De Schandpaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
21
Ik zal ook eens even reageren.

THFTP is al zeker een week lang betrokken bij China,

De stam bestaat uit 12 spelers. De spelers die gestabt hebben en dan ook aangevallen hebben in de afloop van de nap zijn:
Jiggers, Soju, Dartzii, Luvian, Kiektjai, Siimontjee, shakirashakira en Heer Huskey. daarbij komend dat Bl0ody H3l kata's gebruikt, betekent dat er 9 smerige/stabbende spelers in de stam zitten. Pigzor heeft nog een mooi naampje van w73 en als ik zie hoe THFTP de stab goed probeert te praten en alles uit zijn verband probeert te trekken om het doel te behalen maakt hem dan ook geen betere speler dan een stabbende speler. De overblijvende speler in de stam is dan ook stil en hoort niemand wat van.

Wij hebben zaterdag aan moeten vallen gezien de plannen al gemaakt waren om ons aan te vallen, maar je weet zelf ook dat als we tot maandag gehad hadden (wanneer de NAP afliep), dat we 72 uur langer hadden om ons voor te bereiden. Met een kazerne op lvl23 en een zwarte recruiteringsvlag had dit heel anders afgelopen. Jullie hebben ons gebroken op een vieze manier terwijl wij netjes de nap op gezegd hadden en maandag in aanval over zouden gaan. Wij hebben onverhoopt vertraging op gelopen en deze recht getrokken met pp. We hebben helaas een ban gekregen door fout te loggen en het TW team is hier onverbiddelijk in. Ook als je niets doet en direct uit logt..

Daarbij wordt de stab gebagatelliseerd doordat er hard gefarmde en geen enkel euro kostende pp is gebruikt voor de opbouw van het dorp (lees: met 3 dorpen de beginnersbescherming uit komen)
1606391574088.png

Ook wordt er een link gelegd tussen W76 Supergirl en W77. Dat er op W76 iets voorgevallen is, wil niet zeggen dat die spelers ook op W77 spelen. Het is normaal dat er op tribalwars meerdere teams op 1 account spelen en zo ook meerdere werelden tegelijk kunnen spelen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
290
Ik ga de stabs helemaal niet goedkeuren maar ik snap china aan de ene kant ook wel.
Lig maar eens naast een stam die tientalduizenden pp's uitgeeft en met 50 accounts start, eerlijk is ook iets anders... ;)
Maar goed, blijft een stab wat niet door de beugel kan.
 
Reactiescore
941
Ik ga de stabs helemaal niet goedkeuren maar ik snap china aan de ene kant ook wel.
Lig maar eens naast een stam die tientalduizenden pp's uitgeeft en met 50 accounts start, eerlijk is ook iets anders... ;)
Maar goed, blijft een stab wat niet door de beugel kan.

Dan hadden ze er geen NAP mee moeten aangaan.
 
Reactiescore
242
Tjah... pp of niet, iedereen heeft dezelfde mogelijkheden, werelden lang pp farmen en dan hard starten op een wereld, ik zie t probleem niet? Met 50 accounts starten op t zuidelijk halfrond is ook niks geks toch?

Als er gebruik gemaakt wordt van middelen waar een ander niet aan kan komen, dat is oneerlijk. Naps niet nakomen waardoor het andere team geen kans maakt, dat is oneerlijk.

Ook nog nooit weggespeeld geweest in mn hele tw carrière (10+ jaar), had liever gehad dat dit op een eerlijke manier gebeurd was, dan had ik hun gefeliciteerd dat t eindelijk iemand gelukt was. Maar op deze manier kunnen hun het alleen als een verlies zien van jullie waardigheid en respect van de tw community ipv de win van dorpen
 
Reactiescore
2
Wat heeft w76 hier nu mee te maken. Ik reageer hier bijna nooit maar de beschuldigingen aan mijn adres zijn er helemaal over. De spelers die op w67 nog spelen en hier ook in de stam China zitten waren achter mijn rug zaken aan het plannen... zaken die voor mij niet door de beugel konden (plannen van aanvallen op stamleden = terug stab, blijkbaar is dit de enige manier hoe ze maar tw kunnen spelen) en hierdoor heb ik de stam verlaten. Wat de cfs betreft wou ik enkel jumpen naar Salt daar Murus en Kyuka mij geen groei meer gunden en enkel nog mijn dorpen wilden.

hierbij dit zijde rechtgezet

ook wil ik nog even het volgende onderlijnen....

Too hot for this planet wil nu alles op alles zetten met de nodige stabs indien nodig om mij het leven zuur te maken hier op W77. Laat het duidelijk zijn Luvian is maar een ja knik popje, ... Too hot for this planet is de stableider van deze china stab stam. Nu Too Hot for this planet... het is wederzijds... tot binnenkort op het slagveld.
 
