De Schandpaal

Reactiescore
108
@el professor Dat zou wat zijn zeg, dan was je helemaal overgelaten aan het edelen van Barbaren en rim noobjes. Wel fijn zo'n definitie uit het Tribalwars woordenboek. Ik vraag me wel af of jullie een nap of bg hebben met Defqon? Een shared forum met een nap lijkt me namelijk niet passen in jouw definitie.

En nogmaals, Ik heb nog nooit een aanval gegooid op die gasten dus heb er niks mee te maken.
 
Reactiescore
1.075
Oh nee, Caelum had geen nap/bg met Sick, enkel met de enige speler van sick die front met Caelum. Lijkt me vrijwel identiek.

Diverse stamleden van Caelum hebben hun excuses aangeboden voor de streek die Wow who heeft uitgehaald inclusief de nieuwe speler van Wow who. Je weet prima wat de situatie is. Maar als dit jouw manier van spelen is prima. Vroeg of laat keert het tegen je.

Gesprekken over recruits liepen informeel geloof ik al een hele periode, maar hier bemoeien wij ons niet mee dus ik ken niet alle details. Echter gaan wij geen spelers recruiten die binnen edellijnen vallen van een bg dus nooit concreet geworden.

we hadden enkel en alleen een nap met eyjaf omdat die vanaf de start in eerste instantie een Caelum lid was, maar nadien voor .Sick. gekozen had, er waren al tijden gesprekken voor een verruiming van de edellijnen voor caelum, en aangezien dit elke keer op een njet onthaald werd hebben we idd de nap moeten beëindigen met Eyjaf, wat ik persoonlijk heel spijtig vind aangezien ik toch een goeie band heb met 1 van de bespelers.
De NAP met polo is er een 10 tal dagen geweest met 10 dagen opzegtermijn (vanuit mij dan toch.), ook dit was puur met het doel Sick op te houden aangezien op dat punt polo het toch aardig moeilijk had.
dat er een NAP is met defqon klopt, echter is het ook niet meer dan een NAP, de intentie was eerder een BG, maar gezamelijke offensieven tegen .sick. zijn er nooit geweest, en ook niet nodig gebleken.
Verder is het gewoon logisch dat men als kleinere partij enkele bondgenoten smeedt om verder te komen, ook Ciao! heeft dit uiteraard gedaan met een BG met defqon EN die hele youri alliantie, en dan nog eens een nap met ~ST~, om dan te gaan zeggen dat wij dankzij onze diplomatie volledig vast lagen is dan ook compleet naast de kwestie, sterker nog is er vanuit jullie ook de vraag geweest voor een fusie tussen beide stammen en een samenwerking.
 
Reactiescore
1.075
@King in the north Toch humor dat jij al dit soort details weet terwijl dit voor ons onbekend is haha. Zal wel aan ons liggen dan?

Wie is trouwens 'die hele Youri alliantie'?

YOURI, nw-tw , SS enz de voormalige stam van polo, alsof je ze nimeer kent :p

Dat je er zelf niets vanaf weet lijkt me vrij sterk

tryy5k5u.jpg

h1tx6cjo.jpg

rsc61wkx2clt.jpg
 
Reactiescore
22
+ @King in the north jij bent ook zo een hopeloos geval dat 's nachts stiekem 100 scouts laat vertrekken om erna je edels op pad te sturen. Beetje zielig. dat je overdag niets te pakken krijgt eigenlijk.
 
Reactiescore
1.075
+ @King in the north jij bent ook zo een hopeloos geval dat 's nachts stiekem 100 scouts laat vertrekken om erna je edels op pad te sturen. Beetje zielig. dat je overdag niets te pakken krijgt eigenlijk.

Ik krijg niets te pakken omdat er overdag ook geen pogingen zijn geweest?
Als nachtblitzen zielig is, speel je toch wel het verkeerde spelletje.
 
Reactiescore
22
Je eigen stam doet net hetzelfde en dit doet men al zolang tw bestaat. Hoort er gewoon eenmaal bij

Ik zeg niet dat het niet mag he? Het is gewoon een teken van zwakte. Van mij part mag hij best aanvallen, maar het valt iedere keer op dat als het overdag niet lukt, ze het snachts proberen. Nu in het begin deed ik dit alleen en was dat slopend haha, chance dat we nu met meer zijn eindelijk.

Degene die het meeste tijd in tw steekt, wint het spelletje nu eenmaal. Maar ik blijf het stiekem vinden op niveau van kata's op boerderijen :)
 
Reactiescore
1.089
Nacht aanvallen en de classic gaan hand in hand. Juist op de classic met zulke korte looptijden waarbij je regelmatig zelfs voor massa s snachts moet sturen. Als je daar niet tegen kunt moet je echt een andere wereld starten
 
Reactiescore
22
Nacht aanvallen en de classic gaan hand in hand. Juist op de classic met zulke korte looptijden waarbij je regelmatig zelfs voor massa s snachts moet sturen. Als je daar niet tegen kunt moet je echt een andere wereld starten

Jullie lezen echt niet verder dan de eerste zin he, tuurlijk is het onderdeel van, maar het blijft een teken van zwakte =)
 
Reactiescore
1.089
Jullie lezen echt niet verder dan de eerste zin he, tuurlijk is het onderdeel van, maar het blijft een teken van zwakte =)

Ik lees zeker wel verder dan de eerste zin. Maar dat het een teken van zwakte is, is gewoon wassen neus. Ik heb daar letterlijk nog nooit iemand op de classics over gehoord, juist omdat het hier als de normaalste zaak van de wereld (zeker geen zwakte) wordt gezien. Jij mag dat dus vinden, maar de algemene kijk is het zeker niet.

Het is ook bijna niet mogelijk een classic te spelen zonder, omdat zoals gezegd je door looptijden regelmatig verplicht bent s nachts aanvallen te sturen. Dat is niet zielig, dat is een feit waar je soms bijna niet om heen kan werken.
 
Reactiescore
22
Ik lees zeker wel verder dan de eerste zin. Maar dat het een teken van zwakte is, is gewoon wassen neus. Ik heb daar letterlijk nog nooit iemand op de classics over gehoord, juist omdat het hier als de normaalste zaak van de wereld (zeker geen zwakte) wordt gezien. Jij mag dat dus vinden, maar de algemene kijk is het zeker niet.

Het is ook bijna niet mogelijk een classic te spelen zonder, omdat zoals gezegd je door looptijden regelmatig verplicht bent s nachts aanvallen te sturen. Dat is niet zielig, dat is een feit waar je soms bijna niet om heen kan werken.

Akkoord met je stelling. Maar 's nachts een paar scouts sturen om dan stiekem edels te sturen hoort daar niet bij imo.

Massa' s sturen in de nacht, geen enkel probleem mee :)
 
Reactiescore
973
Akkoord met je stelling. Maar 's nachts een paar scouts sturen om dan stiekem edels te sturen hoort daar niet bij imo.

Dan moet je je account op orde hebben dat ze er niet door komen. Scouts zijn zeer underrated, en de regel die ik zelf hanteer is altijd meer scouts hebben dan de directe tegenstander. Daarbij door NB kan je er al op rekenen dat de kans klein is dat ze door 1 full deff heen bashen. Tevens heb ik wel is deff verzonden naar dorpen voor ik ging pitten met het idee dat als ze zouden scouten diep in de nacht, er daarna OS zou binnenkomen.

Als je je zaakjes niet goed op orde hebt voor nachtaanvallen, is dat ideaal voor een nachter ja. Daarentegen valt zelfs zonder een nachter te zijn, er vrij veel manieren zijn om je te weren tegen nachtaanvallen. Moet je alleen je account op aanpassen.
 
Reactiescore
42
Om dezelfde reden dat de nachtbonus er met een reden is, hebben scouts daar geen last van. Wanneer je dus een slecht verdedigd dorp vind en dat door de nachtbonus heen kunt blitzen, more power to you.

Persoonlijk doe ik er niet aan maar als dit bij mij gebeurd dan kan in constanteren dat ik geen goede predef planning heb gehad en de bemanning onvoldoende is gebleken om het te voorkomen, dat kan ik alleen mijzelf verwijten.
Wanneer je over kata's spreekt is dat niet aan de orde, er valt niks te verbeteren aan het deffen tegen kata's op bijvoorbeeld een boerderij
 
Bovenaan