De speler/stam van 2013

DeletedUser65921

Guest
Verklaar waarom ik niet verder zou gekomen zijn door jou? Jij hebt niets op mijn account gedaan, ofwel dan? Daarnaast is Crisis gestopt omwille van dat PJ hem opblaasde met z'n VV via CWB. Dat jij de feiten verdraait is jammer, je kent het plaatje blijkbaar niet zo goed. Ik ben goed bezig hoor op w35 en dat zonder vals te spelen. Toen jij als co wist van de farmtool vond je het prima en ging je overal opscheppen over je farmawards, hypocriet die je bent. Eenmaal je dan word gebanned ga je de schuld op je co schuiven, mooi is dat. Je was medeplichtig, ontken dat niet.

Oh btw, grappig dat je dat aanhaalt, hier het gesprek dat momenteel gaande is over jou in onze fb-chat:
0arBErL.png


En dit is de link waarnaar wordt gerefeerd:
rvup.png


Je hebt duidelijk niet door dat Mark je trollt, als het aan hem lag dan kickte hij jou zo van CWB, veel had hij niet aan jou hé. Dus je grote mond mag echt wel eens minderen. Zoals ik al zei: ik, Mark en Laurens... We droppen je zo.

Ik drop niemand hoor :eek:
 

DeletedUser66129

Guest
haha sera toch, ik heb alleen gezegt dat zonder mij jij niet in onze stam kwam en dat mark niet op mijn account kwam, en dan zeg je zelf dat ik alles verdraai maar zelf doe je dat net zo goed ^^

en dat crisis heeft dan een reden waarom het zo snel kapot ging, zo heb ik toch ook mijn redenen bij dingen die niet goed gaan? xD trololol

dat van die farmtool klopt, ben ik in mee gegaan ontken ik niet, maar mark heeft me andere dingen verteld van de reden van de ban, en niet de reden van die tool, zelf ben ik niet echt een voorstander van dat soort tools maar mark wou het graag hebben en omdat ik in het begin het mark makkelijk wou maken stemde ik er uiteindelijk wel in mee ja.

en ik wist ook wel dat jullie mij niet mochten, waarom denk je anders dat jullie van het account QQX zijn gezet ^^, graag gedaan hoor, ik deed het met plezier <3

maar genoeg geluld erover ik zal straks ook wel lijstje maken van de periode dat ik heb meegespeeld :eek:
 

DeletedUser66129

Guest
1. Wie was er DE speler van 2013 op W29? Blend :eek:
2. Wie was de tacticus van 2013 van W29? heb veel verschillende taktieken gezien dus moeilijk te zeggen
3. Wie was de failerd van W29? Donkeykong, over duidelijk
4. Wie was de AF poster van W29? Laurens <3
5. Wie was de grootste ODA geilerd van W29? Nivelle
6. Wie was de beste deffer van W29? Aldo via VV's vond ik het beste, voor de rest waren tijdens massa's slechte deffers aanwezig
7. Wie was je grootste steun van W29? Lars, Laurens, Aldo
8. Wie was de grootste vv-er van W29? Aldo
9. Wie was de verassing van W29? X
10. Wie was de mod van 2013 (game mods mogen ook)? Axfire :D
11. Met welke gestopte spelers had je graag W29 af willen maken? Heb er zelf niet samen mee gespeeld maar Roy zou ik wel graag samen hadden gespeeld

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W29? Para!, ook al had ik een hekel aan die stam
2. Welke stam lijk je de gezelligste van W29? Ctrl. toen die nog bestond
3. Welke stam heeft het hardste gefaild? Ik denk toch de reeks stammen met crisis enzo ook al zat ik daar ook bij :eek:
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen? Para!
5. Welke stam werkte het beste samen? tjah aangezien de sound kant niet echt de BG's goed verliep blijft alleen nog Para & MT over
6. Bg van het W29? X
 

DeletedUser5148

Guest
haha sera toch, ik heb alleen gezegt dat zonder mij jij niet in onze stam kwam en dat mark niet op mijn account kwam, en dan zeg je zelf dat ik alles verdraai maar zelf doe je dat net zo goed ^^

en dat crisis heeft dan een reden waarom het zo snel kapot ging, zo heb ik toch ook mijn redenen bij dingen die niet goed gaan? xD trololol

dat van die farmtool klopt, ben ik in mee gegaan ontken ik niet, maar mark heeft me andere dingen verteld van de reden van de ban, en niet de reden van die tool, zelf ben ik niet echt een voorstander van dat soort tools maar mark wou het graag hebben en omdat ik in het begin het mark makkelijk wou maken stemde ik er uiteindelijk wel in mee ja.

en ik wist ook wel dat jullie mij niet mochten, waarom denk je anders dat jullie van het account QQX zijn gezet ^^, graag gedaan hoor, ik deed het met plezier <3

maar genoeg geluld erover ik zal straks ook wel lijstje maken van de periode dat ik heb meegespeeld :eek:

Het is niet zomaar een reden dat een stam kapot gaat. Ga jij een stam laten doordraaien terwijl er een vv met stamoprichtingsrechten inzit die onder controle is van de vijand?! Is dat dan een uitvlucht die ik gebruik?! Neen, dacht het niet.

