De Schandpaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
21
Wat een haat jegens mij. ik heb de naam weggehaald, maar dit is heer huskey.
Was je zo bang voor ons dat je ondanks de nap toch maar aan viel? 1606343699282.png

En daarbij heb ik heer huskey niet geïntimideerd. Ik heb hem als aanstaande mb geinformeerd hoe de vork in de steel zit bij ons.
1606343808794.png

Jullie kunnen onmogelijk ontkennen dat jullie niet 1, niet 2 maar 3 maal grof de fout in gegaan zijn. Een schande in de community als je het mij vraagt ;) but we will meet again.

excuses van mij? Het was zo klaar als een klontje, ik ben netjes gebleven en meerdermaals gezegd dat als jullie mij met rust laten, dit vice versa ook zou gebeuren en ik rustig oost zou groeien.

Ik denk dat we maar eens met de TW community massaal kata's moeten maken om zulke spelers naar 26 te kata-en om als community zulke spelers niet te accepteren ook al moeten er troepen geïnvesteerd worden
 
Reactiescore
349
Ik ga hier alleen in het kort op reageren omdat dit toch alleen vingergewijs gaat worden:

Gebeurtenissen:

Speler b3astmode en Supergirl naast ons begonnen.
Speler b3astmode gebanned wegens account sharing.
Speler Supergirl gebanned wegens account sharing.

Speler b3astmode en Supergirl komen terug na straf.
PP Abuse b3astmode en Supergirl (lees: 3 in beginnersbescherming AH plus dorpen).
Speler b3astmode krijgt een psychose aanval omdat hij niet zijn recept heeft opgehaald bij de apotheek

1.png


Speler b3astmode krijgt een meltdown en begint meerdere spelers CHINA te beschuldigen zonder enig bewijs
Speler b3astmode begint leden te dreigen met het verhaal ("wij zijn een geheim vennootschap van 50 spelers in allemaal stammen, een grote premade. Join mij als MB of je gaat eraan").
Speler b3astmode heeft totaal geen respect voor een stam waarmee zij afspraken hebben,

CHINA vraagt verhaal 18+.
CHINA krijgt als antwoord beeindiging NAP, geen excuus van b3astmode.
CHINA besluit aan te vallen, houdt niet aan de cooling down period.
Speler b3astmode krijgt uit 3 verschillende stammen OS en switcht schaamteloos stammen om telkens nieuwe OS te ontvangen.
Speler b3astmode meer dan 35K pp gebruikt om vervolgens geedeld te worden.

2.png


CHINA wint de mini oorlog, 18+ verliest.

Leider CHINA wordt gebanned vanwege support tickets die zijn aangemaakt (PP verkopen, seriously?)

Speler b3astmode probeert zijn maat in CHINA te planten.
CHINA edelt de slecht vermomde spion.

Mijn persoonlijke statement
Ik vind het redelijk hypocriet dat de woorden "beschamend, vuil, immoreel" hier worden gebruikt. Van het achterbacks, stiekem intimideren en bedreigen van onze stamgenoten terwijl wij afspraken hadden, het continue switchen voor duizenden units OS uit andere stammen, het proberen van implanteren van maten als spion, het abusen van PP en het proberen te winnen van ons door mij te rapporteren van PP verkoop weten jullie wel precies de dingen eruit te pikken waar wij over de schreef zijn gegaan.

Waardes en normen dienen niet alleen te worden gebruikt wanneer het jullie zelf uitkomt, enige zelfreflectie zou mooi zijn. Ik ga hier niet verder meer op reageren, want zoals ik eerder aangaf, dit wordt uiteindelijk veel pagina's vingergewijs.

Je vind het redelijk hypocriet dat je beschamend, vuil en immoreel wordt genoemd maar toch zijn jullie als China zijnde toch als stam aan het stabben? en niet 1x maar 2x zijnde? plus dat jullie stam zich ook blijkbaar graag inzet voor kata's op andere gebouwen dan de ongeschreven regels van tw?
Wie zegt uberhaubt dat Noo-Noo een spion was? je handelt nu uit je eigen kennis zonder dat je uberhaubt beweeg redenen kent van de speler(s).
Daarnaast is het abusen van PP geen overtreding of rare actie want dat wordt door tw alleen maar gezien als inkomstenbron? en gebeurt al werelden?
 
Reactiescore
152
Dit is allemaal duidelijk een stab van de hoogste troon, zulke spelers moet je als community gewoon geen podium meer geven en elke wereld waar ze opduiken gewoon naar 26p kataen:p
 
Reactiescore
73
Ik ga hier alleen in het kort op reageren omdat dit toch alleen vingergewijs gaat worden:

Gebeurtenissen:

Speler b3astmode en Supergirl naast ons begonnen.
Speler b3astmode gebanned wegens account sharing.
Speler Supergirl gebanned wegens account sharing.

Speler b3astmode en Supergirl komen terug na straf.
PP Abuse b3astmode en Supergirl (lees: 3 in beginnersbescherming AH plus dorpen).
Speler b3astmode krijgt een psychose aanval omdat hij niet zijn recept heeft opgehaald bij de apotheek

1.png


Speler b3astmode krijgt een meltdown en begint meerdere spelers CHINA te beschuldigen zonder enig bewijs
Speler b3astmode begint leden te dreigen met het verhaal ("wij zijn een geheim vennootschap van 50 spelers in allemaal stammen, een grote premade. Join mij als MB of je gaat eraan").
Speler b3astmode heeft totaal geen respect voor een stam waarmee zij afspraken hebben,

CHINA vraagt verhaal 18+.
CHINA krijgt als antwoord beeindiging NAP, geen excuus van b3astmode.
CHINA besluit aan te vallen, houdt niet aan de cooling down period.
Speler b3astmode krijgt uit 3 verschillende stammen OS en switcht schaamteloos stammen om telkens nieuwe OS te ontvangen.
Speler b3astmode meer dan 35K pp gebruikt om vervolgens geedeld te worden.

2.png


CHINA wint de mini oorlog, 18+ verliest.

Leider CHINA wordt gebanned vanwege support tickets die zijn aangemaakt (PP verkopen, seriously?)

Speler b3astmode probeert zijn maat in CHINA te planten.
CHINA edelt de slecht vermomde spion.

Mijn persoonlijke statement
Ik vind het redelijk hypocriet dat de woorden "beschamend, vuil, immoreel" hier worden gebruikt. Van het achterbacks, stiekem intimideren en bedreigen van onze stamgenoten terwijl wij afspraken hadden, het continue switchen voor duizenden units OS uit andere stammen, het proberen van implanteren van maten als spion, het abusen van PP en het proberen te winnen van ons door mij te rapporteren van PP verkoop weten jullie wel precies de dingen eruit te pikken waar wij over de schreef zijn gegaan.

Waardes en normen dienen niet alleen te worden gebruikt wanneer het jullie zelf uitkomt, enige zelfreflectie zou mooi zijn. Ik ga hier niet verder meer op reageren, want zoals ik eerder aangaf, dit wordt uiteindelijk veel pagina's vingergewijs.

En dan nu de reactie op de eerste post?
 
Reactiescore
3.576
Markt kata's geven vind ik in sommige gevallen nog acceptabel als het is om pp farmers te demotiveren. Weet niet of dat in dit geval aan de orde was.


Verder wel duidelijke stabs en zwakke tegenargumentatie. CHINA is ook zo'n stam je bijna elke wereld tegenkomt met veelal dezelfde namen, verdwijnen vanzelf weer van de wereld. Jammer voor Chris dit wel, goed het geopenbaard is, laat dit een oproep zijn aan alle stammen en spelers om geen samenwerking met deze stam aan te gaan, indien je tegen immoreel spel bent.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
903
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan