De schandpaal - Subforum richtlijnen

Deleted User - 487969661

Guest
Hey Duckje, alles lekker?
Waarom reageer je niet op mijn berichten?
 
Reactiescore
533
Met het sponsoren van moddergooien ga je niet bepaald een goede sfeer maken, lol.

Ik vraag me af wie dacht dat "Hey, dat is een goed idee."
Dit is geen kader bieden, maar een vrijgeleide geven voor halve waarheden en uit context getrokken zaken...
 
Reactiescore
2.489
Met het sponsoren van moddergooien ga je niet bepaald een goede sfeer maken, lol.

Ik vraag me af wie dacht dat "Hey, dat is een goed idee."
Dit is geen kader bieden, maar een vrijgeleide geven voor halve waarheden en uit context getrokken zaken...

Wat je hier zegt is het volledige principe van politiek en propaganda op Tribal Wars. Een stam die dit goed kan gebruiken heeft wel degelijk een streep voor op een wereld.
 
Reactiescore
236
ik vraag me echt oprecht af...

waarom al dat fuseren eigenlijk?
wereld starten en dan gaan fuseren en solliciteren voor een stam die gelijkaardig groeit ook door te fuseren...

beginnen als stamleider en daar optimaal gebruik van maken door de bereidwilligheid van de leden in belang van de stam om zo nog sneller groeien en dan de overstap te maken...

is het de bedoeling dat iedereen dit begint te doen???

bedankt aan deze om mijn speelplezier weg te vegen ipv mijn dorp ;-)

om pp draait alles. Als je leden niet allemaal pp spenders zijn en een andere stam wel dan is de keuze voor velen gemaakt
 
Reactiescore
399
ik vraag me echt oprecht af...

waarom al dat fuseren eigenlijk?
wereld starten en dan gaan fuseren en solliciteren voor een stam die gelijkaardig groeit ook door te fuseren...

beginnen als stamleider en daar optimaal gebruik van maken door de bereidwilligheid van de leden in belang van de stam om zo nog sneller groeien en dan de overstap te maken...

is het de bedoeling dat iedereen dit begint te doen???

bedankt aan deze om mijn speelplezier weg te vegen ipv mijn dorp ;-)

Dit klinkt als een redelijke stab, om welke speler gaat het?

Meer toelichting graag:)
 
Reactiescore
93
@Duckje Je kan toch niet zeggen dat je dit een goede oplossing vind ivm boosten lol...
 
Reactiescore
2.489
@Duckje Je kan toch niet zeggen dat je dit een goede oplossing vind ivm boosten lol...
Ik sta volledig achter de beslissing.

Een wereld moet uitgevochtene worden via het overnemen van dorpen en via politiek en propaganda, niet via support ;)
 
Reactiescore
93
Je kan ook een duidelijke regel maken ivm boosten. Opgelost
 
Reactiescore
1.647
Mja ik ben daar ook wel een voorstander van maar de praktijk heeft toch geleerd dat dat vrijwel onmogelijk is om dan een consequent beleid te voeren.

Makkelijk zeggen vanuit die positie aangezien niet bekend is hoe Innogames dit dan nagaat. Vermoed als je input community vraagt en verbeteringen waarop gefilterd kan worden op het gebied van detecteren van boosts etc dat je daarmee erg ver kan komen.
 
Reactiescore
1.468
Makkelijk zeggen vanuit die positie aangezien niet bekend is hoe Innogames dit dan nagaat. Vermoed als je input community vraagt en verbeteringen waarop gefilterd kan worden op het gebied van detecteren van boosts etc dat je daarmee erg ver kan komen.
Ik reken mezelf momenteel net zo goed tot de community aangezien ik als forum mod zelf niet over dit beleid ga.
Je moet niet vergeten dat de regels die tot voor kort gehandhaafd werden tot stand kwamen naar aanleiding van een enquête onder spelers.
Ik kan me niet herinneren dat beleid eerder zo direct bepaald was door de community.

"Hoe innogames dat nagaat"
Innogames gaat niks na. Dat is een taak van de CM en de gamemods mochten die regels lokaal bepaald zijn. Het probleem bleek niet technisch van aard, maar het bleek gewoon bijzonder lastig om boostregels concreet te maken omdat het heel sterk afhankelijk is van context.
Als moderator wil je in game denk ik het liefst zo zwart wit mogelijk kunnen modden om het beheersbaar en overzichtelijk te houden, en ongelijkheid te voorkomen.
 
Bovenaan