De roast van W50

Reactiescore
2.506
Wanneer is de deadline?

En ik wil niet achteraf zeiken, doe het toch, maar volgens mij was er voor het opstarten van de roast ook geen duidelijke animo. :p

Klopt, was ook verbaast dat er een aantal zoiets wilde. Kost te veel tijd om zoiets te maken. Een quiz zou zeker voor 50 leuker zijn geweest, maarja dat kreeg al helemaal geen animo. Het zou de leiders een dag of wat hebben gekost, maar daar zouden meer inzendingen voor komen als deze roast. Maarja das achteraf.
Jullie hebben me wel 1 ding duidelijk gemaakt, dit is meteen de laatste keer dat ik tijd in zoiets ga steken. Zit veel te veel tijd in voor de waardering die ik krijg, waar ik het voor deed.

ivm de deadline staat in de openingspost die je dus duidelijk niet hebt gelezen :x
 

DeletedUser73195

Guest
Zit veel te veel tijd in voor de waardering die ik krijg, waar ik het voor deed.
Je weet dat ik het niet vervelend bedoel, maar gewoon een zeikstraal ben, echter zou zelfs al was dit succesvol geworden de meeste waardering toch gegaan zijn naar degenen die actief meegedaan hebben, en degene die met het idee en de opzet kwam hiervan. :p
 
Reactiescore
2.506
Ik zou al genoeg voldoening halen als het liep. Dat niemand dat uit naar de organisator is jammer genoeg altijd t geval. Dus had ik verwacht, alleen is dit wel extreem weinig, op alle werelden overregens. Maarja zoals Steven al zei tw is niet meer wat t ooit was.
 

DeletedUser72457

Guest
Ik denk niet dat je moet streven naar de moderator status op het TW AF. Aan deze status is bijna eerder negatief dan positief.
 
Reactiescore
2.506
Zelfde geldt voor een beginnende tw spelen, maar goed staat genoteerd. Als ze me nog veel langer laten wachten neem ik jou evenals de mening van de andere in acht en zijn mijn amtities weggespoeld.
 
Reactiescore
1.075
Ik snap überhaupt niet waarom je op deze manier mod wilt worden, gewoon een sollitje sturen zou genoeg moeten zijn :D
 
Reactiescore
2.506
Het argument is dat er geen werk is voor een nieuwe-mod. Deze contest wat puur om mezelf betrokken te houden bij t AF.

Maar goed ik blijf niet eeuwig wachten. Inprinciepe zijn er maar 5 actieve werelden max dus heb je aan 2/3mods genoeg. Nu zijn er 4 mods dus is er geen plek. Ik ben een rekenwonder ik weet het
 

DeletedUser73195

Guest
Ik denk dat dit zo posten ook niet helpt. Anderzijds, kijk eens wat voor een idioten we gehad hebben ..
 
Reactiescore
2.506
Niemand hoefde verlening van dit topic, de minimale aantal roasts (5) om uitslag te krijgen in niet gehaald. Ik wil de deelnemers bedanken voor hun inbreng en denk dat er dan een slot op dit topic kan.
 

DeletedUser61134

Guest
I know. Maar we hebben nu ook idiote mods zoals bijv. Johan.

Tja, altijd beter dan mij als mod.

Niemand hoefde verlening van dit topic, de minimale aantal roasts (5) om uitslag te krijgen in niet gehaald. Ik wil de deelnemers bedanken voor hun inbreng en denk dat er dan een slot op dit topic kan.

De koning heeft gesproken! Ik leen mijn fietsslot wel aan de eerste beste mod die dit leest!
 
Bovenaan