De Schandpaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.271
Laat snel weten waar de katas heen mogen
De toestemming op mijn dorp is blijven hangen?
 
Reactiescore
195
Screenshot is zo genomen lijkt mij? Hoeft niet bewerkt te worden of iets
Inderdaad een screenshot is zo genomen, sommige mensen werken, dus je beschuldigingen van bewerken duiden weer goed je niveau aan. Kneus
 

Bijlagen

  • 2214A4B3-92D8-4280-8CCA-062FF6BAD1DC.png
    2214A4B3-92D8-4280-8CCA-062FF6BAD1DC.png
    905,2 KB · Weergaven: 51
Reactiescore
349
Vriend, ga stoppen met je stop woordje kneus. Je reageert tijdens je werkdag steeds en ineens reageer je niet meer. Ga niet zo onwijs vervelend doen aub. En laat je leiding hier eens reageren dan?
 
Reactiescore
195
Vriend, ga stoppen met je stop woordje kneus. Je reageert tijdens je werkdag steeds en ineens reageer je niet meer. Ga niet zo onwijs vervelend doen aub. En laat je leiding hier eens reageren dan?
Wie denk jij eigenlijk dat je bent? Mij ingame lastig vallen en dingen verwijten zonder enige vorm van bewijs, continu uit de hoogte doen. Weet jij hoe mijn werkdag er uit ziet, nee.
Wat voor een gekke kneus ben jij wel niet. Ga je hond commanderen om je minderwaardigheidscomplex een boost te geven, en laat mij met rust met al je gezever zoals ik al ingame heb gevraagd. Kneus
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
:biggrin: :biggrin: :biggrin:

Veel plezier met dit tardje op jullie w77 forum!!
 
Reactiescore
292
Beschrijf je de oorzaak van jouw minderwaardigheidscomplex? Kneusje toch, zo leuk doen op TW. Jij speelt niet op de bal maar op de man omdat je geen onderbouwde feiten hebt tegen mij je vult alles zelf in met je eigen fantasie (autisme?) Blijf bullshit posten. Kneusje

Dat hij op de man aan het spelen is nu klopt. Maar jij bent echt de laatste persoon op dit hele forum die iets moet zeggen over op de man spelen.

Ook absoluut waanzinnig dat je het idee hebt om er autisme bij te betrekken zonder de minste clue te hebben wat autismespectrumstoornis eigenlijk is. Ik ga je een hint geven: ze staan niet bekend om hun rijke fantasie.
 
Reactiescore
195
Dat hij op de man aan het spelen is nu klopt. Maar jij bent echt de laatste persoon op dit hele forum die iets moet zeggen over op de man spelen.
En jij bent de eerste persoon die zich in discussies mengt waar die niets mee te maken heeft of zich niet volledig informeert en daarna even snel weer verdwijnt. Hierbij ga jij op negeer, op het w76 forum ben je geklaard dus hier lekker een tweede keer proberen?
 
Reactiescore
292
En jij bent de eerste persoon die zich in discussies mengt waar die niets mee te maken heeft of zich niet volledig informeert. Hierbij ga jij op negeer, op het w76 forum ben je geklaard dus hier lekker een tweede keer proberen?

Ik weet niet wat jij hebt gelezen dat ik op het W76 forum ook maar iets aan de hand zou hebben?

En ik reageer telkens wanneer posters absolute bagger komen posten zoals jij consequent doet. Het is ontstellend hoe jij er nooit in slaagt om ook maar één post te maken zonder beledigingen. Het is kneusje hier, kneusje daar en nu blijkbaar ook autist. Even een extreem divers ziektebeeld erbij kappen omdat je in een woordentwist duidelijk tekort schiet. Ik ga herhalen wat ik ook op W76 heb gepost: doe beter of doe ons allemaal een dienst en verdwijn van het forum. Je hebt een walgelijke poststijl en ik meen oprecht dat dit forum een betere plek is zonder de vervuiling van jouw bekrompen wereldbeeld.
 
Reactiescore
1.365
Wie denk jij eigenlijk dat je bent? Mij ingame lastig vallen en dingen verwijten zonder enige vorm van bewijs, continu uit de hoogte doen. Weet jij hoe mijn werkdag er uit ziet, nee.
Wat voor een gekke kneus ben jij wel niet. Ga je hond commanderen om je minderwaardigheidscomplex een boost te geven, en laat mij met rust met al je gezever zoals ik al ingame heb gevraagd. Kneus
God man, ga ff iemand met de benen wijd wat plezieren ofzo jochie :p. Volgens mij zit er een beetje iets teveel spanning op.
En nog steeds negeer je t feit dat je gewoon eerst dom stond te liegen, knul. Waarom?
Heb volgens mij het idee dat jouw stammies nu niet meer geassocieerd willen worden met jou, want ze zijn verdacht stil.
Lijkt een beetje w65 praktijken met jou. Straks weer lekker rennen naar mama, veel plezier :).
 
Reactiescore
195
God man, ga ff iemand met de benen wijd wat plezieren ofzo jochie :p. Volgens mij zit er een beetje iets teveel spanning op.
En nog steeds negeer je t feit dat je gewoon eerst dom stond te liegen, knul. Waarom?
Heb volgens mij het idee dat jouw stammies nu niet meer geassocieerd willen worden met jou, want ze zijn verdacht stil.
Lijkt een beetje w65 praktijken met jou. Straks weer lekker rennen naar mama, veel plezier :).
Gooi eens feiten dat ik stond te liegen, lieg over niets binnen dit topic, mijn stamleden reageren al sinds het begin niet, als je op emoties probeert in te spelen doe het dan goed, anders ga je maar lekker met supergirl en dragonshield op café.
 
Reactiescore
903
De discussie ook aangezien het meer persoonsgericht aan het worden is ipv actie gericht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan