De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

Reactiescore
5.591
Waar tussen alle nonsense? Het is heel simpel Martijn, w75 hadden jij en ik een bizarre overmacht tegen ons en noemde je het r2w. Nu hebben we hetzelfde, ieder vanuit een ander kamp. Oftewel, r2w. Oftewel, mag hier genoeg over gezeverd worden vanuit onze kant?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Het kan best dat je minder kwaliteiten hebt als stam. Dat betekent niet dat je een idiote overmacht moet creëren om te winnen. Wees gewoon beter in het spel? We gaan nou niet doen alsof tw een moeilijk spel is om onder de knie te krijgen. Doe heel even normaal zeg. Als je elke wereld start en tegen betere tegenstanders uitkomt, om vervolgens je hele wereld met 4 stammen tegen 1 stam te gaan, waarom speel je dit spel dan nog? Dan is er toch niks aan? Het leuke is net om tegen kwaliteitsvolle spelers te twen.. zo leer je het spel. R2W/bgs afsluiten helpen je niks verder en daarom verlies je dus werelden.

vroeger was alles beter. Deze pussymentaliteit is echt zielig om mee te maken.
 
Reactiescore
1.363
Oei is dit het einde van Nordin?
Ja, sorry maatje.

En die cult lui zijn wel het toppunt van luie flikkers met minimaal 5/10 man per acc, komop zeg.
Het wordt dan ook ondersteunt door t feit dat jullie elkaars .. likkn. Nondeju!
Leer twen ofzo.
 
Reactiescore
1.363
Het kan best dat je minder kwaliteiten hebt als stam. Dat betekent niet dat je een idiote overmacht moet creëren om te winnen. Wees gewoon beter in het spel? We gaan nou niet doen alsof tw een moeilijk spel is om onder de knie te krijgen. Doe heel even normaal zeg. Als je elke wereld start en tegen betere tegenstanders uitkomt, om vervolgens je hele wereld met 4 stammen tegen 1 stam te gaan, waarom speel je dit spel dan nog? Dan is er toch niks aan? Het leuke is net om tegen kwaliteitsvolle spelers te twen.. zo leer je het spel. R2W/bgs afsluiten helpen je niks verder en daarom verlies je dus werelden.

vroeger was alles beter. Deze pussymentaliteit is echt zielig om mee te maken.
Jonge soprano, gewoon bakkes houden, jullie spelen zelf met 100 op een account en lopen arrogant te janken, actie reactie/karma zou ik zeggn.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Jonge soprano, gewoon bakkes houden, jullie spelen zelf met 100 op een account en lopen arrogant te janken, actie reactie/karma zou ik zeggn.
Want dat geeft overmacht? Enige waar wij overmacht in kunnen hebben is activiteit dumbass. Daar maken we dus gretig gebruik van. Het feit alleen al dat je dat vergelijkt met een overmacht van het aantal dorpen en troepen is eigenlijk bizar en toont aan dat je weet dat je fout zit. Sneue mentaliteit Chris.
 
Reactiescore
417
Ja, sorry maatje.

En die cult lui zijn wel het toppunt van luie flikkers met minimaal 5/10 man per acc, komop zeg.
Het wordt dan ook ondersteunt door t feit dat jullie elkaars .. likkn. Nondeju!
Leer twen ofzo.
Ik kan wel een kleine toelichting doen waarom kajoeka met zoveel mensen op een account spelen;
De meeste van ons hebben een vaste baan of zitten gezellig in de schoolbanken. Dit betekent dus dat men naast het belangrijke browserspelletje ook nog andere dingen moet doen. Door met meer mensen op een account te zitten kunnen we dit account dus draaiende houden zonder werk of school achterstanden te creeëren (buiten dat is het natuurlijk HEEL gezellig en heb ik geen zin om na werk nog 4 of 5u te moeten klikken op een browserspel).

Conclusie de structuur op account Kajoeka is een voorbeeld voor allen

PS nu moet ik weer verder met werken en dit forum filteren op berichten van stamgenoten en die liken

XD
 
Reactiescore
1.380
Want dat geeft overmacht? Enige waar wij overmacht in kunnen hebben is activiteit dumbass. Daar maken we dus gretig gebruik van. Het feit alleen al dat je dat vergelijkt met een overmacht van het aantal dorpen en troepen is eigenlijk bizar en toont aan dat je weet dat je fout zit. Sneue mentaliteit Chris.

