De speler/stam van 2013

DeletedUser

Guest
Spelers:
1. Wie was er DE speler van 2013 op W29?
Fred op Chameleon heeft mij positief verrast, ook Raphgo was een baas.
2. Wie was de tacticus van 2013 van W29?
Dit moet wel PJ zijn, verbaal sterk
3. Wie was de failerd van W29?
Het combo RR - CWB, mooi plan gemaakt maar door eigen schuld totaal de soep in gelopen.
4. Wie was de AF poster van W29?
Posts van Lars, PJ en Billy zijn meestal interessant om te lezen.
5. Wie was de grootste ODA geilerd van W29?
Perarsu, in goede zin :)
6. Wie was de beste deffer van W29?
Ibra Gonzaa en MrSjeeiks
7. Wie was je grootste steun van W29?
Meneer Y, oud speler van y-12
8. Wie was de grootste vv-er van W29?
Aldo
9. Wie was de verassing van W29?
Theonl2, twee bazen op één account
10. Wie was de mod van 2013 (game mods mogen ook)?
Ken er slechts één...
11. Met welke gestopte spelers had je graag W29 af willen maken?
Raphgo

Stammen
1. Wie was toch de topstam van W29?
Para!
2. Welke stam lijk je de gezelligste van W29?
Ik hoor nooit verhalen uit andere stammen qua gezelligheid.
3. Welke stam heeft het hardste gefaild?
No Mercy heeft het volgens mij het kortst vol gehouden als 'top stam'
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?
Para!
5. Welke stam werkte het beste samen?
Para!
6. Bg van het W29?
MT - Para!

Bij deze wil ik iedereen nog een gelukkig 2014 wensen, dat het maar een sportief jaar mag worden!
 
Reactiescore
4
Spelers:
1. Wie was er DE speler van 2013 op W29?
Space Bizon ... blijft de beste ...
2. Wie was de tacticus van 2013 van W29?
PJ Natuurlijk ... ondanks niet alle dingen goed zijn ... is hij de beste er in
3. Wie was de failerd van W29?
Het combo RR - CWB (tweede generatie en niet de orginele spelers),
hoe dom kan je zijn met foute scripts te werken
4. Wie was de AF poster van W29?
Meerdere maar Hanibal wel de beste
5. Wie was de grootste ODA geilerd van W29?
-
6. Wie was de beste deffer van W29?
Blend van de laaste aanvallen dan
7. Wie was je grootste steun van W29?
mijn Co Kip toen ik nog op RR speelde
8. Wie was de grootste vv-er van W29?
CWB (orginele speler) bij hem wist je dat het acc onder controle was
9. Wie was de verassing van W29?
Orginele speler van Lord Banaan zijn eerste wereld en toch goed meedraaien
10. Wie was de mod van 2013 (game mods mogen ook)?
-.
11. Met welke gestopte spelers had je graag W29 af willen maken?
CWB orginele speler

Stammen
1. Wie was toch de topstam van W29?
Para!
2. Welke stam lijk je de gezelligste van W29?
Toch wel I. uit mijn RR tijd
3. Welke stam heeft het hardste gefaild?
-
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?
Para!
5. Welke stam werkte het beste samen?

Para! en MT
6. Bg van het W29?
Para! en MT
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser19513

Guest
Spelers:

1. Wie was er DE speler van 2013 op W29?
Ibra, heeft maanden lang laten zien dat hij constante druk kan weerstaan. Heeft in deze periode zelfs winst geboekt.
2. Wie was de tacticus van 2013 van W29?
Runeskater… niet echt uitleg nodig….
3. Wie was de failerd van W29?
Vaden Wick, Ja heeft het jaar afgesloten als nummer 1. Maar wat is het waard als je op het eind met legen handen staat… Je had de wereld kunnen winnen als nummer 1. Nu ga je de wereld verliezen als nummer 200.
PS, winterevent geld pompen?
4. Wie was de AF poster van W29?
Seramomium, je kan alles van deze jongen zeggen. Maar hij speelt al maanden niet meer op deze wereld en toch blijft hij mee doen op het af ;)
5. Wie was de grootste ODA geilerd van W29?
Space Bison.
6. Wie was de beste deffer van W29?
Ibra. Duidelijk.
7. Wie was je grootste steun van W29? )
Ibra (manu) buren ofcourse. Zijn def staat er altijd als je het nodig hebt ookal ligt hij zelf vol onder vuur.
8. Wie was de grootste vv-er van W29?
Ik denk dat er veel eer moet komen aan alle spelers die geholpen hebben ibra overeind te houden.
9. Wie was de verassing van W29?
Benny6max. Vanuit het niets gekomen. Gaat in 2014 zeker naar de top 15 groeien.
Sterke nummer 2 is toch wel drasp, een alleskunner.
10. Wie was de mod van 2013 (game mods mogen ook)?
De mod die het winterevent bedacht heeft! Als je afgesproken hebt met je baas dat je 1% van de winst ervan krijgt ben je een rijk man.
11. Met welke gestopte spelers had je graag W29 af willen maken?
Jack. Altijd fijn om met sterke spelers samen te werken.
en de combo van sera/mark (ik denk dat iedereen hun gezicht had willen zien als ze weer een wereld verloren)

