De Stabbers van W60

DeletedUser62190

Guest
Stabben gebeurt vrij vaak. Ik kijk er niet van op en laat het vrij vaak onbesproken. Vooral kleinere spelers (noobs) hebben er last van. Met TQB heb ik een PBG gesloten om 18:00 op een dag, om vervolgens de volgende dag om 7:00 of 8:00 dorpen kwijt te zijn, die hij zogezegd echt nodig had. Ik heb het toen ingame afgehandeld met zijn stam. Het hoeft niet altijd aan de grote klok, maar als dit soort stabgedrag normaal lijkt te worden, vind ik het op zijn plaats om in ieder geval daar melding van te maken. Niet dat jullie daar veel aan zullen hebben, want zoals je zegt, het is 8 werelden geleden en bewijzen kan ik moeilijk leveren. Maar wat ik alleen wil aangeven is dat het gaat om een controversiële speler.
 

DeletedUser77646

Guest
Er zit nu blijkbaar iemand in onze stam al onze info door te spelen aan SI (Spanish inquisition), alle tips over wie de mol is zijn welkom.
 

DeletedUser76132

Guest
Ik heb nu pas vernomen dat dit topic bestaat, ik ga het nu nader bekijken.

fuzz

@Lord dungeon


Waarom is heel Toon zo erg?

Edit:

Hierbij reactie van TQB

3059bcb0070f2316e420a0befc0ce693.png

c2631d3d9fd08169371516a5193a3b8f.png

Wel grappig, nu er ineens zoveel kritiek was wordt er pas wat ondernomen, ik betwijfel of dit feitelijk zo gegaan is en vermoed dat TQB aan de hand van wat meerdere spelers zegen (ze bekend staan als stabbers) bewust deze actie heeft verricht. Ik vind het allemaal maar toeval bij toeval en dat maakt het ongeloofwaardig en ik denk dat anderen daar net zo over denken.

de stab mag nu misschien opgelost zijn ten overstaande van de desbetreffende betrokkenen, maar ik heb het vermoeden dat je zit te liegen.

Nu vraag ik mij af of je ook daadwerkelijk aan kunt tonen hoe, waar, welke, en wanneer je deze instructies hebt meegegeven en aan wie.

Voor mij blijf niet zozeer je stam maar jij wel een stabber tot de onderste steen is bovengehaald, want mocht je dit verhaal achteraf hebben verzonnen om je fout goed te maken zegt dit alleen maar nog meer over jou als speler en dat het in de toekomst zeker nog eens zal gebeuren.
 

DeletedUser77646

Guest
Wel grappig, nu er ineens zoveel kritiek was wordt er pas wat ondernomen, ik betwijfel of dit feitelijk zo gegaan is en vermoed dat TQB aan de hand van wat meerdere spelers zegen (ze bekend staan als stabbers) bewust deze actie heeft verricht. Ik vind het allemaal maar toeval bij toeval en dat maakt het ongeloofwaardig en ik denk dat anderen daar net zo over denken.

de stab mag nu misschien opgelost zijn ten overstaande van de desbetreffende betrokkenen, maar ik heb het vermoeden dat je zit te liegen.

Nu vraag ik mij af of je ook daadwerkelijk aan kunt tonen hoe, waar, welke, en wanneer je deze instructies hebt meegegeven en aan wie.

Voor mij blijf niet zozeer je stam maar jij wel een stabber tot de onderste steen is bovengehaald, want mocht je dit verhaal achteraf hebben verzonnen om je fout goed te maken zegt dit alleen maar nog meer over jou als speler en dat het in de toekomst zeker nog eens zal gebeuren.

Ik ben fuzzface. niet TQB, hij heeft denk ik nog niet op dit topic gereageerd.
 

