de Seau. Guillotine

Reactiescore
1.015
Alleen gedraag jij je niet normaal, maar als een over het paard verwend kutblaag die denkt alles beter te weten, maar dit niet weet of het op een dusdanige manier probeert te verkondigen dat je het team van tw schaadt, omdat in welke hoedanigheid of waar je ook post. Jij maakt onderdeel uit van het tw team en dient vanuit die positie ook normaal te posten, maar dit doe je niet. Er zijn al eerder mods teruggefloten en gekickt als mod om de manier waarop jij je nu laat zien hier op het AF.

Teruggefloten? Misschien wel, maar ik doe niks mis. Het enige wat ik opmerk bij jou is frustratie, net als bij alle anderen. Daarom begin je maar over mijn positie als mod, want veel verder kom je niet... :eek:

Heel sterk jullie, bravo :D.
 
Reactiescore
7.918
Alleen gedraag jij je niet normaal, maar als een over het paard verwend kutblaag die denkt alles beter te weten, maar dit niet weet of het op een dusdanige manier probeert te verkondigendat je het team van tw schaadt, omdat in welke hoedanigheid of waar je ook post. Jij maakt onderdeel uit van het tw team en dient vanuit die positie ook normaal te posten, maar dit doe je niet. Er zijn al eerder mods teruggefloten en gekickt als mod om de manier waarop jij je nu laat zien hier op het AF.

Jij bent identiek Martijn :p
 

DeletedUser69389

Guest
Teruggefloten? Misschien wel, maar ik doe niks mis. Het enige wat ik opmerk bij jou is frustratie, net als bij alle anderen. Daarom begin je maar over mijn positie als mod, want veel verder kom je niet... :eek:

Heel sterk jullie, bravo :D.

Mwa kan ook wel over je prestaties beginnen, maar die is ook zo afgezaagd, want die zijn er niet en is al aangehaald. Maar het is veelzeggend dat je er niet op in gaat.:eek:

Jij bent identiek Martijn :p
Ik zeg niet dat ik het er mee eens ben, maar zelfs al zouden we identiek zijn dan zit er nog wel een verschil tussen Gilles en mij. Gilles vertegenwoordigt een instituut (TW Team) en dient vanwege die rol een bepaalde vorm van geloofwaardigheid uit te stralen en heeft een voorbeeldfunctie van zoals het zou moeten, maar wat nu niet gebeurd.
 
Reactiescore
1.015
Mwa kan ook wel over je prestaties beginnen, maar die is ook zo afgezaagd, want die zijn er niet en is al aangehaald. Maar het is veelzeggend dat je er niet op in gaat.:eek:


Ik zeg niet dat ik het er mee eens ben, maar zelfs al zouden we identiek zijn dan zit er nog wel een verschil tussen Gilles en mij. Gilles vertegenwoordigt een instituut (TW Team) en dient vanwege die rol een bepaalde vorm van geloofwaardigheid uit te stralen en heeft een voorbeeldfunctie van zoals het zou moeten, maar wat nu niet gebeurd.

Die van jou ook niet :D.

Weer begin je over mijn modfunctie die los staat van mijn standpunten over w42. Je zal wel weer ergens aangenomen zijn binnen Fury, maar alles wat jullie zeggen wordt toch niet serieus genomen. Het enige wat jullie hier komen doen is jammeren ;).

Dus tot jullie eens wat degelijks doen, toedels.
 
Reactiescore
7.918
Joh omdat jij en je stamgenoten (toevallig) zich ergeren aan Gilles betekend dat nog niet gelijk dat hij geen voorbeeld meer is. Tevens hoeft Gilles niet een perfect voorbeeld te zijn, hij mag gewoon in discussie gaan zolang het maar ontopic is. Dat jullie je aan zijn poststijl ergeren is je eigen probleem.
 

DeletedUser69389

Guest
Die van jou ook niet :D.

