De sluiting van deze wereld

DeletedUser71739

Guest
@Poo.

Wat is nog mogelijk in de drie maand nadat we de 65% gehaald hebben?
 

DeletedUser71739

Guest
Kunnen we nog gewoon aanvallen en edelen of is het dorpen max uitbouwen en afwachten tot wereld dicht gaat?
 
Reactiescore
746
Kunnen we nog gewoon aanvallen en edelen of is het dorpen max uitbouwen en afwachten tot wereld dicht gaat?

Je zal nog kunnen aanvallen en edelen gedurende deze 90 dagen. Na deze 90 dagen gaat 'peace' in werking en zal je niet meer kunnen aanvallen, na een paar dagen zal dan de wereld afgesloten worden.
 
Reactiescore
660
Ik begrijp je vraag niet volledig?
Echt waar @Poo. , ik geef toe, dat was een tricky question, lol, haha

@Kyro. : ik zou aanraden om die tijd allemaal goed in de gaten te houden, want het wordt wel eens vergeten. Lijkt me ook normaal trouwens. Supportje sturen dan en dan komt dat ook weer goed.

Proficiat trouwens met jullie overwinning.
 

DeletedUser71739

Guest
Je zal nog kunnen aanvallen en edelen gedurende deze 90 dagen. Na deze 90 dagen gaat 'peace' in werking en zal je niet meer kunnen aanvallen, na een paar dagen zal dan de wereld afgesloten worden.

Sinds wanneer zijn die 90 dagen vrede weggehaald?
 
Reactiescore
660
Nog twee dagen en jullie kunnen op vakantie.
Top.
Ik zou zeggen, laat het zo.
 

DeletedUser71739

Guest
Ik zeg ook zo laten maar omdat ik rekening had gehouden met die 90 dagen komt mijn planning ineens in de war :)
 
Reactiescore
2.489
Roasten mag hier ;)

Er is nu 7 dagen ipv 90, want 90 is echt veels te lang.
 
Reactiescore
205
Duss.. kan er na 2 dagen nu wel of niet aangevallen worden nog? En worden lopende aanvallen bezoekjes of niet? Dan weet ik of ik de moeite moet nemen om nog wat aanvalletjes de deur uit te doen of niet.
Oja als we toch aan het roasten zijn. Dit deed echt pijn aan mijn ogen:
8b7d187b37f0e5e2eb2ab9d5cf487061.png
 
Reactiescore
2.489
Vredesmodus = geen aanvallen --> Bezoekjes!

Had je dit 90 dagen aangekund? ;)
 
Reactiescore
660
Een eendje roasten, dat gaan we niet doen. Het is al zo kwetsbaar.
:)

Een goede beslissing denk ik. Nog 90 dagen aanmodderen is echt veel te lang.
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd Sagra.

Nu moet Cas1 ook maar eens dicht, dus als jullie zin hebben om noobs aan te vallen dan moet je Ship maar eens joinen:p
 
Reactiescore
91
Je kan de ranglijsten hier (clicky) nogmaals nakijken. Deze link zal voor altijd beschikbaar blijven.

Jammer dat ze die belofte nooit hebben kunnen houden voor de andere werelden :(
 
Bovenaan