De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

Reactiescore
1.367
Onze paden zijn elkaar op 37 vaker gekruist. Nja als jij nogsteeds kan hanteren dat een hele wereld recruiten minder erg is dan een paar boosts cava. Dan ga ik je mindset niet kunnen aanpassen.

Zegt me nog altijd niets. Maar je moet toch ook eerlijk kunnen toe geven dat als we oorlogje in het noorden hebben jullie voor we het weten het hele zuiden hebben. En dat we eigenlijk geen keus hebben, als we nog een leuke wereld willen hebben? Voor jullie lijkt me dat ook leuker, kun je een grote overmacht verslaan, dan heb je de winst verdient, ipv dat het gewoon een intern to 51% is.
 
Reactiescore
417
Ik ben vooral van mening dat als je hier iets als propaganda wilt posten moet je daarna ook bereid zijn om het te onderbouwen.
Ik had je zelfs al een PM gestuurd IG om te kijken of je het liever via die route wilde doen maar tot op heden geen reactie.
Ook niet erg, ik betreur alleen hoe je de situatie inschat.
 
Reactiescore
344
Er werd om een mening gevraagd, dan word er uitleg gevraagd. Wat komt er na dat er uitleg plaats heeft gevonden ? Een discussie die weer eens recht geluld word. Ik ben hier niet om mijn gelijk te halen. Ik weet dat aan onze kant de gezichten de zelfde kant op staan. Dus het zwart maken is helemaal niet nodig. En vooral ook de reden dat de kant van blaze zich stil hield, is om dit allemaal te voorkomen.

Een wijze les voor de volgende keer : gij zult niet vragen, als je het antwoord niet wilt horen.
 
Reactiescore
417
Er werd om een mening gevraagd, dan word er uitleg gevraagd. Wat komt er na dat er uitleg plaats heeft gevonden ? Een discussie die weer eens recht geluld word. Ik ben hier niet om mijn gelijk te halen. Ik weet dat aan onze kant de gezichten de zelfde kant op staan. Dus het zwart maken is helemaal niet nodig. En vooral ook de reden dat de kant van blaze zich stil hield, is om dit allemaal te voorkomen.

Een wijze les voor de volgende keer : gij zult niet vragen, als je het antwoord niet wilt horen.
Er werd gevraagd wat je ervan vind. Dan kan je inderdaad je mening verkondigen zoals je hebt gedaan. Echter koos je er ook voor om nog even een hak te zetten richting Cult. Vandaar dat men graag verdere uitleg zou willen zien. Ik zie ook niet echt waar ik je heb zwart gemaakt? Het zal wel aan mij liggen, fijne wereld nog.
 
Reactiescore
903
Er werd om een mening gevraagd, dan word er uitleg gevraagd. Wat komt er na dat er uitleg plaats heeft gevonden ? Een discussie die weer eens recht geluld word. Ik ben hier niet om mijn gelijk te halen. Ik weet dat aan onze kant de gezichten de zelfde kant op staan. Dus het zwart maken is helemaal niet nodig. En vooral ook de reden dat de kant van blaze zich stil hield, is om dit allemaal te voorkomen.

Een wijze les voor de volgende keer : gij zult niet vragen, als je het antwoord niet wilt horen.

In mijn post staat niets waarin ik iemand zwart maak of iets dergelijke. Maar als je een ''verwijt'' schrijft richting mijn stam dan wil ik daar wel een onderbouwend antwoord op terug krijgen ja als ik ook de moeite neem om serieus op jou in te gaan. Dat lijkt me meer dan logisch toch? Aangezien dit P&P is heb je discussies over en weer, dus ik zou graag een reactie tegemoet zien!
 
Reactiescore
676
Ik zeg niet dat het perse een stab is maar opzich is het allemaal leuk en aardig dat het duidelijk was welke voorwaardes er gesteld waren maar dat betekend nog niet dat het daarom oke is.

