De Schandpaal

Deleted User - 487976720

Guest
als er iemand noob is, is het defqon wel.
Zij hebben de wereld initieel vervuild door pacman te recruiten.
 
Reactiescore
54
De plek waar ik opsta maakt mij totaal niet uit. Ik kijk naar stammen/bondgenoten en het geheel. Ik had 100 keer liever gehad dat zowel Mee6 als Rivendal nog verder speelden en ik zelf op plaats 14 stond te bengelen, maar nood breekt wet en er zit ook niets anders op dan ze snel te edelen, zoals eerder aangegeven enkele posts terug. Het feit dat materlotti nu toevallig op plaats 3 staat is een kwestie van tijd en kan, door de ligging, onmogelijk blijven duren.
We gaan gewoon een mooi front creeëren en strijden binnenkort tegen elkaar. Die interns kunnen me eigenlijk ook een worst wezen. Het is immers altijd zonde als stammies stoppen, of het niet meer kunnen volhouden. Persoonlijk begrijp ik de samenwerking met P. en NW-TM, zeker als core stam.
Laten we nu dit onderwerp mooi vallen, uiteindelijk is ook dit gewoon een onzin discussie. :)
 
Reactiescore
54
Ik hoop dat je weer dat mastermark in de stam zit waar jullie mee samenwerken?
MasterMarkB heeft nog geen woord tegen de rest van de stam gezegd, volgens de hoofdspelers van Eyjaf heeft hij pas een enkele keer gelogd, dus slaat het totaal nergens op om hem continue maar weer te noemen in je posts.
 
Reactiescore
104
Oh menneke toch...

Alle voorbeelden die al genoemd zijn kom je toch wel weer met een excuus aan zetten.
Voor nu ben je voor de meeste gewoon het account wat alles doet om haar hachje te redden omdat het kwalitatief eigenlijk te kort komt.

1. kata nuub, ohnee wacht waren stammen die jullie gevraagd hebben om mee te doen & als jullie dan zien dat deze kata’s op HQ smed en AH gooien dan is het van tja aanval is al bezig en dit wist ik niet hoor.

2. Het excuus van jaaa maar wij zijn core stam dusja we moeten wel met 5 stammen in 1 discord app gaan om op 1 andere stam te gaan wantjaaa core hè

3. Intern nuub, ohneee dat ookal niet! Nood breekt wet natuurlijk. Je had vanaf het begin al twijfels over de kwaliteit van je stam maar toch gebleven waren nog een hoop andere opties maar meneer dacht weetje wat die toekomstige interns is top blijf lekker zitten. Ook natuurlijk geen wekeeen de tijd gehad om co’s te vinden hè

Kusje

Jezus wat een triestig figuur ben jij. Enige wat ik jou hier zie doen is kutposts plaatsen en persoonlijke sneren naar Materlotti. Duidelijk gefrustreerd dat er sommige spelers toch wat tegenstand bieden.

Als je dan al eens probeert om inhoudelijk te posten kunnen 2 van je 3 punten heel snel ontkracht worden door iemand die deze wereld niet eens speelt.

2. DefQon heeft als ik het goed begrijp een BG met de nummer 1 stam van deze wereld. Wat opgeteld 11 miljoen geeft met gigantisch veel safe aangezien jullie beiden rimstammen zijn. Wat hypocriet om dan de corespelers te gaan veroordelen omdat ze diplomatische betrekkingen opzetten tegen jullie.

3. 1 blik op jouw tw stats pagina toont aan dat 4 van de eerste 7 overnames van Wirtual dorpen van zonder spuug zijn. In dit stadium van het spel heeft dat een onnoemelijk voordeel om gratis 4 mooie dorpen te krijgen. Je verliest niets van troepen en krijgt er 4 grote dorpen bij. Wederom heel hypocriet om dan andere interners te gaan veroordelen.