Reactiescore
2
Wat heeft w76 hier nu mee te maken. Ik reageer hier bijna nooit maar de beschuldigingen aan mijn adres zijn er helemaal over. De spelers die op w67 nog spelen en hier ook in de stam China zitten waren achter mijn rug zaken aan het plannen... zaken die voor mij niet door de beugel konden (plannen van aanvallen op stamleden = terug stab, blijkbaar is dit de enige manier hoe ze maar tw kunnen spelen) en hierdoor heb ik de stam verlaten. Wat de cfs betreft wou ik enkel jumpen naar Salt daar Murus en Kyuka mij geen groei meer gunden en enkel nog mijn dorpen wilden.

hierbij dit zijde rechtgezet

ook wil ik nog even het volgende onderlijnen....

Too hot for this planet wil nu alles op alles zetten met de nodige stabs indien nodig om mij het leven zuur te maken hier op W77. Laat het duidelijk zijn Luvian is maar een ja knik popje, ... Too hot for this planet is de stableider van deze china stab stam. Nu Too Hot for this planet... het is wederzijds... tot binnenkort op het slagveld.


ieder die in China zit is een stabber die spelers die er niet achter staan zouden anders allang uit de stam gegaan zijn
 
Reactiescore
2
maar maak je geen zorgen neem aan dat niemand meer met ze samen zal werken na dit en ook gewoon kata op ze zal gebruiken dus dan komen ze er vanzelf achter dat ze beter normaal kunnen spelen

zie 29 likes op de eerste post over de stabs van noonoo dus is wel duidelijk dat 99,9% van de tw spelers niet van dit soort stabs houden ;)
 
Reactiescore
180
toch zou ik het nog zo netjes vinden moesten ze hier met een algemeen statement, uitleg alsook voorstel tot oplossing/beteren van hun leven komen.
 
Reactiescore
195
Wat heeft w76 hier nu mee te maken. Ik reageer hier bijna nooit maar de beschuldigingen aan mijn adres zijn er helemaal over. De spelers die op w67 nog spelen en hier ook in de stam China zitten waren achter mijn rug zaken aan het plannen... zaken die voor mij niet door de beugel konden (plannen van aanvallen op stamleden = terug stab, blijkbaar is dit de enige manier hoe ze maar tw kunnen spelen) en hierdoor heb ik de stam verlaten. Wat de cfs betreft wou ik enkel jumpen naar Salt daar Murus en Kyuka mij geen groei meer gunden en enkel nog mijn dorpen wilden.

hierbij dit zijde rechtgezet

ook wil ik nog even het volgende onderlijnen....

Too hot for this planet wil nu alles op alles zetten met de nodige stabs indien nodig om mij het leven zuur te maken hier op W77. Laat het duidelijk zijn Luvian is maar een ja knik popje, ... Too hot for this planet is de stableider van deze china stab stam. Nu Too Hot for this planet... het is wederzijds... tot binnenkort op het slagveld.
Ik de leider van CHINA, jij spoort al helemaal niet, nu snap ik dat je nooit wat post een hele post vol bullshit. Zit sinds 3 dagen in de stam, maar ben wel de leider. Prachtige logica van de grootste stabber in TW.

ben ik zeker met je eens maar verwacht het niet meer eigenlijk ingame doen ze er ook zeer laconiek over en beetje lacherig

Ik snap dat het frustrerend is met de huidige corona maatregelen dat je maar beperkt mag reizen maar ga ergens anders de ramptoerist uithangen.

Een beetje de situatie uitbuiten om je als haantje te profileren en een hele stam willen plat cata’n. Ipv de clown uit te hangen zou je beter eens tonen wat je echt kan in het spel, stam vs stam en niet een opgestookte boel vs CHINA, bangerik.

Het enige vieze in dit verhaal is de situatie omtrent @rivendal, misschien stofzuiger ook. Maar de rest van de « slachtoffertjes » hebben hun lot zelf gezocht en moeten hier nu niet beginnen huilen, wat provoceren uitlachen, uitdagen clears doodlopen en nadien komen huilen. Kruip toch lekker met hen terug onder je steen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.363
Ik de leider van CHINA, jij spoort al helemaal niet, nu snap ik dat je nooit wat post een hele post vol bullshit. Zit sinds 3 dagen in de stam, maar ben wel de leider. Prachtige logica van de grootste stabber in TW.



Ik snap dat het frustrerend is met de huidige corona maatregelen dat je maar beperkt mag reizen maar ga ergens anders de ramptoerist uithangen.

Een beetje de situatie uitbuiten om je als haantje te profileren en een hele stam willen plat cata’n.