DeletedUser76132

Guest
Het maakt niet uit wat je bent, en wie jijzelf bent

De leiding van Toon is verantwoordelijk voor haar leden en dus ook deels voor de daden die deze leden verrichten, zoals ik dus al eerder benoemde: "de onderste steen boven krijgen". Als hun (stamleiding Toon) weigeren dit te doen zegt dit genoeg over de stam Toon, of in biedergeval over de leiding en kan ik verzekeren dat deze stam zo leegloopt.

Problemen pak je aan bij de oorzaak, wat jullie hebben gedaan is het enkel oplossen van het probleem, en ik denk dat je de daad hiermee of de situatie aan het bagatelliseren bent nu.
 

DeletedUser77646

Guest
Het maakt niet uit wat je bent, en wie jijzelf bent

De leiding van Toon is verantwoordelijk voor haar leden en dus ook deels voor de daden die deze leden verrichten, zoals ik dus al eerder benoemde: "de onderste steen boven krijgen". Als hun (stamleiding Toon) weigeren dit te doen zegt dit genoeg over de stam Toon, of in biedergeval over de leiding en kan ik verzekeren dat deze stam zo leegloopt.

Problemen pak je aan bij de oorzaak, wat jullie hebben gedaan is het enkel oplossen van het probleem, en ik denk dat je de daad hiermee of de situatie aan het bagatelliseren bent nu.

Hoe konden we dit oplossen als we niet wisten dat dit gebeurde? De speler in kwestie heeft deze forumpost gemaakt meer dan 2 uur voordat hij ons contacteerde. Tegen de tijd dat TQB reageerde was alles blijkbaar al opgelost. Ik weet niet wie of wat jij bent maar ik ben niet helderziend. Als pewpew zegt dat alles geregeld is wat moeten wij dan meer doen? Ikzelf heb geen negatieve ervaring met TQB gehad dus ik wil hem 2e kans geven, we hebben wel duidelijk gemaakt dat, indien dit zich opnieuw voordoet bij eender welk lid, een onmiddellijke kick komt zonder vredesperiode.
 

DeletedUser76132

Guest
Feitelijk is er een kans aanwezig dat je nu meewerkt aan een leugen, ik benoem echt specifiek wat je had kunnen doen maar ik zal het nog eens proberen in de hoop dat je deze vermoedens van een leugen kunt bevestigen of juist ontkrachten.

TQB geeft aan via een pm naar de gedupeerde wat de oorzaak was van de gebeurtenis, namelijk iemand anders op het account die instructies niet opvolgde, aan u om te achterhalen waar, wanneer, hoe en aan wei deze en nog belangrijker OF DEZE ÜBERHAUPT wel bestaan.

gaat dat lukken? of voel je jou als leider van Toon niet geroepen om dergelijke aspecten van een scenario te reviewen?
 

DeletedUser77646

Guest
Feitelijk is er een kans aanwezig dat je nu meewerkt aan een leugen, ik benoem echt specifiek wat je had kunnen doen maar ik zal het nog eens proberen in de hoop dat je deze vermoedens van een leugen kunt bevestigen of juist ontkrachten.

TQB geeft aan via een pm naar de gedupeerde wat de oorzaak was van de gebeurtenis, namelijk iemand anders op het account die instructies niet opvolgde, aan u om te achterhalen waar, wanneer, hoe en aan wei deze en nog belangrijker OF DEZE ÜBERHAUPT wel bestaan.

gaat dat lukken? of voel je jou als leider van Toon niet geroepen om dergelijke aspecten van een scenario te reviewen?

tw laat maar de laatste 20 aanmeldingen zien dus ik kan onmogelijk met zekerheid zeggen of ze al dan niet met meerdere spelers op het account zitten. En leg me is uit hoe ik kan nagaan of hun verhaal wel klopt? Want gesprekken vervalsen en data aanpassen is bij mijn weten niet het moeilijkste ding op aarde.
 

DeletedUser76132

Guest
tw laat maar de laatste 20 aanmeldingen zien dus ik kan onmogelijk met zekerheid zeggen of ze al dan niet met meerdere spelers op het account zitten. En leg me is uit hoe ik kan nagaan of hun verhaal wel klopt? Want gesprekken vervalsen en data aanpassen is bij mijn weten niet het moeilijkste ding op aarde.

Via platformen als skype,. whatsapp etc etc maakt mij niet uit xat manieren, het begint met de vraag aan wie de instructies zijn gegeven en op welke manier.

Als hun dingen vervalsen zijn mensen op het forum hier bekwaam zat om dat te onderscheiden. Hoe dan ook moet ik je handje vasthouden en alles voor je uitkauwen? lijkt me niet zo moeilijk voor een leider om dit correct af te handelen, niet?
 

DeletedUser77646

Guest
Via platformen als skype,. whatsapp etc etc maakt mij niet uit xat manieren, het begint met de vraag aan wie de instructies zijn gegeven en op welke manier.

Als hun dingen vervalsen zijn mensen op het forum hier bekwaam zat om dat te onderscheiden. Hoe dan ook moet ik je handje vasthouden en alles voor je uitkauwen? lijkt me niet zo moeilijk voor een leider om dit correct af te handelen, niet?

Iemand met een week photoshop ervaring kan deze makkelijk vervalsen maar bon ik zal zien wat ik kan vinden.
 

DeletedUser76269

Guest
Iemand met een week photoshop ervaring kan deze makkelijk vervalsen maar bon ik zal zien wat ik kan vinden.

Je luistert totaal niet wat er gezegd word. Je zoekt enkel excusses om niks te hoeven doen. Zo moeilijk is het niet wat je hier gevraagd word. Als het word gephotoshopt en iemand komt erachter dan laat jij in ieder geval zien dat je wat geprobeerd hebt. Nu doe je letterlijk niks behalve te zorgen dat je ook echt niks hoeft te doen.
 

DeletedUser77646

Guest
Je luistert totaal niet wat er gezegd word. Je zoekt enkel excusses om niks te hoeven doen. Zo moeilijk is het niet wat je hier gevraagd word. Als het word gephotoshopt en iemand komt erachter dan laat jij in ieder geval zien dat je wat geprobeerd hebt. Nu doe je letterlijk niks behalve te zorgen dat je ook echt niks hoeft te doen.

Als de persoon die dit forumtopic gestart heeft niet antwoord op de pm waarin ik vraag wat de afspraken waren bij de start van hun 'bg' gemaakt zijn kan ik niet veel doen eh. Ik kan vragen wat er bij TQB gezegd is en dergelijke maar als ik de persoon in kwestie zijn kant niet duidelijk hoor ben ik er niets mee. Er wordt veel gezegd maar bij mijn weten heeft pewpew nog geen enkel screenshot gepost als bewijs.


Toch is het frustrerend dat dit soort acties niet worden bestraft, maar eerder beloond. Dit blijft een dubieus verhaal.
TQB en wij sturen al vroeg in de wereld verschillende aanvallen op elkaar. Daarbij zijn wij eigenlijk in het voordeel, maar we lijden beiden best flinke verliezen.
TQB stelt zelf, nota bene, een BG voor met onze stam. Hij ligt ten slotte midden tussen ons in. We gaan akkoord.
Er is daarna goed contact, over edelen, etc.
TQB vraagt me om os voor een dorp. Ik stuur ongeveer een kwart van mijn def.
De volgende morgen om 8uur stipt 3 edels op mijn dak. De zogenaamde vervanger wist niet van de BG af.. natuurlijk. Een vv-er die gelijk vroeg in de morgen in het wilde weg gaat edelen. Right.
Ik stuur hem zelfs nog dat we een BG hebben, en hij reageert dat hij het met de account houder opneemt.
Vervolgens stuurt ie nog wel even snel de laatste edel om me over te nemen.
Daarna pakt hij nog ff een dorp van een BG om het feest compleet te maken.
Savonds komt de verklaring, blame de vv-er. Hij had het allemaal niet zo goed begrepen de beste jongen. Jaja.
Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal geen reet van. Dit is gewoon een vooropgezet plan. Drie mensen zijn gestabt en meneer speelt lekker vrolijk verder.
Belachelijk en dit verpest gewoon het hele spel imo.

Kan je mij het volledige gesprek(screenshots) en alle rapportjes hier en/of in-game doorsturen aub
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76269

Guest
kom op zeg.. PM's gaan 2 kanten uit he... Er zijn 2 spelers met het hele gesprek, en guess what? dat is je stamgenoot :D. Moeilijk doen is ook een optie. Volgens mij heeft TQB hier de plicht zich te verdedigen en niet pewpew. De gesprekken moet dan ook vanuit zijn kant komen. Tevens is er nog steeds geen antwoord gegeven over met wie, hoe, wanneer ect de gesprekken zijn geweest tussen de spelers van TQB waar wel om gevraagd is. Ik ben het dan ook 100% eens met squirtle dat dit er allemaal wel heel verdacht uit ziet. Ik denk ook eerlijk gezegd dat zonder bewijs iemand dit nog geloofd.

Jij bent de stam leider, als TQB niet voor zichzelf opkomt (wat ik ook laf vind btw) en jij het voor hem op wil nemen.. Geef dan in ieder geval antwoord op de vragen die gesteld worden of voeg dan niks toe. Nog steeds is niks wat je zegt een reactie op de vragen die gesteld zijn of zijn niet relevant in mijn ogen..
 

DeletedUser77646

Guest
kom op zeg.. PM's gaan 2 kanten uit he... Er zijn 2 spelers met het hele gesprek, en guess what? dat is je stamgenoot :D. Moeilijk doen is ook een optie. Volgens mij heeft TQB hier de plicht zich te verdedigen en niet pewpew. De gesprekken moet dan ook vanuit zijn kant komen. Tevens is er nog steeds geen antwoord gegeven over met wie, hoe, wanneer ect de gesprekken zijn geweest tussen de spelers van TQB waar wel om gevraagd is. Ik ben het dan ook 100% eens met squirtle dat dit er allemaal wel heel verdacht uit ziet. Ik denk ook eerlijk gezegd dat zonder bewijs iemand dit nog geloofd.

Jij bent de stam leider, als TQB niet voor zichzelf opkomt (wat ik ook laf vind btw) en jij het voor hem op wil nemen.. Geef dan in ieder geval antwoord op de vragen die gesteld worden of voeg dan niks toe. Nog steeds is niks wat je zegt een reactie op de vragen die gesteld zijn of zijn niet relevant in mijn ogen..

Dit klopt en ik zal dit ook doen. Maar tevens vind ik , dat als je iemand van stabben beschuldigd, je toch zelf ook met bewijs moet komen. En het kan zijn dat TQB in het verleden gestabbd heeft maar dat wil niet zeggen dat dit automatisch betekend dat dit nu ook het geval is.
 

DeletedUser79190

Guest
Het gesprek met onze stamleider op 30-01;
TheQuickBear 30.01.18 19:02
Zin in een goed gesprek?

smoke2joints 30.01.18 19:15
altyd. zou mijn aaval dodge eerst dan. zitte geen rammen by

TheQuickBear 30.01.18 19:15
Ahh oke top!

Maar hoe gaat het ermee?

smoke2joints 30.01.18 19:17
met ons goed. maar begreep dat je een bg of nap wilde met onze stam. Waarom nu wel in 1 x?

TheQuickBear 30.01.18 19:19
Aangezien ik nu een beetje een zware tijd heb, maar daar snel verandering in gaat komen. Ik denk als we zo door gaan dat we beide tijd verliezen en dat is niet heel handig in het begin van de game.

Dus vandaar (;

smoke2joints 30.01.18 19:21
dat geloof ik. zo laatste beetje van je clear ook dood als die aankomen bij me. maar hoe weten wij zeker dat als we je troepen met rust gaan laten dat je de bgschap niet gelijk de rug toe keer?

TheQuickBear 30.01.18 19:24
We kunnen dit mondeling bespreken, maar ik heb ook goede contacten binnen jullie stam. Daarnaast zijn er genoeg andere dorpen hier in de buurt die ik kan overnemen :)

smoke2joints 30.01.18 19:28
is door je maat [player]AsFastAsAsambly[/player] dat we ook open staan voor het gesprek. wil wel als we hier aan gaan beginnen afspreken als we een bg met jou aangaan en 1 van ons stop het dat we elkaar 5dagen NAP garanderen

TheQuickBear 30.01.18 19:30
Ja prima, spreken we dat af goed.

smoke2joints 30.01.18 19:36
je staat nu als een bondgenoot vermeld. hoor het graag als een x hulp nodig heb. moe je farmen pyy is helemaal gecleared al

TheQuickBear 30.01.18 19:38
Ahh top, dankjewel! Komt goed ben hem aan het edelen (;

smoke2joints 30.01.18 19:43
[player]Red Attraction[/player] word mn volgende target om te clearen nu ik nie meer op jou hoef te letten. pyy had ik giester al met al zn troepen en edel

TheQuickBear 30.01.18 19:45
Netjes hoor, ik mag zijn dorp hebben haha hij speelt niet meer hier

smoke2joints 30.01.18 19:45
goed tog

TheQuickBear 30.01.18 19:47
Jaa ideaal :)

smoke2joints 06.02.18 18:36
rest nog

Deze mededelingen werden door smoke2joints doorgestuurd.

smoke2joints 13.02.18 12:44
Hiero

Deze mededelingen werden door smoke2joints doorgestuurd.

Gesprek met mij op 05-02, en de stab daarna volgende ochtend...
TheQuickBear 05.02.18 17:51
Hoe is het ermee? :)

Pewpew86 05.02.18 17:59
Hee, goed. Druk aan het edelen. En met jou?

TheQuickBear 05.02.18 18:02
Goed om te horen :) wat ben je aan het edelen?

Jaa gaat lekker :)

Pewpew86 05.02.18 18:44
Dat dorp wat ik laatst zei. Is inmiddels barbarendorp geworden

TheQuickBear 05.02.18 18:49
Ahh netjes netjes, ik farm het wel dus wanneer denk je het helemaal overgenomen te hebben? (;

Pewpew86 05.02.18 19:02
Geen probleem. Heb hem vanavond laat als de toestemming het red. Anders morgenochtend ergens ;)

TheQuickBear 05.02.18 19:19
Ahh top top

Ik had nog een vraagje aan je, kun je misschien een dorp van mij preventief vol zetten met os? Smoke en ik hebben er nu al aardig wat naar toe gestuurd, verwacht morgen misschien een aanval op dorp 4 van mij.

Dus hoe meer troepen er staan hoe minder verliezen en hie verbaasder de tegenstander is :)

Pewpew86 05.02.18 19:53
Hoe hoog is je muur en hoeveel heb je nodig? ;)

TheQuickBear 05.02.18 19:55
Ik verwacht een aanval ergens morgenochtend, dan is de muur sws level 20.

Zelf heb ik er al 5k staan, dus hoe meer er bij komt hoe lager de verliezen zijn, maar ik ben blij met alles wat komt (;

Pewpew86 05.02.18 20:08
Dorp 4 dus? Ik zal je wat sturen

TheQuickBear 05.02.18 20:13
Jaa, top dankjewel!!

Pewpew86 05.02.18 20:14
400/400 onderweg. Kan niet heel veel meer sturen ivm mn 2e dorp morgen.

TheQuickBear 05.02.18 20:16
Ahh nee snap ik, die moet natuurlijk ook gestackt worden (;

Heb je nog veel staan dan? :eek:

Pewpew86 05.02.18 20:21
Genoeg voor 2 dorpen ;)

TheQuickBear 05.02.18 20:22
Mooi, als je ergens nog off nodig hebt, let me know :)

Pewpew86 06.02.18 08:14
Wat is dit voor trieste actie?

Pewpew86 06.02.18 08:18
Kerel, wat is dit voor trieste, laffe actie.. wat een sneu figuur ben jij.

Pewpew86 06.02.18 08:22
Nog te laf om te reageren ook ?

Pewpew86 06.02.18 08:27
Ik hoop dat je trots bent, dat je op deze manier een spelletje wilt spelen. Diep triest.
Ik zet je actie op het forum. De tw wereld zal je uitkotsen.
Succes met je leven verder kneus.

TheQuickBear 06.02.18 08:35
Hi, ik draai hier even een dag vv, tegen mij is gezegd dat ik wat targets hier in dr buurt kon pakken.

Pewpew86 06.02.18 08:46
Haha, jaja. We hebben een BG ! Lees de mededelingen dan..

Pewpew86 06.02.18 08:47
Slappe smoes dit.

TheQuickBear 06.02.18 08:47
Ik ga even contact opnemen moment

Pewpew86 06.02.18 08:47
Lijkt me heel verstandig

Pewpew86 06.02.18 10:40
Gaat lekker he? Lafaard.

TheQuickBear 06.02.18 22:55
Beste,

Vandaag is niet helemaal gelopen hoe het hoort te lopen, vandaar dat hier uitleg komt.

Mijn naam is Stan en ik speel samen met Vince (de eigenaar van het account) op deze wereld. Al speelt Vince nu eigenlijk nog niks en kijkt af en toe naar wat pm's en doet hoogstens als het echt hoge nood is.

Om verder te gaan over Vince die heeft hier dus niks mee te maken en daarom neem ik ook mijn volle verantwoording dat het mijn fout is geweest.

Zoals ik al zei speelt Vince alleen als het hoge nood is en als hij de tijd heeft om te spelen, dit was helaas vandaag niet het geval. De basics dingetjes moesten vandaag gewoon gebeuren en er kon eventueel geeedelt worden. Aangezien ik (Stan) vandaag ook geen tijd heb gehad om te spelen, heb ik iemand geregeld die voor vandaag zou spelen. Ik heb hem instructies meegegeven over wat hij precies mocht gaan doen.

Het was de bedoeling dat hij vandaag de farms en de dorpjes netjes op orde ging houden. Daarnaast heb ik ook gezegd dat wanneer hij de kans zag om een dorpje te edelen dat hij dat mocht doen, mits hij even kort met mij contact te hebben gehad. Dit heeft hij helaas niet gedaan en is in het wilde westen gaan edelen en targets gepakt die hij dacht te kunnen pakken, dit heeft als gevolg gehad dat de boel in de buurt flink naar de klote is gegaan en alle afspraken van tafel waren geveegd. Dit is erg spijtig en had ook zeker voorkomen kunnen worden door mij om nog adequater te zijn. Dit is helaas niet gelukt en daarom neem ik ook volledige verantwoordelijkheid op mijzelf en zou ik bij deze aankondigen dat ik voorlopig op non-actief kom te staan. Dit is uitgebreid met Vince besproken.

Helaas zijn er aan de andere kant ook geen afspraken nagekomen, zou zouden we even kort overleggen als er een dorpje zou worden geeedelt, dit is helaas niet gebeurd. Daarnaast zou ook mijn mb duidelijk zijn met welke stappen hij zou gaan ondernemen, dit is helaas ook niet gebeurd, maar dit stelt natuurlijk weinig voor met wat er vanmiddag is gebeurd.

Hierbij wil ik dan ook mijn oprechte excuus aanbieden en eventueel aanbieden dat hij op dit account erbij mag komen spelen met de mensen die erop komen te staan.

Gegroet, Stan

Dit is wat mij betreft geen toeval meer, maar een slap excuus. Zie ook mijn vorige post met de gang van zaken.
Als er overigens nog iemand denkt dat we dit verzinnen... wij zijn wel eerlijke spelers.
 
Bovenaan