Indien je je niet verder zo belachelijk wilt maken, raad ik je aan om of eerst eens deftig na te denken voordat je iets post of helemaal niet meer te posten. Zoals je nu post levert namelijk 0 bijdrage aan dit forum en doet niet veel goeds aan de reputatie van jouw account.

Groetjes
 
Reactiescore
3
als er iemand noob is, is het defqon wel.
Zij hebben de wereld initieel vervuild door pacman te recruiten.

Waar baseer je nu op dat DefQon noob is in deze post? Als dat is om dezelfde reden waarom wij zogenaamd deze wereld vervuild hebben volgens jou, wil ik je er toch op wijzen dat de meeste topstammen op het moment dat pacman gerekruteerd werd, al gewoon 5 leden hadden, geef me 1 goede reden waarom DefQon dan niet het recht heeft om een 5de lid te recruiten?
 
Reactiescore
984
We gaan gewoon een mooi front creeëren en strijden binnenkort tegen elkaar. Die interns kunnen me eigenlijk ook een worst wezen. Het is immers altijd zonde als stammies stoppen, of het niet meer kunnen volhouden. Persoonlijk begrijp ik de samenwerking met P. en NW-TM, zeker als core stam.
Laten we nu dit onderwerp mooi vallen, uiteindelijk is ook dit gewoon een onzin discussie. :)

Liever niet want ik heb al een front aan de andere kant dus laat mij in het westen liefst gewoon gerust :sad:
 
Reactiescore
139
Ik hoop dat je weer dat mastermark in de stam zit waar jullie mee samenwerken?

Hebben jullie niet een NAP met hem als stam? Er is vanuit DefQon 1x een gelijktijdige aanval geweest met Sick, verder is er geen enkele samenwerking.

2. DefQon heeft als ik het goed begrijp een BG met de nummer 1 stam van deze wereld. Wat opgeteld 11 miljoen geeft met gigantisch veel safe aangezien jullie beiden rimstammen zijn. Wat hypocriet om dan de corespelers te gaan veroordelen omdat ze diplomatische betrekkingen opzetten tegen jullie.

Groetjes

Er is absoluut geen bg met sick

Edit: Als ik zo eens op de kaart kijk heeft DefQon trouwens meer front en minder safe dan SS hoor? Met alle diplomatische betrekkingen van SS. Niks mis mee hoor, alleen gelieve wel de juiste feiten te weergeven.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487976720

Guest
Waar baseer je nu op dat DefQon noob is in deze post? Als dat is om dezelfde reden waarom wij zogenaamd deze wereld vervuild hebben volgens jou, wil ik je er toch op wijzen dat de meeste topstammen op het moment dat pacman gerekruteerd werd, al gewoon 5 leden hadden, geef me 1 goede reden waarom DefQon dan niet het recht heeft om een 5de lid te recruiten?
wat leuk dat je over jezelf spreekt in de 3e persoon.
 

Deleted User - 487976720

Guest
defqon heeft zich er gemakkelijk vanaf gemaakt door jou te recruiten. Als ze wat lef hadden, hadden ze tegen je gevochten.
1) liggen in een heel makkelijk rimgebied
2) recruiten de speler die ogenschijnlijk het meest tegenstand had kunnen bieden
3) hebben de hulp nodig van een andere top3 stam om SS aan te vallen. SS die in een slechtere positie liggen + de enige stam waar effectief wat front mee was. had heel makkelijk alleen afgehandeld kunnen worden
4) komen achteraf dan nog eens klagen over katapulten of interngedrag

ja hallo, kun je allesbehalve pro noemen natuurlijk
 
Reactiescore
984
Nu ja, als je een clown als Zonder Spuug in je stam hebt is het ook niet verwonderlijk dat een groot deel van de wereld zich tegen je gaat keren.
 
Reactiescore
104
Er is absoluut geen bg met sick

Edit: Als ik zo eens op de kaart kijk heeft DefQon trouwens meer front en minder safe dan SS hoor? Met alle diplomatische betrekkingen van SS. Niks mis mee hoor, alleen gelieve wel de juiste feiten te weergeven.

Zoals gezegd speel ik deze wereld niet en baseer me dus enkel op wat ik op dit forum lees. En hier is toch al een paar keer gepraat over een samenwerking, dus mijn ecxuses voor deze foute aanname. Laten we dan spreken over samenwerking ipv BG.

En ja dit kan nu inderdaad het geval zijn, dat is namelijk ook 1 van de redenen dat ze aan diplomatie doen. Om safe te creëren. Ik kan moeilijk geloven dat SS als corestam standalone meer safe heeft dan een rimstam als Defqon. Logische zet dus om safe te creëren via diplomatie. Oordelen over wie nu (diplomatie inclusief) het meeste safe heeft kan en ga ik ook niet doen.
 
Reactiescore
54
Liever niet want ik heb al een front aan de andere kant dus laat mij in het westen liefst gewoon gerust :sad:
Dat kan ik niet beloven helaas, misschien als we lief doen tegen elkaar? ;)
 
Reactiescore
1.075
Hebben jullie niet een NAP met hem als stam? Er is vanuit DefQon 1x een gelijktijdige aanval geweest met Sick, verder is er geen enkele samenwerking..

We hebben een nap omwille van Michael, toen hij zei dat Mark er ook ging spelen heb ik dan ook duidelijk mijn mening en afkeur laten blijken.
 

Deleted User - 487975170

Guest
Jezus wat een triestig figuur ben jij. Enige wat ik jou hier zie doen is kutposts plaatsen en persoonlijke sneren naar Materlotti. Duidelijk gefrustreerd dat er sommige spelers toch wat tegenstand bieden.

Als je dan al eens probeert om inhoudelijk te posten kunnen 2 van je 3 punten heel snel ontkracht worden door iemand die deze wereld niet eens speelt.

2. DefQon heeft als ik het goed begrijp een BG met de nummer 1 stam van deze wereld. Wat opgeteld 11 miljoen geeft met gigantisch veel safe aangezien jullie beiden rimstammen zijn. Wat hypocriet om dan de corespelers te gaan veroordelen omdat ze diplomatische betrekkingen opzetten tegen jullie.

3. 1 blik op jouw tw stats pagina toont aan dat 4 van de eerste 7 overnames van Wirtual dorpen van zonder spuug zijn. In dit stadium van het spel heeft dat een onnoemelijk voordeel om gratis 4 mooie dorpen te krijgen. Je verliest niets van troepen en krijgt er 4 grote dorpen bij. Wederom heel hypocriet om dan andere interners te gaan veroordelen.

Indien je je niet verder zo belachelijk wilt maken, raad ik je aan om of eerst eens deftig na te denken voordat je iets post of helemaal niet meer te posten. Zoals je nu post levert namelijk 0 bijdrage aan dit forum en doet niet veel goeds aan de reputatie van jouw account.

Groetjes

Ja die kut posts zijn bewust natuurlijk heb nooit anders gedaan dan kut posts posten om gefrustreerde reacties te krijgen.

Je punt over de samenwerking met “de nummer 1 stam van de wereld is iig niet hoe jij het nu ziet. Ik moet er om liegen maar toen wij nog 1e stonden heeft SS ervoor gekozen om met 2 andere stammen een massa op te zetten (terwijl trouwens alle 3 de stammen bijna hetzelfde punten aantal als dat van ons hadden). Dat draait het juist zo dat wij degene waren die tegen een overmacht stonden. Als wij er dan achterkomen dat er nog meer stammen bij betrokken worden waardoor de overmacht nog groter wordt dan is het niet vreemd dat er andere partijen ook denken hmm misschien wordt dat wel een probleem.

Je punt 2 is ook niet correct. Ik had een grote fout gemaakt met de start waardoor ik net iets achter lag op Wirtual. Als jij mij kan vertellen wat je als solo speler op het moment gaat doen als je directe tegenstander net iets eerder een trein stuurt naar jou dan jij naar hem kan sturen?

En die posts hebben zeker wel een bijdrage, zo zijn er ook neutrale lezers die niet alleen de standaard AF kutjes aan het woord zien waardoor een zeer eenzijdig niet altijd correct beeld gegeven wordt.
 
Reactiescore
104
Ja die kut posts zijn bewust natuurlijk heb nooit anders gedaan dan kut posts posten om gefrustreerde reacties te krijgen.

Je punt over de samenwerking met “de nummer 1 stam van de wereld is iig niet hoe jij het nu ziet. Ik moet er om liegen maar toen wij nog 1e stonden heeft SS ervoor gekozen om met 2 andere stammen een massa op te zetten (terwijl trouwens alle 3 de stammen bijna hetzelfde punten aantal als dat van ons hadden). Dat draait het juist zo dat wij degene waren die tegen een overmacht stonden. Als wij er dan achterkomen dat er nog meer stammen bij betrokken worden waardoor de overmacht nog groter wordt dan is het niet vreemd dat er andere partijen ook denken hmm misschien wordt dat wel een probleem.

Je punt 2 is ook niet correct. Ik had een grote fout gemaakt met de start waardoor ik net iets achter lag op Wirtual. Als jij mij kan vertellen wat je als solo speler op het moment gaat doen als je directe tegenstander net iets eerder een trein stuurt naar jou dan jij naar hem kan sturen?

En die posts hebben zeker wel een bijdrage, zo zijn er ook neutrale lezers die niet alleen de standaard AF kutjes aan het woord zien waardoor een zeer eenzijdig niet altijd correct beeld gegeven wordt.

Voila, zo moeilijk is dat toch niet om op een normale manier te posten ;)

Ingaand op jouw punt omtrent diplomatie; zoals hier al eerder aangegeven is het een logische zet dat corestammen allianties vormen tegen grotere rimstammen. Ten eerste hebben corespelers veel minder groeiruimte en bovendien zijn de tegenstanders meestal van een hoger niveau wat dus zorgt voor minder kwantiteit op termijn. Daarnaast hebben ze amper tot geen safe zonder diplomatie. Als rimstam moet je hierop anticiperen en dat kan je inderdaad doen door bvb zelf ook aan diplomatie te doen, maar om dan anderen hiervoor te verwijten terwijl je het zelf doet, noem ik hypocriet.

Wat betreft jouw tweede punt; ik zag alleszins geen recaps ofzo. Heb niet verder gekeken naar OD stijging, maar aangezien je nu ook op Wirtual speelt, ga ik ervan uit dat je geen weerstand geboden hebt. Dus ongeacht of het nu gepland was of omdat jij trager een trein had, dit is voor mij (op basis van bovenstaande argumenten, spreek me tegen als je wel gedefft hebt) een fusie/intern in een heel vroeg stadium. Dus om dan anderen te verwijten dat ze internen, vind ik hypocriet.

Nou, ik als neutrale lezer lees toch liever onderbouwde posts ipv die kutposts en onnodige sneren richting iemand die wel moeite doet om deftig te posten. Ik spreek hier natuurlijk voor mezelf, misschien dat anderen dit wel een meerwaarde vinden.
 
Reactiescore
660
Hebben jullie niet een NAP met hem als stam? Er is vanuit DefQon 1x een gelijktijdige aanval geweest met Sick, verder is er geen enkele samenwerking.



Er is absoluut geen bg met sick

Edit: Als ik zo eens op de kaart kijk heeft DefQon trouwens meer front en minder safe dan SS hoor? Met alle diplomatische betrekkingen van SS. Niks mis mee hoor, alleen gelieve wel de juiste feiten te weergeven.

Ooooooooo, Speel jij weer topper???
 
Bovenaan