Ja dit is R2W, maar heb ook al aangegeven waarom dit gebeurd is. Nee dit kan je niet vergelijken met activiteit. Heb ik ook nooit aangegeven.
Of dit de manier is hoe ik wil spelen? Nee. Of dit de enige manier is om nog wat tegenstand te geven aan jullie? Ja.

Of het jammer is dat het zo gelopen is? Ja ik vind van wel, maar het is niet terug te draaien en het is nou eenmaal zo. Laten we proberen om er nog iets moois van te maken en laten we genieten van jullie mooie spel wat ik van bepaalde spelers bij jullie wel bewonder.
 
Reactiescore
903
Reactiescore
469
Ja dit is R2W, maar heb ook al aangegeven waarom dit gebeurd is. Nee dit kan je niet vergelijken met activiteit. Heb ik ook nooit aangegeven.
Of dit de manier is hoe ik wil spelen? Nee. Of dit de enige manier is om nog wat tegenstand te geven aan jullie? Ja.

Of het jammer is dat het zo gelopen is? Ja ik vind van wel, maar het is niet terug te draaien en het is nou eenmaal zo. Laten we proberen om er nog iets moois van te maken en laten we genieten van jullie mooie spel wat ik van bepaalde spelers bij jullie wel bewonder.

Ahja want de hele wereld invite op kwantiteit ipv kwaliteit gaat jullie helpen.

Jullie fronten hadden er zoveel beter en logischer bij kunnen liggen als er gewoon logische recruits gemaakt werden ipv puur op punten.
 
Reactiescore
1.380
Ahja want de hele wereld invite op kwantiteit ipv kwaliteit gaat jullie helpen.

Jullie fronten hadden er zoveel beter en logischer bij kunnen liggen als er gewoon logische recruits gemaakt werden ipv puur op punten.

Helemaal mee eens alleen is dat niet meer terug te draaien he.
 
Reactiescore
903
Reactiescore
469
Helemaal mee eens alleen is dat niet meer terug te draaien he.
Nja das beetje dubbel he, een leone word er toch ook uitgezet omdat hij niet op intern wil.
Waarom zou dat bij een ander account dan niet kunnen/mogen?
 
Reactiescore
1.380
Nja das beetje dubbel he, een leone word er toch ook uitgezet omdat hij niet op intern wil.
Waarom zou dat bij een ander account dan niet kunnen/mogen?

Dan heb je het hele verhaal dus niet gelezen omtrent Leone, maargoed doet er ook niet toe.

Anders gezegd dan. Als ditvan te voren bekend was had je dan alsnog met zoveel boost begonnen op deze wereld of toekomstige werelden?
 
Reactiescore
344
Nja das beetje dubbel he, een leone word er toch ook uitgezet omdat hij niet op intern wil.
Waarom zou dat bij een ander account dan niet kunnen/mogen?

dit is het hele probleem dus van het p&p gehaalte hier. Er liggen hele andere gronden hier achter. Nu is het makkelijk om dit te gebruiken om je punt te behalen met eventueel wat likes van je maatjes.
Maar deze hele post heeft gewoon geen waarde om hier inhoudelijk op te reageren.
Veel plezier mannen, of ja zoals ik al dacht jongens! En succes
 
Reactiescore
1.918
Ze hebben wel wat skills, hebben ze een aantal werelden bewezen.
Maar wat er fijn aan is is dat je als stam in zo'n geval lekker veel deff kan aanvragen omdat het account toch 1.5x zo groot is dan de gemiddelde "grote" speler.
Ik kan je zeggen dat van de aanvalspogingen van pony die wij hebben gezien er 0 skill en 0 boerenverstand in zit


Mvg
 
Reactiescore
903
dit is het hele probleem dus van het p&p gehaalte hier. Er liggen hele andere gronden hier achter. Nu is het makkelijk om dit te gebruiken om je punt te behalen met eventueel wat likes van je maatjes.
Maar deze hele post heeft gewoon geen waarde om hier inhoudelijk op te reageren.
Veel plezier mannen, of ja zoals ik al dacht jongens! En succes

Wacht nog steeds op een inhoudelijke reactie vanuit jou.... dus zolang die er niet komt kun je moeilijk een derde aanspreken lijkt me ;)
 
Bovenaan