We weten allemaal dat het vaak voor komt op tw dat mensen aangeven te willen stoppen of de motivatie verliezen en in zeker de helft van de gevallen komen ze daar vrij snel weer op terug (tenzij het is omdat een account weg gespeeld is/wordt)
Lijkt me dan ook vrij logisch dat als je afspraken maakt omtrent zo'n account dat je daarbij ook de speler betrekt die gaat stoppen of op zijn minst vraagt van jow je gaf aan te willen stoppen we hebben het volgende plan gemaakt dat is oke?

Misschien is dat gebeurd hoor maar als dat pas is gebeurd nadat het al besloten was gebeurde vind ik het niet gek dat flex nee zegt en dat de rest daar dan mee heeft te leven.
Denk dat een bg dat ook prima begrijpt en dat er dan samen naar een andere oplossing gezocht kan worden.

En als er een aantal gewoon echt niet door willen met il leone dan kan er altijd nog gezegd worden sorry maar we doen een nap voor zo lang en dan is het voorbij.

Er zijn met Flex zelf afspraken gemaakt over dat Leone nog even zou doorspelen en vervolgens intern zou gaan. Flex was akkoord hiermee, maar wilde later toch vast houden aan eigen account. Ik denk dat verschillende stamleidingen het op andere manieren hadden aangepakt, maar er is achter de schermen genoeg geprobeerd om wel op een goede manier verder met elkaar te gaan.

Het is dus niet zo dat tegen Flex is gezegd: okee dit is het plan en als je niet meewerkt word je gekickt. NAP had wat mij betreft ook wel gemogen, maar is denk ik niet gegeven doordat Flex vrij openlijk dreigde met overstappen naar de vijand.
Dus iets roepen over een stam die op een ''achterbakse manier'' speelt, maar je wilt het niet onderbouwen? Als er een stam is geweest die niet achterbaks is dan is het CULT. Waarom? Cult is een stam die zich in de beginfase al snel vormde. Van de 2 accounts die zijn begonnen voegde de overige 3 accounts zich snel tot de stam Cult. Oftewel zoals jullie het noemen ''premade'' was al heel snel bekend. Dat er vanuit de andere zijde dit achterwege word gelaten (terwijl de phalanxen vanaf dag 1 al zichtbaar waren) noem ik eerder achterbaks vanuit jullie zijde. Dat terzijde dat is een wel en niet verhaal dus daar steek ik verder geen moeite in.

Punt 2: Als Cult zo achterbaks was zoals jij het beweerd in je post, hier benadruk ik nog wel even dat deze uitdrukking totaal geen grond heeft en nergens op gebaseerd is aangezien het niet onderbouwd word. Dan had Cult al bijvoorbeeld Leone kunnen internen en hadden we anders gewoon Leone vol gelegd met CF dorpen., gezien de situatie die zich nu afspeelt. De leiding van Cult wilt meewerken aan de situatie die zich voordoet momenteel om er alsnog een leuke wereld van te maken.

Dat er vanuit de zijde Talent/TAC/Blaze a.k.a. alliantie in vroegere stadium ontkent werd dat er een alliantie is, Cult vs De rest zegt dan ook meer over het gedrag van de alliantie dan Cult. Cult heeft zich nogmaals snel gevormd, de alliantie heeft zich versproken (AF of discord idk).

Dus als je nog steeds vind dat Cult achterbaks speelt, dan ben ik toch heel benieuwd naar de reden hiervan.

Ik speel vanaf week 2 na de start op TBB en zit stamleiding TAC. Je hebt op veel punten gelijk. Ik vond het bijvoorbeeld netjes dat Cult al vrij snel hun kaarten toonde, in tegenstelling tot andere werelden die ik heb gespeeld waarin spelers profiteerden van hun early game stammen en vervolgens in een geheim gehouden end game stam gingen. De alliantie tussen TAC, Talent en Blaze bestaat echter nog niet zo lang als je voordoet in de huidige vorm. Er zijn al vrij snel na oprichting van Cult contacten gelegd en sommige contacten waren er al doordat we elkaar kenden van andere werelden. Echter waren er veel obstakels voordat het tot een samenwerking is gekomen. Ik denk dat de alliantie in huidige vorm zo'n twee weken bestaat en daar is nooit geheimzinnig over gedaan. Massa op Vcs. van TAC en Pony was gelijktijdig gepland vanwege gedeelde belangen, maar de eerste keer dat we in samenwerking aanvallen gooiden was op CARA.
 
Reactiescore
5.598
Een tweeluik:
Nummer 1van cult (door boost) had al meer dorpen dan 3 leden van blaze samen
En ik heb nooit gezeurd over boost of kwaliteit.

Een tweeluik:
waarom blijven jullie zo zeuren over kwantiteit en zoveel meer spelers? Als er echt zoveel meer spelers waren hè waren dan die cf’s gekomen? Zouden zulke cf’s bij jullie kunnen komen? Ik zou het als een eer vinden dat de zogenaamde hele wereld tegen mijn stam zou zijn.

1C908D69-401F-4B3C-8F6F-E3E6B51A594C.jpeg
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Talent die jankt op Cult terwijl ze de hele wereld als bg willen of recruiten. Mijn hemel.

Jullie hebben vgm niet eens een beetje zelfrespect binnen jullie stam.
 
Reactiescore
417
In mijn post staat niets waarin ik iemand zwart maak of iets dergelijke. Maar als je een ''verwijt'' schrijft richting mijn stam dan wil ik daar wel een onderbouwend antwoord op terug krijgen ja als ik ook de moeite neem om serieus op jou in te gaan. Dat lijkt me meer dan logisch toch? Aangezien dit P&P is heb je discussies over en weer, dus ik zou graag een reactie tegemoet zien!
Jouw stam is noep. PUNT UIT!
 
Reactiescore
1.380
Een tweeluik:



Een tweeluik:


Bekijk bijlage 30370
Dit is compleet iets anders dan wat er nu gaande is maar he je vriendjes hebben weer wat om te liken.
Op wereld 75 heeft ie gewoon zijn stam aan de wolven overgelaten zodat hij kon blijven bestaan ten koste van zijn stamleden destijds dat is nu niet aan de orde. Dus ik weet niet wat voor een punt je wil maken hier maar je slaat de plank behoorlijk mis.

Nu werken we allemaal samen en is er niemand die weggegeven wordt aan iemand of weggeedeld wordt.

Daarbij heb ik deze wereld nooit over boosten of wat gezegd. Alle stammen doen het dus hoe kan je hierin nou een speler/stam van beschuldigen.

Kortom ook jij bent weer in een cirkeltje aan het praten.
Kap gewoon met zeuren. Er was geen stam buiten Cult om die het had kunnen overleven als die niet met anderen samen was gegaan en nogmaals of dit mijn keuze is staat er volledig buiten, want het gaat om het

stam belang.

En ja wij zijn de mindere spelers @DragonShield3 dan worden er alternatieve gezocht om toch nog enigszins iets van een strijd te kunnen leveren aan Cult.
Niks mis mee.
Net of een van jullie het niet gedaan had als je zeker wist dat je kansloos was geweest. Denk dat iedereen legio voorbeelden kan opnoemen van bijna elke speler in Cult die wel eens iets geprobeerd heeft om zichzelf of de stam te redden.

Voorbeeld 71 wat ik weet. Daar zijn zelfs spelers die spelers van een andere team een ban aansmeert en die spelen nu in cult dus stop met dat hypocriete gedoe.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
470
Dit is compleet iets anders dan wat er nu gaande is maar he je vriendjes zijn weer wakker om te liken.
"Gewoon ordinair r2w niks anders"

Dat is toch precies wat talent doet?
Spelers met een kanslozen ligging early game invite puur op kwantiteit.
Daarna gigantische coalitie op zetten.

Dit valt toch perfect binnen r2w?
 
Reactiescore
5.598
Wat is er anders dan Martijn?
 
Reactiescore
1.380
"Gewoon ordinair r2w niks anders"

Dat is toch precies wat talent doet?
Spelers met een kanslozen ligging early game invite puur op kwantiteit.
Daarna gigantische coalitie op zetten.

Dit valt toch perfect binnen r2w?

Ten eerste is het nog helemaal geen win en ten tweede waar heb ik dit ontkent?
 
Bovenaan