De schande genaamd One Last Time

  • Topicstarter Deleted User - 487704759
  • Startdatum
Reactiescore
571
Niet iedereen vraagt het ingame ;). Ik heb het puur over de 3/4 mensen die hier lopen zeiken alsof OLT iets illegaals hebben gedaan. De rest kan gelukkig wel alles goed lezen en inschatten. Daarvoor is het niet nodig.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Ik zeik niet, ik beweer niet eens dat OLT iets illegaals heeft gedaan, ik vraag enkel om meer informatie :redface: Gelukkig ben ik een kritische geest die niet luistert naar hoe anderen iets interpreteren. Als er meer bewijs is, ben ik daar gewoon benieuwd naar, meer bewijs is beter dan de mening van anderen.
 
Reactiescore
276
Als ik met jou een afspraak maak. Alleen ik en jij voeren het hele gesprek. Vervolgens beweert jouw broertje iets anders over dat gesprek. Terwijl wij nooit contact met hem hebben gehad. Zou jij je broertje dan serieus nemen?

Mja het feit dat jij ook niks ingame wilt opvragen. Bevestigt mijn gedachte alleen maar meer en meer. ;)

Wat is dit voor redenering? Er zijn 2 mensen die in een on-topic topic om een slotje vragen, ik geef daar een opmerking op. That's it! Ik loop niet te zeiken lover de NAP lieverd...
 
Reactiescore
39
Ik zeik niet, ik beweer niet eens dat OLT iets illegaals heeft gedaan, ik vraag enkel om meer informatie :redface: Gelukkig ben ik een kritische geest die niet luistert naar hoe anderen iets interpreteren. Als er meer bewijs is, ben ik daar gewoon benieuwd naar, meer bewijs is beter dan de mening van anderen.

Als je terug leest, zie je de persoon waarmee de nap was bevestigen dat dit alleen persoonlijk was en niet stamgebonden. Meer informatie heb je niet nodig vermoed ik.
 
Reactiescore
39
Laatste poging, Misschien ga je het nu wel eens lezen.



Klopt ons accounts ( An attempt to perfection) heeft inderdaad een nap met Seba.


Hier ga je dus al de fout in. Vraag eens aan je stamgenoot om alle berichten tussen ons en hem (seba) door te sturen. Hij kwam met het idee om samen Pasja aan te vallen.



Denk aub eens na voordat je iets zegt. Als wij echt voor een naaistreek zouden willen gaan. Waarom heb ik dan niet tegen One Last Time gezegd om een andere dag aan te vallen? Want jullie waren nu sowieso online door onze aanval. Daarnaast komt het voorstel van een NAP vanuit mij. Ik had ook niks kunnen voorstellen. Zelfs nu jou stamgenoot ons aanvalt zal ik netjes de NAP afwachten.

EDIT: Je reactie van je stamgenoot zelf btw.

unknown.png


Check eerst al je feiten voordat je modder begint te gooien.

Maar omdat dit blijkbaar moeilijk is, zie hier
 
Reactiescore
319
Wat een waardeloze discussie zeg..

Geloof me, als ik niet dacht een fair NAP te hebben met F!x. had ik nooit een dorp met 35 min loopafstand leeg laten staan maar ook daar def ingezet.
Ding.png

Hier staat duidelijk "tussen ONS en jullie stam". Als er had gestaan "tussen onze stammen" had je gelijk gehad. Woensdag gaat de aanval door en er wordt NA woensdag een NAP voorgesteld. Dus vanaf donderdag.. Dit ligt eerder aan jullie begrijpend lezen dan aan AATP of OLT zelf.
 
Reactiescore
1.367

Deleted User - 487957162

Guest
Wat een waardeloze discussie zeg..

Hier staat duidelijk "tussen ONS en jullie stam". Als er had gestaan "tussen onze stammen" had je gelijk gehad. Woensdag gaat de aanval door en er wordt NA woensdag een NAP voorgesteld. Dus vanaf donderdag.. Dit ligt eerder aan jullie begrijpend lezen dan aan AATP of OLT zelf.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat het iets duidelijk had gekund. Alleen er was inderdaad geen officiele NAP. Wat ik wel grijs gebied vind is dat AATP een gezamenlijke aanval opzet met een hele stam en OLT gaat vervolgens die stam aanvallen. Misschien dom afgesproken van Harry Steen, maar zou met persoonlijk wel echt genaaid voelen.
 
Reactiescore
1.380
letterlijk is er niks fout maar moraal vind ik het slecht.

Als iemand van mijn stam samen met een andere stam een massa gaat fixen samen dan ga ik die andere stam niet sneaky aanvallen en wacht ik tot de massa voorbij is.

Dit is gewoon smerig spel en sneaky.

Theoretisch is het goed gedaan en hebben ze niks van een stab of wat dan ook uitgevoerd maar moreel is dit gewoon fout.
 
Reactiescore
455
Hoe kun je smerig en sneaky spel spelen, als je niks van de hele NAP afweet? Mocht dat zo zijn snap ik je moreel waarde die je eraan hecht. Maar als iedereen zich continue moreel moet uitlaten over zaken die hij/zij niet weet, kunnen we beter met zijn allen niks meer doen.

Dit is niet meer en niet minder dan iemand die iets verkeerd heeft geïnterpreteerd en nu baalt van zijn eigen inschattingsfout en hoopt op een beetje sympathie.
 

Deleted User - 487704759

Guest
Beste forumgebuikers,
bij deze een reactie van mij na een paar dagen. De afgelopen dagen heb ik de informatie en duidelijkheid gekregen die ik eerder had moeten krijgen.

Om een beeldvorming te geven was :Het idee dat mij gegeven werd, was dat er een nap met de stam F!x werd geprobeerd te regelen als we ze zouden helpen met de aanval op pasja. Het eerstvolgende bericht dat ik kreeg was de eerder hier geplaatste screenshot en op basis van de informatie die ik had, ging ik ervanuit dat ''ons'' dus sloeg op de stam F!x. Ook omdat we met liefst drie leden van f!x samenwerkte.

Toen ik vervolgens aangevallen werd door One Last Time en ik uiteraard erg verbolgen hierover was, werd mijn emotie versterkt door stamgenoten die hier hetzelfde over dachten. Ik was oprecht teleurgesteld in de stam f!x waar ik nooit een stab van zou verwachten. Op dit moment is dus duidelijk dat we helemaal geen NAP met One Last Time en andere stamleden hadden.

Het mag dus duidelijk zijn dat One Last Time theoretisch gezien niets verkeerd heeft gedaan en hier wil ik dan ook openlijk mijn excuses voor aanbieden en zal ik ingame ook nog met hem en AATP uitpraten voor zover dit mogelijk is. Ook de stam f!x heeft niets illegaals gedaan. De termen die ik op OLT gebruikt heb zijn niet juist geweest en ik heb zelf fouten gemaakt wat betreft informatie opnemen.

Feit blijft dat bij mij sterk de vraag blijft hangen of OLT niet van deze persoonlijke nap én aanvallen afwist & of zij dit niet hadden kunnen weten. Immers, ze hebben goed contact met elkaar aangezien ze zelfs via discord communiceren.
Mochten ze er -zoals ze zelf aangeven- niets van afweten, vraag ik me af waarom dit dan niet gedeeld wordt. Want helemaal onbelangrijk lijkt me dit niet en in mijn ogen is het netjes je stamgenoten even in toom te houden op de spelers waar je zelf mee samenwerkt.

Tot zover mijn eerste forumpost, die niet de gerechtigheid opleverde waar ik op hoopte.

Groeten,

Harry Steen
 

Deleted User - 487970932

Guest
Beste forumgebuikers,
bij deze een reactie van mij na een paar dagen. De afgelopen dagen heb ik de informatie en duidelijkheid gekregen die ik eerder had moeten krijgen.

Om een beeldvorming te geven was :Het idee dat mij gegeven werd, was dat er een nap met de stam F!x werd geprobeerd te regelen als we ze zouden helpen met de aanval op pasja. Het eerstvolgende bericht dat ik kreeg was de eerder hier geplaatste screenshot en op basis van de informatie die ik had, ging ik ervanuit dat ''ons'' dus sloeg op de stam F!x. Ook omdat we met liefst drie leden van f!x samenwerkte.

Toen ik vervolgens aangevallen werd door One Last Time en ik uiteraard erg verbolgen hierover was, werd mijn emotie versterkt door stamgenoten die hier hetzelfde over dachten. Ik was oprecht teleurgesteld in de stam f!x waar ik nooit een stab van zou verwachten. Op dit moment is dus duidelijk dat we helemaal geen NAP met One Last Time en andere stamleden hadden.

Het mag dus duidelijk zijn dat One Last Time theoretisch gezien niets verkeerd heeft gedaan en hier wil ik dan ook openlijk mijn excuses voor aanbieden en zal ik ingame ook nog met hem en AATP uitpraten voor zover dit mogelijk is. Ook de stam f!x heeft niets illegaals gedaan. De termen die ik op OLT gebruikt heb zijn niet juist geweest en ik heb zelf fouten gemaakt wat betreft informatie opnemen.

Feit blijft dat bij mij sterk de vraag blijft hangen of OLT niet van deze persoonlijke nap én aanvallen afwist & of zij dit niet hadden kunnen weten. Immers, ze hebben goed contact met elkaar aangezien ze zelfs via discord communiceren.
Mochten ze er -zoals ze zelf aangeven- niets van afweten, vraag ik me af waarom dit dan niet gedeeld wordt. Want helemaal onbelangrijk lijkt me dit niet en in mijn ogen is het netjes je stamgenoten even in toom te houden op de spelers waar je zelf mee samenwerkt.

Tot zover mijn eerste forumpost, die niet de gerechtigheid opleverde waar ik op hoopte.

Groeten,

Harry Steen
Bedankt voor je excuses, het siert je.
Er is in dit topic een screen getoont waarin ik dezelfde ochtend, na je pm, vraag in de stamdiscord naar een NAP?

Dit had ik uiteraard niet gedaan als ik van de nap geweten had!

K
 

Deleted User - 487704759

Guest
Bedankt voor je excuses, het siert je.
Als ik de ballen heb om mijn verhaal op te hangen en blijkt dat ik zelf fouten heb gemaakt, moet ik ook de ballen tonen deze fouten toe te geven.

Er is in dit topic een screen getoont waarin ik dezelfde ochtend, na je pm, vraag in de stamdiscord naar een NAP?
Waar een hoop toeval samenkomt, ontstaat argwaan.
Maar er vanuit gaande dat dit oprecht is, blijven er genoeg vragen over zoals ik al eerder aangaf. Feit is dat ik nooit meer met al mijn troepen zal meedoen als ik samenwerk met enkele leden van F!x ;)
 
Bovenaan