijd ;)

Het is misschien een afspraak van niks maar hij zegt letterlijk dat ie een BG aangaat.
Dus een stab.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Stabs.. sounds like me when I was twelve :oops:
 

DeletedUser77632

Guest
Ik blijf het een mager stukje P&P vinden, sorry :p

Ik ken beide partijen niet maar komt voor mij niet heel sterk over.
 
Bovenaan