Weer begin je over mijn modfunctie die los staat van mijn standpunten over w42. Je zal wel weer ergens aangenomen zijn binnen Fury, maar alles wat jullie zeggen wordt toch niet serieus genomen. Het enige wat jullie hier komen doen is jammeren ;).

Dus tot jullie eens wat degelijks doen, toedels.

Ik speel niet in Fury, maar nice try.;) Maar over mijn prestaties tsja als je een plaat voor je kop hebt dan kun je ze ook niet zien.:eek:
 

DeletedUser3435

Guest
Ik speel niet in Fury, maar nice try.;) Maar over mijn prestaties tsja als je een plaat voor je kop hebt dan kun je ze ook niet zien.:eek:
Pfff.. Ik vind het zo vermoeiend om te zien dat nog steeds veel Vitae'ers zichelf echt goed vinden.. Moest je het niet doorhebben werd jullie stammetje afgeslacht alsof het niks was en waren jullie nergens te bekennen op het AF. Kom nu niet af met het argument dat je gestopt bent en geen tijd meer hebt om te spelen, moest dat zo zijn dan zat je hier ook niet heel het forum vol te spammen.
 
Reactiescore
1.075
volgens mij speelt gilles in seau :D
 

DeletedUser69389

Guest
Pfff.. Ik vind het zo vermoeiend om te zien dat nog steeds veel Vitae'ers zichelf echt goed vinden.. Moest je het niet doorhebben werd jullie stammetje afgeslacht alsof het niks was en waren jullie nergens te bekennen op het AF. Kom nu niet af met het argument dat je gestopt bent en geen tijd meer hebt om te spelen, moest dat zo zijn dan zat je hier ook niet heel het forum vol te spammen.

Zoals ik eerder al beschreef beschik ik inderdaad over minder tijd en prefereer ik dan om die tijd te gebruiken voor mijn account op classic vanwege het front wat ik daar heb en de strijd die daar momenteel heerst, maar ik speel wel 42 alleen niet super actief, maar wanneer ik er was heb ik gedefft voor anderen.;)
 

DeletedUser3435

Guest
Zoals ik eerder al beschreef beschik ik inderdaad over minder tijd en prefereer ik dan om die tijd te gebruiken voor mijn account op classic vanwege het front wat ik daar heb en de strijd die daar momenteel heerst, maar ik speel wel 42 alleen niet super actief, maar wanneer ik er was heb ik gedefft voor anderen.;)
Daar kan ik inkomen maar wie ben jij dan om andere te bekritiseren over hun prestaties op W42? Wat heb jij meer of beter gedaan dan wie dan ook?
 

Deleted User - 24028

Guest
Weer begin je over mijn modfunctie die los staat van mijn standpunten over w42.

Volledig los staan doet het niet he, dat doet het nooit. Ondanks dat je hier niet modereert wordt er toch verwacht van iemand zoals jij met "Tribal Wars Team" onder zijn naam dat die het enigsinds beschaafd, normaal en objectief houd. En dat zijn jou reacties gewoonweg niet... En dan heb ik het nog niet eens over dat je mensen gaat PMen hier op het AF op een onnodig uitdagende en onprofessionele manier.

Voor de duidelijkheid, ik ben ook niet van mening dat je door die titel hier niks mag zeggen of niet eens een keer mag provoceren. Je blijft een speler dus dat moet kunnen. Maar volwassenheid wordt ergens wel op prijs gesteld en het zou er voor zorgen dat mensen niet zo snel een verkeerde kijk op moderators krijgen ;)
 
Reactiescore
1.015
Volledig los staan doet het niet he, dat doet het nooit. Ondanks dat je hier niet modereert wordt er toch verwacht van iemand zoals jij met "Tribal Wars Team" onder zijn naam dat die het enigsinds beschaafd, normaal en objectief houd. En dat zijn jou reacties gewoonweg niet... En dan heb ik het nog niet eens over dat je mensen gaat PMen hier op het AF op een onnodig uitdagende en onprofessionele manier.

Voor de duidelijkheid, ik ben ook niet van mening dat je door die titel hier niks mag zeggen of niet eens een keer mag provoceren. Je blijft een speler dus dat moet kunnen. Maar volwassenheid wordt ergens wel op prijs gesteld en het zou er voor zorgen dat mensen niet zo snel een verkeerde kijk op moderators krijgen ;)

Dat zijn ze wel, hoor. De enigen die dat betwisten zijn de spelers (of de stam) waarover die uitspraken gaan.

Verder reageer ik gewoon volwassen en mocht dat niet zo zijn, hoor ik het van hogerhand. Iets wat het geval niet is dus ben ik benieuwd wat ik verkeerd doe. Aangezien je niet meer speelt in Vitae/Fury en ik je er vroeger ook op aansprak hier, mag jij dat nu doen bij mij. Stuur het wel even via PM (Ja, ik zal daar gewoon reageren op de manier met de waarden die je verwacht), maar hier zitten er weer mensen die er zullen op inpikken en voor de zoveelste keer hetzelfde liedje zingen.
 

DeletedUser69389

Guest
Daar kan ik inkomen maar wie ben jij dan om andere te bekritiseren over hun prestaties op W42? Wat heb jij meer of beter gedaan dan wie dan ook?

Ik had het over zijn prestaties in het algemeen. Maar het poosje langdurig draaien van vv van Jolien en waardoor je minder kon edelen is al meer dan hij heeft gedaan. Maar is niet relevant voor de discussie.;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Dus opmerkingen zoals "Je kan toch lezen of niet soms ?" en "je hebt duidelijk persoonlijke problemen" zijn in jou ogen normale opmerkingen... Maak dat jezelf vooral wijs ;)
 
Reactiescore
1.015
Als het eerder ergens staat of zelfs net ervoor en ik krijg weer zo'n domme respons waarop ik exact hetzelfde antwoord kan geven, is die respons redelijk normaal. Je kan niet verwachten van mij dat ik tig keer hetzelfde ga herhalen ;).

Ik had het over zijn prestaties in het algemeen. Maar het poosje langdurig draaien van vv van Jolien en waardoor je minder kon edelen is al meer dan hij heeft gedaan. Maar is niet relevant voor de discussie.;)

Zelfs in het algemeen heb je zelf niks gepresteerd ;). Krepox zijn opmerking was dus terecht, maar verbreed het maar in de hoop gelijk te krijgen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Draai en keer het hoe je wilt, het blijven reacties waar mensen van opkijken als ze dat zien staan naast iemand van het TWteam. Het zijn dat soort mensen / moderators (jij dus) die het verkeerde beeld van moderators vaak vormen bij de community.

Het is niet omdat er van bovenaan niet ingegrepen wordt dat het gewoon gepast is...

En "Als het eerder ergens staat of zelfs net ervoor en ik krijg weer zo'n domme respons waarop ik exact hetzelfde antwoord kan geven, is die respons redelijk normaal." is gewoon hilarisch om te lezen en doet mij een herrienering naar boven brengen lol
 

DeletedUser

Guest
De discussie die Gilles hier voert gaat niet over de oorlog tussen Seau en WAO. Iemand, geef die man alsjeblieft een ban.
 

DeletedUser69389

Guest
Als het eerder ergens staat of zelfs net ervoor en ik krijg weer zo'n domme respons waarop ik exact hetzelfde antwoord kan geven, is die respons redelijk normaal. Je kan niet verwachten van mij dat ik tig keer hetzelfde ga herhalen ;).



Zelfs in het algemeen heb je zelf niks gepresteerd ;). Krepox zijn opmerking was dus terecht, maar verbreed het maar in de hoop gelijk te krijgen.

Geloof wat je wilt geloven, want ik heb geen zin in een vooringenomen balgehakt die toch zijn ongelijk niet gaat geven.;):rolleyes:
 
Bovenaan