De Schandpaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Wie planned een datum en tijd vooraankomst katas?
 
Reactiescore
32
Wil hier weinig woorden aan kwijt, vooral omdat China me tijd niet waard is. Maar China, jullie zijn zielig en respectloos .
 
Reactiescore
180
Kan er misschien iemand anders van China reageren?
Luvian lijkt het niet helemaal te snappen, tenzij ze inderdaad allemaal akkoord zijn met zijn antwoord dan lijkt een rondje kata'en me wel zo fair.
 
Reactiescore
363
Ik moet zeggen he, ik begin onderhand te twijfelen of het gewoon een stam vol laaggeletterde is. Geen enkel lid kan reageren..? Zelfs niet prominent lid Too Hot.

P.S.

Luvian jou bedoel ik niet, je mag wel reageren maar ik denk niet dat je jezelf nog meer voor lul kan zetten. Surprise me.
 
Reactiescore
903
Ze maken gebruik van Art. 29 wetboek van strafvordering oftewel Zwijgrecht :redface:
 

Deleted User - 487977817

Guest
Ik zeg altijd maar zo publiciteit is publiciteit. Maar voor nu is het janknoob gehalte te hoog. Xi Ji-ping en zijn onderdanen zullen gestraft moeten worden.
 
Reactiescore
195
Ik moet zeggen he, ik begin onderhand te twijfelen of het gewoon een stam vol laaggeletterde is. Geen enkel lid kan reageren..? Zelfs niet prominent lid Too Hot.

P.S.

Luvian jou bedoel ik niet, je mag wel reageren maar ik denk niet dat je jezelf nog meer voor lul kan zetten. Surprise me.
Heb mezelf beloofd om deze wereld zo goed als niets met het AF te maken te hebben, ben sinds kort ook niet meer dan een gewoon lid van CHINA.

Een hele stam afschilderen als stabbers door de (al dan niet terechte) actie’s van enkele is dan weer niet netjes van het AF.

En dat zo’n kneus als @Anonymous Threat. me dan mede verantwoordelijk acht ingame terwijl ik nog maar 3 dagen lid ben en 2 daarvan onder vv stond, alstublieft.

Ik sta er wel versteld van dat @We Like Hot Chicks zo’n goed geformuleerde tekst in elkaar kan steken. Mijn complimenten!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
363
Een hele stam afschilderen als stabbers door de (al dan niet terechte) actie’s van enkele is dan weer niet netjes van het AF.

Lol we hebben er nog een die stabs toegeeft. Manmanman jullie proberen het niet eens... hahahah

*Rara kijkt naar de berichten en ziet minimaal 5/6 verschillende spelers die aanvallen verstuurde, dus minimaal de helft wat dus niet enkele zijn maar alsnog genoeg stabbertjes*
 
Reactiescore
195
Lol we hebben er nog een die stabs toegeeft. Manmanman jullie proberen het niet eens... hahahah

*Rara kijkt naar de berichten en ziet minimaal 5/6 verschillende spelers die aanvallen verstuurde, dus minimaal de helft wat dus niet enkele zijn maar alsnog genoeg stabbertjes*
Niet meer dan de helft dus geen meerderheid, aka enkelingen.

Woorden in mijn mond leggen moet je niet doen, met dat ik het zogenaamd stabs noem.

De beweegredenen achter enkele actie’s (waarvan er al gecompenseerd zijn) heeft niemand van CHINA hier duidelijk gemaakt, zullen ze straks wel doen. Hopelijk.
 
Reactiescore
1.918
bij deze wil ik graag mijn steun betuigen voor wij vinden hete meiden leuk
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Heb mezelf beloofd om deze wereld zo goed als niets met het AF te maken te hebben, ben sinds kort ook niet meer dan een gewoon lid van CHINA.

Een hele stam afschilderen als stabbers door de (al dan niet terechte) actie’s van enkele is dan weer niet netjes van het AF.

En dat zo’n kneus als @Anonymous Threat. me dan mede verantwoordelijk acht ingame terwijl ik nog maar 3 dagen lid ben en 2 daarvan onder vv stond, alstublieft.

Ik sta er wel versteld van dat @We Like Hot Chicks zo’n goed geformuleerde tekst in elkaar kan steken. Mijn complimenten!
Ik sta er wel versteld van dat @We Like Hot Chicks zo’n goed geformuleerde tekst in elkaar kan steken. Mijn complimenten!
Oehhh dit worden katas op too hot
 
Reactiescore
195
Voor informatie over de NAP etc zal iemand anders moeten reageren, ik heb hier zelf niets mee te maken dus schiet me niet af, ook niet de leden die er niets mee te maken hebben, zit er zelf nog maar 3 dagen in. Ben 7 dagen te laat begonnen op deze wereld. Dit is de gedachtengang van CHINA.

Rivendal hadden wij nooit op deze manier mogen aanpakken maar omdat we met de handen in het haar zaten kwam er iemand met het idee om de slang zijn hoofd er af te hakken en aangezien rivendal de enige met verstand binnen de stam 18+ leek hebben we hem geblitzt. Hier hebben we spijt van en hebben hem ook een mooie oplossing geboden waardoor die nu verder staat dan in het begin. Is het een goede oplossing, nee. Maar met deze oplossing is hij door inbreng van een toenmalige buitenstaander wel kunnen jumpen en hierdoor niet alles kwijtgeraakt, dit is beter dan terug van 0 te moeten beginnen maar neemt niet weg dat het smerig was, dit is de enige actie binnen het verhaal die echt als stab omschreven kan worden.



Wat @Supergirl betreft, dit heeft deze speler zelf uitgelokt op voorgaande wereld (76). Actie reactie noemen ze dit. Deze speler lag normaal gezien op 6-7 uur afstand van ons maar vond het toch nodig om een dorp in ons cluster te pakken. Aangezien zijn slechte verleden met ons hebben wij dit netjes aangepakt, en hem teruggepakt voor zijn STAB acties, want ja. Dit is een echte stabber en dat weet iedereen. Hoe zou je zelf reageren met de voorgaande actie’s op w76 : Murus, Kyuka, Supergirl die er zonder deftige compensatie mee zijn weggeraakt. Dan probeer je de situatie te vermijden en ruim je ze op tijd op wanneer ze zich in je cluster komen nestelen.



Hoe kan het verhaal omtrent @beastmode. en ground zero een stab zijn? De 2 spelers die continu zitten te provoceren (tijdens de NAP) en de NAP in twijfel trekken/ perse willen beëindigen. Deze spelers zijn ook niet dezelfde dag aangevallen geweest, zij hebben zich DOODGELOPEN op ons. Hun eigen fout dus dat ze leeg stonden, hadden genoeg tijd om zich voor te bereiden maar hebben deze tijd niet benut. Je zou toch beter verwachten van iemand met 7 universitaire diploma’s en een eigen zaak met 120 werknemers @Ground zero?!

Beastmode die telkens (een stuk of 5 keer) wanneer de deff op is binnen een stam hopt en toch weggespeeld wordt. Daar aan is te zien dat je skills niet koopt met je 35 000 pp die je er in hebt gestoken.



Dan het verhaal van stofzuiger, hier was een miscommunicatie (wat niet wegneemt dat dit misschien niet proper was). Er was dus een stemming op het forum geplaatst, normaal gezien mocht deze speler toetreden maar er werd vernomen dat dit een vriend aka spion van Beastmode was, dezelfde beastmode die vol woede zijn clear heeft doodgelopen en daardoor alles kwijt is. Hierdoor werd zijn kans om toe te treden verworpen om hetzelfde scenario als C-S met supergirl te vermijden.
Luvian dacht dat Siimontje stofzuiger op de hoogte had gebracht en omgekeerd. Dit was dus niet het geval en zo dus was die niet op de hoogte dat we hem doorhadden. Stofzuiger was full off dus die had toch niets kunnen beginnen als er wel degelijk gecommuniceerd was. Een domme fout dus.

.
Zo ver het sprookje.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
363
Zij stelde zelf een afkoelperiode voor van 3 dagen, hier is langs onze kant niet op geantwoord dus deze afkoelperiode is dus ook niet geaccepteerd geweest. Is het netjes? Nee, we hadden kunnen zeggen dat we hier niet mee akkoord waren. Is het een stab? Nee. Wij hebben snel gehandeld voordat ons hetzelfde lot te wachten stond na de afkoelperiode,

Euhm, ik zeg je eerlijk ik ga niet verder lezen dan de eerste alinea.
 
Reactiescore
30
De reactie van CHINA die ik doorgestuurd heb gekregen.


Zij stelde zelf een afkoelperiode voor van 3 dagen, hier is langs onze kant niet op geantwoord dus deze afkoelperiode is dus ook niet geaccepteerd geweest. I

Dit staat toch in de openingspost van WLHC ?
Luvian zegt letterlijk dat jullie 14 dagen NAP doen met opzegtermijn van 3 dagen haha.

Wauw ..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan