De roast van W50

Reactiescore
2.478
Beste forumgebruikers,

Competities zijn altijd goed voor dit forum geweest. Brengt onze vijandigheid naar boven, de hoster krijgt veel PP voor omkoping en het zorgt op de laatste plaats voor levendigheid op dit forum! De afgelopen weken heb ik jullie de vraag gesteld wat voor soort contest iedere wereld wou houden. Op W50 werd al snel duidelijk dat er vraag was voor een conest. Uiteindelijk hebben jullie gesproken en is er een roast uitgekomen.

De titel verklapt het al voor een groot gedeelte; De roast van W50. Het doel is dat iedere deelnemer een leuk, interessant, origineel en spannend roast schrijft over een (vijandelijke) stam op W50. Hierdoor zal er een interessant topic komen met veel verschillende verhalen. Waarin flinke sneren aan tegenstanders uitgedeeld kunnen worden. Enkele ideeën voor een roast zijn bijvoorbeeld een gefaalde aanvallende of verdedigende acties. Of immoreel en/of hypocriet gedrag/uitspraken.

Prijzenpot

Eerste plaats: 150 pp’s
Tweede plaats: 100 pp’s
Derde plaats: 50 pp’s

Informatie contest

- Hoe doe ik mee? Iedereen kan meedoen aan deze contest en heeft ook gelijken kansen. Ook spelers buiten W50 mogen meedoen. Enkel komen ze niet in aanmerking voor een prijs.

- Waar moet het aan voldoen? Het is wel de bedoeling dat als je meedoet aan deze contest je een serieuze roast inlevert. Er zit geen minimale grote aan, maar er wordt verwacht dat je er serieus aan gewerkt heb.

- Hoe lever je, je werk in? Simpel, je post een roast in dit topic.

Overige regels
- Als je .El Pistolero heet mag je bij voorbaat niet meedoen.
- Je kunt maar één keer meedoen per AF-account.(je eerste roast wordt geteld)
- Een bash naar de vijand toe is toegestaan, maar er wordt wel van jullie verwacht dat dit op een respectvolle manier gebeurd. Schelde (met bijv. ziektes) is niet toegestaan en kan diskwalificatie opleveren.
- AF bezoekers mogen ook met mate een roast plaatsen, maar blijf niet spammen of discussiëren (onderwerp moet wel op W50 blijven)
- Er wordt verwacht dat dit topic ordelijk blijft. Natuurlijk is reageren toegestaan, maar discussies over andermans promotie stuk. Zullen worden doorverwezen naar de daartoe al bestaande topics (top/flop stam/speler).
- Bij minder dan 5 deelnemers wordt de contest geschrapt, dus zal er geen uitslag komen.
- Na 5 februari 2017 om 21:00 is het niet meer mogelijk om deel te nemen aan deze contest.

De Jury

Bij deze contest is er geen jury aanwezig, de roast met de meeste likes wint. Bij een gelijkstand wordt de winnaar bepaalt door SC beast. & Kragtwijk.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73904

Guest
- Hoe doe ik mee? Iedereen kan meedoen aan deze contest en heeft ook gelijken kansen. Ook spelers buiten W50 mogen meedoen. Enkel komen ze niet in aanmerking voor een prijs.


- Je moet een serieus account op W50 hebben om mee te kunnen doen.

Enigszins tegenstrijdig?
 

DeletedUser52398

Guest
Er komen er vast betere bij. Alleen ik kan het niet laten dit even te posten in naam van ninja smarti. Mochten er iets worden gewonnen dan mag de prijzenpot ook aan haar worden overgemaakt

upload_2017-1-23_12-27-55.png

Deze twee afbeeldingen tezamen vormen een prachtig beeld van een vaker voorkomend fenomeen in tribalwars. Een net begonnen tribalwars speelster die opbokst tegen iemand die zichzelf toerekent aan het "elitaire" clubje dat zichzelf boven de rest verheven voelt. Hij kraakt haar af op een kinderachtige manier en praat haar de grond in omdat hij zichzelf klaarblijkelijk vele malen beter vind dan haar. Dit terwijl er van haar kant geen soortgelijke berichten terug komen. Eigenlijk is er dus geen enkele reden waarom 2meter5 zich zo zou moeten gedragen tegenover Ninja Smarti. Waarvoor hij dus precies moest compenseren met dit gedrag weet ik niet, ik hoop vooral dat zijn vriendin het niet al te erg mist.