Het enige vieze in dit verhaal is de situatie omtrent @rivendal, misschien stofzuiger ook. Maar de rest van de « slachtoffertjes » hebben hun lot zelf gezocht en moeten hier nu niet beginnen huilen, wat provoceren uitlachen, uitdagen clears doodlopen en nadien komen huilen. Kruip toch lekker met hen terug onder je steen.
Meneer de janknoob.
Als je zo dom loopt te piepen, geef je ons alleen maar meer gelijk :). En lul jij jezelf + die stam van jou dieper de afgrond in... En mn Passie heeft helemaal niks verkeerds gedaan, dus bakkes dicht tegen hem.
Wel zielig dat de rest van die stam niet reageert of pmt.. Zijn ze bang geworden ofzo, dat hun domme spel geopenbaard wordt?
 
Reactiescore
195
Meneer de janknoob.
Als je zo dom loopt te piepen, geef je ons alleen maar meer gelijk :). En lul jij jezelf + die stam van jou dieper de afgrond in... En mn Passie heeft helemaal niks verkeerds gedaan, dus bakkes dicht tegen hem.
Wel zielig dat de rest van die stam niet reageert of pmt.. Zijn ze bang geworden ofzo, dat hun domme spel geopenbaard wordt?
Jij bent echt de dorpsgek van TW, het is te zien dat je de allereerste post van dit topic samen met je mama in elkaar hebt geknutseld.

Ik zeg nog dat het spel tegenover Rivendal en jou vies was en toch ga je in de aanval tegen mij? Doe iets aan die kronkel in je zatte hoofd, of is dit het zeldzame effect wanneer je eens nuchter bent?
 
Reactiescore
349
Ik de leider van CHINA, jij spoort al helemaal niet, nu snap ik dat je nooit wat post een hele post vol bullshit. Zit sinds 3 dagen in de stam, maar ben wel de leider. Prachtige logica van de grootste stabber in TW.



Ik snap dat het frustrerend is met de huidige corona maatregelen dat je maar beperkt mag reizen maar ga ergens anders de ramptoerist uithangen.

Een beetje de situatie uitbuiten om je als haantje te profileren en een hele stam willen plat cata’n. Ipv de clown uit te hangen zou je beter eens tonen wat je echt kan in het spel, stam vs stam en niet een opgestookte boel vs CHINA, bangerik.

Het enige vieze in dit verhaal is de situatie omtrent @rivendal, misschien stofzuiger ook. Maar de rest van de « slachtoffertjes » hebben hun lot zelf gezocht en moeten hier nu niet beginnen huilen, wat provoceren uitlachen, uitdagen clears doodlopen en nadien komen huilen. Kruip toch lekker met hen terug onder je steen.

Leg mij eens uit waarom het enige in het verhaal deze betreffende twee spelers zijn? En waarom de acties van jullie kant dan onder de term ''netjes'' en ''toegestaan'' behoren?
 
Reactiescore
195
Leg mij eens uit waarom het enige in het verhaal deze betreffende twee spelers zijn? En waarom de acties van jullie kant dan onder de term ''netjes'' en ''toegestaan'' behoren?
Waar wordt er gezegd dat de actie’s netjes zijn? Waarom zeg je jullie kant terwijl ik niets met deze actie’s te maken heb?
 
Reactiescore
1.363
Jij bent echt de dorpsgek van TW, het is te zien dat je de allereerste post van dit topic samen met je mama in elkaar hebt geknutseld.

Ik zeg nog dat het spel tegenover Rivendal en jou vies was en toch ga je in de aanval tegen mij? Doe iets aan die kronkel in je zatte hoofd, of is dit het zeldzame effect wanneer je eens nuchter bent?
Nah jij moet passie eens niet zo afzeiken. Post had ik idd hulp bij nodig, want had al die bewijs stukken niet. Gelukkig ken ik veel mensen.
En dhr amateurdomboslechterotnoob moet lezen. Wel grappig, eerst zeg je dat je niks wist van n sollicitatie en nu heb je in 1x gestemd. Hoe te dom om te poepen moet jij wel niet zijn man :p
 
Reactiescore
195
Nah jij moet passie eens niet zo afzeiken. Post had ik idd hulp bij nodig, want had al die bewijs stukken niet. Gelukkig ken ik veel mensen.
En dhr amateurdomboslechterotnoob moet lezen. Wel grappig, eerst zeg je dat je niks wist van n sollicitatie en nu heb je in 1x gestemd. Hoe te dom om te poepen moet jij wel niet zijn man :p
Weet jij dat het woord ‘wist’ verleden tijd is? Dus ik wist er inderdaad niets van tot Anonymous mij deze ochtend een berichtje stuurde.

kneusje je bent zo dom en schattig tegelijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan