De schandpaal - Subforum richtlijnen

Reactiescore
2.489
Beste spelers,

In het kader van de discussietopic boosten

De rol van het team en de community manager bestaat er in dit geval in om een kader aan te bieden van technische mogelijkheden: Het forum en de discord chat voor de P&P, het gebruik van het IGM systeem voor nuttige en relevante wereldforum topics en langs game kant kunnen we boosten/pushen via de wereldinstellingen minder aantrekkelijk maken.

Dit subforum kan gebruikt worden om spelers en/of stammen aan de Tribal Wars schandpaal te nagelen.

Kata-gebruikers? NAP gebroken? Jouw geclaimed dorp gejat? Recht in je cluster een dorp gaan edelen? Booster (Premium en/of anders)? Gebackstabbed?


Hoe werkt dit subforum?
  • Maak een topic, in de titel vermeld je duidelijk de speler en/of stam die je aan de schandpaal nagelt + waarom!
  • Na maken van het topic moet je de in-game account een bericht sturen met url naar dit forumtopic (recht op weerwoord), in geval van een stam stuur je naar minimaal één van de stamleiding.
  • Het overzicht in dit subforum toont enkel de topics met activiteit in de laatste 14 dagen. Spelers blijven niet "eeuwig" aan de schandpaal genageld (buiten als het topic actief blijft).
  • Mochten er meerdere topics redelijk gelijktijdig komen over één speler zullen ze samengevoegd worden.
  • Moderators mogen niet aan de schandpaal genageld worden.

OPGELET: Houd het TW-gerelateerd! Speel op de accounts en op Tribal Wars gedrag niet op individuele personen
 
Reactiescore
7.918
Moderators mogen niet aan de schandpaal genageld worden.

Een forum mod kan best ingame gaan stabben hoor, is al vaker voorgekomen. Dus vind dit niet helemaal opgaan :) Voor de rest ben ik heel erg benieuwd welke discussies plaats gaan vinden. Goed initiatief Seppe
 
Reactiescore
2.368
Natuurlijk mag je wel persoonlijk gaan op zo'n moment. Als 1 iemand de stab begaat en niet het gehele account, kan het toch enkel persoonlijk gaan?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
ik denk dat duckje actieve moderators voor die wereld bedoeld.

Als aldo zou spelen en stabben mogen we hem hier vast wel vast nagelen
 
Reactiescore
2.444
Shame GIF


Echt een hele bijzondere ontwikkeling, een heksenjacht starten wordt daadwerkelijk aangeraden door het TW-team zelf.
 
Reactiescore
2.489
:eek: Was niet helemaal de bedoeling dat deze al publiek stond (idee wordt getest/gepeilt binnen het team)

Politiek en Propaganda is een essentieel onderdeel van TW. Dit topic is niet per se een heksenjacht maar geeft je wel de mogelijkheid spelers om op een laagdrempelige manier aan P&P te doen.

Als moderators spelen mag je ze behandelen als speler en dus aan de schandpaal nagelen voor hun spelersgedrag.

Anyhow, nudat het toch publiek is:
Doen voor wereld 74 of laten varen? Diegene die het forum vinden mogen hun feedback geven.
 
Reactiescore
1.226
Shame GIF


Echt een hele bijzondere ontwikkeling, een heksenjacht starten wordt daadwerkelijk aangeraden door het TW-team zelf.

Het wordt niet aangeraden, er worden kaders geboden waarbinnen het plaats kan vinden. Het gebeurt immers al. Daarnaast blijven topics hier niet in den eeuwigheid.
 
Reactiescore
656
:eek: Was niet helemaal de bedoeling dat deze al publiek stond (idee wordt getest/gepeilt binnen het team)

Politiek en Propaganda is een essentieel onderdeel van TW. Dit topic is niet per se een heksenjacht maar geeft je wel de mogelijkheid spelers om op een laagdrempelige manier aan P&P te doen.

Als moderators spelen mag je ze behandelen als speler en dus aan de schandpaal nagelen voor hun spelersgedrag.

Anyhow, nudat het toch publiek is:
Doen voor wereld 74 of laten varen? Diegene die het forum vinden mogen hun feedback geven.

Sowieso gebruiken op W74. Door zo'n topic krijg je meer activiteit op het forum + je hebt een topic waarin alle sappige stabs etc. te lezen zijn.

*Edit: Ik zou idd ook die 2 weken regel weghalen. Vaak is het handig om terug te kunnen kijk als er nieuwe info komt, of soms duurt een discussie gewoon kei lang.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Sowieso gebruiken op W74. Door zo'n topic krijg je meer activiteit op het forum + je hebt een topic waarin alle sappige stabs etc. te lezen zijn.
Mwa. Ik vind het verdwijnen na 2 weken wel idioot. Want soms komt er na verloop van tijd nog een aap uit de mouw. Moet je daarvoor dan weer een nieuw topic maken?
 
Reactiescore
2.489
Je kan de topics nog steeds terugvinden, (klik op oudere berichten). Je ziet gewoon initieel echter enkel de topics met activiteit in de laatste 14 dagen. Dat kan ook 30 worden.

Op die manier is er toch een soort vergankelijkheid.

Ik sta er wel voor open het permanent te laten indien dat gewenst is.
 
Reactiescore
241
Vind dit wel een interessant idee, misschien kan dit voor wat extra activiteit op het forum zorgen.

Even wat stabjes uitlokken en nagelen die handel.
 
Reactiescore
7
Laten we er anders ook een IGM aan koppelen, elke vrijdagavond de kneusjes van de week vermelden in een PM voor de hele wereld. Dit lijkt me een geniaal idee, zonder nadelen.

Ik zeg doen!

Alsjeblieft geen extra IGM's met dit soort zooi. Er worden al teveel spams door tw IGM gestuurd. Wie kan het bijvoorbeeld nou wat schelen of er een of ander pim pam pet spelletje ergens gespeeld wordt.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Alsjeblieft geen extra IGM's met dit soort zooi. Er worden al teveel spams door tw IGM gestuurd. Wie kan het bijvoorbeeld nou wat schelen of er een of ander pim pam pet spelletje ergens gespeeld wordt.

pim pam pet ==> gratis pp ==> meer abusen ==> profit
 
Reactiescore
579
Nu het AF in tegenstelling tot de oudere werelden, zo goed als irrelevant geworden is -veel minder spelers, nog minder mensen op het AF- straffen we niet meer inGame voor boosten, maar openen we een schandpaal topic. Want dat zal de mentaliteit vast wel doen wijzigen...

Wat denk jezelf? Boosters -het mag voortaan!- maar let op, je kunt een standje krijgen op het AF... dat jou prestatie niets is, omdat je veel vriendjes etc. Bijna niemand leest het en weet je wat... we laten het na 14 of 30 dagen ook 'verdwijnen'...

Weet je... mss is het een beter idee als InnoGames, nu ze de spelers die niet in een team van 8 spelen en die niet met 10 vriendjes starten (die voor def of off zorgen, voor 1 account dat groot moet worden) heel hard laten vallen, om TW (1) gewoon op te doeken.

De eerste die van mij hierom aan de schandpaal genageld mag worden, dat lijkt me InnoGames en al hun hulpjes.... ^^
 
Reactiescore
2.489
Ach, het is zo'n drama geworden op Wereld 74 dat het Schandpaal forum overspoeld is! :)
 
Reactiescore
579
Nee Duckje, met een team (4-8) starten op 1 account en met 10 meestartende vriendjes, voor def/off en om hun dorpen af te staan, als de groei stagneert. Alles om 1 account groot te maken. Dat is gewoon het nieuwe normaal geworden. Hier iemand aan de schandpaal nagelen, dat lost niets op en het blijft ook niet staan.

Beweren dat de liefde voor het spel is terug gekomen, door de crisis etc... terwijl je boosten niet meer bestraft... Je zou je de ogen uit je kop moeten schamen, dat het TW waar je ooit voor gevallen bent, nu geworden is, wat het vandaag de dag is. En die schandpaal voor jou, die wil ik best optuigen. Je bent niets meer of minder een marionet van het bedrijf waarvoor je werkt. En toegegeven het spel an sich heeft veel meer elementen gekregen, maar het gros ervan draaien om geld, geld, en nog meer geld (voor InnoGames).

Kijk je zelf eens goed in de spiegel aan en probeer dan met droge ogen te beweren dat het niet zo is. En voor mij mogen nu je vriendjes over mij struikelen om je te verdedigen, ik kan daar niet mee zitten. Voor mij ben je die coma niet meer van pak em beet 7-8 jaar geleden. In een glijdende schaal, ben je er minder voor ons en meer voor InnoGames. En ik durf dat gerust te zeggen.
 
Bovenaan