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W29?
Para !, elke stam heeft tegenslagen gehad. Maar is de enige stam die alles redelijk onder controle heeft kunnen houden. Daarnaast staan ze duidelijke voor in elke ranglijst.
2. Welke stam lijk je de gezelligste van W29? )
Vlaggenruilstam. Steeds nieuwe gezichten, maar wel gezellig lijkt me.
3. Welke stam heeft het hardste gefaild?
Change, omdat ze niet in staat zijn om hun naam waar te maken. Het blijft steeds rommelen met dit bij elkaar geraapte stammetje.
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?
Para !.
5. Welke stam werkte het beste samen?
Change en sin. Respect voor Sin. Ze zijn in staat om change te voorzien van alle dorpen die ze willen.
6. Bg van het W29?
MT
 
Reactiescore
1.018
Spelers:

4. Wie was de AF poster van W29?
Meerdere maar Hanibal wel de beste
Hmmz, ik snap toch niet waar die meerdere vandaan komen xD Maar toch bedankt allemaal:D
10. Wie was de mod van 2013 (game mods mogen ook)?
De mod die het winterevent bedacht heeft! Als je afgesproken hebt met je baas dat je 1% van de winst ervan krijgt ben je een rijk man.
Haha, +1
 
Reactiescore
60
Lars, je moet zelf nog een lijstje maken :)
 

DeletedUser

Guest
Spelers

1. Wie was er DE speler van 2013 op W29?
Blend
2. Wie was de tacticus van 2013 van W29?
-
3. Wie was de failerd van W29?
Marton :D
4. Wie was de AF poster van W29?
Sera
5. Wie was de grootste ODA geilerd van W29?
Nivelle
6. Wie was de beste deffer van W29?
Blend
7. Wie was je grootste steun van W29? )
Het huidige MT
8. Wie was de grootste vv-er van W29?
Barmhartige
9. Wie was de verassing van W29?
Drasp & Theonl2
10. Wie was de mod van 2013 (game mods mogen ook)?
Grumpy236 -> Toch knap dat hij het voor elkaar kreeg om 41/45 off dorpen van mij op barbaar te zetten
11. Met welke gestopte spelers had je graag W29 af willen maken?
Jack

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W29?
Para !
2. Welke stam lijk je de gezelligste van W29? )
Ctrl.
3. Welke stam heeft het hardste gefaild?
Change, Crisis, Lw., I., NM en weet ik het allemaal
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?
Bijna iedereen zegt Para !, maar ik ga toch voor MT. We waren de helft van onze leden kwijt, de leider was weg, maar toch bestaan we nog steeds.
5. Welke stam werkte het beste samen?
Para !
6. Bg van het W29?
Para ! - MT - (Ctrl.)
 

DeletedUser5148

Guest
Vanwaar ik als favoriete forumposter? Je verbaast me, enige reden waardoor ik het zou kunnen verwachten is dat het negatief is.
Veel meer verwacht ik ook niet op deze wereld ^^
 
Reactiescore
60
Je moet niet alles negatief zien. Ik weet dat veel mensen je soms wat vervelend of brutaal vinden, maar het was hier tenminste wel levendig toen je er was, das nu toch een stuk minder :)
 

DeletedUser

Guest
Leven in de brouwerij brengen zonder een vervelende klier te zijn doet al veel :)
 

DeletedUser5148

Guest
Leven in de brouwerij brengen zonder een vervelende klier te zijn doet al veel :)

Ja heb goede voornemens, voor mij part is alle shizzle vergeten hoor. Heb al genoeg gezegd dat ik de game op 29 heb verloren :D
 

DeletedUser66129

Guest
wat is dit? niemand die mij graag nog verder zou willen hebben op w29? :eek: ben echt teleurgesteld :(
 

DeletedUser65921

Guest
Oeps, ik wist wel dat ik iemand vergeten was in mijn lijstje. Sorry Richard.
 

DeletedUser66129

Guest
jajajaja nu goedpraten gaat je dus mooi niet lukken :mad:

nu ga ik al helemaal geen TW meer spelen, zat nog te twijfelen maarja.. -.-
 
Reactiescore
1.018
1. Wie was er DE speler van 2013 op W29?
De speler qua belang voor het verloop van wereld 29 denk ik toch Vaden Wick. Vaden Wick was degene die als eerste MT leavede en daarna het hele zuiden met zich meetrok. MT is er weer bovenop gekomen, de leavers niet (gelukkig voor ons hebben ze de kans om van een minder georganiseerd MT gebruik te maken ten volste niet benut, zo dom als maar kon)
2. Wie was de tacticus van 2013 van W29?
Ik denk dat we daar weinig van hebben mogen aanschouwen. Tactisch is de leiding van Para denk ik de beste die er rondloopt op deze wereld, er zijn ons echter ook een paar goede tactisch heel sterke leiders ontvallen zoals Perarsu (de originele). Deze was tactisch volgens mij zeer sterk, al was lang niet iedereen het eens met zijn manier van leiding geven. Ook wil ik hier nog het leidingsteam van Mus vermelden aangezien Mus tot in Januari 2013 bestond
3. Wie was de failerd van W29?
De voltallige leiding van Change, is nog niks fatsoenlijk uitgekomen behalve 1 massa op Lipides maar nadat Richard weg was is het daar op niks uitgelopen. Ook Sound vind ik zwakjes uit de hoek komen, alle leavers en gekickten van Change boven de 2 mil aan punten recruiten
4. Wie was de AF poster van W29?
Mwah, kan nu niet zeggen dat er echt heel goede propaganda is hier maar als ik toch iemand moet kiezen lijkt het me (van de actieven van dit moment) toch iemand die niet velen zullen verwachten. PJ misschien? Billygeets, ik weet het niet zo goed eigenlijk. Degene die de stats post?
5. Wie was de grootste ODA geilerd van W29?
Perarsu denk ik;) Ook Chameleon doet zijn best sinds hij in MT zit
6. Wie was de beste deffer van W29?
Niet wat jullie verwachten maar ik nomineer hier toch Chameleon denk ik:) de huidige speler van Lipi doet het ook erg goed maar W29 zou er niet uitzien als nu als de spelers van Ibra maar ook zeker MrNice en nog talloze anderen niet zouden doen wat ze gedaan hebben in 2013
7. Wie was je grootste steun van W29?
Helaas gestopt op W29 is de originele eigenaar van mijn account, hij heeft zeker qua start een groter aandeel in waar het account nu staat dan dat ikzelf had. Ik heb een tijdje solo moeten spelen maar kon gelukkig fuseren met mijn huidige medespeler die op het moment denk ik mijn grootste steun is. Samen hebben we Nivelle groot gemaakt en we zullen zien wat W29 ons gaat brengen in 2014. Echt steun kunnen we niet van spreken maar ik ben van mening dat onze alliantie de sterkste is, in alles. Als ik iemand nodig heb om gewoon wat mee te bespreken, maakt niet uit wat, er is altijd wel iemand die me kan of wil helpen of ergens net iets meer verstand van heeft.
Mocht ik 1 persoon kiezen is het denk ik toch wel Monique van Runeskater, niet iemand die veel mensen verwachten denk ik
8. Wie was de grootste vv-er van W29?
Raphgo en Elko samen met Bart toen zei nog speelden. Hierna een tijdje een zwart gat (in MT vooral) maar ik denk dat we in het huidige Para/MT een hele hoop top vv'ers hebben die graag helpen waar het maar kan, een paar belangijke zijn de huidige Lipides, MrSjeeiks maar ook de wat minder bekende .SQRT en Vikanov
9. Wie was de verassing van W29?
Voor mij heeft wereld 29 qua spelers nog weinig verassingen gebracht, op het moment van toetreden wist ik van zowel Theonl als Chameleon dat deze er wel zouden komen als ze maar actief en indien nodig leergierig zouden zijn. Een echte verassing was het wel toen Vaden Wick plots zijn mond opentrok toen we een volgens ons spy kickte en nogal overreageerde en de stam verliet. We weten allemaal hoe dat voor hem gaat aflopen:rolleyes:
10. Wie was de mod van 2013 (game mods mogen ook)?
De mod die RR en C-W-B bande:$ Ik haat het om op deze manier een grote slag te slaan maar dan moet je je maar aan de regels houden:)
11. Met welke gestopte spelers had je graag W29 af willen maken?
Ik denk dat de meesten wel weten dat ik af en toe het oude Mus mis dus eigenlijk heel het oude Mus op zijn hoogtijdagen, maar om nog een paar spelers te noemen die direct in me opkomen zullen het zijn Raphgo, Elko en Bart. Ik probeer ze nog steeds terug te krijgen maar lukken gaat het niet meer denk ik:( De accounts zijn al zo vol(A)

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W29?
Dan moeten we toch maar weer naar Para gaan kijken, de 200 mil overschreden, de troubles die er waren zijn intern overwonnen al zijn er een aantal topspelers die gestopt zijn helaas.
2. Welke stam lijkt je de gezelligste van W29?
Mt natuurlijk:D Niet altijd even gezellig maar het gros van de tijd hebben we de grootste lol om helemaal niks:p al is het eigenlijk de Para/MT chat dus dan ga ik voor De alliantie als gezelligst:D
3. Welke stam heeft het hardste gefaild?
Alle opvolgers van I. en Lw., de strijd met deze stammen was leuk maar alles wat hierna kwam was gewoon een waste of time:eek:
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?
Para invullen is zo mainstream maar het klopt ook zo erg:(
5. Welke stam werkte het beste samen?
Para en MT denk ik:) Het huidige MT is denk ik een van de best functionerende stammen op wereld 29, met Para vlak erachter of ervoor. Para kan ik niet van binnen bekijken maar volgens mij hebben ze daar ook alles goed voor elkaar:)
6. Bg van het W29?
Para MT natuurlijk:) Iedereen die iets anders invult lijkt me een klein beetje ignorant:eek:
 
Bovenaan