De roast van W50

Reactiescore
1.454
Hahaha, die was ook leuk geweest ;)
 
Reactiescore
324
8y85mp.png
 

DeletedUser

Guest
The Pianist maakte 'moves' bij een van zijn MB's, terwijl het een man is. Elke keer als ik die naam zie moet ik er nu aan denken. Dit is geweldig. :D
 
Reactiescore
1.454
The Pianist maakte 'moves' bij een van zijn MB's, terwijl het een man is. Elke keer als ik die naam zie moet ik er nu aan denken. Dit is geweldig. :D

Welke MB's maakte ik dan moves XD
Volgens mij verwar jij me met iemand anders (rofl)
 

DeletedUser73195

Guest
Goed om te zien dat The Pianist de eerste was die de moeite nam om daadwerkelijk het concept van een roast invulling te geven. De rest verwijs ik naar spotprenten e.d. Vond wel dat als je er nog wat meer moeite voor genomen had, dat het daadwerkelijk echt grappig kon worden. Natuurlijk kan het ook zo zijn dat mijn gevoel voor humor niet zo goed is. Zie graag meer komen! :)
 

Deleted User - 487694086

Guest
Nja ik zei t al denk niet dat deze community echt geschikt is voor een roast, vond de post van The Pianist dan nog wel chill. Maar het is niet voor niks dat alle roasters professionals zijn. :p
 

DeletedUser73696

Guest
Leuk weer de hotels grap. Mooiste is misschien wel dat zoveel mensen het schreeuwen, maar niet eens weten waar het over gaat. Ik denk dat BigBang en misschien Krepox de enige 2 waren die er uberhaupt bij waren. Jammer dat nog steeds niemand de feiten heeft gecheckt. Ik heb zelfs op het forum al een keer de link gestuurd. Mag prive gevraagd worden op skype trouwens, dan weet je meteen meer erover.
 
Reactiescore
1.454
Leuk weer de hotels grap. Mooiste is misschien wel dat zoveel mensen het schreeuwen, maar niet eens weten waar het over gaat. Ik denk dat BigBang en misschien Krepox de enige 2 waren die er uberhaupt bij waren. Jammer dat nog steeds niemand de feiten heeft gecheckt. Ik heb zelfs op het forum al een keer de link gestuurd. Mag prive gevraagd worden op skype trouwens, dan weet je meteen meer erover.

Mike, het is een roast...
Ik suggereer ook dat Martijn homofiel is en dat Niek op elk punt geen meerwaarde is...
Het is de bedoeling om grappig te zijn, niet om de waarheid te representeren. Als je dat niet snapt, en niet kan hebben, moet je niet op dit topic gaan kijken.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik las "Panda met rijst" ipv Panta Rhei.
Komt dat door al die roasts?
 
Reactiescore
1.454
Dus...
Gaat iemand nog wat proberen??
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik wil Rhei graag feliciteren met het behalen van 33 miljoen, lekker bezig boys (en girls?)!

Bijna de 30 miljoen behaald en steeds harder op weg naar die oh zo mooie mijlpaal van 25 miljoen.

Ga zo door :cool:
 
Reactiescore
2.506
De deadline nadert en pas 2 roasts. Komen er meer aan of is er geen animo meer voor? Ik wil de deadline best een week opschuiven, want als er niet meer komt zal er geen prijsuitreiking zijn:rolleyes:
 

DeletedUser73195

Guest
De deadline nadert en pas 2 roasts. Komen er meer aan of is er geen animo meer voor? Ik wil de deadline best een week opschuiven, want als er niet meer komt zal er geen prijsuitreiking zijn:rolleyes:
Wanneer is de deadline?

En ik wil niet achteraf zeiken, doe het toch, maar volgens mij was er voor het opstarten van de roast ook geen duidelijke animo. :p
 
Bovenaan