Ik & Mark zijn niet van QQX gezet, we zijn er gestopt. Ik heb momenteel een conversatie met PJ, hij vatte het goed samen: woord tegen woord. En ik denk dat jij niets te maken hebt met het account QQX. Je was al helemaal niet in de positie om ons ervan te gooien volgens mij. Ik snap niet waarom je je hier stoer gaat voordoen, je was indertijd aan het janken toen je werd aangevallen. Had Mark toen de VV niet gedaan dan was CWB al helemaal niets meer waard.
 

DeletedUser66129

Guest
haha, ik probeer stoer te praten? volgens mij ben jij degene die daar al dagen aan doet en niet ik dusja :rolleyes:

en tuurlijk is dat een reden, dan heb je de stam niet op orde, dat is gewoon slecht als leider, what ever.. :p

en ik heb er wel degelijk wat mee te maken gehad met QQX, waarom denk je anders dat ik er later op ben gekomen, logica is tegenwoordig ver te zoeken in jou breinstelsel of niet? ^^
 

DeletedUser5148

Guest
haha, ik probeer stoer te praten? volgens mij ben jij degene die daar al dagen aan doet en niet ik dusja :rolleyes:

en tuurlijk is dat een reden, dan heb je de stam niet op orde, dat is gewoon slecht als leider, what ever.. :p

en ik heb er wel degelijk wat mee te maken gehad met QQX, waarom denk je anders dat ik er later op ben gekomen, logica is tegenwoordig ver te zoeken in jou breinstelsel of niet? ^^

Kan ik eraan doen dat er wordt ingelogd op mijn account en mijn rechten worden doorgegeven aan een nieuwe speler die wordt geïnvite?! Mijn account werd gehacked Richard. Doe die oogkleppen open en gebruikt zelf uw verstand vooraleer ge hier onzin komt verkopen.
 

DeletedUser5148

Guest
Ik ga er dus van uit dat deze awards van toepassing zijn op de tijd toen ik speelde.
Enkel en alleen deze tijdspanne is dus in achting genomen.


1. Wie was er DE speler van 2013 op W29? Team RR (LS werd mooi weggespeeld de eerste drie weken)
2. Wie was de tacticus van 2013 van W29? PJ/Mark/Ikzelf (je moet hierbij wel rekening houden met het feit dat PJ & co veel meer middelen hadden om oorlog te voeren. Net zoals op w3 kon de PJ-kant overal stacken met tien dorpen waar de vijand zich amper drie dorpen kon veroorloven.)
3. Wie was de failerd van W29? Ex-Lordschlavi (aka Brent), Jack (aka meneer met rugpijn)
4. Wie was de AF poster van W29? Laurens
5. Wie was de grootste ODA geilerd van W29? Must be me (met m'n 5mio ODA op één dag)
6. Wie was de beste deffer van W29? Mark (actie CWB was mooi)
7. Wie was je grootste steun van W29? Mark
8. Wie was de grootste vv-er van W29? Mark/Ikzelf (veel vv's gedraaid van Lw.)
9. Wie was de verassing van W29? Barmhartige Samaritaan
10. Wie was de mod van 2013 (game mods mogen ook)? Axfire, ofcourse
11. Met welke gestopte spelers had je graag W29 af willen maken? Tim, ex-AILD, de rest speelt nog.

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W29? Para-!, overduidelijk
2. Welke stam lijk je de gezelligste van W29? Ik vond Crisis goed draaien, tot de fuck up door goeie ouwe PJ <3
3. Welke stam heeft het hardste gefaild? Omwille van bovenstaande reden vind ik niet dat Crisis gefaald heeft. Er is gewoon een abrupt einde gekomen doordat RR werd gehacked. Ik noem Lw. dan maar de grootste faalstam, die Mark en ik uit de nood hebben geholpen (al wie dat niet erkend: oogkleppen af aub).
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen? Para !
5. Welke stam werkte het beste samen? Para-leiding speelt mooi in op hun mankementen. De fronten worden er goed gemanaged en een dikke pluim aan hun leiding.
6. Bg van het W29? MT die de support aan Para ! gaf, dan ook de enige noemenswaardige stam die hierop kans maakt.



