De speler/stam van 2013

DeletedUser61042

Guest
Spelers

1. Wie was er DE speler van 2013 op W29?
Blend
2. Wie was de tacticus van 2013 van W29?
-
3. Wie was de failerd van W29?
Marton :D
4. Wie was de AF poster van W29?
Sera
5. Wie was de grootste ODA geilerd van W29?
Nivelle
6. Wie was de beste deffer van W29?
Blend
7. Wie was je grootste steun van W29? )
Het huidige MT
8. Wie was de grootste vv-er van W29?
Barmhartige
9. Wie was de verassing van W29?
Drasp & Theonl2
10. Wie was de mod van 2013 (game mods mogen ook)?
Grumpy236 -> Toch knap dat hij het voor elkaar kreeg om 41/45 off dorpen van mij op barbaar te zetten
11. Met welke gestopte spelers had je graag W29 af willen maken?
Jack

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W29?
Para !
2. Welke stam lijk je de gezelligste van W29? )
Ctrl.
3. Welke stam heeft het hardste gefaild?
Change, Crisis, Lw., I., NM en weet ik het allemaal
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?
Bijna iedereen zegt Para !, maar ik ga toch voor MT. We waren de helft van onze leden kwijt, de leider was weg, maar toch bestaan we nog steeds.
5. Welke stam werkte het beste samen?
Para !
6. Bg van het W29?
Para ! - MT - (Ctrl.)

Ik ben verbaast ik sta nergens tussen:eek:
 

DeletedUser5148

Guest
bam, 2 slechte gestopte spelers! :cool:

Was jij niet de farmslet van Mark?
Was jij niet diegene die Mark bedankte toen hij alles op orde zette op CWB toen het account werd aangevallen?
Was jij inderdaad niet de Richard die helemaal niets klaar kan spelen op TW?

Ja... Jij bent het.
Laurens owned u met zijn ogen dicht Richie, aanvaard het nu eens: je bent aan baddie

Waauw ik rijm als een king yo
MC Leemans yo yo yo
 

DeletedUser65921

Guest
Was jij niet de farmslet van Mark?
Was jij niet diegene die Mark bedankte toen hij alles op orde zette op CWB toen het account werd aangevallen?
Was jij inderdaad niet de Richard die helemaal niets klaar kan spelen op TW?

Ja... Jij bent het.
Laurens owned u met zijn ogen dicht Richie, aanvaard het nu eens: je bent aan baddie

Waauw ik rijm als een king yo
MC Leemans yo yo yo

Dat betwijfel ik ten zeerste :D
 

DeletedUser65921

Guest
Als ik af en toe eens mag wisselen wanneer het irritant wordt is dat een deal.
 
Reactiescore
1.018
Ja want richard was niet degene die de succesvolste massa in de geschiedenis van Change opgezet heeft:eek:
 

DeletedUser61042

Guest
Laurens die richard ownt dat wonder moet nog gebeuren
 

DeletedUser65921

Guest
Ohja die die Inf op 2 dagen wou plannen zodat ik niet eens de tijd kreeg mijn clears te sturen?
 

DeletedUser66129

Guest
Was jij niet de farmslet van Mark?
Was jij niet diegene die Mark bedankte toen hij alles op orde zette op CWB toen het account werd aangevallen?
Was jij inderdaad niet de Richard die helemaal niets klaar kan spelen op TW?

Ja... Jij bent het.
Laurens owned u met zijn ogen dicht Richie, aanvaard het nu eens: je bent aan baddie

Waauw ik rijm als een king yo
MC Leemans yo yo yo

Was jij niet diegene die alles illegaal deed?
Was jij niet degene die zonder mij niet eens verder gekomen was op deze wereld?
Was jij degene die de stam ook zo lang draaiende kon houden? hmm even denken, was iets van 3 weken ofzo als ik me niet vergis? :rolleyes:

probeer eens zonder vals te spelen een account goed op te zetten voordat je recht hebt om mij af te kraken ;)

oh en btw, mark vroeg ik of uw co wou worden, dus blijkbaar hebben jullie toch vertrouwen in mij :D

Laurens die richard ownt dat wonder moet nog gebeuren

:cool: ;)
 

DeletedUser5148

Guest
Was jij niet diegene die alles illegaal deed?
Was jij niet degene die zonder mij niet eens verder gekomen was op deze wereld?
Was jij degene die de stam ook zo lang draaiende kon houden? hmm even denken, was iets van 3 weken ofzo als ik me niet vergis? :rolleyes:

probeer eens zonder vals te spelen een account goed op te zetten voordat je recht hebt om mij af te kraken ;)

oh en btw, mark vroeg ik of uw co wou worden, dus blijkbaar hebben jullie toch vertrouwen in mij :D



:cool: ;)

Verklaar waarom ik niet verder zou gekomen zijn door jou? Jij hebt niets op mijn account gedaan, ofwel dan? Daarnaast is Crisis gestopt omwille van dat PJ hem opblaasde met z'n VV via CWB. Dat jij de feiten verdraait is jammer, je kent het plaatje blijkbaar niet zo goed. Ik ben goed bezig hoor op w35 en dat zonder vals te spelen. Toen jij als co wist van de farmtool vond je het prima en ging je overal opscheppen over je farmawards, hypocriet die je bent. Eenmaal je dan word gebanned ga je de schuld op je co schuiven, mooi is dat. Je was medeplichtig, ontken dat niet.

Oh btw, grappig dat je dat aanhaalt, hier het gesprek dat momenteel gaande is over jou in onze fb-chat:
0arBErL.png


En dit is de link waarnaar wordt gerefeerd:
rvup.png


Je hebt duidelijk niet door dat Mark je trollt, als het aan hem lag dan kickte hij jou zo van CWB, veel had hij niet aan jou hé. Dus je grote mond mag echt wel eens minderen. Zoals ik al zei: ik, Mark en Laurens... We droppen je zo.
 
Bovenaan