Het meest beschamende wat er nu kan gebeuren is dat hij weggespeeld word terwijl zij er nog steeds is...en....oeps

upload_2017-1-23_12-23-57.png

Toch maar goed dat 2meter5 de NAP heeft afgewezen. Was immers alleen maar in haar voordeel.
Spelers van 2meter5, top spelers! Wat een faalhazen.


#Blijft een roast hé, dus neem het niet al te persoonlijk#
 
Reactiescore
1.075
Geroasterd brood is lekker
 
Reactiescore
1.075
2hclfnwypemrp.png
 
Reactiescore
1.075
Het is je vergeven :(
Wil ook niet teveel roasten, moet een beetje degelijke eerste indruk achterlaten :(

je wilt me toch niet huilend in het Karmahuishoekje zien :(
 
Reactiescore
1.454
The Roast of Rhei.

Voordat ik begin wil ik natuurlijk even kwijt dat ik respect heb voor iedereen belachelijk maar ik deze post. Ja ook voor jouw Martijn. Hopelijk kan ik wat leven in dit topic blazen, het is hard nodig zo te zien. Er is een gebrek aan activiteit en aan doorzettingsvermogen op het forum merk is. Hmmmm, waar heb ik dat eerder gehoord.

Maar laten we maar beginnen. Dan zeg je ook wel wat, waar in godsnaam moeten we beginnen. Er is zo ontzettend veel fout gegaan bij Rhei. dat de verwekking van Niek er niks bij was. Laten we eerst eens kijken naar de geschiedenis van Rhei.. Rhei. is ontstaan na de val van Snurk!, wat op zijn beurt weer is ontstaan uit Nada na de val. We zijn wel een beetje en patroon hier he. Maar goed, Nada is weer onstaan uit Snurk!, wat weer is ontstaan uit Meow, wat weer is onstaan uit een triest groepje rukkende jongens bij elkaar. Natuurlijk onder de leiding van Martijn, hoe kan het ook anders. Maar zoals velen zal "verbazen", loopt het niet zo lekker bij die stam. Accountje leaved hier, spelertje stopt daar. En dan hebben we het nog niet eens of 2meter5 die niet meer zo groot staat (snappen jullie hem, niet meer groot, ja, nee, ok :(). Het is verbazingwekkend hoe die naam van de stam Rhei. totaal niet bij het resultaat past. De resultaten laten zien dat er niet zo veel reist. Het daalt alleen maar. Het enige wat daar reist zijn hun pikkies wanneer Rebecca, aka. de catfish van TW, weer eens een halve naaktfoto van haar online heeft gezet. Natuurlijk heb ik een beetje research gedaan en uitgezocht wat Panta Rhei betekent, alles stroomt. In jullie geval, alles stroomt weg.

Maar laten we nu maar eens aardig zijn en niet de hele groep belachelijk maken. Dat is totaal niet nodig. Laten we een paar leden gewoon een beetje de grond inboren. Ik ga maar eens beginnen met een oud lid, Anne. Ik heb 1 vraagje en niemand heeft mij daar goed antwoord op kunnen geven. Wat ben jij nou eigenlijk? Ik hoor man wijf, man met wijven trekken, vrouw met mannelijke trekken. Mensen waren niet zo in de war over een geslacht sinds de ombouw van Caitlyn Jenner. Een ding is zeker, Anne je bent mannelijker dan alle mannen in Rhei. te samen. Dat is natuurlijk ook niet een uitdaging aangezien de gemiddelde speler in Rhei. een pussy is. Ik heb zelfs geruchten gehoord dat je zo mannelijk bent dat zelfs je schaamhaar een klein baartje heeft. Ach laten we hier niet te lang over door gaan. Je bent, vast, een lieve meid en hopelijk zal ik ooit het antwoord nog krijgen.

Over sletten gesproken, Martijn. Ik kan natuurlijk uren praten over Martijn, over hoe hij gefaald heeft, wat hij allemaal wel niet fout heeft gedaan, wat een koekwaus hij wel niet is maar dat ga ik niet doen. Nee echt niet, zo laag ga ik niet zinken. Ik laat het hem namelijk zelf doen. Dus bij deze de 'Martijn quote van de dag':

[25-01-17 13:49:14] Sikko | Ponos: martijn jij kijkt alleen maar naar volleybal vanwegen die broekjes :p
[25-01-17 13:49:20] Martijn: Nee ook bij mannen vind ik het leuk

Aldus Martijn...

Ok, wie is de volgende. Eens kijken, ja gevonden. Niekropenis. Naja, niet gevonden dus. Maar Niek heeft alles wat een leider nodig heeft. Charisma.... naja niet met zo'n klein maatje. Controle.... naja, ook niet aangezien hij niet op de hoogte was van het opruimen van clusterfucks tussen Akon, Magic, Ponos en 8441. Ok. Naja initiatief dan? ....
[19-12-16 17:29:18] Martijn: Beste spelers van Akon
[19-12-16 17:30:00] Martijn: Ik ben door Sikko van Ponos er vandaag op gewezen dat jullie bb´s aka clusterfucks hebben gepakt in het cluster van 8441
[19-12-16 17:31:20] Martijn: Wij als Rhei. zijn akkoord gegaan met dit:
[19-12-16 17:31:24] Martijn: lusterfuck Beleid.
Sommige spelers zijn hier harder in dan andere. Wij willen de scheidslijn niet te hard neerzetten om gemuggenzift te voorkomen.

Getollereerd, Spelers binnen het politieke cluster.
Niet getollereerd, barbarendorpen binnen het politieke cluster.

Wij vinden dat het aan het account zelf is zijn cluster net en schoon te houden als je hierdoor kleine spelers laat liggen is dit je eigen verantwoordelijkheid. Niet alleen heb je dan al moraal tegen je maar is het ook soort van je eigen schuld.
Barbarendorpen vinden wij een absolute NO GO.
[19-12-16 17:32:07] Martijn: 8441 behoort duidelijk tot Karma. Daar bestaat geen twijfel over gezien het feit dat hij in LKarma zit
[19-12-16 17:32:38] Martijn: Dus hierbij ook het verzoek/dwingende eis om die dorpen op te geven aan Karma/Lkarma
[19-12-16 17:33:23] Martijn: Want ook wij als Rhei. leiding tolereren dit niet
[19-12-16 17:33:54] Martijn: Martijn heeft de naam van dit gesprek gewijzigd in Leiding Rhei + Akon. Tijdelijk Ponos en leider Karma bij
[19-12-16 17:45:15] Andries van Gurp: Super Martijn. ik moet nog een PM over de duidelijke afspraken de deur uit doen. Dan was dit misschien voorkomen maar goed. Lijkt me dat dit zo goed word opgelost.

Hmm ok niet dus. Niek, waar de fuck ben jij goed voor! Zoals ik het zie ben jij dus gewoon opvulling. Het doet me denken aan een stukje van Arjen Lubach die over Frits Wester die elk jaar 'toevallig' de nieuwe nota is zijn handen krijgt voor prinsjes dag. Dat doen ze natuurlijk ook alleen maar om die arme man een keer op te vrolijken. Heb jij nou niet door dat Martijn precies het zelfde bij jouw doet!!

Ok, nog eentje dan. Mike. Ik weet nooit wat ik nou van Mike moet denken. Aan de ene kant wil ik hem helemaal belachelijk maken, maar aan de andere kant vindt ik het ook wel zielig. Je maakt een kind met syndroom van down ook niet belachelijk en Mike zijn situatie is nog veel erger. Daarnaast heeft Mike ook nog een hele specifieke fetisj, namelijk, hij houdt van vernedering. Het moet welk, kan niet anders. Waarom zou hij anders keer op keer voorzetjes geven, waardoor letterlijk iedereen, vriend of vijand, hem helemaal belachelijk kan maken. Verder heeft Mike nog grootsheid waanzin. Hij denkt namelijk dat hij hotels heeft (schattig he :$). Even voor de duidelijkheid Mike, HABBO hotel telt niet!

Laten we het er over eens worden dat Rhei. gezamelijk een stelletje mongolen zijn, en dan bedoel ik niet mensen met te tekortkoming (naja Niek wel, maar dat is een ander verhaal). Dat zou namelijk een belediging zijn voor die mensen. Nee, Rhei. zijn zeg maar die types die met z'n allen op een bier fiets gaan zitten en letterlijk de tijd van hun leven hebben. En dat kan je heel duidelijk merken dat het zo is, echt waar hoor, want ze schreeuwen namelijk de hele tijd: "WE HEBBEN DE TIJD VAN ONS LEVEN!".

Maar met alle respect, Rhei., ondanks dat jullie volledig incapabel zijn en dat meerdere malen hebben laten zien, hoop ik toch nog op een leuke eindstrijd. Neem dit allemaal niet te persoonlijk. Ik hoop dat iedereen het een beetje leuk vond om te lezen. Ik ben geen komiek qua beroep (dat is ook wel te zien) dus wees niet te kritisch.

Ik hoop dat er nu ook wat leven in komt. Succes iedereen en laten we het nog een leuk einde maken!

PS: grammar nazi's, gewoon sst. Heb geen zin om dit op spelfouten te checken :p
 
Bovenaan