Zo. U vraagt ik draai.
 
Reactiescore
2.478
1. Wie was er DE speler van 2013 op W29? Blend :eek:
2. Wie was de tacticus van 2013 van W29? heb veel verschillende taktieken gezien dus moeilijk te zeggen
3. Wie was de failerd van W29? Donkeykong, over duidelijk
4. Wie was de AF poster van W29? Laurens <3
5. Wie was de grootste ODA geilerd van W29? Nivelle
6. Wie was de beste deffer van W29? Aldo via VV's vond ik het beste, voor de rest waren tijdens massa's slechte deffers aanwezig
7. Wie was je grootste steun van W29? Lars, Laurens, Aldo
8. Wie was de grootste vv-er van W29? Aldo
9. Wie was de verassing van W29? X
10. Wie was de mod van 2013 (game mods mogen ook)? Axfire :D
11. Met welke gestopte spelers had je graag W29 af willen maken? Heb er zelf niet samen mee gespeeld maar Roy zou ik wel graag samen hadden gespeeld

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W29? Para!, ook al had ik een hekel aan die stam
2. Welke stam lijk je de gezelligste van W29? Ctrl. toen die nog bestond
3. Welke stam heeft het hardste gefaild? Ik denk toch de reeks stammen met crisis enzo ook al zat ik daar ook bij :eek:
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen? Para!
5. Welke stam werkte het beste samen? tjah aangezien de sound kant niet echt de BG's goed verliep blijft alleen nog Para & MT over
6. Bg van het W29? X

Hé weer wat erkenning van een oude stamgenoot

Ik ga er dus van uit dat deze awards van toepassing zijn op de tijd toen ik speelde.
Enkel en alleen deze tijdspanne is dus in achting genomen.


1. Wie was er DE speler van 2013 op W29? Team RR (LS werd mooi weggespeeld de eerste drie weken)
2. Wie was de tacticus van 2013 van W29? PJ/Mark/Ikzelf (je moet hierbij wel rekening houden met het feit dat PJ & co veel meer middelen hadden om oorlog te voeren. Net zoals op w3 kon de PJ-kant overal stacken met tien dorpen waar de vijand zich amper drie dorpen kon veroorloven.)
3. Wie was de failerd van W29? Ex-Lordschlavi (aka Brent), Jack (aka meneer met rugpijn)
4. Wie was de AF poster van W29? Laurens
5. Wie was de grootste ODA geilerd van W29? Must be me (met m'n 5mio ODA op één dag)
6. Wie was de beste deffer van W29? Mark (actie CWB was mooi)
7. Wie was je grootste steun van W29? Mark
8. Wie was de grootste vv-er van W29? Mark/Ikzelf (veel vv's gedraaid van Lw.)
9. Wie was de verassing van W29? Barmhartige Samaritaan
10. Wie was de mod van 2013 (game mods mogen ook)? Axfire, ofcourse
11. Met welke gestopte spelers had je graag W29 af willen maken? Tim, ex-AILD, de rest speelt nog.

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W29? Para-!, overduidelijk
2. Welke stam lijk je de gezelligste van W29? Ik vond Crisis goed draaien, tot de fuck up door goeie ouwe PJ <3
3. Welke stam heeft het hardste gefaild? Omwille van bovenstaande reden vind ik niet dat Crisis gefaald heeft. Er is gewoon een abrupt einde gekomen doordat RR werd gehacked. Ik noem Lw. dan maar de grootste faalstam, die Mark en ik uit de nood hebben geholpen (al wie dat niet erkend: oogkleppen af aub).
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen? Para !
5. Welke stam werkte het beste samen? Para-leiding speelt mooi in op hun mankementen. De fronten worden er goed gemanaged en een dikke pluim aan hun leiding.
6. Bg van het W29? MT die de support aan Para ! gaf, dan ook de enige noemenswaardige stam die hierop kans maakt.



Zo. U vraagt ik draai.

Volgens mij bloeit er iets tussen jou en mark:eek:
 

DeletedUser5148

Guest
Mark is gewoon de beste speler die ooit op w29 zal gespeeld hebben, dat was op w3 zo, dat is er niet op veranderd.
 

DeletedUser13822

Guest
Mark is gewoon de beste speler die ooit op w29 zal gespeeld hebben, dat was op w3 zo, dat is er niet op veranderd.

Ni geloven kleine :)

Om de beste speler te zijn moet je beschikken over een totaalpakket en dat is mark niet, zeker niet op w3!
 
Bovenaan