De Schandpaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
3.576
Hoe is er misbruik gemaakt van de NAP precies?

Hebben mensen überhaupt de PMs omtrent de NAP gelezen? CHINA was volkomen akkoord met de NAP en de opzegtermijn. Wij stelden deze betrekking voor, omdat wij inderdaad dachten dat het voordelig voor ons zou uitpakken. CHINA nam de NAP aan, omdat zij dachten dat het voordeling voor hun zou uitpakken.

"Op die manier kunnen wij nu vredig langs elkaar gaan edelen, en kunnen er eventueel verdere afspraken gemaakt worden als over 14 dagen duidelijk is hoe iedereen ervoor staat."

Onze groei ging harder dan verwacht, en dus zegden wij als stam de NAP op. Wat is daar nu mis mee?

Het gaat niet omdat jullie de NAP hebben opgezegd. Daar is niets mis mee.

Het gaat erom dat blijkbaar iemand herstart is in hun save gebied en iemand in hun cluster heeft ge edeld. Dat zijn zaken die je niet doet als je een NAP hebt.

Indien het ook effectief zo gebeurd is.
 
Reactiescore
195
De deadline was 00:00, toen moest noonoo geinformeerd worden en 8:00 kwamen de edelclears aan in zijn dorp. 8 uur later. Ook al was het gecommuniceerd om 00:30, dan nog is t misselijkmakend
Noo Noo was blijkbaar een spion die alleen maar de stam wilde binnen geraken om zijn vriendje Beastmode zijn wraakpoging te kunnen versnellen.

Vind dat misselijkmakender dan een communicatiefout
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.365
Noo Noo was blijkbaar een spion die alleen maar de stam wilde binnen geraken om zijn vriendje Beastmode zijn wraakpoging te kunnen versnellen.

Vind dat misselijkmakender dan een communicatiefout
Wtf lul jij nou weer jochie?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik volg geen andere werelden dan die ik speel, toch zie/hoor ik jou naam alleen maar opduiken in stabtopics @Too Hot For This Planet , volgendsmij heb jij 0 recht van spreken.
 
Reactiescore
195
Ik volg geen andere werelden dan die ik speel, toch zie/hoor ik jou naam alleen maar opduiken in stabtopics @Too Hot For This Planet , volgendsmij heb jij 0 recht van spreken.
Heb ik iemand gestabt deze wereld/een andere wereld? Nee, dus lees eerst alles voordat je commentaar geeft.

Omdat ik op w76 een paar stabs aan het licht bracht ben ik een stabber? Omdat ik hier en daar op dit topic reageer ben ik een stabber? Zo te zien is het bedtijd he man.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Reactiescore
903
Laatst bewerkt:
Reactiescore
180
Conclusie.

china stabt, verovert erdoor enkele early game heel belangrijke dorpen mee, maar aangezien de gemiddelde leeftijd en jammer genoeg ook het IQ er beneden de 14 ligt zullen we het gewoon laten passeren?
 
Reactiescore
195
Conclusie.

china stabt, verovert erdoor enkele early game heel belangrijke dorpen mee, maar aangezien de gemiddelde leeftijd en jammer genoeg ook het IQ er beneden de 14 ligt zullen we het gewoon laten passeren?
Goed idee, misschien kan jij ons bijscholen met je 3 universitaire diploma’s en 7 wereldwinsten?
 
Reactiescore
290
Conclusie.

china stabt, verovert erdoor enkele early game heel belangrijke dorpen mee, maar aangezien de gemiddelde leeftijd en jammer genoeg ook het IQ er beneden de 14 ligt zullen we het gewoon laten passeren?

Je mist het gedeelte van het misbruiken van nap en het voorliegen :)
 
Reactiescore
1.365
LEKKER ZUIGEN , lul & jochie

Zou je niet wachten op een kerk wereld, daar hoor je zo te zien beter thuis. Meneer pastoor.
Hoelang sta jij al droog, heel jouw leven? Je bent volgens mij nog maagderiger dan Joa man.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan