De Schandpaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.363
Beste lezers,

Aan mij de eer om het schandpaal topic van W77 te openen. Helaas.
Dat ik dit ooit nog zou mogen posten. Dit is mij nog nooit overkomen...

En ja, ik weet dat de wereld pas 20 dagen oud is. En ja, ik weet dat waarschijnlijk niemand (nog) gehoord heeft van de stam die ik beschrijf in mijn verhaal. Maar toch deel ik dit graag met jullie.

Ik had op 23/11 netjes gesolliciteerd bij de leider van de stam CHINA (c54), genaamd Luvian. Hij informeerde mij dat hij het bij zijn stam zou aandragen. Gisteravond om 17:31 kreeg ik tot mijn grote genoegen te horen dat er inderdaad wel 'eentje uit kon' (en dus plaats voor mij zou ontstaan) en vervolgens dat de stam op 11 leden zat. Hoopvol wachtte ik op mijn uitnodiging. En daarna nog het domme excuus te horen kreeg nadat ze de clears gegooid hadden,. Geen afwijzing niks.

Spoiler/Screenshot van bewijs positieve sollicitatie 1606338610014.png

Die kwam echter niet. In tegenstelling.. De volgende ochtend kreeg ik om 08:00 stipt welgeteld 4 edelclears op mijn dak?!

Spoiler/Screenshot van bewijs edelclears 1606337770861.png

Nu zou je denken dat dit slechts een eenmalige actie was, of een fout geweest is. Nou mooi niet dus. Diezelfde stam (CHINA dus) blijkt afgelopen vrijdag ook al de afkoelperiode van een nette NAP geschonden te hebben. Er was een NAP actief tussen de stammen CHINA en 18+ die inging op 12/11 en zou voortduren voor 14 dagen. Beide stammen konden opzeggen, en dan zou er een afkoelperiode/voorbereidingsperiode gelden van 3 dagen. Wel zo netjes & eerlijk. Toch? Totdat 18+ opzegde op 19/11. Luvian en zijn stam smeedden die nacht snode plannen.. om direct de volgende ochtend om 08:00 het hoofddorp van stamleider Rivendal te blitzen met een clear gevolgd door 4 edelclears. Au. Ook niet zo netjes.

Screenshot van bewijs NAP
Screenshot van bewijs edelclears 1606337828521.png1606337895577.png

Binnen de stam lijkt het hen echter weinig te schelen. Zo verkondigt Heer Huskey diezelfde avond nog dat hij ‘trots is op de stam’ dat zij deze stab actie hebben uitgevoerd.

Screenshot van bewijs forum CHINA 1606338004239.png

Is dit nu hoe wij met elkaar omgaan op TW? Ik vind dit ontzettend misleidend en vals spel. En ik hoop dat jullie het met mij eens zijn hierover. Er is geen plaats voor deze stabbers in onze mooie community!

De boodschap van deze post: werk niet samen met deze stam. Denk er niet eens over. Twee van zulke acties binnen een week zeggen genoeg over de speelwijze van de spelers. Beschamend, vuil, immoreel..

Je dacht zeker dat dit het was? Nee hoor. Diezelfde mannen (en vrouwen) van CHINA hebben recentelijk nog een (andere) nieuwe rekruut aangenomen. Ene Bl0ody H3l. Die past er maar al te goed bij, gezien zijn zielige kata gebruik.

Screenshot van bewijs kata markt 1606338055403.png

Reageer vooral wat je hiervan vindt & nagel andere valse spelers aan de schandpaal!
(Dit is trouwens ook een uitnodiging aan CHINA om te reageren, aangezien zij mijn PMs niet meer openen :p)

1606338173797.png

Bedankt voor t lezen van mijn lapje tekst! <3
 

Bijlagen

  • 1606337208093.png
    1606337208093.png
    133,1 KB · Weergaven: 41
Reactiescore
2
heb ze het ook al paar x in pm gezegd tegen leden van China dat hun acties niet door de beugel kunnen

netjes opgeschreven zo die gasten zijn geen nette spelers zou er absoluut niet mee samen werken als ik het zo lees (mijn persoonlijke mening afgaande op mijn eigen ervaringen met die stam op w77 en deze post)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Ik ga katas maken
 
Reactiescore
20
Ik ga hier alleen in het kort op reageren omdat dit toch alleen vingergewijs gaat worden:

Gebeurtenissen:

Speler b3astmode en Supergirl naast ons begonnen.
Speler b3astmode gebanned wegens account sharing.
Speler Supergirl gebanned wegens account sharing.

Speler b3astmode en Supergirl komen terug na straf.
PP Abuse b3astmode en Supergirl (lees: 3 in beginnersbescherming AH plus dorpen).
Speler b3astmode krijgt een psychose aanval omdat hij niet zijn recept heeft opgehaald bij de apotheek

1.png


Speler b3astmode krijgt een meltdown en begint meerdere spelers CHINA te beschuldigen zonder enig bewijs
Speler b3astmode begint leden te dreigen met het verhaal ("wij zijn een geheim vennootschap van 50 spelers in allemaal stammen, een grote premade. Join mij als MB of je gaat eraan").
Speler b3astmode heeft totaal geen respect voor een stam waarmee zij afspraken hebben,

CHINA vraagt verhaal 18+.
CHINA krijgt als antwoord beeindiging NAP, geen excuus van b3astmode.
CHINA besluit aan te vallen, houdt niet aan de cooling down period.
Speler b3astmode krijgt uit 3 verschillende stammen OS en switcht schaamteloos stammen om telkens nieuwe OS te ontvangen.
Speler b3astmode meer dan 35K pp gebruikt om vervolgens geedeld te worden.

2.png


CHINA wint de mini oorlog, 18+ verliest.

Leider CHINA wordt gebanned vanwege support tickets die zijn aangemaakt (PP verkopen, seriously?)

Speler b3astmode probeert zijn maat in CHINA te planten.
CHINA edelt de slecht vermomde spion.

Mijn persoonlijke statement
Ik vind het redelijk hypocriet dat de woorden "beschamend, vuil, immoreel" hier worden gebruikt. Van het achterbacks, stiekem intimideren en bedreigen van onze stamgenoten terwijl wij afspraken hadden, het continue switchen voor duizenden units OS uit andere stammen, het proberen van implanteren van maten als spion, het abusen van PP en het proberen te winnen van ons door mij te rapporteren van PP verkoop weten jullie wel precies de dingen eruit te pikken waar wij over de schreef zijn gegaan.

Waardes en normen dienen niet alleen te worden gebruikt wanneer het jullie zelf uitkomt, enige zelfreflectie zou mooi zijn. Ik ga hier niet verder meer op reageren, want zoals ik eerder aangaf, dit wordt uiteindelijk veel pagina's vingergewijs.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2
Ik ga hier alleen in het kort op reageren omdat dit toch alleen vingergewijs gaat worden:

Speler b3astmode en Supergirl naast ons begonnen.
Speler b3astmode gebanned wegens account sharing.
Speler Supergirl gebanned wegens account sharing.

Speler b3astmode en Supergirl komen terug na straf.
PP Abuse b3astmode en Supergirl (lees: 3 in beginnersbescherming AH plus dorpen).
Speler b3astmode krijgt een psychose aanval

1.png


Speler b3astmode krijgt een meltdown en begint meerdere spelers CHINA te beschuldigen zonder enig bewijs
Speler b3astmode begint leden te dreigen met het verhaal ("wij zijn een geheim vennootschap van 50 spelers in allemaal stammen, een grote premade. Join mij als MB of je gaat eraan").
Speler b3astmode heeft totaal geen respect voor een stam waarmee zij afspraken hebben,

CHINA vraagt verhaal 18+.
CHINA krijgt als antwoord beeindiging NAP, geen excuus van b3astmode omdat hij niet zijn recept heeft opgehaald bij de apotheek.
CHINA besluit aan te vallen, buiten de cooling down period.
Speler b3astmode krijgt uit 3 verschillende stammen OS en switcht schaamteloos stammen om telkens nieuwe OS te ontvangen.
Speler b3astmode meer dan 35K pp gebruikt om vervolgens geedeld te worden.

2.png


CHINA wint, de mini oorlog 18+ verliest.

Leider CHINA wordt geband vanwege support tickets die zijn aangemaakt (PP verkopen, seriously?)

Speler b3astmode probeert zijn maat in CHINA te planten.
CHINA edelt de slecht vermomde spion.

Mijn persoonlijke statement
Ik vind het redelijk hypocriet dat de woorden "beschamend, vuil, immoreel" hier worden gebruikt. Van het achterbacks, stiekem intimideren en bedreigen van onze stamgenoten terwijl wij afspraken hadden, het continue switchen voor duizenden units OS uit andere stammen, het proberen van implanteren van maten als spion, het abusen van PP en het proberen te winnen van ons door mij te rapporteren van PP verkoop weten jullie wel precies de dingen eruit te pikken waar wij over de scheef zijn gegaan.

