De speler/stam van 2013

DeletedUser46986

Guest
Spelers:

1. Wie was er DE speler van 2013 op W29? Space Bison
2. Wie was de tacticus van 2013 van W29? Runeskater
3. Wie was de failerd van W29? Donkeykong
4. Wie was de AF poster van W29? Dunno, ikzelf tenminste niet.
5. Wie was de grootste ODA geilerd van W29? Niemand?
6. Wie was de beste deffer van W29? Theonl2
7. Wie was je grootste steun van W29? The deadone
8. Wie was de grootste vv-er van W29? X
9. Wie was de verassing van W29? Drasp
10. Wie was de mod van 2013 (game mods mogen ook)? Axfire (is de enige mod die ik ken)
11. Met welke gestopte spelers had je graag W29 af willen maken? .Camorra, Unspecified, The Deadone, Douwe Jr.

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W29? Para !
2. Welke stam lijk je de gezelligste van W29? Para !
3. Welke stam heeft het hardste gefaild? Talk.
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen? MT
5. Welke stam werkte het beste samen? Para !
6. Bg van het W29? Para ! & MT
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
''4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen? MT''

zag geloof ik al meerdere die daar MT hebben staan, iemand die er beargumentatie bij kan geven? (no offence, gewoon niewsgierigheid)

Want ik kan nou niet echt een duidelijke tactische actie bedenken van MT (opsplitsing, kragtwijk gekicked)
 

DeletedUser5148

Guest
''4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen? MT''

zag geloof ik al meerdere die daar MT hebben staan, iemand die er beargumentatie bij kan geven? (no offence, gewoon niewsgierigheid)

Want ik kan nou niet echt een duidelijke tactische actie bedenken van MT (opsplitsing, kragtwijk gekicked)

BG opblazen en edelen.
 
Reactiescore
1.018
Want ik kan nou niet echt een duidelijke tactische actie bedenken van MT (opsplitsing, kragtwijk gekicked)

Ik denk toch dat MT tactisch sterk voor de dag is gekomen, de opslitsing had niet echt voorkomen kunnen worden. Vaden wick is niet iemand die goed functioneerd in stamverband, het is een graaierd als je begrijpt wat ik bedoel;) het klinkt misschien hypocriet als ik het zeg maar kijk eens naar zijn overname's, hoeveel daarvan zijn echt overnames waarvan je zegt daarop mag je trots zijn, je hebt gelijkwaardige spelers echt gepakt doordat je beter was. Denk dat dat aantal redelijk dicht bij de 0 zit... In de tijd dat hij in MT zat heb ik hem 0 keer os zien sturen, er is 1 keer geweest dat hij het gedaan heeft maar daarvoor moest wesley hem os'en en na 3 keer aandringen heeft hij dan toch 10 deffjes gestuurd. Zijn account zat aan de 500 dorpen destijds. Verder heb ik hem in alle tijd dat ik in MT zat 1 maal gezien op het stammenforum... Dit was toen hij dacht zijn zin door te kunnen duwen, helaas voor hem is dit niet gelukt en zit hij nu aan de verkeerde kant van de oorlog. Opsplitsing is een domme keuze geweest van wat ooit zuidelijk MT was en dat heb ik op de dag zelf al gezegd, toen werd ik uitgelachen want nu zouden we toch echt de oorlog verliezen volgens Change:eek: we zijn zo'n 3(?) maanden verder en kijk eens, wat is er gebeurt:)

De kick van kragtwijk ga ik kort over zijn. Aldo had een waarschuwing gehad dat wanneer hij het nog een keer zou doen hij een kick zou krijgen. De keer daarop is dit inderdaad gebeurt, door jammerlijke miscommunicatie zag hij zich genoodzaakt weer naar de vijand over te lopen en dit is wat mij betreft de laatste keer geweest, kans verkeken, jammer voor hem
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Je vergeet dat ik toestemming heb gekregen van welsey uiteindelijk, dus ik geef mijn vv in de veronderstelling dat het mag.
Het is dus niet mijn fout geweest maar een miscommunicatie tussen wesley en simon... en ik krijg niet eens een sorry....
 

DeletedUser

Guest
Je vergeet dat ik toestemming heb gekregen van welsey uiteindelijk, dus ik geef mijn vv in de veronderstelling dat het mag.
Het is dus niet mijn fout geweest maar een miscommunicatie tussen wesley en simon... en ik krijg niet eens een sorry....
Je hebt toestemming van mij gekregen ja. Maar dat betekend nog niet dat Simon niet de regels moet uitvoeren, en dat heeft hij gedaan. En een sorry omdat? Jij was de persoon die na 2 keer nog de fout inging, en ook duidelijk Simon uitlokte om je te kicken.
 
Reactiescore
2.478
Luister wesley, ik ga niet ontkennen dat ik hem heb uitgelokt toen ik in een geïrriteerde bui zat, maar jij dat mij toestemming gegeven en kon dit overleggen met simon dat jij dat had gedaan? Ik heb de vv gegeven omdat dit volgens jou mocht. Dat simon zijn woord nakomt geen probleem, maar alsnog had jij er iets aan kunnen doen. Ik heb nooit wat van de leiding gehoord(buiten Lars). Nog nooit een sorry voor de miscommunicatie. Ik zat een week in GEK en dan proberen jullie mij pas weer over te halen. of te polsen hoe ik het de toekomst zag, na 1 week!

Nee, ik vind dat er te lang is getreuzelt, maar we hebben het verhaal bijna van een andere kant beleeft. Ik heb nog altijd respect voor een deel van MT, maar de vraag is hebben jullie dat nog voor mij? Dat is ver te zoeken, zeker in de tijd voor ik werd benadert door jullie.
 

DeletedUser

Guest
Luister wesley, ik ga niet ontkennen dat ik hem heb uitgelokt toen ik in een geïrriteerde bui zat, maar jij dat mij toestemming gegeven en kon dit overleggen met simon dat jij dat had gedaan? Ik heb de vv gegeven omdat dit volgens jou mocht. Dat simon zijn woord nakomt geen probleem, maar alsnog had jij er iets aan kunnen doen. Ik heb nooit wat van de leiding gehoord(buiten Lars). Nog nooit een sorry voor de miscommunicatie. Ik zat een week in GEK en dan proberen jullie mij pas weer over te halen. of te polsen hoe ik het de toekomst zag, na 1 week!

Nee, ik vind dat er te lang is getreuzelt, maar we hebben het verhaal bijna van een andere kant beleeft. Ik heb nog altijd respect voor een deel van MT, maar de vraag is hebben jullie dat nog voor mij? Dat is ver te zoeken, zeker in de tijd voor ik werd benadert door jullie.
Aldo wat een onzin zeg. Lars heeft jou toch ook toestemming gegeven, is dat naar Simon gecommuniceerd? Daarbij heeft het helemaal niets met een miscommunicatie te maken als Simon jou de waarschuwing stuurt, en zelf zegt dat hij je kickt. Sterker nog: hij heeft het daarna zelfs een paar keer via PM gezegd tegen mij, hij kickt je ook al is de rest het er niet mee eens. Regels zijn regels, net zoals jij toen liep te zeiken binnen Crisis. over de regels. En waarom zouden wij sorry moeten zeggen? Eerder zou jij dat moeten doen, jij was namelijk de persoon die de regels overtrad. En dat wist je. Maar toch bleef je het doen.

En ik heb helemaal nooit gepolst hoe je de toekomst ziet, maakt mij vrij weinig uit. Voor mij is jou toekomst duidelijk, die eindigt namelijk net zoals al je andere bondgenoten. Wil je weten hoe? Kijk even naar orcfighter.

En ja, ik vind ook dat er te lang is getreuzeld, als het aan mij had gelegen had ik je 3 weken eerder al gekickt. En wat bedoel je nou weer met 'zeker in de tijd voor ik werd benadert door jullie'?k

E: Daarbij was ik van de veronderstelling dat Para ! je zou binnenhalen, en dus zou de kick geen kwaad kunnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.478
Aldo wat een onzin zeg. Lars heeft jou toch ook toestemming gegeven, is dat naar Simon gecommuniceerd? Daarbij heeft het helemaal niets met een miscommunicatie te maken als Simon jou de waarschuwing stuurt, en zelf zegt dat hij je kickt. Sterker nog: hij heeft het daarna zelfs een paar keer via PM gezegd tegen mij, hij kickt je ook al is de rest het er niet mee eens. Regels zijn regels, net zoals jij toen liep te zeiken binnen Crisis. over de regels. En waarom zouden wij sorry moeten zeggen? Eerder zou jij dat moeten doen, jij was namelijk de persoon die de regels overtrad. En dat wist je. Maar toch bleef je het doen.

En ik heb helemaal nooit gepolst hoe je de toekomst ziet, maakt mij vrij weinig uit. Voor mij is jou toekomst duidelijk, die eindigt namelijk net zoals al je andere bondgenoten. Wil je weten hoe? Kijk even naar orcfighter.

En ja, ik vind ook dat er te lang is getreuzeld, als het aan mij had gelegen had ik je 3 weken eerder al gekickt. En wat bedoel je nou weer met 'zeker in de tijd voor ik werd benadert door jullie'?k

E: Daarbij was ik van de veronderstelling dat Para ! je zou binnenhalen, en dus zou de kick geen kwaad kunnen.

Dit wordt gaat moddergooien worden :eek:

Ik overtrad de regels de eerste keer akkoord, daarna heb ik simon lopen uitdagen akkoord. Daarna heb ik het niet meer gedaan tot dat jij mij toestemming gaf akkoord?
Jij mag mijn geheugen eens opfrissen over crisis blijkbaar weet jij meer over crisis dan ik...

Over para! was ik het met je eens alleen het kwam op het verkeerde moment voor hun. Tussen PJ en mij was er ook een miscommunicatie. Ik heb gezien dat als hij weg is de leiding van para er lang overdoet om een invite te sturen.

Maar ik heb betere dingen te doen dan deze zinloze discussie.

Ik weet wat jij vind jij weet wat ik vind, ik neem de moeite niet om jou te overtuigen van mijn gelijk want dat wil je toch niet weten. Ik weet alleen dat als jij in mijn schoenen had gestaan je hetzelfde gedaan zou hebben, of dat hoop ik ;)
 

DeletedUser

Guest
Dit wordt gaat moddergooien worden :eek:

Ik overtrad de regels de eerste keer akkoord, daarna heb ik simon lopen uitdagen akkoord. Daarna heb ik het niet meer gedaan tot dat jij mij toestemming gaf akkoord?
Jij mag mijn geheugen eens opfrissen over crisis blijkbaar weet jij meer over crisis dan ik...

Over para! was ik het met je eens alleen het kwam op het verkeerde moment voor hun. Tussen PJ en mij was er ook een miscommunicatie. Ik heb gezien dat als hij weg is de leiding van para er lang overdoet om een invite te sturen.

Maar ik heb betere dingen te doen dan deze zinloze discussie.

Ik weet wat jij vind jij weet wat ik vind, ik neem de moeite niet om jou te overtuigen van mijn gelijk want dat wil je toch niet weten. Ik weet alleen dat als jij in mijn schoenen had gestaan je hetzelfde gedaan zou hebben, of dat hoop ik ;)
Je wou die VV sowieso al weggeven voordat ik toestemming gaf. En daarbij ik kan het nog wel 10x zeggen, maar niet alles wat ik zeg moet gebeuren. Dat is in Change zo, maar niet in MT. Simon heeft zijn keuze gemaakt, en als leiding staan we daarachter. En waarom zou het op het verkeerde moment komen voor hun? Ze wisten wat er ging gebeuren, waren zelfs ingelicht. Ze hadden al contact met Auri opgenomen voordat er ook nog maar gekickt was.

En natuurlijk had ik hetzelfde gedaan, en daar heb ik ook respect voor. Maar als je je dan verplaatst in ons, wij deden precies waar we voor waren. Jij deed precies wat je wou, en ik zal ook mijn mening / CO niet laten verneuken door een stel leiders. Maar dat betekend nog niet, dat wij jou niet mochten kicken. Jij deed wat ik ook zou doen, wij deden wat we gezegd hadden.
 
Reactiescore
1.018
Over para! was ik het met je eens alleen het kwam op het verkeerde moment voor hun. Tussen PJ en mij was er ook een miscommunicatie. Ik heb gezien dat als hij weg is de leiding van para er lang overdoet om een invite te sturen.
Er zijn een hele hoop dingen niet goed gelopen, maar jij weet evengoed als ik dat wanneer er iets als dit gebeurt invites sturen of bezig zijn met nieuwe recruits even naar de achtergrond verdwijnt;) Je hebt nu gewoon bewust gekozen voor de vijand (alweer) ipv neutraal te blijven tot je wist waar je aan toe was met Para;)
 

DeletedUser61042

Guest
Aldo wat een onzin zeg. Lars heeft jou toch ook toestemming gegeven, is dat naar Simon gecommuniceerd? Daarbij heeft het helemaal niets met een miscommunicatie te maken als Simon jou de waarschuwing stuurt, en zelf zegt dat hij je kickt. Sterker nog: hij heeft het daarna zelfs een paar keer via PM gezegd tegen mij, hij kickt je ook al is de rest het er niet mee eens. Regels zijn regels, net zoals jij toen liep te zeiken binnen Crisis. over de regels. En waarom zouden wij sorry moeten zeggen? Eerder zou jij dat moeten doen, jij was namelijk de persoon die de regels overtrad. En dat wist je. Maar toch bleef je het doen.

En ik heb helemaal nooit gepolst hoe je de toekomst ziet, maakt mij vrij weinig uit. Voor mij is jou toekomst duidelijk, die eindigt namelijk net zoals al je andere bondgenoten. Wil je weten hoe? Kijk even naar orcfighter.

En ja, ik vind ook dat er te lang is getreuzeld, als het aan mij had gelegen had ik je 3 weken eerder al gekickt. En wat bedoel je nou weer met 'zeker in de tijd voor ik werd benadert door jullie'?k

E: Daarbij was ik van de veronderstelling dat Para ! je zou binnenhalen, en dus zou de kick geen kwaad kunnen.

Dus 2 leiders stemmen toe en 1 niet en die heeft de touwtjes in handen? hoe noemen ze dat ook nog maar...?:eek:

Je wou die VV sowieso al weggeven voordat ik toestemming gaf. En daarbij ik kan het nog wel 10x zeggen, maar niet alles wat ik zeg moet gebeuren. Dat is in Change zo, maar niet in MT. Simon heeft zijn keuze gemaakt, en als leiding staan we daarachter. En waarom zou het op het verkeerde moment komen voor hun? Ze wisten wat er ging gebeuren, waren zelfs ingelicht. Ze hadden al contact met Auri opgenomen voordat er ook nog maar gekickt was.

En natuurlijk had ik hetzelfde gedaan, en daar heb ik ook respect voor. Maar als je je dan verplaatst in ons, wij deden precies waar we voor waren. Jij deed precies wat je wou, en ik zal ook mijn mening / CO niet laten verneuken door een stel leiders. Maar dat betekend nog niet, dat wij jou niet mochten kicken. Jij deed wat ik ook zou doen, wij deden wat we gezegd hadden.

Contact opgenomen met mij? Juist ik werd zonder enig overleg gekickt ik moest het van iemand anders horen dat ik gekickt werd door Simon. Ik was al uit de stam zonder dat ik ja of nee kon knikken.

En waarom heeft Simon ons 3 weken geleden dan niet gekickt? En daarna wordt er een waarschuwing gegeven en nu ik hoor dat zowel Wesley als Lars Toestemming hebben gegeven?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
556
dacht dat jij gestopt was auri of kan je geen afscheid nemen ? ^^
blijft je net zo hangen hier als bas :p
 

DeletedUser61042

Guest
dacht dat jij gestopt was auri of kan je geen afscheid nemen ? ^^
blijft je net zo hangen hier als bas :p

Ik ben gestopt op wereld 29 dat betekend niet dat ik geheel stop of niet meer op dit fora mag komen of voor mezelf mag op komen. En nee ik was niet van plan om hier net zolang te blijven als bas maar je moet ook relaxen tussen de examens:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
556
ik zeg ook niet dat je niet langs mag komen :p
vroeg alleen of je ons zo miste dat je nog rond hangt hier xd
 
Bovenaan