De schande genaamd One Last Time

  • Topicstarter Deleted User - 487704759
  • Startdatum
Reactiescore
1.380
naja ik begrijp hem wel een klein beetje. Je sluit NAP af om samen met fix een stam aan te gaan vallen. Althans een aantal accounts.
Dus ga je je account daar ook op instellen.

Dat de NAP niet voor heel FIX telt zou kunnen dan zou je je troepen dus niet weg moeten sturen en beter moeten lezen.

Het is dus niet tegen de regels in. Of het netjes is is een ander verhaal zeker omdat fix accounts samen willen aanvallen, maar on last time heeft dus niks fout gedaan.

In de toekomst gewoon beter afspreken zodat er geen misverstanden zijn en niet naief zijn dat andere accounts je dan niet gewoon aanvallen.
Je kan eigenlijk ook na gaan als je geen mb du van ze bent of in de stam zit ga je toch weggespeeld worden dus dit was gewoon te verwachten of dacht je dat je daar rustig je ding mocht doen van FIX of welk ander grote stam.

inderdaad weer een slotje erop haha
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik snap deze speler eigenlijk wel. Om even in de taal hiervoor te spreken. Speler A en B nemen een NAP om een gezamenlijke speler aan te vallen. Speler C doet hieraan mee, gezien A en C stamgenoten zijn. Speler D weet hiervan en gaat sneaky speler C edelen. Is geen NAP, maar wel laag spel.
 
Reactiescore
1.647
Ik snap deze speler eigenlijk wel. Om even in de taal hiervoor te spreken. Speler A en B nemen een NAP om een gezamenlijke speler aan te vallen. Speler C doet hieraan mee, gezien A en C stamgenoten zijn. Speler D weet hiervan en gaat sneaky speler C edelen. Is geen NAP, maar wel laag spel.

Hoe sneaky? Gasten zijn juist online wat enkel nadeel is?
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ja, maar je weet dat als iemand aan zijn andere front gaat aanvallen. De kans er is dat alle deff weg is. Dan kan je online zijn, maar zonder deff kan je niks. Ik zeg ook niet dat het een stab is, maar als een vijandelijke stam samen met jou stamgenoot een gezamenlijke aanval doet, val je die toch niet aan tijdens de aanval..
 
Reactiescore
39
Ja, maar je weet dat als iemand aan zijn andere front gaat aanvallen. De kans er is dat alle deff weg is. Dan kan je online zijn, maar zonder deff kan je niks. Ik zeg ook niet dat het een stab is, maar als een vijandelijke stam samen met jou stamgenoot een gezamenlijke aanval doet, val je die toch niet aan tijdens de aanval..

Iedereen zit hier allemaal te redeneren over deff hier en deff daar.
Het feit is dat we een inactieve speler hebben geedeld, deze hadden we gevonden via twmaps en twstats. (om 12u snachts)
Al zijn troepen waren nog thuis buiten 1k dual, konden we zien aan de rapportjes.
Dit account bezat 6 dorpen waar van 5 deff waren maar de stam heeft via vv niets een proberen te deffen.
Ze hadden genoeg deff aanwezig als stam want door dag hebben ze 50-60k deff verspilt op een muur van 0-10 .

Harry steen zn dorp lag op 35 min afstand van de edels en had hij dus nooit kunnen deffen zelfs als hij deff had.
Hij had deff in zn dichtsbijzijnde dorp staan, niks was daar van naar het front.
Hij was er gewoon niet op dat moment en de looptijd was te lang.

Dus voordeel uit troepen halen die weg waren is er niet gebeurd.
Als ze daar eens meer tijd zouden besteden aan te deffen via vv dan posts en pms maken, waren ze waarschijnlijk bijna niks verloren.

Met Vriendelijke Groeten
Roel - OLT

PS.
Laatste reactie van team OLT uit want dit begint belachelijk te worden
 

Deleted User - 487704759

Guest
Klopt ons accounts ( An attempt to perfection) heeft inderdaad een nap met Seba.
Dit soort berichten op het forum plaatsen geven natuurlijk wel een mooi, anders dan waar beeld dan de werkelijkheid hé.
Een screenshot van het bericht die wij kregen:
(screenshot in bijlage hieronder)

Dit zou je kunnen lezen als een NAP tussen AATP en de stam, niet enkel met Seba wat steeds gezegd wordt. Wij krijgen verder te horen dat er een NAP tussen onze stammen was en daar lijken deze berichten ook wel veel op. Je zou dit kunnen lezen als in dat ''ons'' slechts AATP betreft. Maar als je een aanval doet samen met drie leden van F!X en er een NAP wordt aangegaan met ons als

Harry steen zn dorp lag op 35 min afstand van de edels en had hij dus nooit kunnen deffen zelfs als hij deff had.
Geloof me, als ik niet dacht een fair NAP te hebben met F!x. had ik nooit een dorp met 35 min loopafstand leeg laten staan maar ook daar def ingezet.Ding.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.452
Dit soort berichten op het forum plaatsen geven natuurlijk wel een mooi, anders dan waar beeld dan de werkelijkheid hé.
Een screenshot van het bericht die wij kregen:


Dit zou je kunnen lezen als een NAP tussen AATP en de stam, niet enkel met Seba wat steeds gezegd wordt. Wij krijgen verder te horen dat er een NAP tussen onze stammen was en daar lijken deze berichten ook wel veel op. Je zou dit kunnen lezen als in dat ''ons'' slechts AATP betreft. Maar als je een aanval doet samen met drie leden van F!X en er een NAP wordt aangegaan met ons als


Geloof me, als ik niet dacht een fair NAP te hebben met F!x. had ik nooit een dorp met 35 min loopafstand leeg laten staan maar ook daar def ingezet.
Dus er was wel een stammen nap en geen persoonlijke nap???
Kwalijke zaak
 
Reactiescore
25
Dit soort berichten op het forum plaatsen geven natuurlijk wel een mooi, anders dan waar beeld dan de werkelijkheid hé.
Een screenshot van het bericht die wij kregen:
(screenshot in bijlage hieronder)

Dit zou je kunnen lezen als een NAP tussen AATP en de stam, niet enkel met Seba wat steeds gezegd wordt. Wij krijgen verder te horen dat er een NAP tussen onze stammen was en daar lijken deze berichten ook wel veel op. Je zou dit kunnen lezen als in dat ''ons'' slechts AATP betreft. Maar als je een aanval doet samen met drie leden van F!X en er een NAP wordt aangegaan met ons als


Geloof me, als ik niet dacht een fair NAP te hebben met F!x. had ik nooit een dorp met 35 min loopafstand leeg laten staan maar ook daar def ingezet.Bekijk bijlage 22095

Er staat hier toch letterlijk dat er pas na woensdag een NAP voor 5 dagen zou komen tussen de betreffende partijen?
 

Deleted User - 487704759

Guest
Er staat hier toch letterlijk dat er pas na woensdag een NAP voor 5 dagen zou komen tussen de betreffende partijen?
Ach hou toch op man. Er is toch duidelijk dat dit bedoeld was dat het op de woensdag zou ingaan? Trouwens, als ze het vanaf donderdag (vandaag) zouden bedoelen hadden ze dat allang aangegeven. En dat zal totaal niet logisch zijn?!?
 
Reactiescore
39
Allright 2 punten.

1. Nap was niet op stamvlak al toegegeven door een stamgenoot van harry steen. Als hij dit fout interpreteert is dit zijn eigen probleem. ( zie screens eerdere post)
2. Wij wisten niks van die nap af (https://gyazo.com/956a128c75210ea576acb0b7d26d21f3)

Je kan hier blijven over discussieren maar je kunt niet om de feiten heen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
571
Damm wat een klein kind ben je ook.

Dit zou je kunnen lezen als een NAP tussen AATP en de stam, niet enkel met Seba wat steeds gezegd wordt. Wij krijgen verder te horen dat er een NAP tussen onze stammen was en daar lijken deze berichten ook wel veel op. Je zou dit kunnen lezen als in dat ''ons'' slechts AATP betreft. Maar als je een aanval doet samen met drie leden van F!X en er een NAP wordt aangegaan met ons als
Bekijk bijlage 22095

ONS staat voor ons account. Die van mij en Cedric. Je kan leuk 1 bericht plaatsen maar lees dat hele gesprek eens door. Er is nooit 1 woord gesproken over een stam nap. WIJ bieden een nap aan jullie hele stam ja. Wij hebben tot nu 0 aanvallen gestuurd op jullie stam. Vraag je stamgenoot eens of hij die nap wel gerespecteerd heeft aub.

Heb nu al van meerdere neutrale personen gelezen dat wij niks fout hebben gedaan.

Dat er uberhaupt slotjes op een schandpaalforum worden gevraagd terwijl alles nog steeds on-topic is :confused2:

Mocht jij deze wereld spelen he. Stuur dan eens ingame een pm naar het account Sebapoe13. Hij is met ons de NAP aangegaan. Dat Harry Potter boos is geworden door miscommunicatie daar kan ik weinig aan doen. Als zowel Seba en wij zeggen dat het geen nap op stamniveau was. Hoe kan in godsnaam iemand iets anders beweren?

Dus er was wel een stammen nap en geen persoonlijke nap???
Kwalijke zaak

AATP met de stam HRLK ja. Tot nu nog steeds 0 aanvallen vanuit ons naar hun. Andersom kunnen ze dat niet zeggen. Ik snap dat jij mij niet mag maar er staat nergens 1 woord over Fix bied jullie een NAP aan. ;)
 
Reactiescore
571
Als ik zoiets beweer. Seba zegt het zelfde, maar deze clown blijft door rammen. Denk je dat een gesprek dan een verschil maakt?

edit: onze harry potter blijft in sprookjes geloven. Dus wil je de waarheid weten vraag het lekker aan seba.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Ik vraag me gewoon af waarom je constant blijft roepen dat het duidelijk is, maar weigert om het gesprek te plaatsen. Zo gaat het 99/100 keer. Mensen zeggen bewijs te hebben, maar willen het niet tonen. Als je het post, is de discussie meteen afgesloten lijkt me, dus snap het probleem niet?
 
Reactiescore
571
Wat ik in pm's bespreek is niet voor niks via pm's. Dat hoort hier niet thuis. Ik heb daar geen behoefte aan. Seba zelf heeft denk ik geen AF account. Daarom zeg ik nu voor de zoveelste keer. Stuur hem eens ingame een pm. Dan zul je het zelf horen. Feit dat er zoveel mensen op de Fix haat trein willen springen zegt genoeg. Mocht Seba niet reageren. Stuur mij dan een bericht ingame (an attempt to perfection) dan stuur ik het jou persoonlijk zelf door.
 
Reactiescore
276
Mocht jij deze wereld spelen he. Stuur dan eens ingame een pm naar het account Sebapoe13. Hij is met ons de NAP aangegaan. Dat Harry Potter boos is geworden door miscommunicatie daar kan ik weinig aan doen. Als zowel Seba en wij zeggen dat het geen nap op stamniveau was. Hoe kan in godsnaam iemand iets anders beweren?

Ik zeg gewoon dat ik niet begrijpt waarom er zo gevraagd wordt om slotjes, ik oordeel totaal niet en elke partij heeft hier openlijk kans om feiten op tafel te leggen. AF is deel van het spel
 
Reactiescore
571
Als ik met jou een afspraak maak. Alleen ik en jij voeren het hele gesprek. Vervolgens beweert jouw broertje iets anders over dat gesprek. Terwijl wij nooit contact met hem hebben gehad. Zou jij je broertje dan serieus nemen?

Mja het feit dat jij ook niks ingame wilt opvragen. Bevestigt mijn gedachte alleen maar meer en meer. ;)
 

Deleted User - 487970061

Guest
Wat ik in pm's bespreek is niet voor niks via pm's. Dat hoort hier niet thuis. Ik heb daar geen behoefte aan. Seba zelf heeft denk ik geen AF account. Daarom zeg ik nu voor de zoveelste keer. Stuur hem eens ingame een pm. Dan zul je het zelf horen. Feit dat er zoveel mensen op de Fix haat trein willen springen zegt genoeg. Mocht Seba niet reageren. Stuur mij dan een bericht ingame (an attempt to perfection) dan stuur ik het jou persoonlijk zelf door.

PM sturen is moeilijk als je niet op de wereld speelt :tongue: Maar wat is het verschil tussen iedereen die het ingame vraagt en krijgt, of het hier neerzetten? Daarnaast oordeel ik niet, ik vraag juist om informatie om fatsoenlijk te kunnen oordelen.
 
Bovenaan