Waardes en normen dienen niet alleen te worden gebruikt wanneer het jullie zelf uitkomt, enige zelfreflectie zou mooi zijn. Ik ga hier niet verder meer op reageren, want zoals ik eerder aangaf, dit wordt uiteindelijk veel pagina's vingergewijs.


en je inhoudelijke reactie ??? op het begaan van ???

je niet houden aan een nap

een speler een worst voorhouden dat hij kan joinen en vervolgens edelen

en kata's gooien
 
Reactiescore
2.433
Maat van beastmode : )
Dus je mag de vriend van een zogenaamd moordenaar ook vermoorden? :redface: :redface:

Het is gewoon een vieze stab die je probeert goed te praten met 'hij abused PP en ontvangt OS'. Jezus wat triest. Hoop dat jullie adequaat handelen en met een oplossing komen in de mate dit nog kan. Jammer dit
 
Reactiescore
20
reageer nog even op de stabs van de stam waar jij leider van claimt te zijn en waarvan je zegt de verantwoording te nemen

(ja dat heb ik zwart op wit dat je dat hebt gezegd)

Er zijn veel dingen waarvan ik vind dat die beter hadden kunnen gaan. Dat geef ik toe en nu neem ik ook de verantwoording voor door hier aan de schandpaal te staan.

Dat jullie daarentegen alleen vingers kunnen wijzen en niet eens zelf kunnen reflecteren op jullie smakeloze gedrag in het spel zegt mij genoeg over het niveau.
 
Reactiescore
1.363
Ik ga hier alleen in het kort op reageren omdat dit toch alleen vingergewijs gaat worden:

Gebeurtenissen:

Speler b3astmode en Supergirl naast ons begonnen.
Speler b3astmode gebanned wegens account sharing.
Speler Supergirl gebanned wegens account sharing.

Speler b3astmode en Supergirl komen terug na straf.
PP Abuse b3astmode en Supergirl (lees: 3 in beginnersbescherming AH plus dorpen).
Speler b3astmode krijgt een psychose aanval omdat hij niet zijn recept heeft opgehaald bij de apotheek

1.png


Speler b3astmode krijgt een meltdown en begint meerdere spelers CHINA te beschuldigen zonder enig bewijs
Speler b3astmode begint leden te dreigen met het verhaal ("wij zijn een geheim vennootschap van 50 spelers in allemaal stammen, een grote premade. Join mij als MB of je gaat eraan").
Speler b3astmode heeft totaal geen respect voor een stam waarmee zij afspraken hebben,

CHINA vraagt verhaal 18+.
CHINA krijgt als antwoord beeindiging NAP, geen excuus van b3astmode.
CHINA besluit aan te vallen, houdt niet aan de cooling down period.
Speler b3astmode krijgt uit 3 verschillende stammen OS en switcht schaamteloos stammen om telkens nieuwe OS te ontvangen.
Speler b3astmode meer dan 35K pp gebruikt om vervolgens geedeld te worden.

2.png


CHINA wint de mini oorlog, 18+ verliest.

Leider CHINA wordt gebanned vanwege support tickets die zijn aangemaakt (PP verkopen, seriously?)

Speler b3astmode probeert zijn maat in CHINA te planten.
CHINA edelt de slecht vermomde spion.

Mijn persoonlijke statement
Ik vind het redelijk hypocriet dat de woorden "beschamend, vuil, immoreel" hier worden gebruikt. Van het achterbacks, stiekem intimideren en bedreigen van onze stamgenoten terwijl wij afspraken hadden, het continue switchen voor duizenden units OS uit andere stammen, het proberen van implanteren van maten als spion, het abusen van PP en het proberen te winnen van ons door mij te rapporteren van PP verkoop weten jullie wel precies de dingen eruit te pikken waar wij over de schreef zijn gegaan.

Waardes en normen dienen niet alleen te worden gebruikt wanneer het jullie zelf uitkomt, enige zelfreflectie zou mooi zijn. Ik ga hier niet verder meer op reageren, want zoals ik eerder aangaf, dit wordt uiteindelijk veel pagina's vingergewijs.
Het spijt mij zeer om te stellen dat jouw reactie niet echt veel inhoud heeft man.
Wat heeft ''pp gebruik'' er nou mee te maken :p.
Denk dat jullie al jullie edels gewoon ook met veel pp gekocht hebben en jullie dorpjes uitgebouwd met pp.
Hoe reageer je dan opt feit dat jullie gewoon nu al 3 keer mensen aan lopen te praten dat zij erbij kunnen en dan lekker stiekem tegen de afspraken in gaan blitzen?
Goh iemand krijgt os van andere stammen wat erg.. Ooit van samenwerkingen gehoord?
En het feit dat je dit al een ''psychose'' noemt vind ik ook wel bemerkingswaardig/opmerkelijk. Ben je dus niks gewend.
Verwacht idd op z'n minst wel wat er tegen over ja.
Gewoon vies spel wat jullie geflikt hebben van jullie kant!
Vindt die kinderachtige aanvallen eerder een ''psychose''
Had dan op z'n minst dan gepmed met: ''ja de stam vond de sollicitatie niet goed, want....'' ipv niks zeggen en negeren en dan stiekem blitzen. Wat overigens ook gebeurd is met Supergirl + Beast etc.
Ik denk dat jij juist zelfreflectie moet toepassen m'n kerel. Duidelijke pms en informatie hadden dit kunnen voorkomen!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2
Er zijn veel dingen waarvan ik vind dat die beter hadden kunnen gaan. Dat geef ik toe en nu neem ik ook de verantwoording voor door hier aan de schandpaal te staan.

Dat jullie daarentegen alleen vingers kunnen wijzen en niet eens zelf kunnen reflecteren op jullie smakeloze gedrag in het spel zegt mij genoeg over het niveau.


zou maar eens met een oplossing komen dan het enige wat je nu doet ik je naam om zeep helpen dat zie je zelf toch ookwel

je komt met een zeer slap tegen verhaal aan en de andere kant met keiharde stab bewijzen
 
Reactiescore
2.433
Er zijn veel dingen waarvan ik vind dat die beter hadden kunnen gaan. Dat geef ik toe en nu neem ik ook de verantwoording voor door hier aan de schandpaal te staan.

Dat jullie daarentegen alleen vingers kunnen wijzen en niet eens zelf kunnen reflecteren op jullie smakeloze gedrag in het spel zegt mij genoeg over het niveau.
Jullie stam maakt gebruik van kata's, stabt willens en wetens een speler die helemaal los staat van b3estmode (die notabene al opgeedeld was) en dan heb je het lef andere te gaan vingerwijzen om hun zogenaamd smakeloze spel? Dacht dat het niet gekker kon worden.
 
Reactiescore
363
Ik ga hier alleen in het kort op reageren omdat dit toch alleen vingergewijs gaat worden:

Gebeurtenissen:

Speler b3astmode en Supergirl naast ons begonnen.
Speler b3astmode gebanned wegens account sharing.
Speler Supergirl gebanned wegens account sharing.

Speler b3astmode en Supergirl komen terug na straf.
PP Abuse b3astmode en Supergirl (lees: 3 in beginnersbescherming AH plus dorpen).
Speler b3astmode krijgt een psychose aanval omdat hij niet zijn recept heeft opgehaald bij de apotheek

1.png


Speler b3astmode krijgt een meltdown en begint meerdere spelers CHINA te beschuldigen zonder enig bewijs
Speler b3astmode begint leden te dreigen met het verhaal ("wij zijn een geheim vennootschap van 50 spelers in allemaal stammen, een grote premade. Join mij als MB of je gaat eraan").
Speler b3astmode heeft totaal geen respect voor een stam waarmee zij afspraken hebben,

CHINA vraagt verhaal 18+.
CHINA krijgt als antwoord beeindiging NAP, geen excuus van b3astmode.
CHINA besluit aan te vallen, houdt niet aan de cooling down period.
Speler b3astmode krijgt uit 3 verschillende stammen OS en switcht schaamteloos stammen om telkens nieuwe OS te ontvangen.
Speler b3astmode meer dan 35K pp gebruikt om vervolgens geedeld te worden.

2.png


CHINA wint de mini oorlog, 18+ verliest.

Leider CHINA wordt gebanned vanwege support tickets die zijn aangemaakt (PP verkopen, seriously?)

Speler b3astmode probeert zijn maat in CHINA te planten.
CHINA edelt de slecht vermomde spion.

Mijn persoonlijke statement
Ik vind het redelijk hypocriet dat de woorden "beschamend, vuil, immoreel" hier worden gebruikt. Van het achterbacks, stiekem intimideren en bedreigen van onze stamgenoten terwijl wij afspraken hadden, het continue switchen voor duizenden units OS uit andere stammen, het proberen van implanteren van maten als spion, het abusen van PP en het proberen te winnen van ons door mij te rapporteren van PP verkoop weten jullie wel precies de dingen eruit te pikken waar wij over de schreef zijn gegaan.

Waardes en normen dienen niet alleen te worden gebruikt wanneer het jullie zelf uitkomt, enige zelfreflectie zou mooi zijn. Ik ga hier niet verder meer op reageren, want zoals ik eerder aangaf, dit wordt uiteindelijk veel pagina's vingergewijs.

Kan iemand deze gek uitleggen dat lange teksten een stab niet wegvagen? Mvg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan