De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

Reactiescore
1.139
Mja niet perse als cult weg is maar stel cult begint te verliezen en ik noem maar wat blaze heeft kansloze papieren omdat ze tussen tac en talent in vast liggen met deze lijnen ga je als blaze niet uit de alliantie en samen werken met cult om je papieren te verbeteren.

Terwijl als je gewoon allemaal een eigen cluster houdt je wel nog er uit kunt stappen en met cult kunt gaan samenwerken.

tis misschien niet vaak meer voorgekomen de laatste tijd omdat de werelden te klein zijn.
Maar deze settings zijn juist met een lage leden limiet om dit soort spelletjes weer te krijgen met meerdere partijen.
Nu gaan er 3 stamen gewoon soort fuseren en hebben we toch weer een 1 vs 1 dat vind ik gewoon jammer en eigenlijk de wereld settings weg gooien.
 
Reactiescore
1.752
Stop eens met spammen allemaal aub bvd mvg
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wel mooi hoe het topic talent vs flex heet en het binnen een paar reacties al weer talent vs cult was :santa:
Ik open het topic net voor het eerst, de eerste reactie was van Steven die het direct op Talent vs Cult gooide, toen maar door gejumped naar deze laatste reactie van jou, je post vat wel goed samen hoe ik er over dacht ja :p
 
Reactiescore
1.380
Naja bepaalde mensen maakte er talent cult van en dat waren voornamelijk Cult spelers.
Waar het uiteindelijk over ging is onder gesneeuwd en een hoop gejank weer.
 
Reactiescore
1.363
Heel cult bestaat ook uit een hele zooi opblaaspoputiliserende janknoobs.

+ ze gaan verliezen, want r2w
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Kan me wel vinden in veel van de reacties betreffende het zeiken.

Laten we eerlijk zijn: 5v5 hadden ze kansloos verloren, 10v5 nogsteeds en met 15 vs 5 maken ze enigszins een kans.

Verder zeer benieuwd hoe dit gaat. Stam met 5 leden lijkt al moeilijk om te leiden, kan je nagaan een alliantie van 15.
 
Reactiescore
5.599
Gelukkig ben jij de beste stamleider 20/21?
 
Reactiescore
344
Het is schrikbarend hoe iedereen luistert naar de führer in ons midden. Het gaat gemoedelijk!!
Maar dat komt natuurlijk omdat we ook echt allemaal de zelfde doel hebben.
 
Reactiescore
676
Het is schrikbarend hoe iedereen luistert naar de führer in ons midden. Het gaat gemoedelijk!!
Maar dat komt natuurlijk omdat we ook echt allemaal de zelfde doel hebben.

Onze Führer dat ben jij toch?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Kan me wel vinden in veel van de reacties betreffende het zeiken.

Laten we eerlijk zijn: 5v5 hadden ze kansloos verloren, 10v5 nogsteeds en met 15 vs 5 maken ze enigszins een kans.

Verder zeer benieuwd hoe dit gaat. Stam met 5 leden lijkt al moeilijk om te leiden, kan je nagaan een alliantie van 15.

Als neutrale lezer sluit ik me bij de bovenstaande post van Melvin aan. Snap de kritiek van kamp Cult niet richting het adres van de alliantie. Kwaliteit van Cult is desmate hoog dat een 15 v 5 juist een eerlijke strijd maakt. Ben benieuwd of deze wereld een soort W63 wordt of dat het gaat aflopen als vrijwel elke TW wereld van de laatste paar jaar.
 
Reactiescore
1.363
Als neutrale lezer sluit ik me bij de bovenstaande post van Melvin aan. Snap de kritiek van kamp Cult niet richting het adres van de alliantie. Kwaliteit van Cult is desmate hoog dat een 15 v 5 juist een eerlijke strijd maakt. Ben benieuwd of deze wereld een soort W63 wordt of dat het gaat aflopen als vrijwel elke TW wereld van de laatste paar jaar.
Krijg je als je constant de zelfde groepjes hebt, die de hele tijd arrogante grote bakkes hebben rikkert. Mooie karma. :)
 
Reactiescore
1.918
Niet zo piepen piepert chrisy
 
Bovenaan