[Stam] De Rover / DR

Reactiescore
1
1. De tekst: De Rover / DR (Welke het beste past)
2. Kleurencombinatie(s): Welke uit komen
3. Thema: Iets met een rover? (Land, boefje?) Of natuurlijk iets anders moois (cyber, magie, goden?)
4. Plaatje(s) om te gebruiken: Uuuuuh...
5. Deadline: Geen (maar bij voorkeur voor het einde van het jaar)
6. Prijs/gift: 100pp of meer :)
7. Favoriet tot nu toe: Iets in de trant van nummer 5 of 7?

mzlgl0pkpk66s.jpg

(ja, heel schaamteloos geleend (gestolen) :p)

Het idee is om met drie (gewatermerkte) kandidaten te komen, om in ons forum een poll te houden om te kijken welke favoriet is. Degene die wint krijgt dan zijn/haar pp van mij uitbetaald :)

Thanks <3 We zijn al heel lang hoognodig toe aan een nieuw plaatje :s
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1
Hihi, zoiets ja ;) Ik weet niet goed wat passend is bij onze naam, vandaar dat ik maar met wat onderwerpen was gaan gooien... Misschien moeten we onze stamnaam gewoon aanpassen naar iets waar makkelijker een leuke afbeelding bij te maken is :p
 
Reactiescore
1

Juist! Zoiets! Heb je hier ook een 300x280 variant van? Hoop dat de tekst iets minder pixelig is dan :) Dan gaat deze zeker op t lijstje. Ik heb de medeleiding al gevraagt om even te kijken of ze dit ook iets vinden. Morgen meer info :)

Mocht iemand anders nog iets moois hebben staan dan hoor ik t natuurlijk graag :)

~ML
 

DeletedUser76082

Guest
Oh ja sorry, ik had dit plaatje nog liggen voor een speler. Ik ben helemaal vergeten om het formaat te wijzigen. :D
 
Reactiescore
1
Update:

Ik heb zojuist een poll op ons forum geplaatst voor deze vier afbeeldingen. Het is nu aan onze leden om hun stem uit te brengen. Na het weekend zal ik kijken welke afbeelding de meeste stemmen heeft gekregen, en de maker hiervan op de hoogte stellen en uitbetalen. Dank jullie allen voor de inzendingen!

~ML
 
Reactiescore
1
De leden hebben gesproken (weekje later dan gepland, mja :p)! DarkLegendary's inzending heeft met 7 stemmen gewonnen :) De eerste versie heb ik meegenomen in de poll, omdat ik die net iets mooier vond. Dit is ook de versie die ik wil gebruiken :)
Daarnaast wil ik persoonlijk graag de inzending van Tactical Illusion kopen, omdat ik hem erg sterk vind. Geen idee wat ik er mee ga doen, maar ik wil 'm :p

Is 100pp/afbeelding akkoord voor beiden? Zo ja, waar kan ik de pp heen overmaken? :)

Dank voor alle inzendingen!

~ML
 

DeletedUser77909

Guest
Is prima, ik zou van de eerste de copyright afhalen als ik de premiumpunten binnen heb gekregen ;)
(gewoon naar DarkLegendary)
 
Bovenaan