De schande genaamd One Last Time

  • Topicstarter Deleted User - 487704759
  • Startdatum

Deleted User - 487704759

Guest
Beste Forumbezoekers,

Dit is mijn eerste post op dit forum, dus ik moet even leren hoe het precies werkt.

De reden waarom ik post, is omdat W74 nog een stukje triester is geworden dan het al was en ik jullie wil waarschuwen voor de veroorzaker hiervan.

We hebben het in dit geval over speler One Last Time.

One Last Time is een rat die zich niets aantrekt van pacts zoals een NAP. Nee, in plaats van het spel eerlijk te spelen, naait hij de spelers waar een pact mee is en edelt hun dorpen.
Samen met mijn stam zijn we met F!x. een NAP van bepaalde tijd aangegaan vanochtend 00:00 uur (en in de aanloop er naartoe ook uiteraard) want we zouden samen gaan werken tegen een andere stam in deze regio.

Dus wat doe je dan? Je verplaatst je defensieve troepen naar het front waar het wél nodig is en vertrouwt erop dat F!X je niet aanvalt. Nou mooi fout! Vannacht begon meneer vrolijk met scouten en omdat mijn scouts en def veel verderop stond, zag hij zijn kans mooi om mijn dorpje plat te gooien en te edelen. Om het nog leuker te maken stuurde hij ook een grote clear naar een ander dorp van mij.

De reacties die volgen, zijn zoals we gewend zijn van spelers die uit puur egoïsme handelen: 1ontlopen 2.ontkennen en 3. schreeuwen om bewijs.

harry steen 15.07.20 04:49
Is dit serieus jullie stijl man? Wat een achterbaks spel dan en wat ben ik hier klaar mee. Ga je schamen man.

One Last Time 15.07.20 05:41
Ach het zijn maar wat scouts met een ram joh, maak je niet druk
Dit was geen scouts met ram, maar een volledige clear. En hij lachte alles een beetje weg en deed net alsof hij niet net daarvoor een dorp van me overgenomen had. Liegen kan hij dus ook goed.

harry steen 15.07.20 06:45
Oh ja, want op jouw woord kan ik aan. Luister, een nap is een nap. Dan kan je nog zoveel dorpen hebben, dit soort dingen flik je niet. En ik wil mijn dorp per direct gewoon terug.Dan pas maak ik me niet meer druk

One Last Time 15.07.20 07:13
Een nap?

One Last Time 15.07.20 07:13
Waar is een nap?

One Last Time 15.07.20 07:13
Dorp midden in ons cluster edel Kenia gewoon niet

oké check, meneer ontkent het bestaan van een NAP en doet alsof zijn neus bloed. Daarnaast rechtvaardigt hij zijn edelactie door te zeggen dat ik niet in zijn cluster zou mogen edelen. Desondanks dat niemand een cluster zomaar kan toe-eigenen, vergeet hij even dat hij pas net in deze buurt zit nadat hij mijn oude stam WR daar compleet edelde. maargoed, het edelen is clusters is voor mij een heel andere discussie maar daar zal hij straks zijn tegenwoord wel op gericht hebben.



harry steen 15.07.20 07:35
Ach hou toch op man met leugens verspreiden! Hier kan ik echt boos om worden. Er was een pact en daar hou je je aan. Ik had jullie hoog zitten als stam zijnde en dit valt mij zwaar, zwaar tegen.

Dat jij je cluster wilt vullen dat is het spel en daarom speel ik het ook. Ging ik het winnen anders? Nee wss niet,maar de gevechten maken het leuk. Maar winnen, dat doe je niet op deze manier.

One Last Time 15.07.20 07:42
Vriend,

Kom even met bewijzen voor een pact. Wij kunnen nergens binnen de stam wat vinden en de vraag ligt uit bij onze leiding.

Zolang je blijft roepen en niets aantoont ga je niets terugkrijgen.

Dorp wat je in ons cluster edels is ook not done in een pact.

Nogmaals kom met bewijzen

Bye

In plaats van zelf na te gaan waar het fout ging (iemand roept dit niet uit het niets) mag IK met bewijs aan komen zetten omdat HIJ een ontzettend grote stam (met zijn stam) heeft gemaakt.


Tot zover zal je nog kunnen geloven dat hij echt zo dom was om niet van een nap af te weten, terwijl die jongens genoeg communiceren. Voordeel van de twijfel. In plaats van zijn excuus aan te bieden nadat hij absoluut bekend moest zijn van onze NAP en zijn dorpen terug te geven, kiest meneer ervoor om gewoon verder te gaan met clearen en edelen en gaat onverstoorbaar verder!?! Wat zijn dan pacts met zulke grote stammen/spelers nog waard, als ze hun woord niet kunnen houden en geen fatsoen kunnen tonen?


Wij als stam voelen ons ontzettend genaaid door One Last Time en zijn stam F!x. die hier tot zover niet daadkrachtig genoeg tegen optreed. Het is een absoluut schofterige manier van spelen en valt in mijn ogen niet te rechtvaardigen.

Woord een woord, man een man. Maar niet bij One Last Time.

Mocht ik bewijs moeten leveren, doe ik dat met alle gemak. Wees gewaarschuwd voor deze rat en in het verlengde daarvan de afspraken die je met F!x maakt.

