De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

Reactiescore
1.363
Ik piep juist niet, ik lach wouterke :p.
 
Reactiescore
903
Reactiescore
363
Als neutrale lezer sluit ik me bij de bovenstaande post van Melvin aan. Snap de kritiek van kamp Cult niet richting het adres van de alliantie. Kwaliteit van Cult is desmate hoog dat een 15 v 5 juist een eerlijke strijd maakt. Ben benieuwd of deze wereld een soort W63 wordt of dat het gaat aflopen als vrijwel elke TW wereld van de laatste paar jaar.
Jij volgt mij elke wereld om me weer af te zeiken, rotjong
 
Reactiescore
449
Reactiescore
1.752
Je bent ontslagen.
Alleen de beste kunnen blijven

New Kids GIFs | Tenor
 
Reactiescore
344
We zijn te druk op moment met dorpen verdelen van pony aan cult. Tevens is er hoger beroep aangetekend vanaf de aanklagers omdat de straf van intern te licht bevonden werd. Ik hoop dat de jury zich opnieuw buigt over de situatie en dat dan eindelijk de knoop eens door geknabbeld kan worden.

Mvg.
 
Reactiescore
1.476
Kwaliteit > Kwantiteit. Phalanxen zijn enorm sterk op de kleinere werelden tegenwoordig, en als er op een gegeven moment geen alliantie komt tegen een mooi opgezette stam is de wereld eigenlijk al over.

Wil je als community samen langere werelden hebben, ga dan met zn allen lekker in het rond edelen en kijk dan waar je komt. Stel je voor dat er daarnaast ook geen overmatig pp en mb gebruik is. Oh en dat je als stam niet direct gaat bijrekruteren zodra een andere stam schijnbaar betere papieren hebt en je anders bang bent de wereld te verliezen. Wat zou het AF dan stil zijn zeg.
 
Reactiescore
1.139
Denk dat clusters ook gewoon fijner spelen dus dat dit altijd zo zou gebeuren.
Daarnaast is het toch ook een tactisch spelletje dus bewust een slechtere strat kiezen lijkt me niet optimaal.
Dat gezegd hebbende denk ik dat gemengde clusters mits goede communicatie beter kunnen zijn.
Heb het zelf dan aantal keer gedaan waarbij ik me cluster deelde met iemand waar ik zelf meer als een mb speelde al haalde ik ook wel serieuze groottes en deed ik offensief gewoon net zo veel mee waardoor onze aanvallen 2x zo sterk waren.
Op classic was dit zelfs met dure edels dus extra handig om met 2 te zijn dan.

Maar los van dat punt wel eens met meeste al denk ik dat pp gebruik nu eenmaal gebeurt als het aan staat in de settings.
Heb atm al weer 40k pp terwijl ik volledig blut was toen ik w82 begon dus dit gaat gewoon weer 3 werelden door en dan sta ik op zo'n 200k pp voor ik volgende normale wereld begin.
 
Reactiescore
1.476
Nja klopt. Pp farmen is te gemakkelijk als je het systeem erachter snapt en er de tijd voor neemt. T is ook niet om te zeuren maar als je als noob of zelfs als ervaren speler een rustig spelletje wil spelen kun je enkel op de casual of in de rim late game meedoen.
 
Bovenaan