de Seau. Guillotine

Reactiescore
111
Nee? Ben ik niet welkom? :(
 
Reactiescore
2.062
seau is noob
 
Reactiescore
1.148
Vind ik ook
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
2.062
Reactiescore
1.075
ik vraag me eerder af hoelang het tw-team gilles nog als mod kan houden, want die jongen is toch ekt erg
 

DeletedUser62889

Guest
Des te meer is het verbazingwekkend dat hij door de sollicitatieprocedure is gekomen.
 
Reactiescore
1.015
Hier ben ik geen mod, maar gewoon iemand die w42 graag volgt. Zolang ik binnen de regels blijf, mag ik hier dus gewoon P&P'en of communiceren zoals een normale speler dat zou doen.
 

DeletedUser69389

Guest
Hier ben ik geen mod, maar gewoon iemand die w42 graag volgt. Zolang ik binnen de regels blijf, mag ik hier dus gewoon P&P'en of communiceren zoals een normale speler dat zou doen.

Alleen gedraag jij je niet normaal, maar als een over het paard verwend kutblaag die denkt alles beter te weten, maar dit niet weet of het op een dusdanige manier probeert te verkondigen dat je het team van tw schaadt, omdat in welke hoedanigheid of waar je ook post. Jij maakt onderdeel uit van het tw team en dient vanuit die positie ook normaal te posten, maar dit doe je niet. Er zijn al eerder mods teruggefloten en gekickt als mod om de manier waarop jij je nu laat zien hier op het AF.
 
Bovenaan