Groeten,

Harry Steen
 
Reactiescore
571
Houd toch op man. Je bent met ons account (AATP) een nap aangegaan. Sterker nog jouw stamgenoot is met ons een NAP aangegaan. Er is nergens 1 woord gesproken over een NAP op stamniveau. Lees alle berichten maar terug voordat je met gebakken lucht komt aanzetten.

Valt mij trouwens ook vies tegen dat zo'n topic gemaakt wordt, nadat zowel Sepa en Hanseekee al via pm antwoord hebben gekregen.
 

Deleted User - 487966214

Guest
Dus.
Een speler van fix gaat een nap aan , hij vraagt aan te vallen op een doelwit samen met hem waarom jullie stam die zelfde nacht die zelfde moment de aanval inzet op deze speler ?
Dat is blijtfoef? Dat is naai streek maar fix had deze naam al en bevestigen alleen maar.

Jullie zijn niet te vertrouwen, wees correct en vraag gaan NAP aan om dan te backstabben. Val aan zoals weken geleden en verlies enkel maar troepen.. maar ga dan niet deze achterbakse streek uithalen .

Greetz
 
Reactiescore
571
Nee zo is het niet gegaan.

Wij vallen Seba aan en hij ons. We pakken beide geen echte winst. Dus besluiten wij onderling om een gezamenlijke aanval op Pasja te doen. Dit originele voorstel komt vanuit Seba en dus niet vanuit Fix.

Hiermee gaan wij akkoord en de aankomst datum is gezamenlijke besloten. Als wij info zouden doorspelen aan one last time. Dan had ik toch gezegd luister pik, vannacht doen wij een aanval. Pak ze een andere dag als ze offline zouden zijn. Het feit dat OLT dezelfde dag aanvalt als onze aanval, toont aan dat wij niks hebben doorgespeeld.

Ik snap dat jullie erg graag op de Fix haat trein willen springen, maar probeer het ergens anders aub.
 
Reactiescore
141
Deze ‘NAP’ is nergens in de stam bekend. Tot nu
 
Reactiescore
571
Niet ons directe nap. Het gaat om 4 accounts dus. A en B (stam 1) en C en D (stam2). A gaat met C een nap aan. Echt een persoonlijke afspraak niks maar dan ook niks op stamniveau. B valt nu D aan. Daar is dan niks mis mee.
 

Deleted User - 487966214

Guest
Belachelijke vent ben jij . Met die flauwe kul met Ne a en b en c.

Fix speler heeft NAP met hrlk speler.
Hij vraagt een pasja speler aan te vallen en vervolgens valt fix de hrlk spelers aan.

Pure naaistreek , geen flauwe kul daarover .. hier lul jij je zelf niet uit ! Dit is puur afspreken negeren
 
Reactiescore
571
Laatste poging, Misschien ga je het nu wel eens lezen.

Fix speler heeft NAP met hrlk speler.

Klopt ons accounts ( An attempt to perfection) heeft inderdaad een nap met Seba.

Hij vraagt een pasja speler aan te vallen en vervolgens valt fix de hrlk spelers aan.
Hier ga je dus al de fout in. Vraag eens aan je stamgenoot om alle berichten tussen ons en hem (seba) door te sturen. Hij kwam met het idee om samen Pasja aan te vallen.

Belachelijke vent ben jij . Met die flauwe kul met Ne a en b en c.

Pure naaistreek , geen flauwe kul daarover .. hier lul jij je zelf niet uit ! Dit is puur afspreken negeren

Denk aub eens na voordat je iets zegt. Als wij echt voor een naaistreek zouden willen gaan. Waarom heb ik dan niet tegen One Last Time gezegd om een andere dag aan te vallen? Want jullie waren nu sowieso online door onze aanval. Daarnaast komt het voorstel van een NAP vanuit mij. Ik had ook niks kunnen voorstellen. Zelfs nu jou stamgenoot ons aanvalt zal ik netjes de NAP afwachten.

EDIT: Je reactie van je stamgenoot zelf btw.

unknown.png


Check eerst al je feiten voordat je modder begint te gooien.
 

Deleted User - 487966214

Guest
Dus puur toeval de aanval op het zelfde moment dat wij samen met de fix speler een aanval doen?

Denk je nu echt dat iemand dat gelooft?
 
Reactiescore
1.647
Dus puur toeval de aanval op het zelfde moment dat wij samen met de fix speler een aanval doen?

Denk je nu echt dat iemand dat gelooft?

Luister is heel simpel, als je zou weten dat iemand wakker is ga je niet aanvallen als gepland is. Iedereen kan OS dan voor de aanvallen zetten, dus als doorgegeven zou zijn zou het punt 1 stom zijn, en schat ze wel wat hoger in. Punt 2 zijn jullie zo dom/naïef/stom niet goed je afspraken te lezen waardoor je verrast bent door een aanval en met allemaal valse beschuldigingen en vergelijkingen komt
 

Deleted User - 487970932

Guest
Hier even een screentje dat de aanval pas gister om 24u gepland is nadat onze scouts geland waren en we tot de ontdekking kwamen dat hij inactief is:


Als we van plan waren om een NAP te abusen/ te gaan stabben o.i.d. hadden wij van OLT het wat ruimer van tevoren gepland en ook op een iets grotere schaal.

EDIT:

Daarbij edelt Mr. Steen een dorp precies tussen 3 van onze dorpen in. Volgens mij edel je bij een NAP ook niet in elkaars cluster zonder dat je dat overeengekomen bent met de betreffende speler?
 
Bovenaan