De Schandpaal

Reactiescore
22
Dan moet je je account op orde hebben dat ze er niet door komen. Scouts zijn zeer underrated, en de regel die ik zelf hanteer is altijd meer scouts hebben dan de directe tegenstander. Daarbij door NB kan je er al op rekenen dat de kans klein is dat ze door 1 full deff heen bashen. Tevens heb ik wel is deff verzonden naar dorpen voor ik ging pitten met het idee dat als ze zouden scouten diep in de nacht, er daarna OS zou binnenkomen.

Als je je zaakjes niet goed op orde hebt voor nachtaanvallen, is dat ideaal voor een nachter ja. Daarentegen valt zelfs zonder een nachter te zijn, er vrij veel manieren zijn om je te weren tegen nachtaanvallen. Moet je alleen je account op aanpassen.

Ja tuurlijk hoor, denk dat ze ondertussen al 15 edels hebben stukgelopen, dus voorbereid ben ik zeker, kost me gewoon onnodig moeite en soms wat slaap hehe
 
Reactiescore
99
Op Omfg en ik heb nog nooit in de nachtbonus aanvallen verstuurd en laten aankomen:). Deffen in nachtbonus daarintegen vrij regelmatig. Schijnen veel nachtdieren in Caelum te zitten.
Zal je ingame even berichten doorsturen van jou account die als ik nog beetje kan lezen toch wel zeer degelijk in de nachtbonus zijn ;) wat ook niks uitmaakt maar erover liegen
 
Reactiescore
108
Zal je ingame even berichten doorsturen van jou account die als ik nog beetje kan lezen toch wel zeer degelijk in de nachtbonus zijn ;) wat ook niks uitmaakt maar erover liegen

lees anders nog een keer mijn bericht en reageer dan even opnieuw. Ik zeg enkel dat ik dat nog nooit heb gedaan. Je denkt toch niet dat ik solo speel op omfg? Zo no life ben ik niet
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Heb jij niet net een directe vijand gerecruit?
 
Reactiescore
1.075
De actie van Manura en Saesee tiin. door hun dorpen af te breken is toch wel de laagste actie die ik deze Classic gezien heb :)

(fyi, ik heb geen profijt aan deze dorpen)

Dus kata'en, stabben, profiteren van een BG om daarna te willen stabben en 2 x je directe vijand recruiten is niet een stukje erger. Oke.
 
Reactiescore
22
@Rob. laat mij erbuiten ok, als jullie je stamgenoten niet goed onderhouden is dat niet mijn schuld he, maar ik snap wel dat het bij ons leuker is :D

Daarnaast @King in the north, ik heb nooit gekata'd of gestabbed, enkel goede bg's en nap's aangegaan op het juiste moment :) hoezo 2x zelfs en vijand gerecruteerd? :d

+ dit was gewoon een vaststelling, doe eens niet zo vijandig :p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Ik heb zelf maar een paar dagen gespeeld en Erik zijn bijdrage in de stam was.. onbestaand? Toen ik hoorde dat hij naar Ciao zou gaan als de stam waar hij zelf een negatieve bijdrage in had geen vooruitgang boekte ben ik maar direct gestopt. Jammer dat hij dezelfde ruggengraatloze houding uit eerdere classics blijft doortrekken? Om maar te zwijgen van het feit dat jullie zelf zo late een directe vijand nog recruiten :biggrin:
 
Reactiescore
1.075
@Rob. laat mij erbuiten ok, als jullie je stamgenoten niet goed onderhouden is dat niet mijn schuld he, maar ik snap wel dat het bij ons leuker is :D

Daarnaast @King in the north, ik heb nooit gekata'd of gestabbed, enkel goede bg's en nap's aangegaan op het juiste moment :) hoezo 2x zelfs en vijand gerecruteerd? :d

+ dit was gewoon een vaststelling, doe eens niet zo vijandig :p

Mr-dead was ook een vijand? Omdat jullie ST niet zelf aankonden heb je ze maar gerecruit nadat jullie bij eerdere pogingen een njet kregen. Jijzelf hebt mss niet gestabbed of gekataed, maar je stam wel.

Net zoals het een vrij smerige streek van El Profesor is om deze keuze te maken na maanden van samenspel en slechts 2 mindere weken id stam, wat notabene nog eens puur door irl problemen kwam. Als je nieuwe spelers niet eens een kans wilt geven en zelfs zegt hun niet eens als stamgenoten te zien, dan weet je met wat voor speler je samenspeelt. Echter is het ook niet jullie eerste poging om spelers of fusies voor te stellen richting caelum spelers, dus dit ligt wel in de lijn der verwachting.

Het is vooral heel sneu en smerig. Je mag het zelfs gewoon een stab noemen richting defqon, de stam waar ciao, en jijzelf nog het meeste al de hele wereld op leunt en van profiteert.
 
Reactiescore
4
Mr-dead was ook een vijand? Omdat jullie ST niet zelf aankonden heb je ze maar gerecruit nadat jullie bij eerdere pogingen een njet kregen. Jijzelf hebt mss niet gestabbed of gekataed, maar je stam wel.

Net zoals het een vrij smerige streek van El Profesor is om deze keuze te maken na maanden van samenspel en slechts 2 mindere weken id stam, wat notabene nog eens puur door irl problemen kwam. Als je nieuwe spelers niet eens een kans wilt geven en zelfs zegt hun niet eens als stamgenoten te zien, dan weet je met wat voor speler je samenspeelt. Echter is het ook niet jullie eerste poging om spelers of fusies voor te stellen richting caelum spelers, dus dit ligt wel in de lijn der verwachting.

Het is vooral heel sneu en smerig. Je mag het zelfs gewoon een stab noemen richting defqon, de stam waar ciao, en jijzelf nog het meeste al de hele wereld op leunt en van profiteert.

Hahahahaha

Meer woorden heb ik hier niet voor
 
Reactiescore
22
Haha inderdaad, mr.dead was echt geen vijand. Een rimstammetje dat wij niet aankunnen? Je moet rekening houden met de tribelock die binnenkort gaat plaatsvinden he. Met 3 man in de stam gaan we niets betekenen :)

Een stab richting defqon haha? Het feit dat we jullie zelfs met 3 man klein kregen zegt genoeg :p
 
Reactiescore
22
Nu de aanwerving van Casa de Papel mag je van mij wel controversieel noemen :) Al de rest wat je zit uit te kramen slaat nergens op :)
 
Reactiescore
1.089
Van je vijand recruiten in deze fase is echt not done.
Dat gezegd hebbende, steff weer bezig met afbreken? Brings back memories :D Schijnheilige rotnoob.
 
Reactiescore
1.075
Haha inderdaad, mr.dead was echt geen vijand. Een rimstammetje dat wij niet aankunnen? Je moet rekening houden met de tribelock die binnenkort gaat plaatsvinden he. Met 3 man in de stam gaan we niets betekenen :)

Een stab richting defqon haha? Het feit dat we jullie zelfs met 3 man klein kregen zegt genoeg :p

Mr dead geen vijand? Laat me niet lachen.
Je hebt geluk dat t account op delete staat of ik had enkele mooie pm's boven gehaald.
Maar zegt wel genoeg dat heel zn stam onder vuur lag en nog steeds ligt door ciao en defqon.
Je hebt zn stam gestabbed (nap geschonden), je hebt ze gekataed waarna je met t excuus kwam dat het de acties waren van 1 account, ondertussen heeft dat account geen enkele straf gekregen noch zijn er dorpen terug gegeven na de geschonden NAP. En daarna maar lekker kapot gerecruit. (wat hier enkele paginas terug trouwens meermaals bewezen is.)
geen vijand? waarom dan het gedeelde fora tussen Caelum en ST met oog op een eventuele gezamelijke actie? Waarom is er dan meermaals ge-VV't tegen jullie?
ce70233934703afbbf2c0208a39e4724.png

3e93d0395c2a0c3e2b4a115db2b77442.png
[
00d627f24c3b33f40323081a0284989d.png

5c0f43fe3883e791439589a29e951bd9.png

80f4c6a9e7b848e1e375a022c5cb0418.png


het mooiste is nog dat mr-dead een geheel account mocht internen en zodra het laatste dorp binnen was hij de overstap maakte richting ciao! wat je ook als een smerige actie mag zien.
9684c49c3e0318d6091151a4112c4d0f.png


maar nee hoor je hebt geen vijand gerecruit. En dan maar janken dat jullie na het zoveelste vuile spel dorpjes van 5K mogen edelen straks.
 
Reactiescore
38
@King in the north
Stop eens met huilen man.
Je bent geen stuiver waard!
Ik heb pm´s gezien van jou richting st om samen met jullie ons aan te vallen.

Het lukte niet met caelum om ons te breken dus ging je overal vriendjes zoeken.
Je hebt zelf eyaf en zijn du ingeschakeld om ons aan te vallen en nog lukte het niet.

Toen werd je gewoon kapot gespeeld in de core samen met manura. Prof besefte ook wel dat jullie het niet gingen worden voor eindwinst dus maakte hij een goede keuze om ons te joinen.

Jullie konde perfect weerwerk bieden aangezien zijn ligging om te tonen dat jullie wel van niveau zijn maar je gaat runnen. dus hou gewoon je bek met je praatjes
Doe je pamper om drink je flesje melk en ga slapen grote baby!
 
Bovenaan